Haluaisin tietää, teillä joilla on useita lävistyksiaä, niin mikä sattui eniten mikä vähiten? Kielikorua itse ajattelin laittaa mutta kammoan neuloja niin tieto voisi auttaa tässä tapauksessa. Itselläni kulmakoru ja napakoru on. Napakoru sattui enemmän, todella paljon enemmän.
Kipu
4
252
Vastaukset
- ..............
Mulla on tällä hetkellä korvalehdissä, smiley ja nänni. Ja pari vuotta sitten oli myös kielessä.
Nänni sattui ehdottomasti eniten, sen jälkeen smiley. Kieli sattui kaikista vähiten, ainoa mikä siinä tuntui oli pihtien puristus, joten kipua ei kannate pelätä kieli lävistystä suunnitellessa. Jos napa lävistyksen olet kestänyt, niin kieli on luultavasti iisipiisi :) - ilz-
Itselläni on septum, kulma-, kieli- ja nenälävistys 2xtragus, helix & inner conch. Miulla eniten sattui inner conch johtuen ihan siitä, että rusto oli siitä kohdasta niin h*lvetin paksu ja parantumiseen meni huikeat puoli vuotta. Kielilävistys ei taas satu ollenkaan. Tietysti tuntuu hiukan ilkeältä, kun neula menee läpi, mutta ei se koske todellakaan! Vähiten on sattunut juuri kielilävistys tai septum.
- Lisää-lävistyksiä-mulle-het...
Elikkäs on lävistetty minun ihoni 12 kertaa, ja 6 kertaa ollu turhia :(. Elikkäs liikkeessä käyny ottaan 4 kpl peruskorviksia, ekat meni umpeen ja kävin muutaman vuoden kuluttua ottamassa toiset (ekat 2 kpl 6 vuotiaana, toiset 2 kpl 8 v.), sitten itse lävistelin korviana (toi perus LOBE) 4x. Sitten itse oon lävistäny vielä: Smileyn, navan, ja 2x HELIXin. Tosin kumpaakaan kertaa en saanu HELIXiin korua, kun oli liian ohut neula :(. Napaankaan en saanu korua, kun oli se sama neula kun HELIXeissä :(. Mutta en sitten tiedä mikä ois sattunu eniten... Kun ei niistä mitkään ole oikein sattunu... Nuo HELIXit ja napa on pyörryttäny eniten... Mutta ei nekään silti varsinaisesti sattunu. Mutta silti pitää varmaan sanoa että napa, siinä oli sellasia tunnottomia kohtia, ja sit sellasia jotai kipupisteitä... :D:D
JoOoOOoOOOoOOo, mutta tässä mun kertomukseni :) :P.- Lisää-lävistyksiä-mulle-het...
Nyt ollu suunnitelmissa käydä liikkeessä ottaan tuo napakoru ja sit ite tehä TONGUE WEBbi... :D Kellää kokemuksia tosta jälkimmäisestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070