Olisiko mahdollista saada excelliin verkkoonkirjautuneen tiedot tallentumaan riville, näin tietäisi kuka on muutokset tehnyt.
Vastaukset 6
- kaipaat ?
jos tarkoitat miten näet kuka on tallentanut viimeksi tiedostosi (xls) ja mitä muutoksia tehnyt, niin jaa ja suojaa salasanalla tiedosto.
löytyy excelin omasta valikosta.- kavi
Usealla henkilöllä on mahdollista ja tarpeellista käydä täydentämässä tietoja jotka sitten kopioituu yhdelle sivulle allekkain.
Kaipaan tietoa kuka on tallentanut minkäkin rivin, helpoiten mielestäni se tulisi jos excelli löytää verkkoon kirjautuneen tiedot :).
En halua estää muutoksia eikä ole väliä mitä muutoksia kukin on tehnyt, salasanaus ei kerro kuka on asiat syöttänyt.
kun en tiedä tarkemmin taulukon rakennetta niin tossa tommonen yleinen. Laittaa nyt lisättävän rivin A soluun kommentin, jossa muutoksen tekijän nimi ja aika. Helppo muutella toiveittesi mukaan
keräilytaulukon moduuliin...
Option Explicit
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, Range("A:A")) Is Nothing Then
Target.Cells(1, 1).ClearComments
Target.Cells(1, 1).AddComment.Text Text:=Format(Date, "mm-dd-yyyy") & Chr(10) & "Muokannut " & Environ("UserName")
End If
End Sub- kavi
Kiitoksia.
Täytyyy testata kesäloman jälkeen. - jakaminen
kavi kirjoitti:
Kiitoksia.
Täytyyy testata kesäloman jälkeen.suojaus, jaa tiedosto tekee just sen mitä haluat. lue edes excelin ohje.
- kavi
jakaminen kirjoitti:
suojaus, jaa tiedosto tekee just sen mitä haluat. lue edes excelin ohje.
Joo, en lukenut excellin ohjetta vaan muistelin vanhempia excelin toimia enkä muista, että niistä olisi mulle apua. En muista excellin tallentavan kirjautuneen nimen muistiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101879
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.265991- 76862
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22696Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69671Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 63633
- 42609
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?124602Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44559- 51553
- 55538
- 39520
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20508Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493