Elikkä olen nuori mies ja en ole niinkään ylipainoinen mutta indexini on siis 26.1 ja sen mukaan olen lievästi ylipainoinen, kyllä minulla on läskiä vartalon päällä, mutta olen nyt viikon kokeillut tällaista : 3-5 krt viikossa tunnin lenkki.
sitten syön aika suht varovasti:
aamulla: ruisleipä ja maito
lounaalla: salaatti tai ruisleipä.
päivällä: joku hedelmä omena tai banaani
ja iltapalaksi ruisleipä
Toimiikohan tällainen ohjelma ?
nimittäin olen itse todella paljon raatanut laihdutuksen vuoksi, mutta en ole koskaan onnistunut siinä. Nyt haluaisin kysyä muitten mielipiteitä, niin että voisin nähdä onkoha tämä oikea tyyli?
laihdunkohan ?
4
418
Vastaukset
- laihduttaja myöskin
Joku ravitsemusekspertti saa antaa pätevämpiä neuvoja, mutta ensi silmäykseltä voin kyllä yhden jutun sanoa: lisää ruokaa ihminen!
Jotain luettavaa ja tutustumisen arvoista:
www.kalorilaskuri.fi
> http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php
> http://kalorilaskuri.fi/forum/viewtopic.php?t=2013 - ruoka puuttuu
Tuossa sun listassa on vain välipalat ja lisukkeet, mutta ruoka puuttuu kokonaan. Et pärjää tuollaisella ruokavaliolla, muutaman päivän jälkeen viimeistään on niin hillitön nälkä ja heikko olo että syöt mitä tahansa kunhan sitä on paljon.
Aamupala on ok, riippuen siitä mitä on ruisleivän päällä. Lounaaksi ruoka tuon salaatin lisäksi. Välipalaksi hedelmä. Päivälliseksi jälleen kunnon ruoka ja iltapalaksi vaikka rahkaa tai raejuustoa. Älä syö valkoista riisiä tai valkoista pastaa, vaihda ne täysjyvätuotteisiin. Älä käytä valmisruokia vaan tee ruoka itse ja käytä runsaasti kasviksia!
Harrasta muutakin liikuntaa kuin lenkkiä, se treenaa pääosin jalkoja, tee vaikka 3 kertaa viikossa tunnin lenkki ja 2 kertaa viikossa salille.- laihduttaja
siis ilmaisin väärin, annoin siis päivän esimerkin : D , kyllä minä syön lounaallakin iha kunnolista ruokaa. joo mutta olen kuullut että jos alkaa käydä laihdutuksen ohella puntilla niin voi paino siitä nousta
- etttttääää
Hiilihydraatteja saat nykyisestä ruokavaliosta jo tarpeeksi, mutta proteiinin ja rasvan saanti on olematonta. Ne on erittäin tärkeitä jos sä yrität kohottaa kuntoas.
Eli lisäät ruokavalioos esim: aamupala kananmunaa pekonia, päivällä broilerin rintafile, illalla ruisleivän kaveriksi purkki tonnikalaa. Niinja vihanneksia tohon sais lisätä reilusti, tomaattia, kurkkua, porkkanaa, kaaleja jne. Mut tosiaan rasvaakin pitää syödä, älä pelkää että se lihottais, sillä se ei todellakaan ole se lihottava tekijä, vaan ylimääräiset hiilihydraatit ovat. Pidä siis hiilarit kurissa, ei muutakuin nuo ruisleivät ja hedelmät mitä jo syöt päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208