Siis miten isketään??

En osaa!

Olen pitkä, vaalea, pitkätukkainen kurvikas suomalaisblondi maailmalla. En siis asu Suomessa. Olen kuullut monilta ihmisiltä, jotka eivät tunne mua ja jotka ovat enimmäkseen miehiä, että
voin iskeä helposti miehen kuin miehen, koska olen melko eri näköinen kuin paikalliset ja "upea". Mutta en voi iskeä miehiä, kun en osaa!!

Kertokaa nyt hyvät miehet miten se tehdään? Tähän asti mulle on löytynyt elämään miehiä vain niin, että mut on isketty. Nyt olen tavannut mielenkiintoisen itseäni nuoremman (noin 10v ikäeroa) miehen, johon haluaisin tutustua enemmän. Olen siis melkeen 40v. mutta näytän alle 30-vuotiaalta. Ollaan pari kertaa tavattu yhteisten tuttujen kautta. Must vaikuttaa, että mies ei ole kiinnostunut kun ei tee mitään aloitetta? Mutta ystäväni mielestä voi olla, että mies olis kiinnostunut, mutta vain ujo. En itse ajattele niin, mutta olen kuulemma aika tyrmäävä näky kun täällä ei olla totuttu blondeihin. Mulla on kyllä itsevarma ulosanti, peittelen sillä epävarmuuttani, ja se saattaa vaikeuttaa tutustumista?

Mistä voi tietää, että onko mies kiinnostunut vai ei? Miten vihjata, että olisin kiinnostunut, ilman että tunnen itseni tyhmäksi/halvaksi?

Kiitos jos joku vastaa!

159

71281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa!

      98 lukenut, kukaan ei vastaa.

      Liian vaikea vastattavaksi vai epäkiinnostava aihe?...

      Olis kauheen kiva kuulla jotain ajatuksia edes...

      terkuin aloittaja :)

      • susa

        Missä maassa mten olet ja missä olet tavannut kiinnostuksen kohteesi? Entä kuinka hyvin tunnet hänet ja kuinka usein tapaat häntä?
        Helpoittaisi kovasti asiaa, jos tietäisin nuo seikat.
        Itse ainakin kysyisin suoraan, että lähtisikö jonnekin esim. kahville tai syömään tms. Jos tiedt, mistä hän pitää esim. yhteinen harrastus, voit ehdottaa, että lähdette tekemään sitä yhdessä!


      • En osaa!
        susa kirjoitti:

        Missä maassa mten olet ja missä olet tavannut kiinnostuksen kohteesi? Entä kuinka hyvin tunnet hänet ja kuinka usein tapaat häntä?
        Helpoittaisi kovasti asiaa, jos tietäisin nuo seikat.
        Itse ainakin kysyisin suoraan, että lähtisikö jonnekin esim. kahville tai syömään tms. Jos tiedt, mistä hän pitää esim. yhteinen harrastus, voit ehdottaa, että lähdette tekemään sitä yhdessä!

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??


      • Lue tää
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        Seksuaalista väreilyä lisää välillänne se jos saat hänet järjestettyä kanssasi tilanteeseen missä kumpikin hitusen pelkää, ei liikaa tietenkään.Vaihtoehtoja on huvipuistoista aina kummitustaloihin ja kaikkea siltä väliltä mutta siis on sanottu että yhteinen pieni pelkokokemus lisää seksuaalista väritettä ja halukkuutta jatkaa siitä sitten taas yhdessä, tai tämä oli joku tutkimus mistä olen lukenut, joten järkkääpä kokeeks tämmönen tilanne välillenne...


      • Kuka menee halpaan?
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        outoa, miksi et voi vastata missä maassa asut, kun sitä sinulta suoraan kysytään? Tieto voisi helpottaa vastauksien antamista, sillä miesten ja naisten välisissä kanssakäymisissä on eri kulttuureissa erilaiset säännöt. Mutta vaikuttaa kovin tekaistulta koko juttusi. Ei ihan uppoa meikäläiseen (eikä tyttöystäväänikään), siksi ei irtoa vinkkejäkään!


      • : ]
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        Rygby harrastuksena viittaisi Englannin suuntaan. Se siitä...


      • Lähde: maailman ohuimmat ki...
        : ] kirjoitti:

        Rygby harrastuksena viittaisi Englannin suuntaan. Se siitä...

        Esim. englantilaisesta ruoastakin on vaikea aistia mitään. Paitsi munuaispiiraasta.


      • Luigi
        : ] kirjoitti:

        Rygby harrastuksena viittaisi Englannin suuntaan. Se siitä...

        Juu - kun nyt kerran olet expatriootti, samalla vaivalla kannattaisi ehkä poiketa Välimeren maihin. Turkista on hyvä aloittaa. Mutta varo - katseiden kääntyessä monen miehen tarkkaavaisuus liikenteessä kärsii.


      • dilleee
        : ] kirjoitti:

        Rygby harrastuksena viittaisi Englannin suuntaan. Se siitä...

        Ekanakin, rugbya pelataan monessa muussakin maailman kolkassa kuin vain Briteissä, esim. Australiassa ja Uudessa-Seelannissa. Muistaakseni Intiassakin ja ties missä.

        Toisekseen, toi ämmähän jo sanoi ettei kiinnostuksen kohde (joka siis harrastaa rugbya) ole paikallisia, vaan muusta maasta tullut expatti.


      • kokemusta on vanhemmista na...

        Ei muuta kuin hiukan sex appealia ja sit kun nappaa, niin annat niin kovat kyydit, että kaveri ei voi elää ilman sua..


      • oh, yes
        dilleee kirjoitti:

        Ekanakin, rugbya pelataan monessa muussakin maailman kolkassa kuin vain Briteissä, esim. Australiassa ja Uudessa-Seelannissa. Muistaakseni Intiassakin ja ties missä.

        Toisekseen, toi ämmähän jo sanoi ettei kiinnostuksen kohde (joka siis harrastaa rugbya) ole paikallisia, vaan muusta maasta tullut expatti.

        En tunne kulinarismin tasoa Australiassa, mutta Intiassa ja muualla Aasiassa kyllä ymmärretään hyvän ruoan päälle - siltä osin kommenttini "aistimisen puutteesta" saattoi mennä pieleen, jos toi kundi sattuu olemaan Intian suunnalta.
        Toki tiedän, etteivät kunnon englantilaiset ulkomailla ollessaan voi tunnustaa olevansa "foreigners". Mutta se oli minulle uutta, että englantilainen ei voisi olla expatriotti asuessaan esim. Belgiassa tai Ranskassa; tuon kaunottaren viestistä en löydä mainintaa että he asuisivat nimenomaan Englannissa.


      • setä vaan
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        ei se järvikään soutamalla kulu ja suomalaiset naiset obat muutenkin maailmalla tunnettuja varmoja nakkeja sekä helppoja tapauksia


      • celine dion

        NUORIKO SE ON TAE SULLE. JUST PITÄS OLLA TOISINPÄIN. ANNA NUORTEN MIESTEN OLLA JA ISKE VANHEMPIA! STUPID!!!


      • Nimetön

        Mojauta vaan nyrkillä suoraan kuonoon,
        siihen se maistuu makoisalle!

        Suomaalaiset naiset ovat muuten tyhmiä,
        luulevat olevansa jotain, kun itseään nuorempia
        jahtaavat, ehkä amerikkalaisia filmitähtiä?!

        Venakot osaavat valkata miehen: voivat ottaa
        jopa 20 v itseään vanhemman!


      • tää tyyppi elää
        celine dion kirjoitti:

        NUORIKO SE ON TAE SULLE. JUST PITÄS OLLA TOISINPÄIN. ANNA NUORTEN MIESTEN OLLA JA ISKE VANHEMPIA! STUPID!!!

        Vai pitäisi vanhempia ukkoja iskeä. No ei todellakaan. Mun kaikki tutut nyt sitten hoitavat sairaita vanhoja miehiään ja kuuntelevat heidän kitinöitään. Ei kiitos! Niinhän näyttää tuo Celine Dionkin tekevän. Itkee sairasta miestään ja joutuu tienaamaan miehensä lääkekulut. Naiset tienaavat tänä päivänä omat rahansa ja he ovat usein vauraita, joten ei muuta kun nuori mies rinnalle elämää rikastuttamaan.


      • kysyn minä - APUA!

        että mitä sitten (en ole se ap kirjoittaja)?
        Kun on jo tutustunut jne, miten toimia että tietää haluaako mies, onko vaan ujo vai ettei todellakaan halua muuta kuin ystävinä olemista?
        Hyvän ystävyyssuhteen menetän jos yli rajan kävelen eikä haluakaan, mutta, mutta, jos taas odotan -- mitäs jos me molemmat odotetaan vaan?
        Koko loppuelämä, ja sitten harmittaa ettei ottanut selvää ja asia paljastuu sitten joskus kun sillä on toinen: ai en mä tienny että olit kiinnostunu, mäkin olin mutta luulin ettet ollut --
        Help!!!


      • syksyllä pois
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        No, ehkä se mies on hyvinkin kiinnostunut, enemmän kuin sinä siitä, eikä halua aloittaa mitään, koska on lähdössä syksyllä pois. Sinänsä mieheltä nyt voi kysyä varmaan aika suoraankin, että hei, kiinnostaisko kesäromanssi, ei siteitä, pelkästään hauskan pitoa. Pahinta on se että se sanoo ei kiitos. Kaverisikin kun jo tietää sinun kuolaavan nuorukaisen perään, niin et menetä edes kasvojasi, vaikka tyyppi alkaisi vitsailla. Muillehan voit aina kieltää sanoneesi mitään :).


      • lähteekö
        En osaa! kirjoitti:

        Kantabaarissa tavattu pari kk sitten. Juteltiin koko ilta, mutta mies ei sitten pyytänyt numeroa eikä tehnyt muutakaan aloitetta enempään, joten unohdin koko tyypin. Nyt ollaan nähty sattumalta 3 kertaa kahden viikon sisään, hän on ollut tuttujensa kanssa liikkeellä ja mun kaveri tuntee hänen kavereitaan. Aina tervehditään ja jutellaan, mutta ei muuta.

        Mies on eri kansalaisuutta kuin minä, molemmat ollaan expatteja eli ei asuta hänenkään kotimaassa.

        Mun kaveri usuttaa, että iske siitä ittelles kesäkolli (mies on muuttamassa toiselle puolella maailmaa syksyllä) mutta en tiedä... en ole aistinut hänestä mitään kiinnostusta vaikka ei se välttämättä niin ole. En yleensäkään aisti miehistä mitään, ja silti on paljon sellasia, jotka sanoo myöhemmin, että olisin halunnut sut iskeä), joita en ole ollenkaan huomannutkaan.

        Harrastuspuolella meillä on vähän eri lajit.. ;-P Mies pelaa rugbya, minä kyllä mielellään katson sitä, mutten tokikaan pelaa itse. Mä rakastan uimista, pitäsköhän kysyä, lähtiskö se mun kanssa uimaan??

        hän naimaan


      • Kokenut Mies 26v.
        kokemusta on vanhemmista na... kirjoitti:

        Ei muuta kuin hiukan sex appealia ja sit kun nappaa, niin annat niin kovat kyydit, että kaveri ei voi elää ilman sua..

        Teitä 30 naisia satoja nussineena voin todeta ainoastaan paksun lompakon kiinnostavan tässä lajissa..

        Sängyssä te häviätte 100-0 nuoremmillenne. Teillä on muksut pitäneet huolen, ettei paikat tunnu tiukoilta, ei edes 21cm/ 6cm..

        Olettekin pelkkiä rahareikiä, nautinnon saamme NUORILTA naisystävimmiltämme.

        Onneksi teitä kuitenkin on! -nyt töihin hoitamaan taloudellisia velvollisuuksia..


      • oikein!!
        celine dion kirjoitti:

        NUORIKO SE ON TAE SULLE. JUST PITÄS OLLA TOISINPÄIN. ANNA NUORTEN MIESTEN OLLA JA ISKE VANHEMPIA! STUPID!!!

        Miehen tulee olla vanhempi. En kestäis pikku poikia joilla liian suuret luulot. (on nuoremmis poikkeuksiakin mut harvemmin)


      • venakot
        Nimetön kirjoitti:

        Mojauta vaan nyrkillä suoraan kuonoon,
        siihen se maistuu makoisalle!

        Suomaalaiset naiset ovat muuten tyhmiä,
        luulevat olevansa jotain, kun itseään nuorempia
        jahtaavat, ehkä amerikkalaisia filmitähtiä?!

        Venakot osaavat valkata miehen: voivat ottaa
        jopa 20 v itseään vanhemman!

        juoksee rahan perässä ei rakkauden,. Ne osaa valita miehet tyhmät miehet, jotka kukkaroaan aukoo ja vastineeksi saa nuorta venakkoa, mutta kukin valitsee mihin rahansa käyttää... :)))). ´Vai vielä valkata. Isellänikin olis tyrkyllä pari tosi rikasta vähän vanhempaa miestä, mutta EI KIITOS: Mielummin nuorempaa tai samaa ikää. OIKEIN OSAAAA VALKATA. Sepä hienoa.


      • pelataan sitä
        : ] kirjoitti:

        Rygby harrastuksena viittaisi Englannin suuntaan. Se siitä...

        Rugbyä.

        jos se olis britti niin se uskaltais sanoo. luultavasti mies on Intialainen sillä Intiassa pelataa Rugbyä yhtä paljon kuin britanniassa.

        Sitä varmaan nolottaa sanoo et se Intialainen. Lol


      • yksäriispä

        aihe muuten kiinostaa! t:marko


      • odotas
        Kokenut Mies 26v. kirjoitti:

        Teitä 30 naisia satoja nussineena voin todeta ainoastaan paksun lompakon kiinnostavan tässä lajissa..

        Sängyssä te häviätte 100-0 nuoremmillenne. Teillä on muksut pitäneet huolen, ettei paikat tunnu tiukoilta, ei edes 21cm/ 6cm..

        Olettekin pelkkiä rahareikiä, nautinnon saamme NUORILTA naisystävimmiltämme.

        Onneksi teitä kuitenkin on! -nyt töihin hoitamaan taloudellisia velvollisuuksia..

        kun sinulle tulee hiukan ikää lisää ja kyvyt katoavat. Sitten et kelpaa enää kenellekkään. Mutta meille 30 naisille aina löytyy käytettäväksi alle kolmekymppisiä, jotka luulevat olevansa jotain enemmän kuin ovat.


      • I hmettelevä
        oh, yes kirjoitti:

        En tunne kulinarismin tasoa Australiassa, mutta Intiassa ja muualla Aasiassa kyllä ymmärretään hyvän ruoan päälle - siltä osin kommenttini "aistimisen puutteesta" saattoi mennä pieleen, jos toi kundi sattuu olemaan Intian suunnalta.
        Toki tiedän, etteivät kunnon englantilaiset ulkomailla ollessaan voi tunnustaa olevansa "foreigners". Mutta se oli minulle uutta, että englantilainen ei voisi olla expatriotti asuessaan esim. Belgiassa tai Ranskassa; tuon kaunottaren viestistä en löydä mainintaa että he asuisivat nimenomaan Englannissa.

        niin mitä se meinaa. en oo kuullut ennen moista sanaa :P


      • miimu
        Kokenut Mies 26v. kirjoitti:

        Teitä 30 naisia satoja nussineena voin todeta ainoastaan paksun lompakon kiinnostavan tässä lajissa..

        Sängyssä te häviätte 100-0 nuoremmillenne. Teillä on muksut pitäneet huolen, ettei paikat tunnu tiukoilta, ei edes 21cm/ 6cm..

        Olettekin pelkkiä rahareikiä, nautinnon saamme NUORILTA naisystävimmiltämme.

        Onneksi teitä kuitenkin on! -nyt töihin hoitamaan taloudellisia velvollisuuksia..

        nimimerkille kokenut 26v!!mistäs niin päättelet,että kaikki synnyttäneet,yli 30v.on ns.löysää tavaraa???eli itelles sattunut sellasia naisia!kyllä löytyy tiukkaa ,kuule yli 40v.ja vielä synnyttäneellä!kun osaa pitää huolta tavarastaan,niin on varsin kireetä!eli toi sinun 21cm.on liikaa,ehkä joillekkii!!!että näin!


      • on siis

        aina blondi. ÄO käy selvästi ilmi tekstistäsi.......
        Jatka samaa rataa ;)


      • Elä ja anna muiden elää
        Kokenut Mies 26v. kirjoitti:

        Teitä 30 naisia satoja nussineena voin todeta ainoastaan paksun lompakon kiinnostavan tässä lajissa..

        Sängyssä te häviätte 100-0 nuoremmillenne. Teillä on muksut pitäneet huolen, ettei paikat tunnu tiukoilta, ei edes 21cm/ 6cm..

        Olettekin pelkkiä rahareikiä, nautinnon saamme NUORILTA naisystävimmiltämme.

        Onneksi teitä kuitenkin on! -nyt töihin hoitamaan taloudellisia velvollisuuksia..

        OOthan sinäkin yksi tollo, jos muuta en osaa voi kykene enkä haluaa sanoa niin sen, että tuohon ikään olisi jo järjellisesti pitänyt kasvaa aikuiseksi vaikka muuten ihmisen pitäisi olla aina vähän lapsi.
        Jossain vaiheessa luulen, että olet ja tunnet olevai yksin. Siinä ei tiukka reikä enää merkkaa mitään eikä paksu rahapussi vaan se mitä sinulla on korvitten välissä ja noista puheista päätelleen eipä juuri mitään taitaa olla vain kesytön kaveri jalkojen välissä.


      • joopa joo
        venakot kirjoitti:

        juoksee rahan perässä ei rakkauden,. Ne osaa valita miehet tyhmät miehet, jotka kukkaroaan aukoo ja vastineeksi saa nuorta venakkoa, mutta kukin valitsee mihin rahansa käyttää... :)))). ´Vai vielä valkata. Isellänikin olis tyrkyllä pari tosi rikasta vähän vanhempaa miestä, mutta EI KIITOS: Mielummin nuorempaa tai samaa ikää. OIKEIN OSAAAA VALKATA. Sepä hienoa.

        eipä kummoisia lahjoja tarvia naisella olla,että saa miehen mukaan,tosin riippuu miehestä,niin että kun sanoo että"älä valkkaa,en mäkään valkkaa"


      • uteliaat
        tää tyyppi elää kirjoitti:

        Vai pitäisi vanhempia ukkoja iskeä. No ei todellakaan. Mun kaikki tutut nyt sitten hoitavat sairaita vanhoja miehiään ja kuuntelevat heidän kitinöitään. Ei kiitos! Niinhän näyttää tuo Celine Dionkin tekevän. Itkee sairasta miestään ja joutuu tienaamaan miehensä lääkekulut. Naiset tienaavat tänä päivänä omat rahansa ja he ovat usein vauraita, joten ei muuta kun nuori mies rinnalle elämää rikastuttamaan.

        no elämään kuuluu paljon asioita joita oppii vain elämällä joten vuosia eteenpäin niin ehkä ymmärrät suomessa elämän tarkoituksen?


      • uteliaat
        venakot kirjoitti:

        juoksee rahan perässä ei rakkauden,. Ne osaa valita miehet tyhmät miehet, jotka kukkaroaan aukoo ja vastineeksi saa nuorta venakkoa, mutta kukin valitsee mihin rahansa käyttää... :)))). ´Vai vielä valkata. Isellänikin olis tyrkyllä pari tosi rikasta vähän vanhempaa miestä, mutta EI KIITOS: Mielummin nuorempaa tai samaa ikää. OIKEIN OSAAAA VALKATA. Sepä hienoa.

        vai et tyrkyllä vain? no asia mitä sun pitää ajatella et antaudutko uudestaan vai pidätkö pintasi


      • Hassan, vilkas veijari
        dilleee kirjoitti:

        Ekanakin, rugbya pelataan monessa muussakin maailman kolkassa kuin vain Briteissä, esim. Australiassa ja Uudessa-Seelannissa. Muistaakseni Intiassakin ja ties missä.

        Toisekseen, toi ämmähän jo sanoi ettei kiinnostuksen kohde (joka siis harrastaa rugbya) ole paikallisia, vaan muusta maasta tullut expatti.

        Etelä-Afrikassa on rugby tunnetusti tasokasta!


      • kaiken kokenut
        Elä ja anna muiden elää kirjoitti:

        OOthan sinäkin yksi tollo, jos muuta en osaa voi kykene enkä haluaa sanoa niin sen, että tuohon ikään olisi jo järjellisesti pitänyt kasvaa aikuiseksi vaikka muuten ihmisen pitäisi olla aina vähän lapsi.
        Jossain vaiheessa luulen, että olet ja tunnet olevai yksin. Siinä ei tiukka reikä enää merkkaa mitään eikä paksu rahapussi vaan se mitä sinulla on korvitten välissä ja noista puheista päätelleen eipä juuri mitään taitaa olla vain kesytön kaveri jalkojen välissä.

        Sinä mies tässä tollo olet kirjoituksellas...Ett sinä mikään tiukka kiimakullinen ole ja hyväkroppaisuus on aikas huono...Eli nainen tarvii energisen fiksun kokonaisvaltainen joka ottaa toisen kokonaan huomioon, hyväkuntoisen luonnostaan, itsestää selvä ja ei ryyppäile tahallaan jne..Tällaset miehet jorpakkoon joka tallasta paskaa uskaltaa kirjotella, kun itsessää on vikoja mitä muilla ole...mene peilin eteen äläkä täällä valita...


      • Tassusetä
        venakot kirjoitti:

        juoksee rahan perässä ei rakkauden,. Ne osaa valita miehet tyhmät miehet, jotka kukkaroaan aukoo ja vastineeksi saa nuorta venakkoa, mutta kukin valitsee mihin rahansa käyttää... :)))). ´Vai vielä valkata. Isellänikin olis tyrkyllä pari tosi rikasta vähän vanhempaa miestä, mutta EI KIITOS: Mielummin nuorempaa tai samaa ikää. OIKEIN OSAAAA VALKATA. Sepä hienoa.

        Vielä tuosta nais/mies -ikäsuhteesta:
        25-vuotiaalla naisella ja 50-vuotiaalla miehellä on
        yhtä "virkeät" sukusolut!
        Samoin tietysti 40-vuotialla naisilla ja 8-kymppisillä ukeilla.
        Jollette usko, tutustukaa kirjallisuuteen tai kysykää lääkäreiltä, he tietävät.


      • Jättikikkeli
        Kokenut Mies 26v. kirjoitti:

        Teitä 30 naisia satoja nussineena voin todeta ainoastaan paksun lompakon kiinnostavan tässä lajissa..

        Sängyssä te häviätte 100-0 nuoremmillenne. Teillä on muksut pitäneet huolen, ettei paikat tunnu tiukoilta, ei edes 21cm/ 6cm..

        Olettekin pelkkiä rahareikiä, nautinnon saamme NUORILTA naisystävimmiltämme.

        Onneksi teitä kuitenkin on! -nyt töihin hoitamaan taloudellisia velvollisuuksia..

        ei ne tunnu tiukoilta ku sul on niin pieni pippeli itellä 57cm/23cm enkä oo koskaan pannu ku tiukkaa lihaa vaikka vanhin oli 87v ja 10 muksun äiti


    • näytätkö

      "Olen pitkä, vaalea, pitkätukkainen kurvikas suomalaisblondi maailmalla."

      johanna tukiaselta, ei ne miehiä saa....

      • Nimetön

        Herranjesta! En näytä Johanna Tukiaiselta, todellakaan!

        Ensinnäkin mä olen pitkä (JT ei näytä pitkältä vaan tasapaksulta?) Mä olen ihan tyylikäs nainen, aika klassinen nainen. Ei nyt mikään tyrmäävän kaunis Grace Kelly-tyyppinen kaunotar tietenkään, mutta en kyllä ole halvan näköinen myöskään!

        Yleensä pukeudun mustaan, tai niin, että on mustaa ja yhtä muuta väriä, esim turkoosia.
        Tukkani on siisti, vaikkakin pidän sen yleensä auki. Mulla on suomalaiseksi paksu tukka, aidosti vaalea aurinkoraitoineen, ei blondattu eikä tupeerattu. Meikkiä en käytä kuin silmissä.

        Sellanen yleisilmeeltä siisti, eurooppalaisessa suurkaupungissa asuva puhelias, yleensä iloinen ja hymyileväinen kaupunkilais-Elovena.. tuliskohan nyt oikeampi mielikuva, millainen olen :-)


      • Kokemuksen rintaääni
        Nimetön kirjoitti:

        Herranjesta! En näytä Johanna Tukiaiselta, todellakaan!

        Ensinnäkin mä olen pitkä (JT ei näytä pitkältä vaan tasapaksulta?) Mä olen ihan tyylikäs nainen, aika klassinen nainen. Ei nyt mikään tyrmäävän kaunis Grace Kelly-tyyppinen kaunotar tietenkään, mutta en kyllä ole halvan näköinen myöskään!

        Yleensä pukeudun mustaan, tai niin, että on mustaa ja yhtä muuta väriä, esim turkoosia.
        Tukkani on siisti, vaikkakin pidän sen yleensä auki. Mulla on suomalaiseksi paksu tukka, aidosti vaalea aurinkoraitoineen, ei blondattu eikä tupeerattu. Meikkiä en käytä kuin silmissä.

        Sellanen yleisilmeeltä siisti, eurooppalaisessa suurkaupungissa asuva puhelias, yleensä iloinen ja hymyileväinen kaupunkilais-Elovena.. tuliskohan nyt oikeampi mielikuva, millainen olen :-)

        Olet varmasti viehättävä nainen.

        Jos joku mies kiinnostaa, niin häntä voi suoraan pyytää treffeille. Jos ei ilkeä itse heti kysyä, niin voi antaa puhnumeronsa. Näin miehelle jää aloite ja hän voi halutessaan soittaa sinulle.


    • Opit kyllä

      Tärkeintä on "iskeä" siten, että ei iske. Älä edes ajattele iskemistä. Lähde liikkeelle siitä, että haluat olla kaveri, juttelet niitä näitä, moikkailet aina kun tapaat, käyt vaikka joskus kaffella tai kaljalla/viinillä, kyselet kuinka hurisee, kerrot työstäsi/harrastuksistasi.

      Seuraavaksi siirryt ystävyystasolle, kuuntele ja keskustele miehen ja sinun luonteesta, mieltymyksistä, elämän arvoista, päämääristä, jopa entisistä suhteista (entisiä ei saa kehua eikä haukkua, niitä ei saa olla liikaa mutta jokunen pitää olla, parasta jos suhde päättyi "kun kasvoitte erillenne" tai jotain yhtä viehättävää).

      Vie asiaa tunnetasolla eteenpäin. Muista koko ajan, että et ole iskemässä vaan ystävystymässä. Seuraavaksi voit kertoa kuinka mukavaa onkaan viettää aikaa hänen kanssaan "ihan näin hyvinä ystävinä". Pieni flirttikään ei ole pahitteeksi, kunhan se on peiteltyä ja ehkä vähän ujoa. Epäsuora vihjaus seksikkäistä parroista (jos hän sattuu olemaan partaisa) tai ruskeista silmistä (jos on sellaiset) tms. antaa ymmärtää, että pidät myös häntä viehättävänä ilman että sanot sitä suoraan. Pieni halaus tai kosketus on ulkomailla usein aika neutraali ele, mutta voi myös osoittaa ystävyyttä ja tunnesidettä.

      Yleensä tässä vaiheessa jo tietää, saako toiselta vastakaikua vai ei. Jos olet havaitsevinasi miehen kiinnostuneen sinusta, kutsu hänet jollakin tekosyyllä illalliselle. Ystävinä voitte mainosti mennä ravintolaan ilman, että kukaan ajattelee että jompi kumpi iskee toista. Jos olette tulleet Todella Hyviksi Ystäviksi, voit jopa kutsua hänet luoksesi (jos siis osaat kokata).

      Muista olla koko ajan luonteva. Voit olla nuorekas, mutta älä missään nimessä yritä olla teini. Jos ymmärrät hänen työtään ja osaat keskustella aiheesta, aina parempi. Jos et osaa, ota asioista selvää tai kysy mieheltä mitä asiat tarkoittavat. Se jo osoittaa, että olet kiinnostunut hänestä.

      Iskeminen lähtee siitä, että ei isketä. Rakenna suhde hitaasti ja varmasti. Sanat ja teot kulkevat käsi kädessä ystävyyden syvenemisen myötä. Älä ahdistele liikaa.

      Huomannet, että ulkonäkö ei ole se, jonka varaan kannattaisi laskea. Toisaalta ei siitä haittaakaan ole, kunhan et korosta sitä liikaa. Anna miehen huomata kauneutesi, naisena varmaan tiedät miten se parhaiten tapahtuu. Ja ennen kaikkea, anna miehen huomata sisäinen kauneutesi. Siitä se kaikki viime kädessä on kiinni.

      Onnea yritykselle.

      • En osaa - mutta opettelen :-)

        Tässä oli nyt sellaiset ohjeet, että printtaan ne ja luen silloin tällöin uudestaan. Kumpa olisin joskus jo vuosia sitten saanut tällaiset ohjeet!

        Suurkiitos sulle kirjoittaja. Paitsi että kirjoitat hyvin, kirjoitat uskottavasti. Haluan uskoa, että noin toimien tulee hyvä tulos.

        Kiitos! :-)

        PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta vaikka avoin olenkin, EN ole mikään Johanna Tukiainen, eikä mulla ei ole kovin montaa kokemusta takana. Olen sitoutuva parisuhdeihminen ja suhteessa täysin uskollinen! Jospa silti avoin seksuaalisuuteni jotenkin pelottaa miehiä? Jos mieheen toimii paremmin tutustumisvaiheessa ujompi ja peitellympi asenne, niin sitähän pitää sitten yrittää!! Voin kai minäkin senkin oppia?...


      • Minä vielä
        En osaa - mutta opettelen :-) kirjoitti:

        Tässä oli nyt sellaiset ohjeet, että printtaan ne ja luen silloin tällöin uudestaan. Kumpa olisin joskus jo vuosia sitten saanut tällaiset ohjeet!

        Suurkiitos sulle kirjoittaja. Paitsi että kirjoitat hyvin, kirjoitat uskottavasti. Haluan uskoa, että noin toimien tulee hyvä tulos.

        Kiitos! :-)

        PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta vaikka avoin olenkin, EN ole mikään Johanna Tukiainen, eikä mulla ei ole kovin montaa kokemusta takana. Olen sitoutuva parisuhdeihminen ja suhteessa täysin uskollinen! Jospa silti avoin seksuaalisuuteni jotenkin pelottaa miehiä? Jos mieheen toimii paremmin tutustumisvaiheessa ujompi ja peitellympi asenne, niin sitähän pitää sitten yrittää!! Voin kai minäkin senkin oppia?...

        Ole hyvä vaan. Huomaan nyt, että en ollut täysin ymmärtänyt tilannettasi. Oletin nimittäin, että et ollut tehnyt mitään heräättäksesi miehen kiinnostuksen. Nyt tulkitsin niin, että itse asiassa olet, mutta ulkonäkösi ja seksuaalisuutesi avulla.

        Muista, että SINÄ viime kädessä tiedät, mitä itse haluat. On totta, että suurin osa miehistä haluaa avoimesti seksistä nauttivan ja sitä haluavan naisen, mutta sellaisella lähestymistavalla voi myös saada väärää seuraa. Otat aina ison riskin, jos pelaat seksikortilla.

        Ehdottamani tapa on luonnollisesti paljon hitaampi ja työläämpi, mutta lopputuloksena on todennäköisempää, että mies on kiinnostunut sinusta eikä vain hauskanpidosta.

        Tiedät myös varmaankin, että joissakin maissa pohjoismaalaisella naisella ei ole kovin puhtoinen maine. Näyttävän näköiset blondit ovat niitä, joita isketään maanantaina uimarannoilta ja saatellaan sunnuntaina lentokentälle ja joiden kanssa ei perusteta perhettä. Jos satut asumaan sellaisessa maassa, esim. Etelä-Euroopassa, kannattaa harkita ylenpalttisesta näyttävyydestä tinkimistä.

        Ja loppujen lopuksi kaikki miehet eivät kiinnostu sinusta, vaikka olisit kuinka ihana ja tyrmäävä nainen.

        PS. Mainitsemasi julkisuuden henkilö kuuluu ainakin minun kohdallani täydelliseen evvk-kateoriaan. Vältä kaikkea, mikä muistuttaa hänen tyyliään edes etäisesti. Paitsi jos asut Moskovassa.


      • jeeejeeee

        ite en pysty koskaan iskemaan jos yritan iskea. en vaan ole sellainen persoona , mutta silloin kun en todellakaan ole iskemassa, en pida koko tyypista tai minulla ei ole mitaan taka-ajatuksia tai "tunteita" ihmista kohtaan nii sillon se tapahtuu ja yhtakki huomaan et toi on selkeesti kuvitellu mun puhuvan sille iskemismielessa tms.... oon kai jotenki liian tuttavallinen. Mut siis niin loydan kaikki mielenkiintoset tyypit tollatavalla koska sitte rupeen kattomaan niita "siina mielessa" ja johan toimiii!! eli en onnistu jos yritan jotain vaan sen pitaa tpaahtuu vahingossa:D aika outoo mut totta. enka myoskaan kiinnostu jos huomaan et joku koittaa selvasti iskee tai sillee


      • Jalmari

        Kysele Sinä kaverin harrastuksista koska ilmeisesti niistä jotain tiedätkin.Ihmiset kyllä mielellään kertoo siitä asiasta mitä he harrastaa.Vaikutuskin kaveriin on ihan toisenlainen jos osaat olla aidosti kiinnostunut.Voithan sanoa että haluaisit katsomaan hänen harrastustaa niin varmasti kaappaa sinut mukaan.Tästä on ainakin hyvä aloittaa.


      • voisi....

        muutkin ottaa oppia. Oli todella löytynyt kahden ihmisen kohtaamisen ydin! Kiitos, pistän korvan taa.


      • käsittämätöntä että opettel...
        En osaa - mutta opettelen :-) kirjoitti:

        Tässä oli nyt sellaiset ohjeet, että printtaan ne ja luen silloin tällöin uudestaan. Kumpa olisin joskus jo vuosia sitten saanut tällaiset ohjeet!

        Suurkiitos sulle kirjoittaja. Paitsi että kirjoitat hyvin, kirjoitat uskottavasti. Haluan uskoa, että noin toimien tulee hyvä tulos.

        Kiitos! :-)

        PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta vaikka avoin olenkin, EN ole mikään Johanna Tukiainen, eikä mulla ei ole kovin montaa kokemusta takana. Olen sitoutuva parisuhdeihminen ja suhteessa täysin uskollinen! Jospa silti avoin seksuaalisuuteni jotenkin pelottaa miehiä? Jos mieheen toimii paremmin tutustumisvaiheessa ujompi ja peitellympi asenne, niin sitähän pitää sitten yrittää!! Voin kai minäkin senkin oppia?...

        mikä pelikenttä sinusta ihmissuhteet ovat ja niiden aloittaminen!!!!???
        Asiat tapahtuvat LUONNOSTAAN, kun ollaan pelaamatta pelejä "Miten isken miehen". Voi pyhä lehmä tai kana!
        Hurraat innoissasi, kun saat peliohjeet. Entäs jatkossa, jos teet ns. teeskennellyt "oikeat siirrot"? Laitatko uudet kysymykset: miten pelaan miehen kanssa, kun nyt ollaan aloitettu seurustelu?
        Ja "Mites pelaan nyt, kun pitäis muuttaa yhteen?"
        Niin moni pelaa, kunnes ei enää jaksa/osaa/pysty ja esiin tulee just-se-kuka-on....
        HIPHURRAAAA!


      • nimetön000
        En osaa - mutta opettelen :-) kirjoitti:

        Tässä oli nyt sellaiset ohjeet, että printtaan ne ja luen silloin tällöin uudestaan. Kumpa olisin joskus jo vuosia sitten saanut tällaiset ohjeet!

        Suurkiitos sulle kirjoittaja. Paitsi että kirjoitat hyvin, kirjoitat uskottavasti. Haluan uskoa, että noin toimien tulee hyvä tulos.

        Kiitos! :-)

        PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta vaikka avoin olenkin, EN ole mikään Johanna Tukiainen, eikä mulla ei ole kovin montaa kokemusta takana. Olen sitoutuva parisuhdeihminen ja suhteessa täysin uskollinen! Jospa silti avoin seksuaalisuuteni jotenkin pelottaa miehiä? Jos mieheen toimii paremmin tutustumisvaiheessa ujompi ja peitellympi asenne, niin sitähän pitää sitten yrittää!! Voin kai minäkin senkin oppia?...

        monet miehet pelästyy tutustumisvaiheessa liian rohkeaa naista, tulee kovat suorituspaineet. Ja sitä paitsi, jos etsii vähän muutakin kuin vaan sitä seksiä niin ei kannata heti kärkeen siitä olla puhumassa. Pieni ujous ei todellakaan olisi pahaksi. Ja entisiä seksikumppaneita ei todellakaan kannata kehua eikä haukkua.


      • Suomessa toimii

        ... mutta ei todellakaan kaikkialla muualla. Siis yritys "ystävystyä" saa heti seukkausleiman tm. Vaihtelee siis eri kulttuureissa - - - myös työkulttuuri vaikuttaa. Eikös tämä jannu ollut samalta työpaikalta?


      • Blondi 08

        minun ei tarvi ,kun mennä kuppilaan ,miehet ovat heti ympärillä.En koskaan meikkaa,olen muutenkin komee,ilman meikkiä. siitä se alkaa .


      • miäs
        Blondi 08 kirjoitti:

        minun ei tarvi ,kun mennä kuppilaan ,miehet ovat heti ympärillä.En koskaan meikkaa,olen muutenkin komee,ilman meikkiä. siitä se alkaa .

        Per-sana.. Hevonen on komea, mutta nainen on kaunis :)


      • "miokas"
        En osaa - mutta opettelen :-) kirjoitti:

        Tässä oli nyt sellaiset ohjeet, että printtaan ne ja luen silloin tällöin uudestaan. Kumpa olisin joskus jo vuosia sitten saanut tällaiset ohjeet!

        Suurkiitos sulle kirjoittaja. Paitsi että kirjoitat hyvin, kirjoitat uskottavasti. Haluan uskoa, että noin toimien tulee hyvä tulos.

        Kiitos! :-)

        PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta vaikka avoin olenkin, EN ole mikään Johanna Tukiainen, eikä mulla ei ole kovin montaa kokemusta takana. Olen sitoutuva parisuhdeihminen ja suhteessa täysin uskollinen! Jospa silti avoin seksuaalisuuteni jotenkin pelottaa miehiä? Jos mieheen toimii paremmin tutustumisvaiheessa ujompi ja peitellympi asenne, niin sitähän pitää sitten yrittää!! Voin kai minäkin senkin oppia?...

        on....

        "PS. Tajuan nyt ainakin edenneeni varmaan vähän liian nopeasti joissain tapauksissa... Esimerkki: pidän itseäni melko seksuaalisena naisena, rakastan seksiä ja rakastan miehiä. Olen aika flirtti ja puhun asioista niitten oikeilla nimillä. Yleisesti ottaen -käsittääkseni!- miehet toivoisivat löytävänsä nimenomaan kaltaiseni avoimesti seksistä nauttivan ja seksin suhteen rennon naisen, joka todellakin haluaa useammin kuin kerran viikossa peiton alla. Mutta v..."

        Ei mihet tähän lankea!


      • Äityli-84

        Just tämä on kyllä se tekniikka, mitä kannattaa käyttää, jos OIKEESTI on kiinnostunu toisesta. Itse käytin tätä aviomieheni kohdalla ja kappas, häät tulivat odotettua paljon nopeammin.. Vauvakin tulossa, talo ostettu yms., eli oikeesti vakavalla pohjalla mennään. Tärkeintä on olla avoin ja rehellinen ja rakentaa suhde luottamukselle. :)


    • Villasukkaaa

      Kysäses että haluisitko mun kutovan sulle villasukat... Varmaaan yskän ymmärtää :=) T: Villasukka mies lapista

    • minä vaan mies30

      ...miehen iskeminen naiselta paljoa vaadi, varsinkin jos on kaunis nainen. Menet vaan rohkeasti juttelemaan. Itselleni olisi ainakin helpompaa, jos nainen tekisi aloitteen ja tulisi juttelemaan. Harvoin se niin päin vain menee. Aina joutuu itse menemään ja silloin se on huomattavasti vaikeampaa (se iskeminen). Naiset, osoittakaa rohkeasti kiinnostuksenne, teette sen silloin paljon helpommaksi meille miehille.

    • Nimetön

      Hei ystäväiseni, jossain siellä maailmalla. Annan sinulle nyt näkemyksen miehen roolista.
      Emme me oikeasti ole niin julmia barbaareita ettemmekö kuuntelisi mitä asiaa naisella meille on.
      Jos itse olisin ihastuksen kohteenasi, haluaisin kuulla sen suoraan. Miten olisi jos vain sanoisit ystävällesi suoraan, että pidät hänestä paljon ja haluaisit tutustua häneen paremmin. Kyllä mies sitten kertoo haluaako hän jotain enemmän vai ei. Ei sieltä voi tulla mitään hengelle tai terveydelle vaarallista vastausta.

      Itse olen kokeillut tätä naisrintamalla erittiäin hyvällä menestyksella vaikken mikään joka tytön päiväuni varmaan olekkaan. En muista tilannetta etten olisi saanut tilaisuutta tutustua ihmiseen joka minua kiinnostaa. Vaikka ravintolassa näet ihmisiä joita et olo kuunaan nähnyt niin sama toimii sielläkin. "jos nainen pukeutuu noin upeasti, haluan ehdottomasti tutustua sinuun paremmin." tai "katselin kun tanssit äsken. näytit todella kauniilta tanssiessasi. Ja mitkä silmät. Noiden silmien omistajaan haluan ehdottomasti tutustua paremmin."

      Ei se oikeasti ole niin vaikeeta. Miesten lähestyminen saattaa naisille olla se iso askel, mutta pitää aina muistaa että meitä jännittää ihan yhtälailla ottaa vastaan täysin vieras ihminen. Mutta jos asioiden on luotu luistamaan niin jännä hetki kestää noin 5 minuuttia.

      Eli rohkeasti vaan kertomaan mitä asiaa on niin kyllä ne asiat sitten selviää. Emmeän me miehetkään voi tietää mitä ajattelette jos ette sitä kerro.

      Leuka pystyyn ja ryhti kuntoon ja kohti uusia tuulia...

      T. KH

      • kysy suoraan

        mennäänkö naimaan?
        Miehet eivät pelästy,jos olet todella nainen,etkä 7-lehden provo!
        Ei naisen tarvitse tommosia kysyä,sillä miehiä on monta,jotka sitä sulta sitä eivät kiellä ikinä!!

        100:ta jos kysyy,saanko naida sinnuu, saattaa yksi antaa perhetytöistä ja muut naiset useinmiten suorastaan pyytää =)


      • Mikä nero!!
        kysy suoraan kirjoitti:

        mennäänkö naimaan?
        Miehet eivät pelästy,jos olet todella nainen,etkä 7-lehden provo!
        Ei naisen tarvitse tommosia kysyä,sillä miehiä on monta,jotka sitä sulta sitä eivät kiellä ikinä!!

        100:ta jos kysyy,saanko naida sinnuu, saattaa yksi antaa perhetytöistä ja muut naiset useinmiten suorastaan pyytää =)

        Oikeen asian tuntia. Multa ei tollai ainakaa saa.


    • Nimetön

      Moi! Sinua lyhyempi mies ei todella helposti viihdy seurassasi. Pitää siis olla melkein 2metrinen kaveri. Lisäksi miehillä on tutka monesti päällä. Yksikin asia saattaa pilata suhteen kuin suhteen.
      Itse olen mies mut kuitenkin poikkean miehistä usella tavalla. Mut mä olen mä enkä muuksi muutu.
      Vähän vaikea toi sun asia. Koita jaksaa.....

    • xskie5489

      Ei halvoissa naisissa mitään vikaa ole

    • Eki68_

      olen 36 vuotias mies. olen kiertänyt maailmalla. jos näkisin sinut niin olisin niin innostunut keskustelemaan sinun kanssa. pitkä ja vähän "laihahko" mimmi olisi parasta mitä elämääni sopisi, 8 vuotta vanhempi tai 4 vuotta nuorempi. Naisen iällä tai pituudella ei ole mitään väliä. Nämä kaikki lähtee miehestä liikkeelle. Olen erittäin tyytyväinen, että nainen voi miettiä tällaisia asioita. Se saa meidät miehet vielä miehiksi kasvamaan. Tämä on erittäin ihanaa ja ihmettelen, että tällaista vielä tulee. Tämä nainen on ehdottomasti ruusujen ruusu. Ps. Jos et tapaa elämäsi miestä niin voin tulla treffeille sun kanssa ? kirjoittele [email protected]

    • Mies*

      Mies ja nainen etsiytyvät toistensa seuraan, jos he alitajuisesti ymmärtävät korvaavansa toistensa puutteet. Eli vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, ja myöskin tutkimukset osoittavat, että puolisoilla on melkein täsmälleen sama älykkyysosamäärä. Eli sun kannattaa tutustúa oman tasoisiisi miehiin, jotka ovat yhtä älykkäitä ja yhtä hyvän näköisiä kuin sinä ja omaavat sinulle vastakkaisen temperamentin.

    • Nimetön

      - heitä kaikki teennäisyys veks ; ole mitä olet
      - kyllä jonkinasteinen kramppi näkyy/huomataan
      - riippuen valtiosta et todellakaan voi mennä
      itse aloitetta tekemään ja joissakin se on taas
      ihan ok ilman että antaisit väärän
      kuvan/viestin itsestäsi, tarkoituksistasi jne
      - naiset usein luulevat etteivät miehet huomaa
      heidän todellista ikää, mutta varsinkin 30 v
      mies saattaa hyvinkin katsoa / huomata jo sen
      mutta on yksinkertaisesti kiinnosttunut 20-25
      v naisista joissa / joiden joukossa tuntee
      itsensä varmaksi ;
      - maltti on valttia , jos olet vaan vähän aikaa
      ollut paikallispiireissä niin tuskin olet
      huomioinut kaikki sisäpiirieleet, käytöstavat
      ja vaikkapa sen iskemistekniikan tulematta
      väärin ymmärretyksi; tai itse asiassa mitä
      mies luulee kun nainen ilmoittaa olevansa
      kiinnosttunut - oli se sitten järjen
      jättiläinen taikka tavis niin viesti saattaa
      olla aina varsin suora/yksiselitteinen
      - onnea valinnoissasi

    • neiti.....

      Moi Mulla on sama ongelma kuin sulla,saan miehen kuin miehen yhdeksi illaksi,mut siihen se sit jääkin.En tiedä miten miehen mielenkiinnon saa säilymään..

      • jah-76

        Ohje voisi kuulua,ole avoin,sano et lähdetään jonnekkin,yms elä ole ronkeli =) yms perus humppaa..


      • iiiill

        ehkä sänkyyn meneminen vie sen innon


      • Jorkka ;)

        ..Kahdenlaisia, niitä näyttäviä herkkuja joihin retkahdetaan ja sitten on niitä joiden kanssa mennään naimisiin...Se kun vaatii mieheltä hyvää itseluottamusta ja rohkeutta ottaa näyttävä kaunotar vaimoksi..ja sitähän ei kaikilta miehiltä löydy, varsinkaan täällä pohjan perukoilla *viheltelee mustankippeetä pikkupoikaa samalla kun näpyttelee*


      • chrisse tku

        Yhden illan juttuja kyllä osaan "iskeä", mutta silloin ne miehet ovat yleensä varattuja, niin kuin viime viikonloppunakin kävi ja jäljelle jäi vaan paha mieli vaikka mies oli ihana ja seksi fantastista....


    • hhkk

      ota yhteyttä muhun, mä voin autta sua,,juuri tään viestin perustella sä iskit mun!

    • Lontoon_trendit

      Piristi päivääni lukea näitä hauskoja viestejä. Itsellä on iskutaidot hieman ruosteessa, kun on samaa miestä katsellut yli vuosikymmenen.

      Jos asut täällä Briteissä, niin mitään iskuongelmia sinulla ei pitäisi olla. Täällä miehet tekevät aloitteen hyvin nopeasti, kun taas pohjoismaissa naiset saavat usein "kolkata miehen ja raahata tukasta luolaansa". Yleensä baari-illan päätteeksi.

      Ehkei tuo kiinnostuksesi kohde ole tehnyt aloitetta, koska tietää palaavansa pian kotimaahansa, sinne jonnekkin kauas (jossa tyttöystävä odottaa?). Tai kenties hänen uskonnollinen taustansa ja perheen asettamat paineet eivät saa häntä lankeamaan seksikkääseen blondiin.

      Täällä Briteissä jalkapallon ja rugbyn pelaajat ovat myös riistaa ns. tyrkyille, jotka hankkiutuvat mielellään heidän kanssaan hotellihuoneisiin ja myöhemmin ilmoittavat lehdistölle tulleensa raiskatuiksi.

      Ja sitten on niitä naisia, jotka haaveilevat pääsevänsä WAG-klubiin (palloilijan ylenpalttisesti törsäilevät tyttöystävät). Veikkaan, että hekin pelaavat seksikortilla.

      Ehkä kaikki tämä vaikuttaa hänen käytökseen sinua kohtaan. Ja sinunkin kannattaa ottaa näitä asioita huomioon. Mukavaa kesää sinulle, ja muista, että maailma on miehiä täynnä, jollei tämän kanssa onnistuisikaan.

      • aloittaja

        Hello :)
        Kiitos vastauksestasi. Ensin ei paljon mitään vastauksia, ja yhtäkkiä täällä on vyöry!?

        Osuit aika monessa veikkauksessasi oikeaan, siksi päätin vastata sulle erikseen. Ei olla Briteissä, mutta ei kaukana sieltä eikä mies ole britti, muttei kaukana sieltä. Hän on tosiaan lähdössä täältä aika pian, kuten arvasit ja uskonnollinen puoli saattaa vaikuttaa, perhe ja taustat, vaikkei uskonto hänen omassa elämässään näykään suuremmin.

        Tuli hyvä mieli tästä vastauksestasi, vaikka kyllä muakin hymyilyttää, miten eri tavoin mun "ongelmaan" voikaa suhtautua (kts. tää viestiketju).

        Oikein hyvää kesää sulle myös, mulla alkaa tänään kesäloma :-)


    • pikkupoika,,

      asialla, kun on tällaisen aloituksen laittanut:_)

      Mä se en ollut :) tai...............

    • Nimetön

      kirjoituksesta kyllä ilmenee ettei liikuta kovin kaksisella ajatustoiminnan tasolla.

      jos kiinnostuksen puute johtuu siitä että olet niin yksinkertainen.

    • puhuttavan

      Olen kuullut kerran sanottavan, että naiset valitsevat ensin "uhrin" ja sen jälkeen asettuvat saaliiksi. Mitä lie tarkoittaneetkaan;)

    • Hei! Kyselit että miten iskeä mies!`? Ymmärsin puheistasi että olet kaunotar ilmeisesti,mutta itsetuntosi ei ole täysin kohdallaan tai sitten olet ujo vain kuten niin monet! :) Jos olet jo 'iskenyt' silmäsi johonkuhun,niin tee ihmeessä aloite vain :) ajttelet että sinua pidetään 'jonain sellaisena ' jos aloitteen teet,älä suotta. Jos sinua tosissaan kiinnostaa joku niin ei kun rohkeasti vain jutuille,sitä me miehet halutaan samanlailla kun te naisetkin :) Tasa-arvoa sekin on vain. Mene ihmeessä juttelemaan hänelle,pyydä vaikka kahville tai drinkille,elokuviin ihan mihin vain,siitä se lähtee liikkeelle.Kun vain muistat sen että olet oma itsesi etkä muuta,silloin ei pitäisi olla mitään sen suhteen.Otat itseäsi vain niskasta kiinni ja sanot vaikkajos siltä tuntuu että olet kiinostunut hänestä,se on siinä sitten vaikka!Tsemppiä vain sinulle! :)

      • Sofia -61

        Olen tavannut netissä miehen, jota olen yrittänyt nyt muutaman kuukauden saada lähtemään ulos kanssani syömään, elokuviin tms. Mutta mies kieltäytyy sillä varjolla, että on koko ajan töissä (osittain kyllä totta). Hän jopa sanoi tätä treffeille pyytämistäni painostukseksi, josta ei sitten kuulemma ikinä ainakaan tule mitään!
        Olen tavannut tämän miehen muutamia kertoja, jolloin hän on ollut aina töissä ja "hyvin kiireinen" eli ei ole ollut halukas edes juttelemaan kanssani kovin pitkään.
        Ei tällaisen miehen kanssa asiat etene mihinkään, kun vastauksena treffeillepyyntöön on "kaikki aikanaan". On muuten mun elämässä ensimmäinen mies, joka on kieltäytynyt lähtemästä ulos kanssani!


      • esmer-1
        Sofia -61 kirjoitti:

        Olen tavannut netissä miehen, jota olen yrittänyt nyt muutaman kuukauden saada lähtemään ulos kanssani syömään, elokuviin tms. Mutta mies kieltäytyy sillä varjolla, että on koko ajan töissä (osittain kyllä totta). Hän jopa sanoi tätä treffeille pyytämistäni painostukseksi, josta ei sitten kuulemma ikinä ainakaan tule mitään!
        Olen tavannut tämän miehen muutamia kertoja, jolloin hän on ollut aina töissä ja "hyvin kiireinen" eli ei ole ollut halukas edes juttelemaan kanssani kovin pitkään.
        Ei tällaisen miehen kanssa asiat etene mihinkään, kun vastauksena treffeillepyyntöön on "kaikki aikanaan". On muuten mun elämässä ensimmäinen mies, joka on kieltäytynyt lähtemästä ulos kanssani!

        seuravaksi kun tavatte niin pitä miehen kädestä


      • ....
        Sofia -61 kirjoitti:

        Olen tavannut netissä miehen, jota olen yrittänyt nyt muutaman kuukauden saada lähtemään ulos kanssani syömään, elokuviin tms. Mutta mies kieltäytyy sillä varjolla, että on koko ajan töissä (osittain kyllä totta). Hän jopa sanoi tätä treffeille pyytämistäni painostukseksi, josta ei sitten kuulemma ikinä ainakaan tule mitään!
        Olen tavannut tämän miehen muutamia kertoja, jolloin hän on ollut aina töissä ja "hyvin kiireinen" eli ei ole ollut halukas edes juttelemaan kanssani kovin pitkään.
        Ei tällaisen miehen kanssa asiat etene mihinkään, kun vastauksena treffeillepyyntöön on "kaikki aikanaan". On muuten mun elämässä ensimmäinen mies, joka on kieltäytynyt lähtemästä ulos kanssani!

        ...jätä ihmeessä se kusipää omaan arvoonsa!vähän samanlaisia asioita kokeneena toivon ettei kenenkään tarvitse kokea netin kautta tapaamisten ihmisten kautta alentavaa käytöstä tuossa muodossa-ainakaan yhtään pidempään...netistä löytyy myös fiksuja ja rakastettavia tyyppejä!!!onnea etsinnöissäsi!


    • joopajoo,,,

      kuka näit tänne keksii näit juttuja,, hohhoijakkaa,,

    • Mies 28v.

      Ensinnäkin ehdota tuhmuuksia, mielummin tuhmaakin tuhmempaa a´la vyömunaa, dildoa ym. mukaan petiin. Samalla lelulla rasvaatte sinut jonka jälkeen painat kaverin perseeseen kunnolla!!

      Tämä on trendi tänä päivänä markkinoilla. Ole siis törkeä suustasi ja teoissasi, mutta oikea aikaisesti!

      -mies kuin mies on juuri sinun!

      • ampulli

        miehet eivät tykkää naisista jotka iskevät seksillä miestä. Isketään ja mennään naimaan. Miehen kiinnostus loppuu täysin siihen jos nainen antaa heti ekoilla kerroilla itsestään kaiken. Miehet arvostavat naisessa vähän kiusoittelua, antaa vähän mutta ei anna ihan kaikkea. Kyllä ne sitten perässä juoksevat kun huomaavat että vähän mutta ei liikaa


    • jo....

      Miksi jotenkin tuntuu, että näitä juttuja keksimällä keksitään? Niin teennäisiä juttuja, että hoh hooooooijaa

      40 v nainen, näyttä alle 30v, ei osaa iskeä miestä!!!?! = TÄYS ABSURDI!!

      • ihan,,,,,

        hatusta vedetty ja ei ihme et taitaa olla ruotsalaisesta jutusta suomennettu,, heh hah heh, eihä kukaan voi noin tyhmii juttuja kirjotella ees nimettömänä heh


    • Narcisso

      MItä sä isket tuollaisia kakaroita....ota mieluummin vanhempi mies jolla on elämänkokemusta. Tunnut niin epävarmalle että tarvitset rinnalle vanhemman etkä mitään nuorta heppua. Käytä nyt järkeä!

      • en ole vaivautunut

        Miksi sun pitää iskeä? Etkö voi vaan antaa miesten hoitaa tuonkin homman....


    • Me Naiset

      Tämänkin viestin sisåltö aukeaa aivan uudella tavalla kun lukee uutuus kirjan: naisten seksuaalinen valta.

      siinä mm kerrotaan miten TEESKENTELY on sääntö naisten seksuaalisessa vallankäytössä.

      ...Et hyvännäköinen suomen nykynainen sitten sattumalta vielä 40v. naimattomana ja lapsettomana, ulkomailla sosiaalisesti shoppailemassa, sielläkin kiinnostaa vaan lähes sen ikäiset miehet jotka sopisi omiksi lapsiksi ja ei oikein nekään....feministien vallantunnetta ja siitä nauttimista todellisuudessa?

    • miehelään

      Hei tuntematon kaunotar,
      Asia on todella yksinkertainen, isket käpälät siis kädet ristiin ja rukoilet.
      Rakas TAIVAALLINEN ISÄ, ANNA TUO MIES JOSTA NYT ON KYSE MULLE MIEHEKSI JOS NIIN ON TARKOITETTU, MUTTA JOS HÄN EI OLE MULLE SOPIVA SÄÄSTÄ MINUT TUSKALTA JA KIVULTA, AAMEN.
      Toimi ainakin minulla, tosin kesti melkein vuoden ennenkuin tuli tilaisuus, nyt olemme seurustelleet melkein 2v ja asuneet yhdessä vuoden.

      • psfdojgsjg

        on siis tuollaista varten. Ilmankos häneltä jäävät sodat, nälänhädät, sairaudet yms hoitamatta.


    • Ole paikalla ja katso silmiin hieman ujosti, siitä se lähtee..

    • hege81

      Se ei sen kummosempaa tartte ko ihastunut katse kontakti ja saman aikaisesti pieni :) se on jo melkein selvää kauraa jos ei sekään vielä auta niin kysy tyyppi illaliselle ja tarjoa hyvää ruokaa ja viiniä ja pukeudu silti rennosti ja vähän sexysti ja sielä sama (Katse ja Hymy..)

    • marko_73

      Hanki itsevarmuutta pukeutumalla seksikkäisiin alusvaatteisiin. Selvitä mistä mies on kiinnostunut ja tee hieman tiedusteluja aiheesta. Käy keskustelemaan sitten miehen kanssa ja katso hieman liian kauan hänen silmiin. siitä se lähtee. Luonto tikanpojan puuhun ajaa.. Onnea,, vaikka kurvikas blondi ei onnea tarvitse maailmallakaan.

    • aloittaja

      Olen ihan ihmeissäni, että aloitukseeni on tullut näin paljon vastauksia, kiitos kaikille!

      Olen saanut hyvät naurut ja osaan onneksi nauraa myös itselleni. Ihan tosissani minä tuon aloituksen laitoin, mutta näitä arvailuja (onko tän joku pikkupoika tai vähintään tyhmä ihminen kirjoittanut) lukiessani tajusin, että ehkä tällainen foorumi ei ole ihan se paras paikka kysyä neuvoa.

      Aion ottaa jatkossa vähän "ujomman" lähestymistavan noin yleisellä tasolla, ja esim seksistä yritän välttää puhumasta, etten pelota potentiaalista miestä pois.

      Miehen iskeminen ei käy multa luonnostaan ja olen tosiaan vähän ujo tällä saralla, mutta tästä ketjusta viisastuneena en kuitenkaan luovu toivosta ja ainakin aion tehdä vähän selvemmäksi miehelle, jos olen kiinnostunut, mutta samalla pysytellen vähän ujona, jos se ujous on kerran hyvä juttu. Ilman muuta kokeilen :-)

      Hyvää viikonloppua kaikille!

      t. Aloittaja

      • hupia....

        Ehkä mies ei halua sitoa teitä kumpaakaan,jos on lähdössä maasta pois. Olisitko valmis muuttamaan hänen mukanaan. Jos mies on kunnollinen, ei varmasti halua sinusta hetken (muutaman kuukauden) hupia ja siksi katsoo parhaaksi antaa asian olla.

        Arvostaa sinua siinä mielessä paljon.


      • ..............

        Yhteenvetona voimme siis todeta: Et osaa oikein iskeä miehiä ja olet sillä saralla vähän ujo. Ilmaiset kuitenkin kiinnostuksesi rohkeasti ja avoimen seksuaalisesti... Nyt olet sitten päättänyt osoittaa kiinnostuksesi entistä rohkeammin ja esittää samalla myös ujoa. Jepjep.


      • aloittaja
        .............. kirjoitti:

        Yhteenvetona voimme siis todeta: Et osaa oikein iskeä miehiä ja olet sillä saralla vähän ujo. Ilmaiset kuitenkin kiinnostuksesi rohkeasti ja avoimen seksuaalisesti... Nyt olet sitten päättänyt osoittaa kiinnostuksesi entistä rohkeammin ja esittää samalla myös ujoa. Jepjep.

        Onneksi joku edes ymmärtää, mikä tässä on niin vaikeaa!!

        Ajattelin tänään yrittää olla ujompi, siis mitä kyllä olen sisältä, mutta yleensä peitän sitä avoimuudella- monikaan ihminen ei uskoisi kuinka epävarma sisältä olen. Kun puhun avoimesti, se on kuin toinen rooli, vaikka sekin mua. Tosi hämärää, mullekin.

        Mutta kiitos yhteenvedosta, oivalsit ongelmani täysin.


    • tässäpä ehdotus

      Mikäli todella olet "melkeen 40", niin muutu aikuiseksi ja lopeta sanojen kuten: melkeen (melkein) ja must (minusta) käyttö!

      • MVB

        Joo, aika selvä tapaus;)


    • vaadita

      No siihen miehen iskemiseen ei nyt kauheita vaadita:):)

    • ~ ~ ~¨

      kuiskaa hänelle, jossakin sopivassa tilanteessa, juhlissa tms. että sinulla ei ole pikkuhousuja jalassasi. Jos mies ei tämän jälkeen ole sinussa kiinni kuin magneetti, ei hän ole sinusta kiinnostunut

    • Pohjan-Akka
    • Helppoa!!!

      Kun kiinnostut, kerro miehelle kiinnostuksestasi ja ilmaise halusi tavata hänet myös jatkossa. Älä pihtaa ihotaskuasi liiaksi..

    • pelkästään

      puhumallla niille kaikenlaista. Siinä jutellessa huomaa kyllä sitten kaikkee muutakin varmasti myös sen kiinnostaako sitä toista. Omalla kohdalla melkein aina on toiminu.

      • niin että

        eipäs tehdä asioista liian monimutkasia.


    • Zazuah

      Otsikko kertokoon kaiken

      • nuu feat. nöö

        turha sitä 8cm yrittää iskeä naista;)


      • Nimetön
        nuu feat. nöö kirjoitti:

        turha sitä 8cm yrittää iskeä naista;)

        Olipas köyhä vastaus. Nimim. 18cm


    • evningfun

      Mä olen mies eikä mulla ole koskaan ollut ongelmia ilmaista kiinostustani toista kohtaan.
      Ehdota vaikka Kahville tai tule "käymään luonani olen yksinäinen" jos ei anna tai jaa tunteitaan ei voi välttämättä saada vastakaikuakaan. Kehuit olevas blondi mutta kun kaikille ei se uppoa esim itse pidän vaaleanruskeista ja tummemmista=)

    • be3

      NO HÄN ON TIETYSTI IHASTUNUT SINUUN...

      HÄN ODOTTAAA ETTÄ SINÄ VAIKKUTTAISIT KANS SILTÄ ETTÄ SINÄ OLET KANS KIINOSTUNUT
      HÄNESTÄ. :) NIIN AIVAN

    • yksäriispä

      no minä olen mies joka omaa saman ongelman.tosin en vetoa edes ulkolaisiin naisiin.sitten se ongelma miehet yrittävät iskeä minua vaikka olen hetero.ja minua yököttää. mutta varo miehiä jotka yrittää uida liiveihin se on minusta ala arvoista käytöstä.
      luulen että lämmin vasta katse on se linkki josta minä ainakin kiinnostun.liekö siinä vika kun en saa suutani auki heti tai töksäytän jotain pöhköö.neidon lämmin katse poraa tiensä ukosta läpi sen sanon vieno hymy päälle nii ukkoo viedään.sitten vaan odottele hänen siirtoo. jos ei tehoo niin tuijotuksesta jää hyvin kii tiettyyn paikkaan joka ei ole navan alle.se on liian selvä kutsu.... niin olen siis samassa pulassa..

    • hekkara

      Annan sinulle 3 vihjettä:


      1. Jos olet epävarma itsestäsi, niin opettele pitämään itsestäsi ja arvostamaan itseäsi. Mieti missä asioissa olet hyvä, ja pidä nuo vahvuudet mielessäsi. Jos joku toinen ei vahvuuksiasi arvosta, niin miksi sinun pitäisi siitä välittää. Sinähän tiedät itse paljon paremmin, mistä sellainen ihminen jää paitsi!

      2. Sanoit kuulleesi, että olet tyrmäävä näky. Eihän sinulla pitäisi olla mitään hätää! Tule tietoiseksi siitä, että miehet vilkuilevat sinua ihaillen, ja nauti siitä ajatuksesta. Varmasti sekin auttaisi todella paljon, jos laittautuisit tarkoituksella tyrmäävännäköiseksi. Silloin tietäisit varmasti, että olet kinuskikastiketta miesten silmille.

      3. Jos haluat tietää, onko ihastuksesi kohde sinusta kiinnostunut, niin sinulla on vain yksi vaihtoehto: kysy asiaa häneltä! Ei suorasanainen ja ystävällinen nainen tunnu yhtään tyhmältä/halvalta.


      Ehkä kyse onkin juuri siitä, että tunnet itsesi tyhmäksi, ja sen takia mikään ei voikaan onnistua.

      Suosittelen sinua tekemään täydellisen elämänmuutoksen ja opettelemaan miten osaisit arvostaa itseäsi. Tai vielä parempi! Pyydä ihastuksesi kohdettasi auttamaan sinua siinä! Sano, että haluaisit oppia itsevarmemmaksi ja löytää omat vahvuutesi, ja haluaisit että hän auttaisi siinä. Silloin teillä olisi yhteinen missio!

    • the-nobodies

      ...en miäkää osaa iskee ja hyvin on elämä menny silti...jutelle iha normeist asiois ja ole hyvä puhumaan sekä pirtsakka.

    • beringinsalmi

      se mitä kerroit itsestäsi tarkoittaa minun mielestäni sitä ettet ole se joka iskee vaan haluat ola se jota isketään. se on mielestäni ainoa oikea paikka naiselle. itse miehenä joka ei ole aivan naisten unelmanäköinen olen kehittänyt tavan jolla lähestyä naista. jos haluan läheisempää tuttavuutta kysyn naiselta: häiritseekö sinua jos vedän tässä käteen, usein olen päässyt keskusteluetäisyydelle

    • arimas

      Olen 23 enkä ole koskaan yrittänyt iskeä ketään poikaa/miestä (silti suhteessa). Pienestä asti ajattelin että mahdollinen poikaystävä löytyy ehkäpä harrastusten parista joita minulla oli lukion loppuun saakka paljon, vaikka erakonluontoinen olenkin- pelasin lentopalloa, salibandya ja ratsastusta aktiivisesti, rakastan lukemista ja maalaamista. Ensimmäinen (tämänhetkinen on vasta toinen, ja viimeinen tietysti

    • isken huomaamattani..

      kun on oma itsensä siinnä saa kiinnostumaan monetkin miehet samaan aikaan..Tuntuupa tuo huolesi aika typerältä.Mihin miestä muuten tarvitaan..jumankekka niistä pitää pysyy erossa.
      Saa olla vapaa mennä ja tulla.

    • voi taas kerran

      Olet taas se yksi runsaasta naisten joukosta
      joka luulee näyttävänsä "kymmenenvuotta",
      siis kymmenenvuotta ikäänsä nuoremalta.
      Voi teitä riitää,kyllä te näytätte
      ihan omanikäiseltä,ette yhtään nuoremalta.
      Kun neljäkymppiä tulee täyteen on jatko yhtä
      alamäkeä.Rikkaista prinseistä on enää turha uneksia.

    • laku

      Siinä tapauksessa kandee lukea Ryan Tracy:Silmän isku, joka on flirtin ja valloitustaidon opas!!!

    • Ei hemmetti...

      Tai siis en tunne, mutta oltiin yhteen aikaan samassa rakennuksessa töissä! JECL?

      • aloittaja

        Vinkkaa lisää :-)


      • Ei hemmetti...
        aloittaja kirjoitti:

        Vinkkaa lisää :-)

        Tunsin JECListä PM:n sieltä termipuolelta, ja muistaakseni hän oli ystäviäsi. Ja siis muistan että näin sinua joskus rakennuksessa, ja siellä lähellä.

        Tuli jotenkin noista tuntomerkeistä niin kamalan tuttu vaikutelma, siis nimenomaan tuosta yleensä mustaan pukeutumisesta, ja vaaleista hiuksista. Ja muutenkin, sillä minusta se, mitä sinusta muistan, oli nimenomaan se että olit aina niin "upea" ja kauniisti laitettu ja jotenkin sanotaan nyt epäsuomalaisen näköinen. :-) Siis tarkoitan että suomalaisnaisten tyyli täälläkin on enemmän sellaista arkisempaa.

        Se, mikä on hassua, on että en muista että olisin nähnyt sinua edes vilaukselta vuosiin. Toisaalta en käy ollenkaan esim. baareissa tai tanssimassa tms. :-)

        Ai niin, ja nimeäsi en muista ollenkaan. :-)


    • Hän on joko

      a) epäkiinnostunut tai b)järkyttävän ujo, siis NIIN ujo ettei sellaisen kanssa voi elää. Eli unohda :)

    • nainen saa

      aina mitä haluaa! Joskin se taitaa jäädä vain useinkin vein kertapanoksi! Sillä mieshän on vain saalistaja ja kohde vaihtuu.

      Jotenkin tuntuu, että itsetuntosi on heikko.
      Kehitä itsetuntoasi ja tartu "oriiseen" kiinni jos se painaa mieltäsi ja helpottaa elämääsi!

      Joskus tuntuu, että miten kysymykset ja niiden asettelut ovat jotenkin turhia. Aina on eletty ja edelleen eletään. Näin se menee vaan tämä elämä!

    • kuuskulmaisen

      houmannut pomppaavan heti tystyyn kun olette lähekkäin. Jos niin ei ole tapahtunut niin sillion hän ei ole kiinnostunut Sinusta.

    • Ekiiii...

      miestä olekaan, joka ei osoittaisi kiinnostusta jos sinä sen osoitat omalla tavallasi. Ja tähän pätee kyllä tuo "luonnon laki", jos 2 ihmistä tuntevat vetoa toisiinsa, niin asiassa ei ole mitään epäselvää! Sun tapauksessassi uskon että sälli ei vaan ole kiinnostunut sinusta! (Syystä tai toisesta), hyväksy se.

      • oi...oi..

        Näin se varmaankin on. Eihän kaikki miehet välttämättä kiinnostu just sinusta vaikka olisit kuin nuoren näköinen.Makunsa kullakin...vai mitä???


    • Nimetön

      moi täs ehkä yksi hyvä keino pyydä kaveri sun luo syömään tarjoa jotain pientä purtavaa tarjoa jälkkäri makuuhuoneessa mansikoitten ja kermavaahdon kans et osaa arvaakkaan missä niitä mansikoita on t:rosso

    • Paraplan

      Hei, kaunis blondi! Jos Hän on saman alueen käyttäjä (ravintola tai ym.) sitten jonain päivänä ohituksen aikana riitä, kun van sanot: ”Päivä!” tai ”Ilta!” Se on paljon lupaava alku. Jos puhutat Hänet, sitten katso suoraan silmin ja isku on tehty. Nyt riipu kaikki Hänestä – jos Hän ei ole HOMO, sitten on ”ISKU” tehty ja kaikki muu sujuu itseen. Onneksi olkoon!!! Tärkeä on aina että olisi kenet iskeä, ei se kuinka iskeä. Jos Hän on tosi ujo, sitten ohjaa itse kokoon seurustelun kulkua. Good Luck!!!

    • Nimetön

      Sitä ja mieltä,et sä niinpaljon nuorempaa miestä
      haluaisikaan "elämänkumppaniksi".Mitä siellä "ulkomailla" myös ihmiset hakevat.Hetkeä vai pysyvyyttä.Se kun olet blondi voi tulla rasitus.Oo vai Suomalainen.

    • daaadaaaa

      would you like to fuck me?

      luulisi tulevan vastaus onko kiinnostunut vai ei

    • kiva juttu hahhhhaaahhhaaa

      • ja joku.....

        viel vetää ätydestä täällä koko jutun heh heh vittu mitä paskaa keksiikin ja viel etusivun juttu!! ei saatana heh heh


    • Kyllä minulle ainakin rittää,kun joku nykäsee hihasta ja kysyy tarjootko/mennäänkö ,kafelle,kaljalle siiderille....jne kyllä sen yhteydessä selviää onko kiinnostus molemmin puolista.

    • Paparainen, mutta viriili s...

      Hei!
      Kertomasi perusteella olisin jo iskenyt kiinni sinuun.
      Ole vain oma itsesi, jos miestä kiinnostaa sinun persoona, hän tekee kyllä omaperäisesti aloitteen.
      Tai odota uutta miestä, sillä se tulee kyllä!!!
      Nimimerkki: " On jo elämästä ja myös naisistakin 64 vuoden kokemus"!

    • Ihanainen 46

      Jospa olet liian itsevarma olemukseltasi ja suustasi. Se pelotta monet miehet kauas pois.Osaatko yleensä olla oma itsesi ilman meikkejä ja suurta uhoa ulospäin ???

    • Ihminen^

      Hyvä kun et osaa. Naisen tehtävä ei ole iskeä vaan miehen. Mitä on tämä feministiajattelu, että naisen pitäisi toimia kuin miehen.

      Koko iskemis- ja baarikulttuuri on vieras Jeesukseen uskoville. Baareissa ei ole Pyhää Henkeä. Baarit ovat helvetin esikartanoja.

      "Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen" (Room. 8:28).

      Silloin voi luottaa myös siihen, että seurustelu ja muutkin asiat järjestyvät hänen hyvän tahtonsa mukaan.

    • ......

      Iskeää????
      Mies on se kuka iskee.:)
      Täytyy myöntää, että sun viesti on aika tyhmää.

    • ->

      Aina ämmät munaa saa, sen kun meet baaritiskille venaan ja valkkaat mieluisimmat ehdokkaa. Muijat ei tarvi keskustelutaitoja ei mitään, riittää kun on pillu ja hiukan ukonäköä eikä sekään mikään pakko.

    • so what?

      Vetäse siltä housut kinttuihin ja imaset se kullin poskeesi, jos ei pikkuveitikka osoita kovenemisen merkkejä lutkutuksestasi houlimatta, niin tämä sälli on joko a)impotentti b)ei oo susta kiinostunut........tapauksessa a) tilanteesi ei ole ihan vielä toivoton.tsemppiä sulle ja jaksamista!

    • Braun

      Onks sulla karvoja???

    • hamppi0

      huolissasi.........en minäkään osaa.......enkä haluakaan. Onnea sulle kuitenkin!

    • Ei mitenkään!

      Olet oikea tai tsoukki, siis ole oma itsesi niin saman kaltainen ihminen tulee sinua vastaan ennen pitkää,siinä se.

    • Moi mul sama ogelma mie vain en osaa iskeä naista, täs kyl ois vapaa mies mie 50v mut muo lulaa 45v, mie olen kyl ujon sortine sit jos juttu alkaa luistaa se kyl häviää, en osaa muuta sanoa.

    • nainen ISO

      jutustelee ?? mikä vaivaa kroppaas ?? NAINEN SAA AIN MIEHEN 11111111 MIes ei naista ........?????

    • M_Brando

      1# Unohda ajatus "tyhmä/halpa"

      2# Ota aloite omiin käsiisi JOS olet kiinnostunut miehestä - hittojako sitä odottamaan että se miehenretale saisi itsestään mitään ulos (etenkin jos on kunnollinen eikä mikään yli-itsevarma hulttio, joka lähtee kuitenkin seuraavan vastaantulevan hameen perään) ... eikös se vain ole hyvä tietää, että tuleva ukko ei ole mikään iskukone :)

      Itse ainakaan en panisi pahakseni, jos joku naisihminen tulisi vaikka suoraan kysymään josko olen kiinnostunut hänestä - enkä ikipäivänä pitäisi tyhmänä tai halpana, vaan sen sijaan terveen itsetunnon omaavana aktiivisena naisihmisenä.

      Itse olen miesihminen (suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin sinä - ja myös ulkomailla)

    • Pizza kyllä iskee Naisen

      Eikä hitto toistepäin.

      Iskeminen on totaalisesti OUT 2000 luvulla naisilla. Kyllä se siitä..muutenkin.

      Kamalaa, jos pitää ajatella jotqin tuollaista.
      En viitsinyt lukea ensimmäistä lausetta enempää.
      Täysin dorka juttu Sanoisi Donner.

      No tällä sivustomme elää. Minäkin heitän tänne kysymyksen joskus. Onnea Iskuun.

    • itsellinen

      Eikä tarvitsekaan osata "iskeä". Tai vähäsen riippuu mihin tarkoitukseen miestä käytät. Jos etsit elämänkumppania loppuiäksi, hän tulee ennemmin tai myöhemmin kohdallesi. Iskeminen on peli, tiedäthän sinä.

    • Ei muuta kuin mene rohkeasti jutteleen ja kysy lähetäänkö kahville kyllä se siinä selviää onko hän kiinnostunut sinusta. Itse olen kohta 43 v. ja kysyntää on ollut ja itse olen rohkeasti kysynyt ja vielä nuorempiakin miehiä. Mitään et menetä. Anna palaa vaan!

    • Nimetön

      voi voi en olen suomalainen alkuperainen ja olen tosi surullinen lukema sellaisia asioita etta naisia pitasi iskea mihet missa tama mailma on menossa?jos ot nii kaunis mita sanoit sitten on 3 vahitehetto 1 mies on varattu tai on homo tai on ujo tai myos sokea nita muita vahitoetto ei sopi sulle olen 53v ikainen mies ja voi sano kokemus etta jos nainen on kaunis ja mies normali ei mene kahua etta mies iske muita vahitoetto ei ole niii yksi on viela se on etta et ole nii kaunis mita vahittat ciao bellissima:=):=)

    • komea 30v

      Miehenhän voi iskeä monella eri tavalla! Riippuu mitä seuraa haetaan ja tietysti kehonkieli puhuttelee miehiä hyvin.
      Jos hakee yhden illan seuraa, niin kehon kieli ja seksuaalinen pukeutuminen toimii syöttinä. Silloin ei puhelahjoja tarvita, sillä ensisilmäys jos näytää hyvälle, niin miehen kivikaudelta peräisin tulleet vietit herää ja syötti on valmis.
      Jos haluaa päästä miehen kanssa ulos, kannattaa käyttää puhelahjoja sen verran, että tiedustelee löytyykö yhteisiä urheilu harrastuksia. Jokainen itsestään huolehtiva mies harrastaa säännöllistä liikuntaa.Ei kannata pelkää, jos ei osaa esimerkiksi jotakin liikuntasuoritusta, sillä miehet nauttii neuvoa ja opastaa naista oikeaan suoritukseen. Mikäs sen mukavampaa, kuin lähteä vaikka uimahalliin yhdessä uimaan, niin näkee mitä sieltä vaatteiden alta löytyy:) Seuraava askel onkin että; sovitaan seuraavat treffit, jos tilanne näyttää siltä että mies on selvästi kiinnostunut. Jos kiinnostus ei herää ensimmäisen treffin yhteydessä kannattaa jättää siihen, sillä miehille evoluutio on tehnyt kovemman vietin kuin naisille ja jos se ei syty ensi treffeillä, niin mies ei ole kiinnostunut.

    • , MIES,

      En ole iskenyt koskaan ketään, kyllä iskut on tehnyt aina nainen.

    • Äityli-84

      Siulle on tullu jo paljo kommenttia, mut ajattelin viel lukemattani muita laittaa oman mielipiteen.. Jos on iloinen ihminen, eli hymyilee tosi paljo ja semmonen rento ja avoin ihminen, niin aivan varmasti se riittää iskemiseen. :) Toki se itsevarmuus on hyvä olla näiden lisänä. Tai ennemminkin asenne, et "minua ei kukaan satuta". Elä anna kenenkään pitää ihtees vähäarvosena tms.! Olet Taivaan Iskän AARRE ja ansaitset vain parasta. :)

      Toivottavasti sinulle tarttuu haaviin ihana ja sinua kunnioittava miekkonen! Kaikkea hyvää sinun elämään!

    • Mistä tiedän

      tykkääks kundi must, heiiii. Voielämä :D:D:D

      • homo?

        voisko tää poika olla homo, mulle ainakin kerran kävi niin ikävä kyllä.


    • "varmasti "

      mitä epäkiinostavin aihe yli 59 tuhatta kertaa hohoh hahahah. Itse kirjoitin täällä noin vuosi sitten laskuri näytti ylläpidon/valvojien taholta että mun tekstejä luki ainoastaan 3-noin 9 ihmistä.
      toisella palstalla lukijoita oli niin paljon että hämmästyin !ihanko totta.

      elikä silloin oli valvojissa yms.epärehellisiä /juttuni kosketti varmaan heidän epärehellisyyttä tai jotain..mutta mitäs siitä ! ei kannata uskoa että juttusi ei kiinostaisi rikollisilla on yleensä kavereita ylläpidossa/valvojissa ainakin silloin.

      haha Häh että meitsillä kolme lukijaa samaan aikaan toisella palstalla aivan toiset lukemat.
      he heh heh..jokainen voi napsutella itselleen vaikka minkälaiset lukemat....hihih huvinsa kullakin ! mitä te siitä epärehellisyydestänne hyödytte. ette mitään.

    • napsuttelemassa

      itselleen lukijoita atk "ammattilaisen kanssa ! palstan vakkarit huomaavat heti pöllö kustaan ! muuten älä viitsi käyttää itsestäsi nimekettä hakkeri! hyökkäys ei tule onnistumaan vaikka saisitte kaksisataa nettiä yhtä aikaa tähän !!! ......hihihihih joo yli 59 000 lukijaa hahhahaha hooooho hohohoh ! aijai aijai on teillä huvit!
      tehkää mielummin jotain tointa että suomi saa verotuloja ! siellä pimeissä töissä taitaa olla nyt aika tukalaa napsutellla..-.

      • kunhan mietin

        Että kerrankin on sellainen aihe "Miten mies isketään" palstalla, että ihmisiä kiinnostaa lukea? Luulis, että tällä palstalla olis enemmänkin tämän sorttisia aloituksia kun aihe on kerran noinkin rajattu.

        Hakkereita naputtamassa keskellä yötä... joillain ihmisillä on kuitenkin elämä!


      • huu

        Ilmankos suomi24 on aina jumissa ja todella hidas, kun jotkut "naputtelee".

        Eiks toi naputtelu saatu aikaan jollain näppäinyhdeistelmää pohjassa pitämällä.


    • katsekontaktia

      ja hymyä. Se on siinä.

    • Iso A

      No mut isketää sillee ainaski et et se nainen vähä niinku flirttailee, vaik iskee silmää, sen ei oo välttis pakko tehä fyysisest, voit vaik yrittää saaha hänen huomiota, vaik tahallee pudottaa postia, ja katsoa vaivaatuuko hän, jos olet siis kaunis ja hauska, niin hän varmaankin vaivautuu. Ja jos se vaivautuu, nii sano ilman muuta jotain positiivistä: " Moi, oletpa avulias mies. Mukavaa kun autoit! " Jotai tällästä, mä isken huomion herättämisellä.

    • Olen katsellut sinua jo jonkin aikaa.
      Tykkään sinusta.
      Näytät hyvältä.
      Ja mikä parasta, et tupakoi.

    • Turhaa pähkäilyä

      Heippa! MIelenkiintoinen kirjoituksesi. Itse olen vankasti sitä mieltä, ettei miehiä tarvikaan osata iskeä millään tavalla, vaan luonto hoitaa tämän puolen. Olet luonnostaan jo iskevä. Jos se ei kyseisessä tapauksessa riitä, hän ei ole sinua varten tässä maailmassa. Jatka kohti seuraavia tuttavuuksia. Kyllä sen sitten luonnostaan kumpikin huomaa, onko kyseessä tosikiinnostus. Toisen ujouteen ei kannata vedota, vaan pikemminkin nauti omasta ujoudestasi. Jos kyseessä on tosi juttu, niin se menee luonnostaan ilman suurempia pähkäilyjä, ja mies kyllä osoittaa miehuutensa ja sä saat olla täydestä sydemestäsi täysi Nainen. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      kuvitelkaa, tää muija on nyt yli 50. onkohan vielä kuuma

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe