Pakko kysyä kun meitä on kovasti kummastuttanut tänne muutettuamme seuraava ilmiö; aikuisia ihmisiä rullaa autolla edestakaisin shellin ja k-pekan väliä. Nuorison vielä ymmärrän, mutta kylää pyörittää ihan jo nuoruuden ohittaneitakin joukko. Eikö ole aika tylsä maisema, onko tämä joku ilmiö täällä vai mikähän juttu.
Kylällä ajelu?
12
2427
Vastaukset
Sama juttu se on kaikkialla.
- paikassa
sitä ajetaan ns. pillurinkiä.
- joopajuu22
Eikä ole mikään uusi ilmiö...
- ;;;;;;;;;,
Ei muutakun jonon jatkoks vaan,piruako siinä kummastelet,omilla bensoilla kai ajelevat ne "veteraanit"
- on tehty
aina ja näin tullaan tekemään.
- toki
20-30 kymmentä kertaa kun ajelee shell-k.pekan kierroksen,ja seuraavana pv.uusiksi,niin taas on nähty maailmaa!matkailu avartaa eikös niin sanota?jotenkin ameebapäisten sekoilua!!?
- huolestununna
toki kirjoitti:
20-30 kymmentä kertaa kun ajelee shell-k.pekan kierroksen,ja seuraavana pv.uusiksi,niin taas on nähty maailmaa!matkailu avartaa eikös niin sanota?jotenkin ameebapäisten sekoilua!!?
jo ny sulla on murheet!..mahdakko ny tästä päästä yli millään?
- murheita
huolestununna kirjoitti:
jo ny sulla on murheet!..mahdakko ny tästä päästä yli millään?
,mutta tää sun vastauksesi jotenkin viittaa,että sun pää on sekaisin ympyröistä!ps.vielä ameebasta??tiedätkö mitä sillä tarkoitetaan??kerro!mukaavaa kesää.
- huomannunna
murheita kirjoitti:
,mutta tää sun vastauksesi jotenkin viittaa,että sun pää on sekaisin ympyröistä!ps.vielä ameebasta??tiedätkö mitä sillä tarkoitetaan??kerro!mukaavaa kesää.
sulla oo rahaa bensaan?..Liiku sitten niinku ne ameebatkin, tekemällä valejalkoja.. ja kattele silmät "ympyröinä",ku isot ajelee ja väistelee yksisoluisia alkueläimiä. (niitä näkyy väliin seisovan kadunvarsilla raapimas päätänsä ;)Hyvää kesää vaan.
- fyrkkaa bensaan.
huomannunna kirjoitti:
sulla oo rahaa bensaan?..Liiku sitten niinku ne ameebatkin, tekemällä valejalkoja.. ja kattele silmät "ympyröinä",ku isot ajelee ja väistelee yksisoluisia alkueläimiä. (niitä näkyy väliin seisovan kadunvarsilla raapimas päätänsä ;)Hyvää kesää vaan.
ja väh.muuhunkin.yllätyin positiivisesti,kun tiesit tämän ameeba vertauksen!!en seisoskele kadunvarsilla ei kuulu imagooni!huom.vesille nauttimaan luonnosta ja kesästä kone käyntiin ja menox.et taida olla ameeba tyypinen yx.soluinen oletan????
- anti-meeba
fyrkkaa bensaan. kirjoitti:
ja väh.muuhunkin.yllätyin positiivisesti,kun tiesit tämän ameeba vertauksen!!en seisoskele kadunvarsilla ei kuulu imagooni!huom.vesille nauttimaan luonnosta ja kesästä kone käyntiin ja menox.et taida olla ameeba tyypinen yx.soluinen oletan????
en oo juu, etkä näemmä ole itsekään.. sori.(oli vaan mukava puuttua) Hyviä veneilykelejä, nyt kun kesäkin alkaa uutestaan!
- näin.
anti-meeba kirjoitti:
en oo juu, etkä näemmä ole itsekään.. sori.(oli vaan mukava puuttua) Hyviä veneilykelejä, nyt kun kesäkin alkaa uutestaan!
samoin hauskaa ja riehakasta uudenkesän alkua sulle kuka lienetkin?terv.anonyymi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514