Tietääkö kukaan mikä reggaeton biisi on kyseessä: vähän joka välissä lauletaan PUM PUM. Tässä kaikki mitä biisistä muistan, koska se on espanjaksi. Pidän kyseisestä laulusta kovasti, joten jos joku vain osaa näillä niukoilla tiedoilla kertoa mikä biisi on kyseessä, olisin kovin kiitollinen.
reggaeton biisi?
6
1930
Vastaukset
- kun niitä
reggaettomia piisejä on aika paljon, esim kaikki Metallican biisit. Ei ne kyllä espanjaa yleensä ole laulaneet.
- reggaetonfani
Nyt ymmärsit kyllä väärin: reggaeton=musiikkityyli
En tarkoittanut että "ei reggae biisi", jos tuon "reggaeton" niin ymmärsit, miltä se ainakin kovasti kuulosti. Metallica ainakaan ei ole reggaetonia nähnytkään. - örkki--
reggaetonfani kirjoitti:
Nyt ymmärsit kyllä väärin: reggaeton=musiikkityyli
En tarkoittanut että "ei reggae biisi", jos tuon "reggaeton" niin ymmärsit, miltä se ainakin kovasti kuulosti. Metallica ainakaan ei ole reggaetonia nähnytkään.Vaikea sanoa tosta :/ Mut kannattaa kuunnella muita biisejä,helposti jää koukkuun ja ihastuu
- Minä vaan
Pari ehdotusta:
Tito el Bambino: El Bum Bum (Titon uusimmalla It's my time-levyllä)
tai
Wisin & Yandel: Pam pam (tässä se lambada-lainaus taustalla ja tämä on aika monella kokoelmalevyllä, joten voisi kuullakin jossain jopa) - Minä vaan
Amazon.com verkkokaupasta kannattaa lähteä katselemaan, jos reggaetonia haluaa ostella Suomeen itselleen. Valikoima mieletön ja hinnat halpoja, kun dollari on alhaalla. Muistaa vain pitää tullivapaan rajan mielessä (posteineen max. n. 50 €).
Itelläni on varmaan se kolmisenkymmentä reggaetonlevyä ostettuna, niin kovaa kolahti. - eedueedu
Itsekkin tän tyyppistä etsinyt, ja voisin kuvitella että olisi elephant manin joku biisi..
Siinä sanotaan jotain boody goes pam pam ja sit taas dididididi PAM PAM :D
Voi että ku tietäis mikä se on :Ooo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171