kuka se yksi naiskirjoittaja on??
DAYUM!
30
1619
Vastaukset
- ÖÖÖ.........
SINÄ TIETYSTI!
- dayum
Olisikohan se neiti x, vai sittenkin neiti vee.
- ap.
kerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerro
- dayum
ap. kirjoitti:
Kerroin jo.
- oli vastaus
ap. kirjoitti:
etkös tuota jo tajunnut:P
- ...
oli vastaus kirjoitti:
etkös tuota jo tajunnut:P
Miten tää asia muhun liittyy? Olen e.W, eli = myös ennen nikkiä ex-Wastaaja käyttänyt (näitä kyllä käyttänyt moni muukin).
Onkohan täysin korrektia kirjoitella tollasia salaperäisiä viestejä, missä mainitaan nimimerkkejä, mutta joista ei kuitenkaan ota selkoa, että mistä niissä edes on kyse?
Nyt tämä jutty liittyy nyt muhunkin, eli siis...?:)
-e.W - ap.
dayum kirjoitti:
Kerroin jo.
neiti b? ;)))
- mutta veikkaan
... kirjoitti:
Miten tää asia muhun liittyy? Olen e.W, eli = myös ennen nikkiä ex-Wastaaja käyttänyt (näitä kyllä käyttänyt moni muukin).
Onkohan täysin korrektia kirjoitella tollasia salaperäisiä viestejä, missä mainitaan nimimerkkejä, mutta joista ei kuitenkaan ota selkoa, että mistä niissä edes on kyse?
Nyt tämä jutty liittyy nyt muhunkin, eli siis...?:)
-e.Wettä hän tarkoitti sitä Mr. kallupin aloittamaa ketjua, missä kerrottiin miten on päätynyt palstalle, niin Dayum mainitsi, että on täällä yksi mielenkiintoinen nainenkin tms.
- ...
mutta veikkaan kirjoitti:
että hän tarkoitti sitä Mr. kallupin aloittamaa ketjua, missä kerrottiin miten on päätynyt palstalle, niin Dayum mainitsi, että on täällä yksi mielenkiintoinen nainenkin tms.
Ehkä parempi jättää niikseen asia.;) Jos juttu noin olis, kuten sanot, ja jos (mistä taas en voi tietää ja mitä tietysti vähän epäilenkin) sillä mua tarkotettaisiin, olisi se tietysti suuri kohteliaisuus.
Daymhan on palstan fiksuimpia kirjoittajia.
Mutta, se tästä... Jätän aiheen käsittelyn nyt tähän.:)
-e.W - Yksinkertainen blondi
... kirjoitti:
Ehkä parempi jättää niikseen asia.;) Jos juttu noin olis, kuten sanot, ja jos (mistä taas en voi tietää ja mitä tietysti vähän epäilenkin) sillä mua tarkotettaisiin, olisi se tietysti suuri kohteliaisuus.
Daymhan on palstan fiksuimpia kirjoittajia.
Mutta, se tästä... Jätän aiheen käsittelyn nyt tähän.:)
-e.Wet saanut a.p:sta nyt vihamiestä;) Mäkin kyllä tulkitsin ton "vihjeen" sinuksi...
- ap.
Yksinkertainen blondi kirjoitti:
et saanut a.p:sta nyt vihamiestä;) Mäkin kyllä tulkitsin ton "vihjeen" sinuksi...
mix sen voi tulkita noi?!
- sitten rautalangasta:
ap. kirjoitti:
mix sen voi tulkita noi?!
neiti x= ex (ex-wastaajasta se ex)
neiti V= W (ex-Wastaajasta se Wastaaja) Jos et vieläkään tajua, niin sovitaan niin, että sillä tarkoitetaan sua, huh.. - ap.
sitten rautalangasta: kirjoitti:
neiti x= ex (ex-wastaajasta se ex)
neiti V= W (ex-Wastaajasta se Wastaaja) Jos et vieläkään tajua, niin sovitaan niin, että sillä tarkoitetaan sua, huh..mikä vitsi :DDD
- dayum
ap. kirjoitti:
neiti b? ;)))
En ole enää varma missä mennään, niin en ala kikkailemaan, eli: kerroin jo.
Ja jos nämä tämän aloituksen vastaukseni ja / tai niistä seuranneet kommentit aiheuttivat jollekulle mielipahaa, niin ei ollut tarkoitus. - ...
dayum kirjoitti:
En ole enää varma missä mennään, niin en ala kikkailemaan, eli: kerroin jo.
Ja jos nämä tämän aloituksen vastaukseni ja / tai niistä seuranneet kommentit aiheuttivat jollekulle mielipahaa, niin ei ollut tarkoitus.Äh, et ainakaan mulle mitään mielipahaa aiheuttanut!:)
Ihmettelin vain, kun tossa mun käyttämiä nimimerkkejä mainittiin, että mistä koko asiassa kyse, kun ei se oikein aloituksesta selvinnyt. Ant'olla (don't worry).
Tarkoitit nyt ketä vain, niin kohteliaisuus se kohteelle jokatapauksessa. Vilkaisin myös tota yhden vinkittämän ketjun viestiäsi huvikseni äsken. Jos tässä asiassa nyt siitä ketjusta oli kyse, niin useampaahan naista sä siellä kehuit, eikä (näin ollen) luulis yhdelläkään olevan erityistä syytä olla allapain.;)
-e.W - ...
Yksinkertainen blondi kirjoitti:
et saanut a.p:sta nyt vihamiestä;) Mäkin kyllä tulkitsin ton "vihjeen" sinuksi...
"Toivottavasti
Yksinkertainen blondi 17.7.2008 klo 18.47
et saanut a.p:sta nyt vihamiestä;) Mäkin kyllä tulkitsin ton "vihjeen" sinuksi..."
No ei ap. kieltämättä näkynyt ainakaan erityisesti ilahtuvan e.W/ex-wastaaja-veikkauksesta.;D
Ehkäpä hän kuitenkin puntaroi nyt asiaa ihan rauhasssa vainen, kuitenkin.;) Toivon näin. Rauha maassa ja ilo kaikilla, paras varmasti siten.
Ei mua tossa e.W:n/ ex-wastaajan mainitseminen muuten hämännyt kuin siten (kuten daymillekin jo tossa ylempänä selitin), ettei oikein minkäänsortin hajua, että mistä tossa koko asiassa ylipäätään kyse...
Ihan harmiton ketju, otaksun' ma.
-e.W - dayum
... kirjoitti:
Äh, et ainakaan mulle mitään mielipahaa aiheuttanut!:)
Ihmettelin vain, kun tossa mun käyttämiä nimimerkkejä mainittiin, että mistä koko asiassa kyse, kun ei se oikein aloituksesta selvinnyt. Ant'olla (don't worry).
Tarkoitit nyt ketä vain, niin kohteliaisuus se kohteelle jokatapauksessa. Vilkaisin myös tota yhden vinkittämän ketjun viestiäsi huvikseni äsken. Jos tässä asiassa nyt siitä ketjusta oli kyse, niin useampaahan naista sä siellä kehuit, eikä (näin ollen) luulis yhdelläkään olevan erityistä syytä olla allapain.;)
-e.WKäsitin itsekin että alunperin kyse oli juuri siitä Kallupin ketjusta johon vastasin. Ja sinnehän tosiaan vastasin kuten vastasin... ja olen kyllä edelleenkin sitä mieltä.
Mutta hyvä jos ei sulle ainakaan aiheutunut mielipahaa, sinut kun nostettiin aika selvästi esiin. Ja mitä tulee tuohon vastaukseeni, niin epäilin kyllä siitä mahdollisesti olevan tulkittavissa parikin eri vaihtoehtoa (mulle tulee oikeastaan kolme mieleen jos ihan välttämättä haluaa tulkita vapaasti) mutta silti katson vastauksen olevan "tarpeeksi" selkeästi tulkittavissa noinkin... no, jospa se oli ap:nkin mielestä. Ja, no, kiitos kohteliaisuudesta. - ...
dayum kirjoitti:
Käsitin itsekin että alunperin kyse oli juuri siitä Kallupin ketjusta johon vastasin. Ja sinnehän tosiaan vastasin kuten vastasin... ja olen kyllä edelleenkin sitä mieltä.
Mutta hyvä jos ei sulle ainakaan aiheutunut mielipahaa, sinut kun nostettiin aika selvästi esiin. Ja mitä tulee tuohon vastaukseeni, niin epäilin kyllä siitä mahdollisesti olevan tulkittavissa parikin eri vaihtoehtoa (mulle tulee oikeastaan kolme mieleen jos ihan välttämättä haluaa tulkita vapaasti) mutta silti katson vastauksen olevan "tarpeeksi" selkeästi tulkittavissa noinkin... no, jospa se oli ap:nkin mielestä. Ja, no, kiitos kohteliaisuudesta...ainakin näin Finlandian aikavyöhykkeellä.:) Pitäis kai kohta painua nukkumaan. Poikkesin vielä palstalle, vaikka väittäähän ne jotkut kai sitäkin, että interaktiivinen kommunikaatio ei valmista ihmisaivoja yhtä hyvin yöpuulle, kuin esimerkiksi jonkun _hyvin_ kuivan romaanin lukeminen.
"niin, yöhän tuo alkaa olla...
dayum 18.7.2008 klo 01.23
Käsitin itsekin että alunperin kyse oli juuri siitä Kallupin ketjusta johon vastasin. Ja sinnehän tosiaan vastasin kuten vastasin... ja olen kyllä edelleenkin sitä mieltä."
Kiitos.:) Jotenkin ajattelisin susta, että olet ihminen, joka tarkoittaa mitä sanoo. Kehusi lämmittävät paljon enemmän, kuin monien tyhjänjokeltelijoiden.
"Mutta hyvä jos ei sulle ainakaan aiheutunut mielipahaa, sinut kun nostettiin aika selvästi esiin. Ja mitä tulee tuohon vastaukseeni, niin epäilin kyllä siitä mahdollisesti olevan tulkittavissa parikin eri vaihtoehtoa (mulle tulee oikeastaan kolme mieleen jos ihan välttämättä haluaa tulkita vapaasti) mutta silti katson vastauksen olevan "tarpeeksi" selkeästi tulkittavissa noinkin... no, jospa se oli ap:nkin mielestä. Ja, no, kiitos kohteliaisuudesta."
Ei kestä kiittää. Mäkin tarkoitin aidosti, mitä sanoin. Mielipahaa ei mulle suinkaan aiheutunut. Toivon, että ap.kin handlaa tällaisen kenellekään minkäänlaista harmia aiheuttamattoman asian. Ketäänhän ei ole väheksytty.
Yötä (jos siis olet nukkumaan menossa).
-e.W
- ...
... kirjoitti:
..ainakin näin Finlandian aikavyöhykkeellä.:) Pitäis kai kohta painua nukkumaan. Poikkesin vielä palstalle, vaikka väittäähän ne jotkut kai sitäkin, että interaktiivinen kommunikaatio ei valmista ihmisaivoja yhtä hyvin yöpuulle, kuin esimerkiksi jonkun _hyvin_ kuivan romaanin lukeminen.
"niin, yöhän tuo alkaa olla...
dayum 18.7.2008 klo 01.23
Käsitin itsekin että alunperin kyse oli juuri siitä Kallupin ketjusta johon vastasin. Ja sinnehän tosiaan vastasin kuten vastasin... ja olen kyllä edelleenkin sitä mieltä."
Kiitos.:) Jotenkin ajattelisin susta, että olet ihminen, joka tarkoittaa mitä sanoo. Kehusi lämmittävät paljon enemmän, kuin monien tyhjänjokeltelijoiden.
"Mutta hyvä jos ei sulle ainakaan aiheutunut mielipahaa, sinut kun nostettiin aika selvästi esiin. Ja mitä tulee tuohon vastaukseeni, niin epäilin kyllä siitä mahdollisesti olevan tulkittavissa parikin eri vaihtoehtoa (mulle tulee oikeastaan kolme mieleen jos ihan välttämättä haluaa tulkita vapaasti) mutta silti katson vastauksen olevan "tarpeeksi" selkeästi tulkittavissa noinkin... no, jospa se oli ap:nkin mielestä. Ja, no, kiitos kohteliaisuudesta."
Ei kestä kiittää. Mäkin tarkoitin aidosti, mitä sanoin. Mielipahaa ei mulle suinkaan aiheutunut. Toivon, että ap.kin handlaa tällaisen kenellekään minkäänlaista harmia aiheuttamattoman asian. Ketäänhän ei ole väheksytty.
Yötä (jos siis olet nukkumaan menossa).
-e.W
Viitaten daymin tähän kirjoittamaan:
Kyllä tosta tosiaan on tulkittavissa useita vaihtoehtoja. Nimimerkeistä esim. vänkyränainen etc. vois vaikkapa tulla mieleen. Itseäni huvitti lähinnä ton ap:n(?) reaktio, mitä tulee siihen, että joku mainitsi mun käyttämiäni nikkejä.;D
Tarkoitit sä ketä sitten loppujen lopuksi tarkoititkaan daym (luin yöllä kirjoittamasi nyt uudelleen, hmm.. hmmh?), niin kyse lienee harvinaisen(!) viattomasta asiasta. Eittämättä vähän kyllä itse ihmettelen, että kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla...
Sanon lisäksi sen, että en (suinkaan & millään tasolla ainakaan alunperin) olettanut, että daym välttämättä olis tarkoittanut juuri mua. Daymhan(kin) pitää varmasti monista ja monenlaisista kirjoittajista. Vaikuttaisi aika lailla suvaitsevaisen oloiselta ja kivalta ihmiseltä.
Daym: Sulla taitaa siis olla naispuolinen vahva kannattaja ts. ihailija (viitaten ap:hen).;) Ei (useimmiten ainakaan...) ihan huonokaan juttu miehelle. *Hmm*
-e.W - eräs vaan jostain
Joopajoo, täällä sitä vaan ollaan naisia vikittelemässä... grrrr....
(Juu, vitsihän tää, ja oikeen ihanaa loppukesää toivottelen sulle, herra d, ja sun lämpimälle sydämellesi, jonka vielä joku onnellinen saa...) - dayum
eräs vaan jostain kirjoitti:
Joopajoo, täällä sitä vaan ollaan naisia vikittelemässä... grrrr....
(Juu, vitsihän tää, ja oikeen ihanaa loppukesää toivottelen sulle, herra d, ja sun lämpimälle sydämellesi, jonka vielä joku onnellinen saa...)Enhän minä nyt tuommosta... *räpsyttelee vaivautuneena silmiään ja venkoilee penkillään*
Ja kyllä se mun sydän on ikiroudassa, ja taitaa pysyäkin siellä... Mutta vähintään samanlaiset loppukesän toivotukset "sinne jonnekin". - dayum
... kirjoitti:
Viitaten daymin tähän kirjoittamaan:
Kyllä tosta tosiaan on tulkittavissa useita vaihtoehtoja. Nimimerkeistä esim. vänkyränainen etc. vois vaikkapa tulla mieleen. Itseäni huvitti lähinnä ton ap:n(?) reaktio, mitä tulee siihen, että joku mainitsi mun käyttämiäni nikkejä.;D
Tarkoitit sä ketä sitten loppujen lopuksi tarkoititkaan daym (luin yöllä kirjoittamasi nyt uudelleen, hmm.. hmmh?), niin kyse lienee harvinaisen(!) viattomasta asiasta. Eittämättä vähän kyllä itse ihmettelen, että kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla...
Sanon lisäksi sen, että en (suinkaan & millään tasolla ainakaan alunperin) olettanut, että daym välttämättä olis tarkoittanut juuri mua. Daymhan(kin) pitää varmasti monista ja monenlaisista kirjoittajista. Vaikuttaisi aika lailla suvaitsevaisen oloiselta ja kivalta ihmiseltä.
Daym: Sulla taitaa siis olla naispuolinen vahva kannattaja ts. ihailija (viitaten ap:hen).;) Ei (useimmiten ainakaan...) ihan huonokaan juttu miehelle. *Hmm*
-e.W"kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla... "
...voisi olla kiusiminen. Tai sitten kyseessä oli sellainen juttu, että aloituksen kautta sai suuremmalla varmuudella huomion kysymykselleen. Olisihan voinut käydä niinkin että jos hän olisi kysynyt sitä alkuperäisessä yhteydessään, niin en olisi huomannut sitä ja näin ollen vastauskin olisi jäänyt saamatta jos ei sitten olisi tehnyt vastaavanlaista aloitusta, jolloin hän olisi nähnyt kaksinkertaisen vaivan ja jos aloittaja on vähän mukavuudenhaluinen, niin näin hän pääsi ovelasti helpommalla.
Mutta siitä "ihailijasta" en osaa sanoa... en niin sanoakseni oikein tiedä montako kokkia on ollut hämmentämässä, sillä samankaltainen asia nousi esiin myös eräässä toisessa yhteydessä... epäselvyyksiä vaan. Mutta elämä on. Mun ainakin. - ...
dayum kirjoitti:
"kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla... "
...voisi olla kiusiminen. Tai sitten kyseessä oli sellainen juttu, että aloituksen kautta sai suuremmalla varmuudella huomion kysymykselleen. Olisihan voinut käydä niinkin että jos hän olisi kysynyt sitä alkuperäisessä yhteydessään, niin en olisi huomannut sitä ja näin ollen vastauskin olisi jäänyt saamatta jos ei sitten olisi tehnyt vastaavanlaista aloitusta, jolloin hän olisi nähnyt kaksinkertaisen vaivan ja jos aloittaja on vähän mukavuudenhaluinen, niin näin hän pääsi ovelasti helpommalla.
Mutta siitä "ihailijasta" en osaa sanoa... en niin sanoakseni oikein tiedä montako kokkia on ollut hämmentämässä, sillä samankaltainen asia nousi esiin myös eräässä toisessa yhteydessä... epäselvyyksiä vaan. Mutta elämä on. Mun ainakin...ollut ainakaan minkäänlaisesta ikävämmästä, viitaten yl. keskustelunkulkuun & kaikenmoiseen siihen liittyvään. Aika tylsää ainakin sellainen, etten sanoisi.
Hmm.
"yksi vaihtoehto...
dayum 18.7.2008 klo 18.34
"kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla...
...voisi olla kiusiminen. Tai sitten kyseessä oli sellainen juttu, että aloituksen kautta sai suuremmalla varmuudella huomion kysymykselleen. Olisihan voinut käydä niinkin että jos hän olisi kysynyt sitä alkuperäisessä yhteydessään, niin en olisi huomannut sitä ja näin ollen vastauskin olisi jäänyt saamatta jos ei sitten olisi tehnyt vastaavanlaista aloitusta, jolloin hän olisi nähnyt kaksinkertaisen vaivan ja jos aloittaja on vähän mukavuudenhaluinen, niin näin hän pääsi ovelasti helpommalla."
Tähän sanon, että se ainakin on järkiperustalta verraten aika ihmeellistä menoa aina, kun kyse on esim. puhtaasta peeloilusta keskustelupalstalla ja palstapelleilystä nimimerkkien kustannuksella. En arvosta! En yhtään (asiaa). Onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia ollu, liittyen tähänkin palstaan.
"Mutta siitä "ihailijasta" en osaa sanoa... en niin sanoakseni oikein tiedä montako kokkia on ollut hämmentämässä, sillä samankaltainen asia nousi esiin myös eräässä toisessa yhteydessä... epäselvyyksiä vaan. Mutta elämä on. Mun ainakin."
Elämähän kyllä on ( sile emme kukaan voi mitään, kuin ainoastaan rajallisesti).;) Nää keskustelupalstat tapaa väliin valitettavasti olla sikälikin valitettavia paikkoja, että näillä on hyvin monenlaista hiihtäjää. Suksien kanssa ja ilman niitä I mean, näin vertauskuvallisesti ilmaisten.;D
Mukavia keskusteluja kanssasi, kun &jos palstalla törmätään.:)
-e.W - dayum
... kirjoitti:
..ollut ainakaan minkäänlaisesta ikävämmästä, viitaten yl. keskustelunkulkuun & kaikenmoiseen siihen liittyvään. Aika tylsää ainakin sellainen, etten sanoisi.
Hmm.
"yksi vaihtoehto...
dayum 18.7.2008 klo 18.34
"kuka jaksaa oikein aloitusten tekemiseen asti arpoa yksittäisillä (ja vieläpä ilm. yleistason?) ketjuissa sanotuilla pikkukommenteilla...
...voisi olla kiusiminen. Tai sitten kyseessä oli sellainen juttu, että aloituksen kautta sai suuremmalla varmuudella huomion kysymykselleen. Olisihan voinut käydä niinkin että jos hän olisi kysynyt sitä alkuperäisessä yhteydessään, niin en olisi huomannut sitä ja näin ollen vastauskin olisi jäänyt saamatta jos ei sitten olisi tehnyt vastaavanlaista aloitusta, jolloin hän olisi nähnyt kaksinkertaisen vaivan ja jos aloittaja on vähän mukavuudenhaluinen, niin näin hän pääsi ovelasti helpommalla."
Tähän sanon, että se ainakin on järkiperustalta verraten aika ihmeellistä menoa aina, kun kyse on esim. puhtaasta peeloilusta keskustelupalstalla ja palstapelleilystä nimimerkkien kustannuksella. En arvosta! En yhtään (asiaa). Onhan niitä kaikenlaisia ajatuksia ollu, liittyen tähänkin palstaan.
"Mutta siitä "ihailijasta" en osaa sanoa... en niin sanoakseni oikein tiedä montako kokkia on ollut hämmentämässä, sillä samankaltainen asia nousi esiin myös eräässä toisessa yhteydessä... epäselvyyksiä vaan. Mutta elämä on. Mun ainakin."
Elämähän kyllä on ( sile emme kukaan voi mitään, kuin ainoastaan rajallisesti).;) Nää keskustelupalstat tapaa väliin valitettavasti olla sikälikin valitettavia paikkoja, että näillä on hyvin monenlaista hiihtäjää. Suksien kanssa ja ilman niitä I mean, näin vertauskuvallisesti ilmaisten.;D
Mukavia keskusteluja kanssasi, kun &jos palstalla törmätään.:)
-e.Wtelemisiin milloin aihetta ilmenee.
- mä tiedän
no vänkyrä tietty.
veikkaisin.
- ...
***** kirjoitti:
veikkaisin.
..eiköhän liene aika hölmöä veikkailla määräänsä enempää.;) ( Ei pahalla.)
Daymin kanssa tossa yöllä jotakin juteltiin... Kohteliaisuudet on aina kivoja, meni nyt kenelle kirjoittajalle ikinä vain.
Mut: älkää vetäkö tollasia salaperäisiä nikkien mainitsemisia julkiselle palstalle jookos kovin hirveästi, jollei aloituksesta selviä, että mistä on kyse ( aloituksestahan pitäis ainakin sen aina selvitä).:)
-e.W - mut
... kirjoitti:
..eiköhän liene aika hölmöä veikkailla määräänsä enempää.;) ( Ei pahalla.)
Daymin kanssa tossa yöllä jotakin juteltiin... Kohteliaisuudet on aina kivoja, meni nyt kenelle kirjoittajalle ikinä vain.
Mut: älkää vetäkö tollasia salaperäisiä nikkien mainitsemisia julkiselle palstalle jookos kovin hirveästi, jollei aloituksesta selviä, että mistä on kyse ( aloituksestahan pitäis ainakin sen aina selvitä).:)
-e.Wvee kai kuitenkin tarkoittaa Vänkyrää.
:) - ...
mut kirjoitti:
vee kai kuitenkin tarkoittaa Vänkyrää.
:)"Joo
mut 18.7.2008 klo 16.22
vee kai kuitenkin tarkoittaa Vänkyrää.
:)"
Mulla henkilökohtaisesti ainakaan ei ole mitään ongelmaa, oli kuka nyt olikaan.;)
Kuten sanoin, kohteliaisuudet ovat kivoja ja olen vain iloinen kaikkien puolesta, jotka niitä vilpittömiä saa.:)
-e.W
- Anonyymi
Dayum
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802