Juonteita ei varmaan saa pysyvästi pois, mutta olisiko jotain sellaista ainetta, jolla ne voisi aina täyttää päivän ajaksi?
Juonteet pois
12
10579
Vastaukset
- 40+nainen
Ihan nauramatta kerron että Ellos luettelossa myydään sellasta ainetta kuin Bontaliss.
Se on kuulemma helppo kasvo-hoitomenetelmä. Täyttää ryppyjä ja juonteita ilman neuloja.
Bontaliss-pullo(20ml) 4 levitintä. Hinta 82,90€
Kyllä on aineella hintaa, onkohan hintansa väärti.- ap.
Ai niin kuin jonkinlaista kittiä ja laastitasoitin? :D
En ole tuosta kuullutkaan.
osaisitko muuten sanoa kuinka hyvin sellaiset collagen-fillerit toimivat? - 40+nainen
ap. kirjoitti:
Ai niin kuin jonkinlaista kittiä ja laastitasoitin? :D
En ole tuosta kuullutkaan.
osaisitko muuten sanoa kuinka hyvin sellaiset collagen-fillerit toimivat?Minulla itsellä ei ole kokemusta siitä, ihmettelin vaan kun selasin ko. lehteä.
Oikeastaan, minä googlasin sen nimen ja kyllä siitä oli enemmän tietoja netissä ja näytettiin vielä miten sitä laitetaan.
Jossain toisessa nettikaupassa oli hieman halvempi tuo tuote, jotain 2-3€ erotus.
- kans 40+
Olen kans näitä miettinyt ja laittanut rahaa jo kaikenlaiseen. Tuohon "täyttövoiteeseen" en oikein usko, sehän tulisi ihon päälle (alle ei oikein saa kuin neulalla) ja miltä sellainen "kelmu" sitten näyttäisi?
Olen harkinnut kahta laitetta kotikäyttöön. Toinen on tyyris, Nettex-verkkokaupassa myytävä Ultratone Facial Biosimulaattori, 299 e, aktivoi jotenkin ihoa ja vähentää siten mm juonteita. Toinen on TV Shopin mainostama Youthful Essence-ohjelma, jossa on mikrokuorintalaite, joka hioo ihon pintaa ja kosteuttaa sitä. Sen hinta on jotain 50 e. Lisäksi pitää olla päivittäiseen käyttöön erittäin hyvät tuotteet. Kosmetologit tekevät hyvää työtä, mutta olen kyllästynyt kun kaikki maksaa nykyään ihan järjettömästi, siksi on pakko kääntyä itsehoidon ja nettikauppojen puoleen. Kosmetologeilla hinnat ovat kolminkertaiset mm verrattuna netistä tilaamiini (samoihin) tuotteisiin.
Ajattelisin, että hoitaminen on jokatapauksessa tässä iässä jo ihan välttämättömyys, mutta ihoon täytyy satsata aika kokonaisvaltaisesti (ravinto, lepo, liikunta, ei tupakaa, alkoholia kohtuudella jne) ja jatkuvasti, että tuloksia syntyisi.- varokaa
Älkää missään tapauksessa ruetko itse mikrohiomaan ihoanne millään!!! Saatte ihan varmasti elinikäiset arpikudokset ja maksaläiskät jos alatte ihoanne raapimaan ja ohentamaan ilman asianmukaista koulutusta.
Tuo ultraäänilaitekin (en tiedä laitetta tarkemmin, mutta ulträäni -nimi jo kertoo jotakin) epäilyttää suuresti sillä ultralla saatetaan hyvinkin helposti aiheuttaa palovammoja ja katkenneita verisuonia jos ei ole asianmukaista koulutusta käyttää laitetta.
Tottakai kaikenlainen itseoperointi houkuttaa jos hinnat tuntuvat korkeilta, mutta tällaisiapa ne "humpuukin" myyjät juuri käyttävätkin hyväksi ja monesti tuhoisin seurauksin. - iho-ongelmainen
Youthful Essence on kohtuuhintainen laite ja mielestäni aivan loistava. Joku valitti toisessa foorumissa, ettei se poista aknearpia, mutta tietenkään se ei voi poistaa syviä aknearpia. Korkeintaan vaalentaa ihan pinnassa olevia. Syvempiin aknearpiin on olemassa ihotautilääkäreillä kalliit hedelmähappohoidot ja ne tekee ihotautilääkäri. Siinä poistuu suunnilleen uloin kerros ihosta. Sittenkään tulos ei ole sataprosenttinen jos on syviä kuoppia finnien jäljiltä. Muuten, jos on kovin tulehtunut iho, siihen ei Youthful Essence -laitetta suositella.
Mutta itse olen saanut kyseisestä laitteesta apua. Minulla tukkeutuu iho sellaiselle ihan "ryyhkälle" kesäisin, iho on ihan tukossa mustapäistä ja ne saattaa kesemmällä alkaa kukkimaan johtuen auringon lämmöstä.
Tuo Youthful Essence -laite todellakin kuorii tukkeumat ulos ja jättää ihon pehmeäksi ja samettiseksi. On toiminut myös dekolteen alueella.
Tämä voi tuntua maksetulta mainokselta, mutta iho-ongelmien kanssa koko ikäni kamppailtuani olen ainakin itse tähän laitteeseen erittäin tyytyväinen. Kuorintavoide on erittäin hienojakoinen, en voisi kuvitellakaan uskaltavani kokeilla kuorintaa laitteella minkään karkeamman voiteen tai yleensäkään muun kuin paketissa mukana tulevan voiteen kanssa. Mielestäni sillä ei saa vahinkoa aikaan, kunhan noudattaa ohjeita. Laitteen mukana tuleva hierontapää on ihan humpuukia, samoin pesupäätä en ole käyttänyt, koska pestyä saan ihoni ilman laitteitakin. :-)
Mutta kuorintajärjestelmä oikeasti toimii. Ja heidän puhdistusgeelinsä on ihanan raikkaan tuoksuinen ja puhdistaa ihoni todella tehokkaasti. Voin lämpimästi suositella tätä ainakin sellaisille henkilöille, joilla on samanlaisia iho-ongelmia kuin minulla. Mustapäätukkeumat lähtevät! Ja mitä tulee hintaan, kun hain laitteen postiennakolla, se maksoi 58,95 euroa. Täydennyspaketti maksaa 39,95 e ja se tulee 60 päivän päästä. Jos tuotteet näyttävät riittävän pitempään, voi soittaa ja pidentää lähetysjaksoa. Itselläni kauneushoitolassa käynti maksoi 55 e/kk ja minulla oli kesäkaudella pakko käydä vähintään kerran kuussa kasvohoidossa, yleensä tehtiin kerran kesässä myös Elsa Hjeronymus-hoito, joka maksoi 65 e kerta. Uskoisin säästäväni rahallisesti jatkossa.
Kasvohoidossa tulen jatkossa käymään ehkä 2 kertaa vuodessa, useammin ei ainakaan enää tarvitse.
En tiedä tepsiikö laite juonteisiin, uskallan epäillä, mutta kyllä se tehokkaasti kuorii ja uudistaa ihoa. - Tara
iho-ongelmainen kirjoitti:
Youthful Essence on kohtuuhintainen laite ja mielestäni aivan loistava. Joku valitti toisessa foorumissa, ettei se poista aknearpia, mutta tietenkään se ei voi poistaa syviä aknearpia. Korkeintaan vaalentaa ihan pinnassa olevia. Syvempiin aknearpiin on olemassa ihotautilääkäreillä kalliit hedelmähappohoidot ja ne tekee ihotautilääkäri. Siinä poistuu suunnilleen uloin kerros ihosta. Sittenkään tulos ei ole sataprosenttinen jos on syviä kuoppia finnien jäljiltä. Muuten, jos on kovin tulehtunut iho, siihen ei Youthful Essence -laitetta suositella.
Mutta itse olen saanut kyseisestä laitteesta apua. Minulla tukkeutuu iho sellaiselle ihan "ryyhkälle" kesäisin, iho on ihan tukossa mustapäistä ja ne saattaa kesemmällä alkaa kukkimaan johtuen auringon lämmöstä.
Tuo Youthful Essence -laite todellakin kuorii tukkeumat ulos ja jättää ihon pehmeäksi ja samettiseksi. On toiminut myös dekolteen alueella.
Tämä voi tuntua maksetulta mainokselta, mutta iho-ongelmien kanssa koko ikäni kamppailtuani olen ainakin itse tähän laitteeseen erittäin tyytyväinen. Kuorintavoide on erittäin hienojakoinen, en voisi kuvitellakaan uskaltavani kokeilla kuorintaa laitteella minkään karkeamman voiteen tai yleensäkään muun kuin paketissa mukana tulevan voiteen kanssa. Mielestäni sillä ei saa vahinkoa aikaan, kunhan noudattaa ohjeita. Laitteen mukana tuleva hierontapää on ihan humpuukia, samoin pesupäätä en ole käyttänyt, koska pestyä saan ihoni ilman laitteitakin. :-)
Mutta kuorintajärjestelmä oikeasti toimii. Ja heidän puhdistusgeelinsä on ihanan raikkaan tuoksuinen ja puhdistaa ihoni todella tehokkaasti. Voin lämpimästi suositella tätä ainakin sellaisille henkilöille, joilla on samanlaisia iho-ongelmia kuin minulla. Mustapäätukkeumat lähtevät! Ja mitä tulee hintaan, kun hain laitteen postiennakolla, se maksoi 58,95 euroa. Täydennyspaketti maksaa 39,95 e ja se tulee 60 päivän päästä. Jos tuotteet näyttävät riittävän pitempään, voi soittaa ja pidentää lähetysjaksoa. Itselläni kauneushoitolassa käynti maksoi 55 e/kk ja minulla oli kesäkaudella pakko käydä vähintään kerran kuussa kasvohoidossa, yleensä tehtiin kerran kesässä myös Elsa Hjeronymus-hoito, joka maksoi 65 e kerta. Uskoisin säästäväni rahallisesti jatkossa.
Kasvohoidossa tulen jatkossa käymään ehkä 2 kertaa vuodessa, useammin ei ainakaan enää tarvitse.
En tiedä tepsiikö laite juonteisiin, uskallan epäillä, mutta kyllä se tehokkaasti kuorii ja uudistaa ihoa.Kiitos tiedosta. Olen jo tilannut ja toivoisin, että auttaa myös maksaläiskiin ja ryppyihin.
- jo hankkinut
Tara kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Olen jo tilannut ja toivoisin, että auttaa myös maksaläiskiin ja ryppyihin.
Tilasin myös ja olen ollut kahden vaiheilla palautuksen suhteen. Odotukset oli ehken liian kovat.
Kirkastaa kyllä ihoa niinkuin toivoin mutta ryppyihin ja juonteisiin ei ole mitään vaikutusta, ei niitä tosiasiassa saa millään pois.
Olen kyllä ollut tyytyväinen TV shopin SheerCover peitevoiteeseen ja puuteriin.Lisäksi ripsiväri on mielestäni hyvä. Tilasin juuri alennuskupongeilla em. firman aurinkopuuterin ja lisää erinomaista peitevoidetta.Suosittelen kokeilemaan niitä, uskoisin että maksaläiskät saat häivytettyä... - Tupakissi
iho-ongelmainen kirjoitti:
En tiedä tepsiikö laite juonteisiin, uskallan epäillä, mutta kyllä se tehokkaasti kuorii ja uudistaa ihoa.Acne.org-sivuilla joku kertoi ongelmistaan laskujen kanssa, kun oli kerran tilannut Youthfull essenseä. Sieltä firmasta oli pukannut laskua toisen perään, eikä mitään hyvitystä. Onko teillä toiminut hyvin?
- Sattuipa silmään
Facial Plus on ollut taivaan lahja! Kyllä se on niin, että rypyt eivät helpolla lähde, mutta kasvojen lihasjumpparilla säännöllisesti "harjoittelemalla" voi saada hyviä tuloksia. Voiteista on lisäapua. Nyt on tullut uusi laite markkinoille... Safetox...jotain. Pitäneekö tuo sekin vielä hankkia?
- Jopleena
Olen kokeillut lähes kaikkea ja Youthful Essencellä olen saanut selkeästi parhaat tulokset. Suosittelen.
- looklook
Kokeiles naita:
http://dzinninajatuksia.blogspot.com/2011/07/testissa-ihiohuokosia-pienentavat.html
Auttavat myos juonteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263