Tuli sitten kokeiltua yhtä konstia kainalohien poistamiseksi. Hajussahan kyse ei ole hikoilemisesta sinällään, vaan bakteereista. Tietysti kosteassa ympäristössä bakteerit kasvavat hyvin ja tuottavat pahaa hajua. Joka tapauksessa vetäisin eilen illalla käsihuuhdetta (n. 80% alkoholia, sellaista mitä sairaaloissa on)kainaloihin ja aamulla deodorantit ihan normaalisti. Nyt 15 tuntia myöhemmin voin sanoa, että hiki ei haise yhtään. Koko päivän hikoilin töissä ja sen jälkeen vielä treenit päälle. Normaalisti olisin jo puolenpäivän aikaan alkanut vältellä työkavereita pahan hajuni takia. Nyt kainaloissa tuoksuu edelleen raikas deodorantti. Aivan uskomaton kokemus.
P.S. Tietääkö kukaan, miten bakteerit saa vaatteista pois? Eihän ne esim. 40-asteen pesussa kuole. Jotkut vaatteet haisevat pyykin jälkeen yhtä pahalle kuin ennen pesua. Vai pitääkö vaan heittää roskiin ja ostaa uusia?
paras deodorantti
eccu
1
628
Vastaukset
- poutapekka
60 asteen pesu on keksitty, joten sitäkin voi välillä käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498