Naisten fiksuus kadonnut

UnoYkkönen

'Vanhaa miestä' on jo pitkään askarruttanut viime vuosien kehitys tämän Treffit-palstan naisten käyttäytymisessä. Mikä teitä naisia oikein riivaa, onko teistä entisaikojen 'fiksuus' kadonnut jo? Jos esim. on sadalle kirjoittanut raittiina, tupakoimattomana asiallisen ja männä vuosina 'myyvän' esittelyn, niin teistä ei edes yhtä prosenttia kiinnosta vastata siihen.

Johtuuko se siiitä että teillä on, kuulemani mukaan joillakin jopa toistakymmentä profiiliakin kusettamassa meitä hölmöjä miehiä. Sillä tunnettuahan on, ettei edes koiraa pysty puhelimessakaan kusettamaan, mutta miestä voi.

Uskallatteko vastata rehellisesti? Taitaa olla turha toivo, sillä tämän palstan taakse voivat kaikki hörhöt piiloutuakin.

12

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurro

      Just.. sinun ilmoituksesihan on varmasti täydellinen. Naisissa vaan tuppaa olemaan vikaa, salli mun nauraa :D:D

      Ja sen takia, että naiset eivät vastaa juuri sinun viestiisi kertoo, että naiset eivät enää ole fiksuja. Voi elämä sentään!

      • Tämä edelinen vastauskin jo todistaa jotain. Asialliseen keskuteluun on kyvykkyttä enää aniharvoilla. Surku homma. Eipä taida uskaltaa esittäytyä kahdenkesken enää kun ei ole siihen resursseja. Haastanpa sinut debaattiin!


    • ...vastaavat...

      ...rehellisille miehille. Oletko sinä rehellinen?? Valehtelet ainakin ikäsi profiilissa.

      Me naiset olemme herkkiä valehtelulle.

      Ole rehellinen oma itsesi, niin alkaa onnistumaan.

      Rehellisyys kannattaa aina, vaikka välillä tulisi rehellisyyden takia "turpaan".

      • kllljjl (mies)

        Liian rehellinen ei saa olla, nettinaiset usein ovat sihteereitä, kirjastonhoitajia tai lastentarhanopettajia. Jos kertoo rehellisesti niin saa vastaukseksi "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja kastraatiouhkauksia.

        Parempi on tekeytyä tavalliseksi duunariksi tai pullakuskiksi.

        Disclaimer: En ole koskaan naisille valehdellut, olen vain jättänyt asoita kertomatta.


      • Niinpä niin, onko sinullakaan todisteita väittämillesi tai pelkille olettamuksillesi? Ja miten voisi ollakaan, koska et voi minua tuntea. Minä olen aina uskaltanut olla rekisteröityneen nimimerkkini rikosoikeudellisen vastuun ja sanojeni takana. Toisin on useimpien muiden näillä palstoilla kirjoittavien. Toinenkin etu minulla on aina ollut, ihan pikkupojat ei helposti edes ylety näin korkealle ;) Nurkan takaa kyllä uskaltavat huudella.

        Mutta totuuden nimissä voin sanoa, että joskus itsesuojeluvaisto toimii paremmin kuin ns. järki.


      • arvailujen....
        UnoYkkönen kirjoitti:

        Niinpä niin, onko sinullakaan todisteita väittämillesi tai pelkille olettamuksillesi? Ja miten voisi ollakaan, koska et voi minua tuntea. Minä olen aina uskaltanut olla rekisteröityneen nimimerkkini rikosoikeudellisen vastuun ja sanojeni takana. Toisin on useimpien muiden näillä palstoilla kirjoittavien. Toinenkin etu minulla on aina ollut, ihan pikkupojat ei helposti edes ylety näin korkealle ;) Nurkan takaa kyllä uskaltavat huudella.

        Mutta totuuden nimissä voin sanoa, että joskus itsesuojeluvaisto toimii paremmin kuin ns. järki.

        varassa menen, mutta itse ainakin olen ollut rehellinen täällä netissä(kin) ja kivoja miehiä on kohdalle sattunut.

        Olen ehkä liian sinisilmäinen ja luottavainen, mutta sellainen minä olen "live-elämässäkin".

        On elämässä tullut usein "turpaan", mutta aikansa itkettyäni alkaa aurinko taas paistaa sydämeeni.

        Kirjoituksesi vaikuttaa "kylmältä", sellaiselta, josta en ainakaan minä tykkää.

        Mutta onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia. Joillakin on järki ja joillakin tunteet.

        Suukkoja !!


      • awaqqq
        kllljjl (mies) kirjoitti:

        Liian rehellinen ei saa olla, nettinaiset usein ovat sihteereitä, kirjastonhoitajia tai lastentarhanopettajia. Jos kertoo rehellisesti niin saa vastaukseksi "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja kastraatiouhkauksia.

        Parempi on tekeytyä tavalliseksi duunariksi tai pullakuskiksi.

        Disclaimer: En ole koskaan naisille valehdellut, olen vain jättänyt asoita kertomatta.

        on sihteereissä??? ja...niissä muissakin...


    • laitat

      siis saman copy-paste tekstin sadalle profiilille ja epäilet että jotkut naiset saavat tuon tekstin useampaan kertaan, kun heillä on profiileitakin enemmän kuin yksi per nainen?

      Voihan se olla joidenkin kohdalta tottakin, varsinkin jos vastausten määrä jää epäilyttävän alhaiseksi.

      Tiesitkö muuten että naiset pitävät siitä että heistä (ja vain siitä yhdestä) ollaan kiinnostuneita yksilönä. Viestien lähettäminen sadalle naiselle viestii enemmän epätoivosta kuin kiinnostuksesta.

      terveisin
      Kakkonen

      • Kuten otsikko sanookin, taas pelkkiä arvailuja. Voin sanoa kirjoittaneeni elämäni aikana satoja, ehkä tuhansia kirjeitä sekä meilejä, eikä minun ole koskaan tarvinnut niin yksinkertaiseen asiaan kuin kopiominen, syyllistyä.

        Vain yksinkertaiset ihmiset, joilla ei muutenkaan ole elämässään mitään tärkeätä tai vähemmän tärkeätäkään sanottavaa, voivat syylistyä siihen. Eikä minun onneksi tarvitse mihinkään epätoivoseti ryhtyä. Onpa siksi laaja piiri ympärilläni, että kuukaudessa tulee puhelinminuuttejakin vähintään 5-7000 täyteen. Että se siitä sanottavasta.


    • jep.ulis

      Eihän sitä kannata aivan hirviästi stressata, jos ei tule viestiä takaisin. Tässähän on kyseessä internetissä toimiva treffipalvelu? Vastaamatta jättäminen on melko normaalia nykyään.

      Jos saisin sentin jokaisesta sähköpostista, tekstiviestistä tai puhelusta johon koskaan ei vastattu, olisin no en nyt rikas mutta varakkaampi mies :)

      • susa

        Onkohan sinulla hieman komplekseja itsestäsi tai jotain?

        Vilkaisin profiiliasi eikä se ainakaan houkuttanut minua tutustumaan. Jos mies ilmoittaa iäkseen 104, kyseessä on joko todella mauton pila tai hänellä on itsetunto nollassa!

        Ensin ryhdistät itsesi hyvä mies ja sitten vasta alat seuranhaukuun. Eipä naiset kaipaa uunoja vaan miehiä=) Siinä on ongelmasi ydin ei missään muualla!


      • susa kirjoitti:

        Onkohan sinulla hieman komplekseja itsestäsi tai jotain?

        Vilkaisin profiiliasi eikä se ainakaan houkuttanut minua tutustumaan. Jos mies ilmoittaa iäkseen 104, kyseessä on joko todella mauton pila tai hänellä on itsetunto nollassa!

        Ensin ryhdistät itsesi hyvä mies ja sitten vasta alat seuranhaukuun. Eipä naiset kaipaa uunoja vaan miehiä=) Siinä on ongelmasi ydin ei missään muualla!

        Miten vielä ryhdistät, melkein kaksi metriä ja 90 kiloa, johan sitten kuljen jo kohta takakenossa ;) Ja peeveli vie, tulee vielä lisää noita ylemmyyskomplekseja.

        Ja vielä seuranhakuun, nytkin jo paita märkänä pitää naistentansseissa välillä ihan karkuun mennä, ja kun tanssikengätkin on kohta puhki.

        Siinäpä sen taas näit 'susa', ei ole koiraa karvoihin katsominen. Syvässä vedessä ne suuret kalat uivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      3099
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      145
      1652
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      155
      1552
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      1476
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1331
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      39
      1136
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      58
      1038
    8. Pertikki out

      Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      222
      984
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      65
      956
    10. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      903
    Aihe