Millaiset rinnat

sinua kiihottaa

eniten? Minkä kokoiset, minkä muotoiset? Mikä on ihanne?

72

10946

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokki kolmonen
      • ydrtuyset

        pienemmät pitää olla


      • rgo

        Nuo ovat täydelliset.


      • Hetero nainen

        Kaunis nainen ja kaunis vartalo...näin ainakin naisen näkökulmasta. Rinnat ei mielestäni ollut liian isot vaan justiin ihan sopivan näköiset vartaloon.


      • m44.

        koko hyvä, nännipihat sais olla puolet suuremmat


      • Ikaros

        Seksikkäin nainen jonka olen koskaan nähnyt! Kuka hän on? Mistä löytää lisää kuvia?

        Upeat, ihanat, täydelliset rinnat! Isot, kiinteät ja täyteläiset. Tuollaiset kun saisi luonnostaan... Uskomatonta miten noin hoikalla naisella voi olla noin täyteläiset ja suuret rinnat.

        Nainen on vieläpä todella kaunis. Jos tuollaisia tulisi vastaan (ja hän vielä jostain syystä kiinnostuisi), toteuttaisin heti fantasiani naisen kanssa rakastelusta tai hänen mukaan ottamisestaan mieheni ja minun leikkeihin. Hän vastaa täydellisesti niin mieheni kuin minun naisihannetta.

        Itse asiassa tiedän mieheni halunneen jo kauan erästä tuntemaansa naista, joka muistuttaa hiukan tuota kuvan jumalatarta. Rinnat eivät kuitenkaan ole noin täydellisen isot.


      • jptr
        Ikaros kirjoitti:

        Seksikkäin nainen jonka olen koskaan nähnyt! Kuka hän on? Mistä löytää lisää kuvia?

        Upeat, ihanat, täydelliset rinnat! Isot, kiinteät ja täyteläiset. Tuollaiset kun saisi luonnostaan... Uskomatonta miten noin hoikalla naisella voi olla noin täyteläiset ja suuret rinnat.

        Nainen on vieläpä todella kaunis. Jos tuollaisia tulisi vastaan (ja hän vielä jostain syystä kiinnostuisi), toteuttaisin heti fantasiani naisen kanssa rakastelusta tai hänen mukaan ottamisestaan mieheni ja minun leikkeihin. Hän vastaa täydellisesti niin mieheni kuin minun naisihannetta.

        Itse asiassa tiedän mieheni halunneen jo kauan erästä tuntemaansa naista, joka muistuttaa hiukan tuota kuvan jumalatarta. Rinnat eivät kuitenkaan ole noin täydellisen isot.

        Keeley Hazell.


      • Ikaros
        jptr kirjoitti:

        Keeley Hazell.

        Kiitos!

        On kyllä google käynyt kuumana kun kyseisen naisen kuvia olen viime päivinä selannut. Olin ihan unohtanut tämän nettikaunottarien katselun... ja nyt löysin Keeleyn lisäksi muitakin, upeimpana Lindsey Struttin. Ah, täydellinen nainen!

        Pitääköhän kohta julistautua bi-seksuaaliksi, kun kiihottuu tällä tavoin naisista...


      • hskahdlöa

        mutta jos nuo ovat aidot, niin minä olen yksi Playboyn keskiaukeamatytöistä.


      • Ei rintaruokinnalla

        Pienemmät rinnat ehdottomasti


      • sonni! .
        Ei rintaruokinnalla kirjoitti:

        Pienemmät rinnat ehdottomasti

        onko näössäsi vikaa?? kuvassahan on NAINEN eikä lehmä!


      • ydrtuyset kirjoitti:

        pienemmät pitää olla

        Minusta ole yhtään liian isot. Toki naisesta pitää "hyvin" saada kiinni muualtakin kuin rinnoista. Noiden rintojen omistaja on itseasissa aika tyylikäs.


      • Tärkeimmän jo sanoinkin.


    • hyvänmuotoiset

      ja -kokoiset. Ihanne hyvät tissit.

    • rinnat

      on joka naisella jos hän niitä ylpeästi kantaa! Ei ole mitään säälittävämpää kuin nainen joka (kuitenkin kauniita) rintojaan häpeilee, eikä mitään niin ihanaa kuin ylpeä nainen joka ei itseään häpeä....

    • suuret,

      kuin pienet. Tosielämässä sillä ei oo kovin suurta väliä, en valitse enkä hylkää tissien perusteella.

      Mutta Ihannenainen-palstalla sanon, että ihanne on: mitä isommat, sen paremmat. Muodolla ei väliä, kaikki ne on ihania kuitenkin...

      • ainakin minua...

        ...joskus sellaset ihanne-rinnat ovatkin tylsät. sellaset vähän erikokoiset tai joku muu "vika" voi kiihottaa enemmän kuin täydellisyys. ehkä olen hieman kummallinen... :D


    • M -31

      B-kuppikoko on kaunein, A:kin ihan ok. Isoista rinnoista en pidä.

    • vastaan:

      Pidän eniten sellaisista ylisuurista riippurinnoista: sellaisista, että ne täytyy kerätä kouraan, ennen kuin ne voi laittaa rintsikoihin.

      • ällöttävät

        hitto


    • hjgkjlj

      Sellaiset mitä löytyy hoikilta urheilullisilta naisilta.

    • EVVK.

      Urvelo ämmä, kun kysyt tälläistä.

    • arska

      Koko voisi olla AA. Muoto mieluiten suippo, jotkut sanoo piikkitisseiksi, oikeastaan nännit vähän kuin varren päässä. Semmoiset kiihottaa eniten. Myös pienet riipparit, mieluiten "tyhjät", olisi ihan kivat.

    • m44.

      d-kuppi,pitkän malliset, erkoisen isot tummat nännipihat

      • just päinvastaiset

        Nuo olisi just rumimmat mitä tiedän! Mummotissit, yök. :/ Voitko olla tosissaan vai oliko tuo provo?

        Elikkä pystyt ja terhakat niiden olla pitää.

        Ei missään nimessä roikut, eikä mitään isoja ja tummia nännipihoja, hyi helv''''!


      • awsqqq
        just päinvastaiset kirjoitti:

        Nuo olisi just rumimmat mitä tiedän! Mummotissit, yök. :/ Voitko olla tosissaan vai oliko tuo provo?

        Elikkä pystyt ja terhakat niiden olla pitää.

        Ei missään nimessä roikut, eikä mitään isoja ja tummia nännipihoja, hyi helv''''!

        on nääkin keskustelut. Naisilla on omanlaisensa rinnat. Joillakin isot, joillakin pienet, joillakin..jotain muuta. Todella juvenaalia noi "hyi yäk ällöt"-kommentit. Anna toisten tykätä roikkuvista.Onko se sulta pois?

        Pitää varmaan heittää kysely "ihanne kivekset" tonne ihannemiespalstalle. Oma ihanne on sellainen terhakan punainen, kiinteä ja mukavan viileä ;)


      • olis...
        just päinvastaiset kirjoitti:

        Nuo olisi just rumimmat mitä tiedän! Mummotissit, yök. :/ Voitko olla tosissaan vai oliko tuo provo?

        Elikkä pystyt ja terhakat niiden olla pitää.

        Ei missään nimessä roikut, eikä mitään isoja ja tummia nännipihoja, hyi helv''''!

        hyvä ymmäetää et kaikki täällä ei oo enää teinejä. Jotkut meistä on jo mummotissi iässä... Mä jos ottaisin ikäiseni naisen ja sillä olis semmoset pystyt teinitisut ni se näyttäis lähinnä friikiltä se nainen.


      • elmerikelmeri
        just päinvastaiset kirjoitti:

        Nuo olisi just rumimmat mitä tiedän! Mummotissit, yök. :/ Voitko olla tosissaan vai oliko tuo provo?

        Elikkä pystyt ja terhakat niiden olla pitää.

        Ei missään nimessä roikut, eikä mitään isoja ja tummia nännipihoja, hyi helv''''!

        Raskaana olevilla ja imettävillä naisilla on isot ja tummat nännipihat. Eivät sinänsä rumat, mutta näin miehisestä näkökulmasta ja seksuaalisesti ajateltuna eivät todellakaan kiinnostavat. Lapsen näkökulma sitten eri, mutta se ei nyt kuulu tähän.

        Joka tapauksessa: tykkään tissistä kuin tissistä, mieluummin toki mahdollisimman napakka ja ei ihan pieni eikä ylisuuri. Mutta suuret ja tummat nännipihat ovat musta seksuaalisessa mielessä etovat. En tiedä, onko joillain naisilla normaalisti sellaiset. Jos on, kyllä monet muut miehet sit just niistä tummista pitää.


      • Anonyymi
        awsqqq kirjoitti:

        on nääkin keskustelut. Naisilla on omanlaisensa rinnat. Joillakin isot, joillakin pienet, joillakin..jotain muuta. Todella juvenaalia noi "hyi yäk ällöt"-kommentit. Anna toisten tykätä roikkuvista.Onko se sulta pois?

        Pitää varmaan heittää kysely "ihanne kivekset" tonne ihannemiespalstalle. Oma ihanne on sellainen terhakan punainen, kiinteä ja mukavan viileä ;)

        Tissien on oltava erikokoiset, vasen isompi ja oikea isompi.

        Toinen vois olla pihaton ja oikea pihalla.

        Toinen punainen ja yksi keltainen.

        Lisäksi molemmat on oltava nännimäiset!


    • jormakovanen

      niiden väliin voi hyvin tuikkia menemään ..

      siis relun kokoiset ,muuten on hankalaa,,b-kuppi tuppaa olemaan tähän vähän liian pieni

    • Aivan ehdottomasti

      Ja lisäksi hyvä, jos persettä on myös samalla mitalla.

    • kiitos...

      Semmmoset pulleet, jotka heilahtelee kun nainen liikkuu. Semmoset on parhaat

      • mies35

        Juu, kyllä rinnoissa pitää ainesta olla, jotta naisen ratsastaessa päälläni ne pomppisivat ja heiluisivat sairaan kiihottavasti.

        Kerrassan upeat oli linkitämäsi kuvan rinnat. Noita kun pääsis lipomaan ;-P


    • juusojj

      Söpöt tissit, ei isot.

    • pppppkkkk

      no, mun rinnoista ei varmaan kukaan pidä. mulla on pieni ympärys joten liivikoko 70d, mutta kuppikoko vastaa siis totuttua c-kokoa. ne on kasvanu jo teinistä niin että jonkuverran roikkuu, nännipiha aika iso mutta vaalea, nännit itsessään keskikokoa. Nännit ei ole tissien päässä, eli minulla ei ole ns. ketunnokkatissejä vaan profiili on lievästä roikkumisesta huolimatta ainakin alhaalta pyöreä. En ole koskaan erityisemmin pitänyt rinnoistani ja mieheni ei ole ikinä kiinnittänyt tisseihini rakastellessa huomiota juurikaan, jotenkin olo että ne eivät ole hänen mieleen. oon harkinnu että vois käydä vähän kohottamassa ja ehkä pienentämässä nännipihaa. Ois niin ihana saada sellaset kauniit pienet rinnat jotka ei roiku.

      • Ikaros

        Mitä jos kokeilisit seksikaupasta saatavia "puolikuppi"-rintsikoita seksitouhuissa? Siis sellaisia joissa nännit jäävät näkyville. Miehesi voisi kiihottua tällä tavoin aikaansaaduista pystyrinnoista.

        Varmasti moni mies pitää rinnoistasi, vaikka itse suhtaudut niihin kriittisesti. Minä olen melko tyytyväinen omiini, mutta ottaisin silti mielelläni isommat. Huomiota olen kuitenkin näilläkin ja näillekin saanut. Tämän keskustelun linkissä olleet rinnat ovat unelmani (ja mieheni fantasia), sellaisia ei vain silikonilla saa.


    • sen paremmat.

      Muodoltaan sellainen terhakka puolipallo. Tolla Keeleyllä on just hyvät tissit.

    • Mies22vkl
      • sdfsdsdsdsdsdsdsdsds

        Tuosta kun lähdetään kokoa kasvattamaan niin pelkkiä silareja löytyy. :D Itseasiassa taitaa olla noidenkin tyttöjen tissit muovia. Ja ei, en oo katkera, tykkään tisseistäni, enkä sanonut tota edes pahalla, se oli toteamus. :) Kukin tykkää mistä tykkää.


      • b75

        Itsekin tollaset omaavani voin kertoa ihan 100% varmuudella, että noi on implantit (myös mulla siis). Suurin osa miehistä luulee, että kaikki silikonit on isoja:)


      • Vieläkin näitä
        sdfsdsdsdsdsdsdsdsds kirjoitti:

        Tuosta kun lähdetään kokoa kasvattamaan niin pelkkiä silareja löytyy. :D Itseasiassa taitaa olla noidenkin tyttöjen tissit muovia. Ja ei, en oo katkera, tykkään tisseistäni, enkä sanonut tota edes pahalla, se oli toteamus. :) Kukin tykkää mistä tykkää.

        Ja mihin perustelet väitteesi että tuota isommista vaan löytyy pelkkiä silareita? Ja vielä että noiden on? :D Käytitkö kenties vertauskuvana itseäsi? :D Tai vielä vaan omia perheenjäseniäsi? XD Mitenkäs sitten nämä joilla taas näkee jo teini-iästä asti jopa tosi isoja rintoja!? Ei kyllä taideta suomessa oikein tehdä mitään implantteja teineille x) Usko nyt vaan pois! Vaikka se kuinka ottaisikin sydämmeen XD

        Mikä sinua muuten oikein kiinnostaa siinä ovatko heidän rintansa silikonia? :D


      • nihj
        Vieläkin näitä kirjoitti:

        Ja mihin perustelet väitteesi että tuota isommista vaan löytyy pelkkiä silareita? Ja vielä että noiden on? :D Käytitkö kenties vertauskuvana itseäsi? :D Tai vielä vaan omia perheenjäseniäsi? XD Mitenkäs sitten nämä joilla taas näkee jo teini-iästä asti jopa tosi isoja rintoja!? Ei kyllä taideta suomessa oikein tehdä mitään implantteja teineille x) Usko nyt vaan pois! Vaikka se kuinka ottaisikin sydämmeen XD

        Mikä sinua muuten oikein kiinnostaa siinä ovatko heidän rintansa silikonia? :D

        Taisi edellinen tarkoittaa sitä, että mikäli mallin haluaa pysvän samana, ovat tuota isommat luultavasti silikoneja. Toki luonnostaan suuria rintoja on olemassa, mutta ne yleensä ovat eri mallisia.

        Ja kyllä nuo rinnat kovasti minustakin silikoneilta näyttävät. Molempien naisten rintakehä on muuten niin vähärasvainen ja tissit muodoltaan erikoisehkot. Se onkin sitten eri asia, haittaako silikonisuus mitään.


      • sdfsdsdsdsdsdsdsdsds
        nihj kirjoitti:

        Taisi edellinen tarkoittaa sitä, että mikäli mallin haluaa pysvän samana, ovat tuota isommat luultavasti silikoneja. Toki luonnostaan suuria rintoja on olemassa, mutta ne yleensä ovat eri mallisia.

        Ja kyllä nuo rinnat kovasti minustakin silikoneilta näyttävät. Molempien naisten rintakehä on muuten niin vähärasvainen ja tissit muodoltaan erikoisehkot. Se onkin sitten eri asia, haittaako silikonisuus mitään.

        Oon tuo edellinen ja tarkoitin nimeomaan että tuota mallia jos kaipaan niin mitä isommaksi ne menee, sitä muovisemmaksi ne menee. Ja tiedän kyllä että isoja tissejä on ihan luomuna, mm. itteni, g-kuppi löytyy. Ja mä oon just näitä joille on pamahtanu 13-vuotiaana D-kuppi. :) Että termos ja suu suppuun kultsi. Niin, ja johan mä tossa viestissäkin sanoin että silikooneissa ei oo mitään vikaa, kunhan totesin vaan. Onneksi nihj sentään tajusi pointtini..


      • sdfsdsdsdsdsdsdsdsds
        sdfsdsdsdsdsdsdsdsds kirjoitti:

        Oon tuo edellinen ja tarkoitin nimeomaan että tuota mallia jos kaipaan niin mitä isommaksi ne menee, sitä muovisemmaksi ne menee. Ja tiedän kyllä että isoja tissejä on ihan luomuna, mm. itteni, g-kuppi löytyy. Ja mä oon just näitä joille on pamahtanu 13-vuotiaana D-kuppi. :) Että termos ja suu suppuun kultsi. Niin, ja johan mä tossa viestissäkin sanoin että silikooneissa ei oo mitään vikaa, kunhan totesin vaan. Onneksi nihj sentään tajusi pointtini..

        Niin, ja minähän tosiaan sanoin että TAITAA olla muovia, varma ei voi olla. Tyttöjen tissien muodot on vähän turhan pyöreitä ollakseen luonnolliset, ne ovat myös tosi kaukana toisistaan ja melko ylhäällä. Alemman kuvan tytöllä on varmaan luonnolliset tissit mutta ylemmällä aasialaisella tuskin on mitään muuta kun muovia. :) Ja tosiaan tuota kookkaampia tuolla muodolla saa tosissaan etsiä jos aitoja haluaa.


      • Mies22vkl
        sdfsdsdsdsdsdsdsdsds kirjoitti:

        Tuosta kun lähdetään kokoa kasvattamaan niin pelkkiä silareja löytyy. :D Itseasiassa taitaa olla noidenkin tyttöjen tissit muovia. Ja ei, en oo katkera, tykkään tisseistäni, enkä sanonut tota edes pahalla, se oli toteamus. :) Kukin tykkää mistä tykkää.

        Ylemmän rinnat ehkä voivatkin olla silikoonia, mutta alemman ei kyllä ole. Myös ylemmän naisen rinnat voivat olla aidot, koska itse olen nähnyt kyllä tuollaisiakin aitoja rintoja.

        Mielestäni kuitenkin aika yhdentekevää onko silikonia vai ei kunhan näyttää hyvältä ja tyttö voi olla ylpeä rinnoistaan.


      • Mies22vkl
        b75 kirjoitti:

        Itsekin tollaset omaavani voin kertoa ihan 100% varmuudella, että noi on implantit (myös mulla siis). Suurin osa miehistä luulee, että kaikki silikonit on isoja:)

        Kyllä tuollaiset voi olla aidotkin. Sinulla ei ollut, mutta hänellä voi ollakkin. Loppujen lopuksi kuitenkin aika yhdentekevät ovatko luomut vai silarit kun ovat kauniit.


      • SDZx
        Mies22vkl kirjoitti:

        Kyllä tuollaiset voi olla aidotkin. Sinulla ei ollut, mutta hänellä voi ollakkin. Loppujen lopuksi kuitenkin aika yhdentekevät ovatko luomut vai silarit kun ovat kauniit.

        Jos on silmää asialle noista huomaa ensisilmäyksellä että on implantit.


      • besserwisser80
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ylemmän rinnat ehkä voivatkin olla silikoonia, mutta alemman ei kyllä ole. Myös ylemmän naisen rinnat voivat olla aidot, koska itse olen nähnyt kyllä tuollaisiakin aitoja rintoja.

        Mielestäni kuitenkin aika yhdentekevää onko silikonia vai ei kunhan näyttää hyvältä ja tyttö voi olla ylpeä rinnoistaan.

        Itse asiassa alemmalla on vielä ylempääkin varmemmin silarit, vasemmassa rinnassa paistaa implantin sisäreunan rajat.
        Teitä miehiä on sitten helppo hämätä.


      • Mies22vkl
        SDZx kirjoitti:

        Jos on silmää asialle noista huomaa ensisilmäyksellä että on implantit.

        Voi hyvinkin olla, mutta saman muotoisia ja kokoisia rintoja olen nähnyt luomunakin. Harvinaisia kyllä. Varsinkin tuon jälkimmäisen kuvan naisella on mielestäni aika tavanomaiset rinnat.


      • Mies22vkl
        besserwisser80 kirjoitti:

        Itse asiassa alemmalla on vielä ylempääkin varmemmin silarit, vasemmassa rinnassa paistaa implantin sisäreunan rajat.
        Teitä miehiä on sitten helppo hämätä.

        Minun tyttöystävälläni on lähes täysin saman muotoiset ja kokoiset rinnat kuin tuossa alemmassa kuvassa olevalla. Todennäköisesti tietäisin jos hänellä olisi silikonit.


      • b75
        Mies22vkl kirjoitti:

        Minun tyttöystävälläni on lähes täysin saman muotoiset ja kokoiset rinnat kuin tuossa alemmassa kuvassa olevalla. Todennäköisesti tietäisin jos hänellä olisi silikonit.

        Tarkkaan katsomalla sen kuitenkin erottaa vuorenvarmasti, että silikonia on. Ääriviivoista. Muuten muoto ja koko voi olla lähellä aitoa.
        Mulla on tosiaan ihan samanlaiset, ja silikonia on. Mä elin avoliitossa viisi vuotta miehen kanssa joka ei koskaan tiennyt mun implanteista, kun en kertonut. Sun tytölläsi varmaan on luomut, mutta tolla kuvassa ei ole. Sen verran olen asiaan perehtynyt, että ei erehtymisen vaaraa.


      • Mies22vkl
        b75 kirjoitti:

        Tarkkaan katsomalla sen kuitenkin erottaa vuorenvarmasti, että silikonia on. Ääriviivoista. Muuten muoto ja koko voi olla lähellä aitoa.
        Mulla on tosiaan ihan samanlaiset, ja silikonia on. Mä elin avoliitossa viisi vuotta miehen kanssa joka ei koskaan tiennyt mun implanteista, kun en kertonut. Sun tytölläsi varmaan on luomut, mutta tolla kuvassa ei ole. Sen verran olen asiaan perehtynyt, että ei erehtymisen vaaraa.

        En väitä, että kyseisellä naisella ei voi olla implantteja, mutta en usko, että tuosta kuvasta sitä voi sanoa. Onhan rinnat pyöreät ja ääriviivat selvät. Kuitenkin ääriviivat voivat olla selvät aidoissakin rinnoissa.


      • ASFDFHGH
        Mies22vkl kirjoitti:

        En väitä, että kyseisellä naisella ei voi olla implantteja, mutta en usko, että tuosta kuvasta sitä voi sanoa. Onhan rinnat pyöreät ja ääriviivat selvät. Kuitenkin ääriviivat voivat olla selvät aidoissakin rinnoissa.

        Toi sen oikeanpuoleinen voisi olla aito, mutta vasemmasta näkee selvästi ettei ole. Aidoissa ei ole mitään reunaa rinnan sisäosassa, kuten tolla implantin reuna erottuu. Ton naisen silikonit on ihan päivänselvä juttu, ei mitään epäselvää.


      • Mies22vkl
        ASFDFHGH kirjoitti:

        Toi sen oikeanpuoleinen voisi olla aito, mutta vasemmasta näkee selvästi ettei ole. Aidoissa ei ole mitään reunaa rinnan sisäosassa, kuten tolla implantin reuna erottuu. Ton naisen silikonit on ihan päivänselvä juttu, ei mitään epäselvää.

        Ei ole reunaa? Kyllä kiinteissä rinnoissa minusta on reuna myös sisäosassa.


      • shjk
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ei ole reunaa? Kyllä kiinteissä rinnoissa minusta on reuna myös sisäosassa.

        No ei todellakaan tollasta reunaa!


      • sdfsfsdfsd
        shjk kirjoitti:

        No ei todellakaan tollasta reunaa!

        Et ole koskaan nähnyt kiinteitä rintoja.


      • Retkuilija

      • Kukkamaaria80

    • <40v miehelle
    • tissikäs

      Ei ois kannattanut tätä ketjua avata... Rupes ihan itkettämään nuo kuvalinkit. Vihaan vihaan vihaan rintojani. Miksi ne ovat miehille niin tärkeät. Joo, menen pois, säkki päälle ja sängyn alle pois.

      • sdfsdsdsdsdsdsdsdsds

        Kaikille tisseille löytyy ottajansa, usko pois. :)


      • ssssssssssssssssssss

        Miks pitää yrittää miellyttää miehiä? jos sulla ei oo hyvä olo tissies kanssa niin tee niille jotain. Olet paljon viehättävämpi jos tunnet olos hyväks kun että sulla on tissit.


      • suuriTIETÄJÄ
        ssssssssssssssssssss kirjoitti:

        Miks pitää yrittää miellyttää miehiä? jos sulla ei oo hyvä olo tissies kanssa niin tee niille jotain. Olet paljon viehättävämpi jos tunnet olos hyväks kun että sulla on tissit.

        rintojen kuuluu olla rintoja niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.


      • qwerttyytre
        suuriTIETÄJÄ kirjoitti:

        rintojen kuuluu olla rintoja niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.

        Mene hoitoon. Olet mielisairas.


    • Mutta jos nyt jotain tahdot tietää niin sellaiset, jotka sopivat käteeni. (Helppo puristaa)

    • ex monte

      riippiksist :)

      • HotTeacher

        rintojen kuuluu roikkua rintakehässä. Niiden funktio on jälkikasvun imettäminen.
        Rintojen kehittymisen saa aikaan lähinnä estrogeeni-niminen naissukupuolihormoni, mutta kehityksen aikataulu ja rintojen lopullinen muoto ovat perintötekijöiden määräämät. Mikään puristava vaate tai rintojen koskettelu ei voi haitata rintojen kehitystä. Sen sijaan murrosiän aikainen voimakas laihdutus yhdistettynä urheiluharrastukseen saattaa hidastaa rintojen kehitystä ja joskus myös pysyvästi pienentää niiden kokoa.
        Alussa rinnan muoto voi olla hyvinkin erikoinen ja se vaihtelee paljon kehityksen aikana. Jossain vaiheessa rinta saattaa muistuttaa litteää harjannetta, jonka päässä pullottaa turvonnut ja tummentunut nännipiha. Joskus ne muistuttavat Eiffel-tornia. Toinen rinta voi myös olla selvästi kookkaampi kuin toinen, tai nännit ja nännipihat ovat erimuotoisia ja –kokoisia.
        Rinnat voivat myös olla arat tai pingottavat, tai ne voivat näyttää olevan eri korkeudella. Pehmeät, mutta tukevat rintaliivit tasoittavat rintojen koko- ja näköeroa ja suojaavat rintoja.
        Rintojen kehittyessä nännipiha ja nänni nousevat usein omaksi pieneksi kummukseen rintakukkulan päälle. Tämä erillinen kumpare katoaa aina kylmässä; silloin koko nännipiha supistuu tiukaksi ja ryppyiseksi suojellakseen rintarauhaskudosta kylmältä.
        Myöhemmin kummut tasoittuvat samalle tasolle toisten kanssa, yhtenäiseksi pinnaksi, ja vain nänni nousee ylös rinnan pinnasta. Tavallisesti rintojen kehitys alusta loppuu kestää 4-5 vuotta.
        Ekat rintsikat jäävät mieleen

        Tytöille rinnat saattavat olla naiseuden symboli. Toiset eivät taas voi sietää ajatusta omista rinnoistaan, koska ne ovat merkki aikuistumisesta. Jotkut tytöt eivät millään haluaisi aikuistua, eivätkä he haluaisi itselleen rintoja olleenkaan. Toiset eivät millään malta odottaa rauhassa rintojen kehittymistä.
        Osa muistaa ensimmäisten rintaliivien hankinnan ikuisesti. Se on niin merkittävä tapahtuma monen tytön elämässä. Alusvaatteiden silkinpehmeä ja tuoksuva kosketus intiimeimpiä salaisia suloja vasten kohottaa naisellisen arvon tunnetta, itsevarmuutta ja tytön itsetuntoa.
        Rintaliivien (tai rintojen) tarkoitus ei ole kiinnostaa poikia, joskin tämä tulee ”kaupan päälle”. Takana istuvan nuoren miehen on ehkä vaikea pitää sormiaan erossa edessä näkyvän puseron alla kohoavista lukkosysteemeistä tai mukavasti venyvistä olkaimista. Sinulla on kuitenkin täysi oikeus sanoa napakasti ei, mikäli pojat ovat liian innokkaita tai tulevat liian lähelle!
        Liivien avulla rintoja pystytään muotoilemaan, suurentamaan tai pitämään ryhdikkäinä, jos ne ovat kovin painavat. Rintaliivit antavat tukea myös kehittymässä oleville välillä aristavillekin rinnoille. Mieltymys rintsikkamalleihin vaihtelee iän ja päivän mukaan; olisiko tänään rohkeiden, kirkuvan punaisten vai herkkien, valkeapitsisten rintsikoiden vuoro?
        Rinnat ovat yksilölliset

        Rintojen kehityksellä on usein suuri merkitys sille, että tyttö tuntee kypsyvänsä nuoreksi naiseksi. Rintojen muuttumista ja kehitysaikataulua seurataan tarkasti ja ehkä vertaillaan muihin samanikäisiin. Muutos saattaa olla ilon ja ylpeyden aihe, mutta joskus myös harmin ja häpeän lähde. Aina ei ole helppoa hyväksyä muuttuvaa kehoa, etenkin jos kokee olevansa jotenkin erilainen kuin muut.
        Tyttöjen, kuten poikienkin, kannattaisi mennä herkemmin juttelemaan vaikkapa kouluterveydenhoitajan luo murheistaan ja epäilyistään oman kehon suhteen. Näin voisi välttää pitkätkin ahdistavat pohdinnat. Myöskään kavereiden letkautuksille rintojen kokoon, kehitykseen tai ulkonäköön liittyen ei kannata panna paljon painoa. Hekään eivät ole asiantuntijoita, vaan ovat aivan yhtä tietämättömiä ja epävarmoja siitä, mikä kaikki on normaalia kehitystä ja miltä oman kehon tulisi näyttää.
        Monia poikia kiinnostaa tyttöjen rinnat. Monet miettivät, miltä ne todella tuntuvat käteen ja miten pystyisi koskettamaan jonkun tytön rintaa, ihan vain siksi, että saisi siitä käsityksen tai tuntuman. On kuitenkin muistettava, ettei kenenkään intiimeille alueille saa koskea toisen tahtomatta.
        Rintoja on niin monenlaisia kuin tyttöjäkin! Jokaisella tytöllä on yksilölliset rinnat, toisilla suuremmat ja toisilla pienemmät. Pojatkin jakautuvat rintojen mielenkiinnon suhteen, toiset tykkäävät isoista rinnoista ja toiset pienistä. Joidenkin poikien mielestä rintojen koko ja ulkonäkö ovat sivuseikka naisessa. Rakastuminen tapahtuu aina kokonaisuuteen. Kun rakastuu, rinnat ovat pieni osa kaikkea.
        Rintoja kannattaa tutkia


      • HotTeacher
        HotTeacher kirjoitti:

        rintojen kuuluu roikkua rintakehässä. Niiden funktio on jälkikasvun imettäminen.
        Rintojen kehittymisen saa aikaan lähinnä estrogeeni-niminen naissukupuolihormoni, mutta kehityksen aikataulu ja rintojen lopullinen muoto ovat perintötekijöiden määräämät. Mikään puristava vaate tai rintojen koskettelu ei voi haitata rintojen kehitystä. Sen sijaan murrosiän aikainen voimakas laihdutus yhdistettynä urheiluharrastukseen saattaa hidastaa rintojen kehitystä ja joskus myös pysyvästi pienentää niiden kokoa.
        Alussa rinnan muoto voi olla hyvinkin erikoinen ja se vaihtelee paljon kehityksen aikana. Jossain vaiheessa rinta saattaa muistuttaa litteää harjannetta, jonka päässä pullottaa turvonnut ja tummentunut nännipiha. Joskus ne muistuttavat Eiffel-tornia. Toinen rinta voi myös olla selvästi kookkaampi kuin toinen, tai nännit ja nännipihat ovat erimuotoisia ja –kokoisia.
        Rinnat voivat myös olla arat tai pingottavat, tai ne voivat näyttää olevan eri korkeudella. Pehmeät, mutta tukevat rintaliivit tasoittavat rintojen koko- ja näköeroa ja suojaavat rintoja.
        Rintojen kehittyessä nännipiha ja nänni nousevat usein omaksi pieneksi kummukseen rintakukkulan päälle. Tämä erillinen kumpare katoaa aina kylmässä; silloin koko nännipiha supistuu tiukaksi ja ryppyiseksi suojellakseen rintarauhaskudosta kylmältä.
        Myöhemmin kummut tasoittuvat samalle tasolle toisten kanssa, yhtenäiseksi pinnaksi, ja vain nänni nousee ylös rinnan pinnasta. Tavallisesti rintojen kehitys alusta loppuu kestää 4-5 vuotta.
        Ekat rintsikat jäävät mieleen

        Tytöille rinnat saattavat olla naiseuden symboli. Toiset eivät taas voi sietää ajatusta omista rinnoistaan, koska ne ovat merkki aikuistumisesta. Jotkut tytöt eivät millään haluaisi aikuistua, eivätkä he haluaisi itselleen rintoja olleenkaan. Toiset eivät millään malta odottaa rauhassa rintojen kehittymistä.
        Osa muistaa ensimmäisten rintaliivien hankinnan ikuisesti. Se on niin merkittävä tapahtuma monen tytön elämässä. Alusvaatteiden silkinpehmeä ja tuoksuva kosketus intiimeimpiä salaisia suloja vasten kohottaa naisellisen arvon tunnetta, itsevarmuutta ja tytön itsetuntoa.
        Rintaliivien (tai rintojen) tarkoitus ei ole kiinnostaa poikia, joskin tämä tulee ”kaupan päälle”. Takana istuvan nuoren miehen on ehkä vaikea pitää sormiaan erossa edessä näkyvän puseron alla kohoavista lukkosysteemeistä tai mukavasti venyvistä olkaimista. Sinulla on kuitenkin täysi oikeus sanoa napakasti ei, mikäli pojat ovat liian innokkaita tai tulevat liian lähelle!
        Liivien avulla rintoja pystytään muotoilemaan, suurentamaan tai pitämään ryhdikkäinä, jos ne ovat kovin painavat. Rintaliivit antavat tukea myös kehittymässä oleville välillä aristavillekin rinnoille. Mieltymys rintsikkamalleihin vaihtelee iän ja päivän mukaan; olisiko tänään rohkeiden, kirkuvan punaisten vai herkkien, valkeapitsisten rintsikoiden vuoro?
        Rinnat ovat yksilölliset

        Rintojen kehityksellä on usein suuri merkitys sille, että tyttö tuntee kypsyvänsä nuoreksi naiseksi. Rintojen muuttumista ja kehitysaikataulua seurataan tarkasti ja ehkä vertaillaan muihin samanikäisiin. Muutos saattaa olla ilon ja ylpeyden aihe, mutta joskus myös harmin ja häpeän lähde. Aina ei ole helppoa hyväksyä muuttuvaa kehoa, etenkin jos kokee olevansa jotenkin erilainen kuin muut.
        Tyttöjen, kuten poikienkin, kannattaisi mennä herkemmin juttelemaan vaikkapa kouluterveydenhoitajan luo murheistaan ja epäilyistään oman kehon suhteen. Näin voisi välttää pitkätkin ahdistavat pohdinnat. Myöskään kavereiden letkautuksille rintojen kokoon, kehitykseen tai ulkonäköön liittyen ei kannata panna paljon painoa. Hekään eivät ole asiantuntijoita, vaan ovat aivan yhtä tietämättömiä ja epävarmoja siitä, mikä kaikki on normaalia kehitystä ja miltä oman kehon tulisi näyttää.
        Monia poikia kiinnostaa tyttöjen rinnat. Monet miettivät, miltä ne todella tuntuvat käteen ja miten pystyisi koskettamaan jonkun tytön rintaa, ihan vain siksi, että saisi siitä käsityksen tai tuntuman. On kuitenkin muistettava, ettei kenenkään intiimeille alueille saa koskea toisen tahtomatta.
        Rintoja on niin monenlaisia kuin tyttöjäkin! Jokaisella tytöllä on yksilölliset rinnat, toisilla suuremmat ja toisilla pienemmät. Pojatkin jakautuvat rintojen mielenkiinnon suhteen, toiset tykkäävät isoista rinnoista ja toiset pienistä. Joidenkin poikien mielestä rintojen koko ja ulkonäkö ovat sivuseikka naisessa. Rakastuminen tapahtuu aina kokonaisuuteen. Kun rakastuu, rinnat ovat pieni osa kaikkea.
        Rintoja kannattaa tutkia

        ehitysvaiheessa olevat rinnat tuntuvat usein ryynimäisiltä ja tiiviiltä. Jos kuukautiset ovat jo alkaneet, kannattaa rintoja tunnustella mieluiten niiden jälkeen, sillä kuukautisten aikana rintakudoksessa saattaa esiintyä turvotusta ja arkuutta. Kuukautisten loputtua kudos on taas tasaista, sileää ja aristamatonta.
        Rintoja kannattaa tunnustella säännöllisesti seuraavien ohjeiden mukaisesti:
        Katsele rintojasi peilin edessä hyvässä valossa edestä ja sivusta käsien ollessa ensin alhaalla kylkiä pitkin ja sitten ylösojennettuina. Kohota rintaa ja katso myös sen alaosaa.
        Tutustu siihen, millaiset sinun omat rintasi ovat. Ne ovat hyvät ja kauniit juuri sellaisinaan! Havaitse muutokset, joita on tapahtumassa. Kehitysvaiheessa rintojen kuuluukin muuttua, mutta jos jokin seikka askarruttaa mieltäsi, siitä kannattaa jutella terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa.
        Tunnustelu on helppo suorittaa pesun aikana, ihon ollessa liukas. Painele vastakkaisen puolen kämmenellä ja sormilla rintarauhasta rintakehää vasten, alue alueelta, kuin kellon viisarit. Älä hiero rintaa, vaan liikuta kättä nostamalla se välillä ylös.
        Oman kehon tunteminen on tärkeää. Kun tunnet kehosi ja tiedät, mikä sinussa on normaalia, huomaat myös muutokset. On hyvä, jos huomaat normaalista poikkeavat muutokset kuten kyhmyt, kovettumat tai haavaumat ajoissa. Niistä kannattaa kertoa terveydenhoitajalle tai lääkärille.
        Ohjeita rintojen tutkimiseen Promaman sivuilta.


    • like it

      pienet rinnat on kauniit, ja ikää kun tulee niin ei painovoimakaan yleensä vedä niitä alas ;)
      Tosin olen kyllä enemmän perä miehiä kun siellä tulee vietettyä enemmän aikaa ;)

    • Mies.30v.

      Isoista (vaikka olisi kuinka terhakat) tulee ennemmin mieleen äitini isot roikku rinnat.
      Hyi! Ei innosta ollenkaan isot, enemminkin pilaavat kiihotusta.

      • Anonyymi

        Kyllä karvaton pillu on nuorelle tärkeitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe