Kylällä ajelu?

ei alkuperäinen

Pakko kysyä kun meitä on kovasti kummastuttanut tänne muutettuamme seuraava ilmiö; aikuisia ihmisiä rullaa autolla edestakaisin shellin ja k-pekan väliä. Nuorison vielä ymmärrän, mutta kylää pyörittää ihan jo nuoruuden ohittaneitakin joukko. Eikö ole aika tylsä maisema, onko tämä joku ilmiö täällä vai mikähän juttu.

12

2427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu se on kaikkialla.

    • paikassa

      sitä ajetaan ns. pillurinkiä.

      • joopajuu22

        Eikä ole mikään uusi ilmiö...


    • ;;;;;;;;;,

      Ei muutakun jonon jatkoks vaan,piruako siinä kummastelet,omilla bensoilla kai ajelevat ne "veteraanit"

    • on tehty

      aina ja näin tullaan tekemään.

      • toki

        20-30 kymmentä kertaa kun ajelee shell-k.pekan kierroksen,ja seuraavana pv.uusiksi,niin taas on nähty maailmaa!matkailu avartaa eikös niin sanota?jotenkin ameebapäisten sekoilua!!?


      • huolestununna
        toki kirjoitti:

        20-30 kymmentä kertaa kun ajelee shell-k.pekan kierroksen,ja seuraavana pv.uusiksi,niin taas on nähty maailmaa!matkailu avartaa eikös niin sanota?jotenkin ameebapäisten sekoilua!!?

        jo ny sulla on murheet!..mahdakko ny tästä päästä yli millään?


      • murheita
        huolestununna kirjoitti:

        jo ny sulla on murheet!..mahdakko ny tästä päästä yli millään?

        ,mutta tää sun vastauksesi jotenkin viittaa,että sun pää on sekaisin ympyröistä!ps.vielä ameebasta??tiedätkö mitä sillä tarkoitetaan??kerro!mukaavaa kesää.


      • huomannunna
        murheita kirjoitti:

        ,mutta tää sun vastauksesi jotenkin viittaa,että sun pää on sekaisin ympyröistä!ps.vielä ameebasta??tiedätkö mitä sillä tarkoitetaan??kerro!mukaavaa kesää.

        sulla oo rahaa bensaan?..Liiku sitten niinku ne ameebatkin, tekemällä valejalkoja.. ja kattele silmät "ympyröinä",ku isot ajelee ja väistelee yksisoluisia alkueläimiä. (niitä näkyy väliin seisovan kadunvarsilla raapimas päätänsä ;)Hyvää kesää vaan.


      • fyrkkaa bensaan.
        huomannunna kirjoitti:

        sulla oo rahaa bensaan?..Liiku sitten niinku ne ameebatkin, tekemällä valejalkoja.. ja kattele silmät "ympyröinä",ku isot ajelee ja väistelee yksisoluisia alkueläimiä. (niitä näkyy väliin seisovan kadunvarsilla raapimas päätänsä ;)Hyvää kesää vaan.

        ja väh.muuhunkin.yllätyin positiivisesti,kun tiesit tämän ameeba vertauksen!!en seisoskele kadunvarsilla ei kuulu imagooni!huom.vesille nauttimaan luonnosta ja kesästä kone käyntiin ja menox.et taida olla ameeba tyypinen yx.soluinen oletan????


      • anti-meeba
        fyrkkaa bensaan. kirjoitti:

        ja väh.muuhunkin.yllätyin positiivisesti,kun tiesit tämän ameeba vertauksen!!en seisoskele kadunvarsilla ei kuulu imagooni!huom.vesille nauttimaan luonnosta ja kesästä kone käyntiin ja menox.et taida olla ameeba tyypinen yx.soluinen oletan????

        en oo juu, etkä näemmä ole itsekään.. sori.(oli vaan mukava puuttua) Hyviä veneilykelejä, nyt kun kesäkin alkaa uutestaan!


      • näin.
        anti-meeba kirjoitti:

        en oo juu, etkä näemmä ole itsekään.. sori.(oli vaan mukava puuttua) Hyviä veneilykelejä, nyt kun kesäkin alkaa uutestaan!

        samoin hauskaa ja riehakasta uudenkesän alkua sulle kuka lienetkin?terv.anonyymi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe