Kun nojaan kovaa alustaa vasten, häntäluuhun sattuu. Samoin jos makaan kovalla alustalla. Tätä on ollut jo kauan, enkä muista loukanneeni häntäluuta.
Voisiko siihen tulla kasvain, tms?
Pitäisikö kysyä lääkäriltä?
(noloa, mutta pakko sanoa, että joskus, kun käyn vessassa, sattuu vähän häntäluuhun).
kipu häntäluussa?
3
1965
Vastaukset
- mulla...
ja mulla oli siellä tulehdus johon sain antibiootin.
terveiset porista ja jazzeita. - Pera
Kokemusta löytyy tähänkin vaivaan!Häntäluu alkoi vaan yksinkertaisesti sattua niin maan perusteellisesti.Vessassa ollessa kun sitä tunnusteli,niin tuntui,että luu alkaa tulla nahasta läpi.Soitin sitten lääkärille,ja hän sanoi,että kyse voi olla pelkästä tulehduksesta,johon on lääkitys tai sitten kyseessä voi olla "Kaksonen" johon ei auta muu kuin leikkaus operaatio.Menin sitten lääkärille ja hän tutki asian ja sanoi että kyseessä on normaali tulehdus.Elikkä lääkettä vaan ja istumista kannattaa välttää mahdollisimman paljon. Jos nyt kuitenkin täytyy istua,niin kannattaa laittaa pieni tyyny peffan alle jottei se ärsyynny lisää!! Enään ei ole häntäluu kipeä,ja jatkossakin pistän pehmustetta alle kun istun.
minulta leikattiin selkä eikä häntäluu kipu loppunut. on myös vanha hermovaurio selässä ja nyt löyty syöpä peräsuolesta. eli odotan kummasta se johtuu. häntäluu on oireillu useammanvuoden mutta nyt noin vuoden olen joutunut syömään siihen kipulääkettä.eli voi olla montakin syytä miksi se on kipee. olen kyllä myös noin 20v sitten satuttanut sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096536Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884171L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453499TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72881Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251491- 66908
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55883- 9869
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193858Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47839