Kuka on vielä valveilla?
"Alkaa jo vähitellen vituttaa"
MarttyyriMallari-TTt
Nimenhuuto
12
748
Vastaukset
- nukkumaan?
Kaikki ovat valveilla, esittävät vaan että eivät olisi.
- stalinkissa
olen valveilla ja keitän sulle virtuaali-kahvit jotta jaksat valvoa :)
no niin, kerrankin ystävällinen vastaus, kiitos :)
"Punainen barrikadi"
MarttyyriMallari-TTt
- rusalkaa
Onko sulla asiaa?
on toki asiaa ja juuri sinulle :)
"Onko kesäsi sujunut onnellisissa merkeissä"
MarttyyriMallari-TTt- rusalkaa
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on toki asiaa ja juuri sinulle :)
"Onko kesäsi sujunut onnellisissa merkeissä"
MarttyyriMallari-TTtOlen suurimman osan ajasta ollut huolissani, kun en ole saanut kasveja ajoissa maahan. Nytkin jossain muovipussissa kukkii RUUSU tuolla liiterin seinän vieressä.
En ollut palstalla vaan tuolla jossain puutarha.net sivuilla. rusalkaa kirjoitti:
Olen suurimman osan ajasta ollut huolissani, kun en ole saanut kasveja ajoissa maahan. Nytkin jossain muovipussissa kukkii RUUSU tuolla liiterin seinän vieressä.
En ollut palstalla vaan tuolla jossain puutarha.net sivuilla.olet siis puutarha-ihmisiä. No, huomenna menet pihamaalle ja istutat ne ruusut maahan. Sitten hankit jostain saniaisia ja istutat ne keskeiselle paikalle.
"Onnellisuus on monitahoinen asia"
MarttyyriMallari-TTt
- monte1
olen hereillä,vai olenko?
en tiedä oletko oikeasti hereillä, koska alkoholin nauttiminen tekee ihmisen unelmoivaksi.
"Viina on viisasten juoma ja olisiko se sitten niin että se ei siksi sovi sinulle"
MarttyyriMallari-TTt- monte1
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
en tiedä oletko oikeasti hereillä, koska alkoholin nauttiminen tekee ihmisen unelmoivaksi.
"Viina on viisasten juoma ja olisiko se sitten niin että se ei siksi sovi sinulle"
MarttyyriMallari-TTtvalkovenäläinen kuin perjantaina tai lauantaina,kannatti käydä.
marttyyri,tämä oli sinun toinen vinoilu minua kohtaan, kuinka pitkään meinaat jaksaa? monte1 kirjoitti:
valkovenäläinen kuin perjantaina tai lauantaina,kannatti käydä.
marttyyri,tämä oli sinun toinen vinoilu minua kohtaan, kuinka pitkään meinaat jaksaa?että alkoholin hintataso määrittää sinun ravintolassa käyntisi, vai?
No, ei kannata hyppiä seinille viattoman vinoilun takia ja olethan itsekin tuonut julki sen ettet pärjännyt koulussa mitenkään hyvin...
"Ota tyynesti vastaan kaikki se mitä sinulle tarjotaan"
MarttyyriMallari-TTt- monte1
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
että alkoholin hintataso määrittää sinun ravintolassa käyntisi, vai?
No, ei kannata hyppiä seinille viattoman vinoilun takia ja olethan itsekin tuonut julki sen ettet pärjännyt koulussa mitenkään hyvin...
"Ota tyynesti vastaan kaikki se mitä sinulle tarjotaan"
MarttyyriMallari-TTtetten kaikkea voi ottaa vastaan tyynesti.
mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.
matteuksen evankeliumi 23:12
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
