Hei, haittaako kulmahampaat jos ottaa madonnan? Kulmahampaani ovat sellaiset vampyyrin :'D osaan hyvin taas selittää.. Voiko hammas tai ien vaurioitua? auttaisiko se jotenkin jos ottaisi alapallon muovisena?
Kiitos!
Kulmahampaat + madonna
5
507
Vastaukset
- ...
Hampaan kiille tai ien voi todellakin kärsiä, mutta oikealla asettelulla asiaan voi vaikuttaa paljonkin. Jos näyttää kuitenki siltä ettei suu tykkää nii parempi ottaa heti pois, sillä vauriot on vaikeasti/mahdottomia korjattavia.
Alapallo? Ei siinä korussa ole kuin yksi pallo...- ............
niimpä, eihän siinä kyl mitään alapalloa ole.
mutta kannattee laittaa vaikka bioplast koru ni ei vaurioita hampaita yms, ainakaan niin paljoa.
http://a-ilusion.com/shop/product_details.php?p=396
tietääkseni tuo käy myös ensikoruksi, viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.
- mero-mero
tarkotin siis sitä tappia.
- 24643
joo bioblastia vaan. itellä on ylähuulen keskellä, hymyillessä ja puhuessa kyntää ikeniä kokoajan, mitää ei oo puolessa vuojessa tullu. samoin kaverilla ollu alhaalla keskellä bioblastilla melkee vuojen, sillekkää mitää tullu, välillä sen pitää ostaa uus tappi ku se laatta on nii kulunu. et ilman bioblastii kuluis varmaa ikenet.
- .....
jos tappi on liian pitkä niin ikenet voi tulla kipeiks...itellä kans "vamppyyrihampaat" ja madonna, hampaasta vaan kuluu kiille pois :/ ite en oo kuullu et alapuolta sais muovisena, mut ei se niihin hampaisiin kolise´, ellei korulla leiki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715