Ukkomiehet ovat parhaimpia panemaan! Ai jai sentään miten Namia ja kiihkeen kiimasta SEKSIÄ niiltä saa!! Ne ovat niin puutteessa ja kiimoissaan että hyvä ku housut saavat jalastaan niin jo tulevat...AAAAAHHHHHH....kannattaa ehdottomasti bylsiä ukkomiesten kanssa!!! Sen kiimasempia miehiä ei olekaan ku nämä puutteessa olevat reppanat!! Ne panee ihanasti kiimoissaan vaikka keittiön pöydällä, autoseksistä puhumattakaan, ja sauna jne...joka paikassa ovat aivan mahdottoman kiimasia ja kovia panemaan!! Kiitos teille kaikki pihtari nalkuttavat pirttihirmut!! Joillekin SE kyllä kelpaa kun teille ei!
ukkomiehet...
8
794
Vastaukset
- ja plööh
taidat olla mies. nainen saa harvoin panosta mitään ja etenkin kun se on juuri tuollaista kuin kuvasit; hyvä kun saa housut jalastaan niin tulee jo.
Pano on pussien tyhjennys ja jos siihen naista käyttää se on vaan runkkaamista naiseen. Ei siinä naisen nautinnosta välitetä.
Just tuon takiahan ne on joutuneetkin hakeen sitä panoa, eihän kukaan nainen tuollaiselle anna kuin kerran korkeintaan toisenkin kun luulee, että eka kerta oli miehen puolelta vain kokemmattomuutta kuinka nainen tyydytetään. - minun
mieheni ei kuulu kuvailemaasi kategoriaan. Meillä kyl sekstataan ihan kahestaan, sori :D
- Sekuntti-Sakareissa on
niin ihanaa, jos ne tulevat heti, kun housut ovat kintuissa eli tyhjentävät paineensa sinuun, mutta mitä sinä siitä saat....tuskin mitään muuta kuin Pika-Munan värkkiisi.
Siitäkö sinä iloitset noin kovin? Naisen tyydyttäminen on siitä kaukana, itsensä vain tyydyttävät sinuun, jotta pääset tänne palstalle leuhkimaan:-))- SAIRAAN SAIRASTA
EI KYLLÄ NAINEN ARVOSTA PALJON ITSEÄÄN.Rakasteleminen on ihanaa miehen kanssa,jolla on tunteet ja haluaa,että nainenkin nauttii.. . .
- tuo on,
SAIRAAN SAIRASTA kirjoitti:
EI KYLLÄ NAINEN ARVOSTA PALJON ITSEÄÄN.Rakasteleminen on ihanaa miehen kanssa,jolla on tunteet ja haluaa,että nainenkin nauttii.. . .
kukaan nainen noin kirjoita, katkera kärähtänyt ukkomies keksii satujaan.
- kirjoittaa täällä...
että joillekin kelpaa SE (lue: muna) kun omalle muijalle ei kelpaa eikä kiinnosta! Mutta olet kuitenkin löytänyt itsellesi Pika-Seksiä naikkosten kanssa.
- .,..
ex-siippa kävi niitä ennen aikasia siemensyöksyjä kaatamassa. Oltiin 10v naimisissa ja sain vaivaset 2 orgasmia!!! Mieheni kävi lopulta muualla sextaamassa, kun mua ei niin nopee kiinnostanu.
Nyt mulla on mies, jolla on aikaa mulle ja kiinnostusta myös naisen tarpeita kohtaan.
Mutta, pidä sä ne nopeat, eix oo kuitenki vähän surkeeta, kun pienenkin nautinnon inahduksen päästät, niin silon siltä jo lasti lentää... - ainakaan.
tyytyis mieheen, joka tulis ennenkun housut on saatu jaloista!!! hahhaaaa.. Mutta sun kaltasen luuserirupikonnan tarvii tyytyä tollaseen ja se on näemmä sekoittanut sun todellisuudentajunkin:)
Mulle ei kyllä riitä se, että mies on kiimoissaan ja thjentää itsensä muhun. Ei haluun paljon paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025