Hei!
Haluaisin kuulla miten teillä muilla toimii kun puoliso käy baarissa ja miltä se teistä itsestä tuntuu? Tuleeko siitä riitoja?
Meillä on näin "hassusti" toisin päin että minä miehenä jään mieluummin kotia ja juon aika harvoin, avovaimo juo ja käy baareissa suhteellisen usein. Minusta se tuntuu hirveän pahalta ja kummastuttaa mitä hän sieltä hakee. Eniten satuttaa hänen käytöksensä asenteella että minähän menen ja pidän juuri niin hauskaa kuin vaan ikinä tahdon. Eikä ota yhtään huomioon sitä että se satuttaa minua. Lisäksi tiedän että hänellä on tapana flirttailla ja janoaa kovasti muiden miehen huomiota. Tekee vaan niin kipeää enkä tiedä mitä pitäisi tehdä..?
puolison baari-illat
31
8357
Vastaukset
- Naiskuli
jotain puol vuotta mutta tultiin siihen tulokseen että se on sinkkujen hommaa? Ei sitä baariin mennä kun isku mielessä ja hakemaan seuraa,ainakin meitä jallitettiin siihen malliin että ei mitään määrää, flirtattiin tottakai viimeiseen asti. Mä melkein pari kertaa meinasin "raiskata" jonkun miehen mutta onneksi tajusin ettei se kannata. Lopetettiin ja siinä samalla huomattiin kuinka paljon me toisiamme rakastamme ja käydään yhdessä ihan joka paikassa.
En tiedä miksi naisesi haluaa käydä yksin.Minä halusin kokeilla kun ollaan oltu aina yhdessä(30 kriisi iski kai)? Toivotaan ettei kerää kokoelmaa ja huomaa että SINÄ olet se yksi ja ainoa.
Tuo ei ole hyvä asetelma pitemmän päälle,varmaan tiedät itsekkin.- tanjuska72
Ei baareissa käyminen ole vain sinkuille sallittua. Ollaan miehen kanssa avoliitossa ja meillä on pieni lapsi. Käymme baareissa omien kavereiden kanssa ja välillä kun äiti hoitaa lasta, yhdessä kavereiden kanssa. Molemmat ollaan täysin uskollisia toisillemme ja tiedetään,että toinen ei ikinä pettäis ym. Sitähän tulee hulluksi jos vaan vietettäis kahdestaan aikaa. Baareihin mennään pitämään hauskaa, ei etsimään seuraa vaan juttelemaan ja tapaamaan vanhoja ystäviä.Ja ettei joku ala nipottaamaan, käyn baareissa ehkä kerran kuussa, mies useimmin, koska soittaa bändissä.
- tätä mieltä
Tajuu mitä muijas sieltä hakee?
Meilläpäin sellainen ei onnistuisi
vaan, siitä tulee kovakin riita.
Mieheni sanoo et naiset hakee vaan
sitä yhtä asiaa jos yksin pitää
mennä,ja me naiset ollaan kuulemma
helppo nakki vähän humalassa. - Rocktyär
Ei sinne baareihin mennä aina lihatiskille oleen vaan todellakin, pitämään ihan vaan hauskaa, diggaileen bändejä, tanssiin, laulaan karaokea, tutustuun uusiin ihmisiin ja tapaan vanhoja tuttuja! Miksi ihmeessä sun muijan baarissa käynti satuttaa sua kun se kerran on uskollinen.. Ei toista saa vangita kyhnään koko ajan kainalosa kun aletaan seurusteleen.. Ja et sä ole mikään isä naiselles, jolta täytyy kysyä lupa... Sun naisellas on täysin oikea asenne! Mul on myös ollu vaan yks isä ja se riittää..
- Samaa mieltä
Jatkuva ukkojen kyttäily ja puhelimella perään soittelu se vasta rasittavaa onkin! Tähän asti vielä jotenkin kestäny, mutta tiedä häntä kuinka pitkä pinna mullaki on. Aikuiset ihmiset ja niin pitäis kotona kökkiä. Ukkoni aina vastustanu kaikkia "tyttöjen iltoja", vaikka mä en sielä mitään harrastakaan! Ihme touhua! Mäkin menen niinku itte haluan. Mua ei ukkoni mielipide hidasta.
- mörkönainen
Se on vaan tosiasia että kyllä ne tunkee siellä pöksyihin vaikka mikä olis? Ei siellä saa olla rauhassa vai meinaatko että se on sitä hauskan pitoa että saa flirttailla minkä kerkeää.
Mun mies just soitti baarist(loiventamassa) et tulee kotiin jos tulee ja taustalla naiset kikatti! Sano et akkoja pöytä täys ja enkö ole yhtään mustis? En tietenkään! Jos menee niin sitten menee ja arvatkaa ottaako sitä päähän kun en ole yhtään mustis(ainakaan näytä)? Tiedän kuitenkin että ei se lähde ja jos joskus lähtee niin se on adios ja hammasten kiristystä, elämä jatkuu...
Rakastan kuitenkin miestäni ja hän mua mutta sehän se siinä on juju että ei ahdista toista, on rehellinen...
Huomenna sitten kun on selvä niin on ihanaa "hiostaa" sitä että tuli taas tempastua ja tekee ihan mitä vaan kun krapula.
Sellasta se on kun tuntee oman puoliskansa niinkuin omat taskunsa. Ei sen puoliin et se tietää et vedän nokkaan sitä jos tekee jotain mun selän takana? Mä olen pieni mutta mulla on periaatteetteita ja jos niitä härnätään niin kyllä varmaan riemastun niin että porukka liukenee paikalta! - elämä opettaa
Samaa mieltä kirjoitti:
Jatkuva ukkojen kyttäily ja puhelimella perään soittelu se vasta rasittavaa onkin! Tähän asti vielä jotenkin kestäny, mutta tiedä häntä kuinka pitkä pinna mullaki on. Aikuiset ihmiset ja niin pitäis kotona kökkiä. Ukkoni aina vastustanu kaikkia "tyttöjen iltoja", vaikka mä en sielä mitään harrastakaan! Ihme touhua! Mäkin menen niinku itte haluan. Mua ei ukkoni mielipide hidasta.
Noin puhuu itsekkäät tenavat, jotka VIELÄ luulee, että elämä = oma napa!!!
- Rocktyär
elämä opettaa kirjoitti:
Noin puhuu itsekkäät tenavat, jotka VIELÄ luulee, että elämä = oma napa!!!
EI vaan ITSENÄISET naiset, jotka luottavat miehiinsä ja vaativat kumppanilta samaa luottamista... Mua ei omista kukaan, en ole kauppatavaraa ja tämän mun mieheni tietää ja hyväksyy ja vastaavasti toisinpäin... Luottamusta pitää olla!
- elämä opettaa
Rocktyär kirjoitti:
EI vaan ITSENÄISET naiset, jotka luottavat miehiinsä ja vaativat kumppanilta samaa luottamista... Mua ei omista kukaan, en ole kauppatavaraa ja tämän mun mieheni tietää ja hyväksyy ja vastaavasti toisinpäin... Luottamusta pitää olla!
Pikkukysymys rokkityttärelle; jokos sulla on se oma mies, joka antaa noin ihanasti tilaa sulle viettää itsenäistä naisenelämää? Jos on, kannattaa pitää tiukasti kiinni siitä ukosta, sillä toista yhtä nyhveröä et takuulla tuu löytämään enää IKINÄ! Ja jos ei oo vielä, voin kertoa, ettei ikinä tuu olemaankaan! ;)
- Rocktyär
elämä opettaa kirjoitti:
Pikkukysymys rokkityttärelle; jokos sulla on se oma mies, joka antaa noin ihanasti tilaa sulle viettää itsenäistä naisenelämää? Jos on, kannattaa pitää tiukasti kiinni siitä ukosta, sillä toista yhtä nyhveröä et takuulla tuu löytämään enää IKINÄ! Ja jos ei oo vielä, voin kertoa, ettei ikinä tuu olemaankaan! ;)
Voin kertoa sulle, että kyllä on jo mies, mikäli et jo edellisestä viestistä huomannu!... Ja ei ole nyhveröä nähnytkään, vaan on tosi MIES, jonka ei tarvi kasvattaa omaa egoaan pitämällä muija hellan ja nyrkin välissä.. Sillä on omaaki elämää, eikä oo niin riippuvainen, etteikö välillä osais yksinki keijata kavereittensa kanssa.. Meillä on katos se luottamus tallessa... Meillä on parisuhde EI isä-lapsi suhde! Ja mun ei tarvi pitää kiinni ja vahtia, pysyy siinä muuteski, VAPAAEHTOISESTI
- elämä opettaa
Rocktyär kirjoitti:
Voin kertoa sulle, että kyllä on jo mies, mikäli et jo edellisestä viestistä huomannu!... Ja ei ole nyhveröä nähnytkään, vaan on tosi MIES, jonka ei tarvi kasvattaa omaa egoaan pitämällä muija hellan ja nyrkin välissä.. Sillä on omaaki elämää, eikä oo niin riippuvainen, etteikö välillä osais yksinki keijata kavereittensa kanssa.. Meillä on katos se luottamus tallessa... Meillä on parisuhde EI isä-lapsi suhde! Ja mun ei tarvi pitää kiinni ja vahtia, pysyy siinä muuteski, VAPAAEHTOISESTI
...ku oon tämmöne likinäköinen vaari :)
Ja ne isä-lapsi/parisuhdeasiat oot nyt tainnu ymmärtää aivan ristiin, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Jos sun periaatteitas noudattais joka asias maan päällä, niin täällähän vois tehdä AIVAN mitä vaan, muista ihmisistä piittaamatta, kunhan vaan muistais huutaa "LUOTTAKAA MUHUN"!
Ja muuten... mun muijan ei todellakaan tarvi olla nyrkin ja hellan välis. Mutta mulle ei kelpaisikaan kuka tahansa vatipää, vaan fiksu nainen, joka tajuaa itsekin elämän arvojärjestykset ilman, että niitä pitää rautalangasta hänelle vääntää! Täällä maailmas ollaan nääs toisia ihmisiä eikä itseä varten! Mutta nyt vaari lopettaa ja toivottaa rokkitenavalle hyvät jatkot pintaliitoelämän parissa ;) - Rocktyär
elämä opettaa kirjoitti:
...ku oon tämmöne likinäköinen vaari :)
Ja ne isä-lapsi/parisuhdeasiat oot nyt tainnu ymmärtää aivan ristiin, mutta jokainen taaplaa tyylillään. Jos sun periaatteitas noudattais joka asias maan päällä, niin täällähän vois tehdä AIVAN mitä vaan, muista ihmisistä piittaamatta, kunhan vaan muistais huutaa "LUOTTAKAA MUHUN"!
Ja muuten... mun muijan ei todellakaan tarvi olla nyrkin ja hellan välis. Mutta mulle ei kelpaisikaan kuka tahansa vatipää, vaan fiksu nainen, joka tajuaa itsekin elämän arvojärjestykset ilman, että niitä pitää rautalangasta hänelle vääntää! Täällä maailmas ollaan nääs toisia ihmisiä eikä itseä varten! Mutta nyt vaari lopettaa ja toivottaa rokkitenavalle hyvät jatkot pintaliitoelämän parissa ;)Ehän tässä missään elämän arvojärjestyksestä ole kyse... Puhe oli ainoastaan siitä loukkaako se kumppania jos joskus käydään baarissa likka/poika porukalla... Ja musta se ei loukkaa, ja sen pitäis olla ihan päivänselvä asia.. Ja täällä maailmassa ei tosiaan saa tehdä mitä haluaa, ja toiset pitää aina ottaa huomioon... Mutta se ei tarkoita suinkaan sitä, et sun pitäis alkaa elään vain puolisolle, unohtaen kaiken muun mikä on myös rakasta itselle... esim. ystävät, músiikki, taide... Jos ihminen rakastaa toista niin se antaa tälle myös tilaa olla oma itsensä ja toteuttaa itseään ja haaveitaan
- elämä opettaa
Rocktyär kirjoitti:
Ehän tässä missään elämän arvojärjestyksestä ole kyse... Puhe oli ainoastaan siitä loukkaako se kumppania jos joskus käydään baarissa likka/poika porukalla... Ja musta se ei loukkaa, ja sen pitäis olla ihan päivänselvä asia.. Ja täällä maailmassa ei tosiaan saa tehdä mitä haluaa, ja toiset pitää aina ottaa huomioon... Mutta se ei tarkoita suinkaan sitä, et sun pitäis alkaa elään vain puolisolle, unohtaen kaiken muun mikä on myös rakasta itselle... esim. ystävät, músiikki, taide... Jos ihminen rakastaa toista niin se antaa tälle myös tilaa olla oma itsensä ja toteuttaa itseään ja haaveitaan
Luepas uudelleen noita omia juttujas, alat puhua itseäs pussiin! Nyt sanot "...jos JOSKUS käydään baarissa kaveriporukalla", tuolla aiemmin uhosit, että voisit käydä pubissa heittämässä läppää vaikka JOKA ILTA! Juuri sehän tässä keskustelussa on aiheena ystäväiseni, että liialliset menot ottaa pattiin!! Kukaan ei ketään oo lukkojen taakse laittamassa niin, ettei IKINÄ missään saisi käydä!
Mun rautalanka alkaa nyt loppua, mutta toivottavasti alat päästä jyvälle jo omin voimin :) - Rocktyär
elämä opettaa kirjoitti:
Luepas uudelleen noita omia juttujas, alat puhua itseäs pussiin! Nyt sanot "...jos JOSKUS käydään baarissa kaveriporukalla", tuolla aiemmin uhosit, että voisit käydä pubissa heittämässä läppää vaikka JOKA ILTA! Juuri sehän tässä keskustelussa on aiheena ystäväiseni, että liialliset menot ottaa pattiin!! Kukaan ei ketään oo lukkojen taakse laittamassa niin, ettei IKINÄ missään saisi käydä!
Mun rautalanka alkaa nyt loppua, mutta toivottavasti alat päästä jyvälle jo omin voimin :)Heittää läppää vaikka joka ilta....! Niin kuulostaisko sananparrelta.. Idean juju olikin se, että JOS haluaisin mennä joka ilta niin ihan takuulla en lupaa alkais aneleen, enkä halua mäkään et aikuinen mies alkaa multa kysyyn lupaa.. Mutta mikä on liiallista... Kerran viikossa/kuukaudessa... Se on jokaisen oma henk.koht mielipide... Sä sitä rautalankaa tarvit...
- Ninni
No mikset itse menisi mukaan kun naisesi menee baariin? pitäisitte yhdessä hauskaa? Jos siis itse et tykkää käydä baareissa, miksi avovaimosi täytyisi sitten sen takia lukkiutua kotiin? Kyllä baareissa voi käydä hauskaa pitämässä ilman että se merkkaisi sitä että siellä oltaisiin hakemassa vai sitä yhtäasiaa..varmasti tälläisia tapauksia löytyy (siis ns.munahaukkoja) mutta selvitä avovaimosi kanssa hänen tarkoitus perät. Jos hän haluaa vain käydä tanssimassa kavereiden kanssa niin onko se paha? Luottaa pitää!!! Se on suhteen perusta!! Jos et luota, miksi olla yhdessä..Flirttailu on aika yleistä..ei siihen baaria tarvita. Jo kaupassakin voi käydä villiä flirttiä..varmaan itsekin sipaiset hiuksia huomaamattasi kun hemaiseva nainen kävelee vastaan, pieni ele mutta flirttailua, vaikka et itse sitä ehkä tajuaisikaan..se on tämä ihmis luonto...
Luota ja anna naisesi olla ja mennä tietyissä rajoissa. Ei ole reilua pakottaa toista kotiin jäämään sen takia vain että itsestä tuntuu pahalta..Ei myöskään sinua kohtaan ole reilua jos naisesi menee ja kännää joka viikonloppu(ko)? Tehkää omat pelisääntönne. suhteenne voi tuhoutua jos ette pääse sopuun.
koita jaksaa ja olla ymmärtäväinen..toivottavasti naisesi on sitä myös...nuorena mennään ja vanhana istutaan kiikkutuolissa ;) Nauti sinäkin elämästä ja muistele naisesi hyviä puolia!! Jospa ne peittoaisi tämän ongelmanne..onko järkeä heittää hyvää suhdetta hukkaan yhden asian takia jossa ehkä kompromissi auttaisi.- Musu
Pisti silmään että jopa kaupassa voi flirtata.. Ihan totta mutta kapakka eri asia siinä mieles jos ollaan humalassa ja hellpommin antautuu vietin mukaan. Tuskin kaupasta tai kadulta selvänä päädyt kenenkään kaa sänkyyn..
- Jonte
...pelleilyä! Siis avovaimosi baareissa käynti.
Otappa kissa pöydälle ja kysy, että mikä on oikein homman nimi.
Tosin en tiedä minkä ikäinen hän ja sinä olette, mutta jos on viettänyt tavanomaisen nuoruuden (eli käynyt nuorena baareissa), niin tuskin enää kauhean lähellä kolmeakymmpiä pitäis savuiset baarit kiinnostaa.
Nojoo, voihan jotku nyt lähteä sinne tanssimaan, mut musankuuntelun ja kaverien näkemisen voi hoitaa muuallakin.
Itse (28v.) käyn baarissa enemmän kuin yhdellä n. 1-2 krt. vuodessa ja senkin ihan kaverisuhteiden ylläpitämiseksi. Useammin ei todellakaan nappaa, muita harrastuksia löytyy ihan riittävästi.
Onneks avovaimokin on ihan samanlainen...todella rasittavaa olis tässä vaiheessa elämää olla sellasen kakaran kanssa jonka elämä pyörii liki joka viikonloppu vaan baari-ympyröissä.
aamen.- Rocktyär
Kuuleppas Jontte... Esimerkiksi musiikikuuntelua on vaikea niin sanotusti hoitaa kämpillä, koska epäilenpä, että edes sinun olohuoneesi lattialle bändit ei kamojaan roudaa ja tule esiintymään.. Mä itse käyn helvetisti livekeikoilla enkä aio lopettaa sitä oli mun ikävuoteni mitä vaan... Tuo kuulosti niin keskiluokkaselta ja nörd tekstiltä, että alta pois... Tää "kakara " nauttii sosiaalisesta elämä ja se Jontte "elämäni on aikuismaista, tasaisen tappavaa ja tylsää" vuokraa videon lauantaina ja oppii elämästä action leffojen kautta..
- Mimmi
Rocktyär kirjoitti:
Kuuleppas Jontte... Esimerkiksi musiikikuuntelua on vaikea niin sanotusti hoitaa kämpillä, koska epäilenpä, että edes sinun olohuoneesi lattialle bändit ei kamojaan roudaa ja tule esiintymään.. Mä itse käyn helvetisti livekeikoilla enkä aio lopettaa sitä oli mun ikävuoteni mitä vaan... Tuo kuulosti niin keskiluokkaselta ja nörd tekstiltä, että alta pois... Tää "kakara " nauttii sosiaalisesta elämä ja se Jontte "elämäni on aikuismaista, tasaisen tappavaa ja tylsää" vuokraa videon lauantaina ja oppii elämästä action leffojen kautta..
kovin on mustavalkoista omakin tekstisi. Tottakai keikoilla on mukava käydä hyviä bändejä diggailemassa, mutta kuinka moni baarikansasta niin tekee? Kuinka monessa baarissa ylipäänsä on live musiikkia.
Eniten kuitenkin ottaa pannuun ainainen morkkaaminen siitä, että jos ei käy baareissa (dokaamassa) niin on jotenkin tylsä... oikeastaan se on aika huvittavaakin, varsinkin kun miettii miten paljon asioita itse on kokenut ja tehnyt oikeastaan vain sen takia ettei dokaa, ja viikonloppuisin jää aikaa kaikenlaisille jännittävillekin harrasteille ja ajanvietteille.
En ihmettele yhtään topicin aloittajan ajatuksia. Kyllä muakin harmittaisi... silloin kun itse olen seurustellut on kyllä viikonloppuisin ja muulloinkin keksitty muutakin tekemistä kuin baareissa notkuminen... Ja aina todettu baari reissun jälkeen että olipa tylsää (kyllä!) kun sellaisia pariutumispaikkojahan ne ovat. Kavereidenkin kanssa on mukavampi pitää hauskaa muissa merkeissä kuin baarissa. Keikkoja tietysti voi käydä katsomassa silloin harvoin kun hyviä sellaisia on tiedossa... - Rocktyär
Mimmi kirjoitti:
kovin on mustavalkoista omakin tekstisi. Tottakai keikoilla on mukava käydä hyviä bändejä diggailemassa, mutta kuinka moni baarikansasta niin tekee? Kuinka monessa baarissa ylipäänsä on live musiikkia.
Eniten kuitenkin ottaa pannuun ainainen morkkaaminen siitä, että jos ei käy baareissa (dokaamassa) niin on jotenkin tylsä... oikeastaan se on aika huvittavaakin, varsinkin kun miettii miten paljon asioita itse on kokenut ja tehnyt oikeastaan vain sen takia ettei dokaa, ja viikonloppuisin jää aikaa kaikenlaisille jännittävillekin harrasteille ja ajanvietteille.
En ihmettele yhtään topicin aloittajan ajatuksia. Kyllä muakin harmittaisi... silloin kun itse olen seurustellut on kyllä viikonloppuisin ja muulloinkin keksitty muutakin tekemistä kuin baareissa notkuminen... Ja aina todettu baari reissun jälkeen että olipa tylsää (kyllä!) kun sellaisia pariutumispaikkojahan ne ovat. Kavereidenkin kanssa on mukavampi pitää hauskaa muissa merkeissä kuin baarissa. Keikkoja tietysti voi käydä katsomassa silloin harvoin kun hyviä sellaisia on tiedossa...Tosi säälittävää, että laukkaat baareissa vain silloin, ko etsit miestä... Oisitkohan sä sit juuri niitä munahaukkoja... No musta se nyt vaan on pirun tylsää jos pitäis seurustella sellaisessa suhteessa, jossa toinen koittais vangita ja omistaa sut isähahmonaan, omaisuutenaan ja lauantai illat vietettäis leffaa katsellen... Mustasukkaisuus on sairasta. Toista ei voi omistaa, se on siinä vierellä vapaa ehtoisesti ja vaikka kuinka vahdit se lähtee jos on lähteekseen.. Luottamus on kaiken a ja o... Mä viihdyn pubeissa läppää heittämässä tutustuen uusiin ihmisiin ja musiikki on mulle sielun asia, suuri intohimo, joten sanomattakin on selvää, että voisin laukata live keikoilla vaikka joka päivä.. Ehkä baarissa ei oo tylsää, jospa sä itse et vaan osaa piettää hauskaa
- Jonte
Rocktyär kirjoitti:
Tosi säälittävää, että laukkaat baareissa vain silloin, ko etsit miestä... Oisitkohan sä sit juuri niitä munahaukkoja... No musta se nyt vaan on pirun tylsää jos pitäis seurustella sellaisessa suhteessa, jossa toinen koittais vangita ja omistaa sut isähahmonaan, omaisuutenaan ja lauantai illat vietettäis leffaa katsellen... Mustasukkaisuus on sairasta. Toista ei voi omistaa, se on siinä vierellä vapaa ehtoisesti ja vaikka kuinka vahdit se lähtee jos on lähteekseen.. Luottamus on kaiken a ja o... Mä viihdyn pubeissa läppää heittämässä tutustuen uusiin ihmisiin ja musiikki on mulle sielun asia, suuri intohimo, joten sanomattakin on selvää, että voisin laukata live keikoilla vaikka joka päivä.. Ehkä baarissa ei oo tylsää, jospa sä itse et vaan osaa piettää hauskaa
Mikä fiksaatio sulla on tuohon leffan katsomiseen lauantai-iltana? Jos sun vaihtoehdot la-illalle on baariin tai kotona videon ääressä, niin aika pieni mailma sullakin on...
Hyvää hyvyyttäni voin sulle kerta, että on paljon muutakin tekemistä: (Jos kykenet, keksi lisää itse)
- Teatteriin
- Raflaan syömään
- Pyöräilemään/luistelemaan/lenkille
- Mökille
- Iltamäkeen laskemaan
- Leffaan
- ....
Ja en ole puhunut mistään omistamisesta...jokainenhan saa mennä niinkuin haluaa. Yleensä vain sellaiset ihmiset, jotka näin tekevät, elävät yksin. (Eli ovat niitä surullisen kuuluisia elämäntapasinkkuja)
Ja jos sä "viihdyt pubeissa heittäen läppää", niin good for you! Mut älä nyt kuitenkaan sekoita kunnon livekeikkaa mihinkään savuiseen pubiin tai limaiseen teknomestaan. =)
Mun mielestä jos ihminen on > 25 vuotta ja harrastaa vieläkin "bailaamista ja sekoilua", niin kannattas pysähtyä hetkeksi ja miettiä mitä oikein elämältä haluaa...tässä elämässä on kumminkin niin paljon hienompiakin asioita kuin baarit ja bilettäminen. - No jaa..
Jonte kirjoitti:
Mikä fiksaatio sulla on tuohon leffan katsomiseen lauantai-iltana? Jos sun vaihtoehdot la-illalle on baariin tai kotona videon ääressä, niin aika pieni mailma sullakin on...
Hyvää hyvyyttäni voin sulle kerta, että on paljon muutakin tekemistä: (Jos kykenet, keksi lisää itse)
- Teatteriin
- Raflaan syömään
- Mökille
- Iltamäkeen laskemaan
- Leffaan
- ....
Ja en ole puhunut mistään omistamisesta...jokainenhan saa mennä niinkuin haluaa. Yleensä vain sellaiset ihmiset, jotka näin tekevät, elävät yksin. (Eli ovat niitä surullisen kuuluisia elämäntapasinkkuja)
Ja jos sä "viihdyt pubeissa heittäen läppää", niin good for you! Mut älä nyt kuitenkaan sekoita kunnon livekeikkaa mihinkään savuiseen pubiin tai limaiseen teknomestaan. =)
Mun mielestä jos ihminen on > 25 vuotta ja harrastaa vieläkin "bailaamista ja sekoilua", niin kannattas pysähtyä hetkeksi ja miettiä mitä oikein elämältä haluaa...tässä elämässä on kumminkin niin paljon hienompiakin asioita kuin baarit ja bilettäminen.Mikäs siinä..toiset tykkää live-keikoista ja toiset taas viihtyy ennemmin tecno-mestoissa..kukin tyylillään :) Itse olen sitä mieltä et mennä voi kun rajasa tietää...Ja koti-illat osaavat olla mukavia, mikäli mielikuvitusta käytetään, ettei kuviot tyssähdä tyyliin 3 leffaa kiskalta...Mut valitettavasti kaikilta ei sitä mielikuvitusta löydy!! Toinen on raha, mihin moni idea voi tyssätä (teatteri liput maksaa)..mut kai ilman rahaakin voi jotain tehdä!!! (tätä ei tajunnut ex-mieheni, minä olin kaiken organisoija..ikävää pitemmän päälle..ja tylsää kun ei tullut toiselta osapuolelta koskaan mitään spontaania ideaa).. ja baari-ilta voi tällöin vetää enemmän puoleensa.
Mun kaveri piirissä käydään porukalla iltaa istumassa baarissa n.1-2 kertaa kuukaudessa. Mukana on jokaisella omakumppani..mut on nähty tapauksia joissa yksi kaveriporukan tyypeistä on joutunut jättämään useat "ystävä-illat" väliin, koska kumppani ei ole halunnut lähteä mukaan(ei ole pitänyt porukasta/sopeutunut mukaan) ja tällöin ei myöskään ole toisella osapuolella ollut asiaa lähteä (baarit mukamas VAIN sinkkujen paikkoja)...Luottamus pula sanon minä! Tai sairaanloista mustasukkaisuutta...ja mä aijon ainakin vielä 50-kybäsenäkin käydä välissä tuulettumassa vaikka lavatansseissa oman ukon kanssa..jos jalka nousee niin miksen rave-bileissäkin ;) - Rocktyär
Jonte kirjoitti:
- Teatteriin
- Raflaan syömään
- Mökille
- Iltamäkeen laskemaan
- Leffaan
- ....
Mun mielestä jos ihminen on > 25 vuotta ja harrastaa vieläkin "bailaamista ja sekoilua", niin kannattas pysähtyä hetkeksi ja miettiä mitä oikein elämältä haluaa...tässä elämässä on kumminkin niin paljon hienompiakin asioita kuin baarit ja bilettäminen.Jaa, et 25 on yläraja baareissa käynneille.. Salli mun nauraa.. Ja en sekoita pubeissa käyntejä ja livekeikkoja.. Älä tuu äitiäs opettaan. Oon varmaan harrastanu musiikkia livekeikkojen muodoissa enemmän kuin sä ikinä... Ja Tecno/poppi pintaliitopaikoissa en pyöri... Sä kuulostat nyt jo henkisesti 60 papalta joka kätisee baareissa käynneistä yhenlaisena syntinä ja kätisee vaan sen takia, et ei oo ikinä todella itse viihtyny siellä.. Eli säki oot ollu vaan pilluhaukka aikoinas.. Muija ko löyty ni yhtäkkiä se onki susta säälittävää ja lapsellista. Toivottavasti mä en ikinä tule noin tylsäksi, ylimieliseksi ja tuomitsevaksi..
- *heh*
Rocktyär kirjoitti:
Jaa, et 25 on yläraja baareissa käynneille.. Salli mun nauraa.. Ja en sekoita pubeissa käyntejä ja livekeikkoja.. Älä tuu äitiäs opettaan. Oon varmaan harrastanu musiikkia livekeikkojen muodoissa enemmän kuin sä ikinä... Ja Tecno/poppi pintaliitopaikoissa en pyöri... Sä kuulostat nyt jo henkisesti 60 papalta joka kätisee baareissa käynneistä yhenlaisena syntinä ja kätisee vaan sen takia, et ei oo ikinä todella itse viihtyny siellä.. Eli säki oot ollu vaan pilluhaukka aikoinas.. Muija ko löyty ni yhtäkkiä se onki susta säälittävää ja lapsellista. Toivottavasti mä en ikinä tule noin tylsäksi, ylimieliseksi ja tuomitsevaksi..
kun sä olet jo... Lueppas huvikses tekstisi uudestaan ja katso olet a) tylsä (empä jankuta samaa koko ajan) b) ylimielinen (empä pysty argumentoimaan ja olen oikeassa .) c) tuomitseva (empä tuomitse muita muuta kuin joka lauseessa)
Mieti nyt elämääsi, miten sä voit tosissaan sanoa että on tylsää jos ei käy baareissa. Hei vähän mielikuvitusta kehiin, ja herättele sitä pään sisäistä elämääsi :)
Ei pahalla, tykkään itsekin välillä bilettää (kuvottavissa teknokekkereissä vielä) mutta rajansa kaikella... - Jonte
Rocktyär kirjoitti:
Jaa, et 25 on yläraja baareissa käynneille.. Salli mun nauraa.. Ja en sekoita pubeissa käyntejä ja livekeikkoja.. Älä tuu äitiäs opettaan. Oon varmaan harrastanu musiikkia livekeikkojen muodoissa enemmän kuin sä ikinä... Ja Tecno/poppi pintaliitopaikoissa en pyöri... Sä kuulostat nyt jo henkisesti 60 papalta joka kätisee baareissa käynneistä yhenlaisena syntinä ja kätisee vaan sen takia, et ei oo ikinä todella itse viihtyny siellä.. Eli säki oot ollu vaan pilluhaukka aikoinas.. Muija ko löyty ni yhtäkkiä se onki susta säälittävää ja lapsellista. Toivottavasti mä en ikinä tule noin tylsäksi, ylimieliseksi ja tuomitsevaksi..
Ettei vaan olis "äidillä" jäänyt hiukka liian pahasti kadonneen nuoruuden tavoittelu päälle...
Baareissa käynti on vaan mun mielestä täysin turhuutta. Ja en ole ollut eläissä pilluhaukka, että ihan siltä pohjalta. Itseasiassa mulla on aina erinäiset liikunnalliset/ei-liikunnalliset harrasteet ajaneet dokaamisen ja baarielämän ohi.
(Toisin kuin näköjään eräillä)
Mut hei, jos sua baarit kiinnostaa, niin anna palaa vaan. Kyllä säkin varmaan joskus sitten huomaat, että la- iltana voi tehdä muutakin kuin lihottaa itseään bisseä imemällä jossain tupakankatkuisessa juottolassa.
Toivottavasti musta ei ikinä tule noin henkisesti rajoittunutta ja juntahtavaa... - Rocktyär
*heh* kirjoitti:
kun sä olet jo... Lueppas huvikses tekstisi uudestaan ja katso olet a) tylsä (empä jankuta samaa koko ajan) b) ylimielinen (empä pysty argumentoimaan ja olen oikeassa .) c) tuomitseva (empä tuomitse muita muuta kuin joka lauseessa)
Mieti nyt elämääsi, miten sä voit tosissaan sanoa että on tylsää jos ei käy baareissa. Hei vähän mielikuvitusta kehiin, ja herättele sitä pään sisäistä elämääsi :)
Ei pahalla, tykkään itsekin välillä bilettää (kuvottavissa teknokekkereissä vielä) mutta rajansa kaikella...Ensinnäki inhoan koko biletys sanaa, ja en ihmettele että oot tuota mieltä, koska viihdytään täysin erilaisissa mestoissa... No muutakin toki tehdään, mut kyl mä urheilua ja vastaavaa harrastan muulloin kuin esim pe/la yönä... Viihdyn yöelämässä, mutta en samanlaisessa ko sä.. Musiikki ja Pubit on oma kulttuurinsa ja jos siihen ei oo tohon ikään päässy sisään et tuu koskaan sitä käsittään...
- Sanni
Ei minusta baarireissuissa sinänsä ole mitään loukkaantumisen aihetta. Me käymme toisinaan miehen kanssa yhdessä ja toisinaan erikseen. Kumpikin tietää, ettei toinen sieltä baarista mitään seuraa ole etsimässä, vaan sinne mennään pitämään hauskaan kavereiden kanssa.
- fantti
Mieti ja yritä eritellä niitä tunteita, miksi se tuntuu sinusta niin pahalta, että naisesi käy usein ulkona. Kun olet tietoinen mistä tämä pahan olon tunteet tulevat, niin puhu naisesi kanssa. Yritä puhua siten, että et syytä tai suoraan estä naistasi menemästä baariin vaan sanot, että sinusta tuntuu tämä asia siksi niin pahalta koska.... ja kerrot miksi tuntuu pahalta. Sano vaikka että olisi mukavaa viettää usemammin koti-iltoja jne eli voisiko naisesi harventaa baari-iltojaa. Sano myös että se flirttalu häiritsee sinua ja tuntuu tosi pahalta (tuntuu siltä että naisesi ei kunnioita sinua). Sinua taitaa satuttaa se, että hän ei välitä sinusta. Hän vain menee baariin silloin kun haluaa. Naistasi taas ärsyttää se, että hänestä tuntuu että sinä kontrolloit ja estät hänen baarimenojaa ja voi ihan uhman takia mennä vielä useamminkin sinne baariin.
Jos naisesi ei kuitenkaan lainkaan välitä näistä tunteistasi vaikka olisit esittänyt asian ystävälliseen sävyyn. Älä siis kiellä häneltä baari-iltoja sano vain että se tuntuu pahalta ja kerro syyt. ja toivot että baari-iltoja olisi vähemmän. JOs naisesi sinua rakastaa ja kunnioitta, niin hän ottaa huomioon myös sinun tunteet eikä elä vain ja ainoastaa niin kuin haluaa.
Tsemppiä, kerro lisää kuulumisiasi- Ex-Bilehile-76
Nainen joka käy akkaporukalla baarissa hakee sieltä miesten huomiota. Siis sinnehän lähdetään "tyttöjen kanssa pitämään hauskaa".Eli laittaudutaan mahdollsimman kauniiksi ja halutaan vieraiden miesten katseita, ehkä jopa muuta.
Mutta pettämään nainen harvoin lähtee, useammalle riittää se, että mies/miehet kiinnostuu, flirttaa, ehkä tanssii. Itsetunto nousee hetkellisesti ja tuntuu olo kaunille ja haluttavalle.
Eriasia on, kannattaako omaa itsetuntoa rakentaa sellaisen varaan.Itse tein niin useita vuosia, kunnes tajusin että oman mieheni rakkaus on parasta itsetunnolle-se on aitoa!
Silti lähden tyttöjen iltoihin, vedän lilaa luomiin ja nahkahousua kinttuihin, miehet kuolaa ja hetken se on hauskaa!Mutta kotiin on ihana mennä, ukkokullan viereen.
- Kukkanen
Mieheni on tänä päivänä raitis alkoholisti ja silloin kun hän raitistui, minulla oli juuri sama asenne kuin naisellasi. ja käynnit baareis tiheni.
Vaikka kuinka kielsinkin silloin että en hae siltä mitään,huijasin.. Kyllä hain, en seksiä, mutta huomoimista. Tunsin etten kotoota sitä saanut.
kaikki muuttui parin kk asumus eron jälkeen.. Aloïn ajattelemaan että mitä minä 2 lapsen äiti ja jolla on rakas mies, teen baaris. Tajusin että en mitään. Mieheni oli myös muuttunut. Hän sanoi että jos haluan mennä niin oma päätös. Niin, kun minulla oli lupa en halunnut.
Nyt vasta pitkän ajan jälkeen kävin ulkona ja huomasin että ei siellä mitään minulle.
Mutta pitää muistaa että rakkaus on vaupauden antamista. Mutta myös se että tuo ajatuksesi julki ilman syyttävää sävyä. Ja sen jälkeen ei muuta mahd kuin luottaa ja hellittää.
Jos mukana alkholi ongelma, asia vaikeampi. Silloin suosittelen al-anon perheryhmää jos kärsit toisen juomisesta. Siitä todella apua monelta osalta!
Toivon kaikkea hyvää teille! - Nainen, 43 v.
Oivalsitkin sen, että puolisosi haluaa huomiota ja se on ehkä syy baareissa käyntiin.
Toisaalta, voisiko olla niin, että se mikä on baariinmenon vaihtoehto (koti-ilta?), on hänen mielestään liian tylsää.
Koetahan miettiä, olisiko jokin kolmas vaihtoehto baariinmenon ja koti-illan lisäksi, joka kiinnostaisi sinua ja saisi myös puolisosi innostumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537910- 614410
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404033Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353413Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423340Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383248- 482993
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422771- 492514