Raivostuttava miesystävä

En enää tiedä mitä tehdä.
Olen ollut 3 vuotta yhdessä erään miehen kanssa.
Meillä menee suhteellisen hyvin ja rakastamme toisiamme. Ainoa ongelma suhteessa on, että mieheni katselee aivan jatkuvasti muita naisia sillä silmällä. Niin netissä kuin livenäkin.

Tiedän, ettei hän minua pettäisi koska hän on vähän liiankin rehellinen, ja varmasti sanoisi jos olisi jotain aikeita tai haluja muita naisia kohtaan. Olen tuhannet kerrat jutellut hänen kanssaan tästä, ja vaikka olemme päässeet yhteisymmärrykseenkin, sama meno jatkuu jonkin ajan päästä. Hän sanoo, ettei katsele naisia seksi mielessä vaan "visuaalisen annin" takia. Kun kysyn, etteikö minussa ole riittävästi visuaalista antia hänelle, hän vastaa, ettei yksikään nainen voi olla niin hyvännäköinen, etteikö mies _joskus_ katselisi muita. Kyllähän sen ymmärrän, mutta mies käyttäytyy kuin kiimainen sika.

Välillä meinaa tulla liikenteessä kolari kun tyypin pää kääntyy lähes sijoiltaan hänen katsellessaan jotain vähäpukeista tyttöä kadulla. Baarissa jos tytöt sheikkaavat tanssilattialla niin voi sitä kuolaamista.
Kun olimme viettämässä juhannusta mökillä, missä oli kymmenisen kaveria mukana, hän humalassa ahdisteli jopa kavereidensa tyttöystäviä hävyttömillä kommenteilla ja läpsimällä pyllylle.

Muutkin ovat yrittäneet puhua miehelleni järkeä mutta ei siitä ole ollut juurikaan apua.
Olen sanonut hänelle, että jos hän ei ala käyttäytymään kuin seurusteleva mies niin minun on pakko jättää hänet. Olen kokeillut syöttää hänelle omaa lääkettään vilkuilemalla muita mutta ei hän edes huomaa!

Saattaa kuulostaa turhalta valittamiselta tai itsetunnottoman ruman haahkan mäkättämiseltä tämä avautumiseni mutta pidemmän päälle tuollainen toiminta vie täysin luottamuksen toiseen ja ilon suhteesta. En haluaisi dumpatakaan miestä näin "pienen" syyn takia.

Onko kellään ideoita, mitä tuon kanssa nyt tekisi vai pitääkö heittää mokoma roskiin? Miten saisin hänet ymmärtämään, kuinka pahalta hänen käytöksensä tuntuu? Asiallisia kommentteja kiitos.

18

1682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällöttävä

Minä en ainakaan tuollaista junttia kestäisi hetkeäkään. Miten kukaan voi käyttäytyä noin idiootista. Se on kuule seksuaalista häirintää, jos läpsii vieraita naisia takapuolelle tai laukoo häiritseviä kommentteja. Jätä tuollainen tyhmä pelle ja etsi parempi. Ei sinun tosiaankaan tarvitse sietää häntä.

• pettämään, ellei ole jo sit...

Jos hän kännissä lääppii omien kavereidensa tyttöystäviä, niin mitä hän tekee kun et ole paikalla ja on outoja naisia? Tähän mieheen ei päde edes "saa katsoa, muttei koskea", joten tekisin oman ratkaisuni. Miten helvetissä se selvisi edes hengissä tuosta mökkiviikonlopusta?=D Luulis, että olis muutamat nyrkiniskut tullu tollasesta lääppimisestä, näin ainaki täälläpäin kävis! En itse katsoisi yhtään, jos oma mies muita koskee, ei kuulu parisuhteeseen. Sitä paitsi hän nolaa sinua jatkuvasti, kavereidensa eessä, muiden naisten edessä ym. Ei tuollainen peli vetele. Tietysti tuota peliä voi pelata kaksinkin, mutta en usko että se auttaa, voi jopa pahentaa tilannetta. Onko hän edes pyytänyt näitä lääppimisiä anteeksi? Tosin mitäpäs se hyövyttää, jos ens kerralla on sama homma.
      Tuollainen on inhottavaa, kun se rajottaa elämää, koska joudut aina miettimään, mihin voitte mennä ja missä seurassa ym, jottet itse joutuisi nolatuksi ja pettyisi mieheesi. Ei tuo pitemmän päälle hyvää tee sinulle, alat vielä pitää itseäsi jotenkin huonona ym, kun toinen käyttäytyy noin, vaikka et sitä ole! Hanki mies, joka kunnioittaa sinua ja näyttää sen myös muillekin!=)

• Yhden sellaisen avopuoliso

Sattuuko miehesi olemaan Oinas horoskoopiltaan???

• kyynelll

mulla kans samanlaine ja oinas on:D:/

• realismia

oinas enkä ikinä käyttäydy noin, joten joku merkki ei varmasti ole tae moukkamaisesta käytöksestä... niitä tyyppejä näet löytyy joka merkistä.

• mies.................

minä taasen lähden neuvomaan sinua, horroskoopit on täyttä soopaa, elä nyt tollaseen usko.

-tai onko se meissä vesimiehissä ettei me kaikkea hömppää tahdota uskoa.

• ohjeistajatar

Mitäpä jos antaisit miehen maistaa omaa lääkettään? Alat itse tuijotella komeita miehiä oikein liitoitellun tiiviisti, "mmmmm, mikä mies"- kommentit voivat aivan kuin vahingossa lipsahtaa huuliltasi. Ja kun näet oikein hyvännäköisen miehen, ole niin kuin miestäsi ei olisi olemassakaan, keskityt vain tuohon komeaan urokseen ja hänen etumukseensa. Bileissä flirttaa vieraiden miesten kanssa eikä ollenkaan haittaa, vaikka miehesi näkisi jonkun vieraan miehen vähän lääppivänkin sinua.

Näin minä sain mieheni lopettamaan vieraiden naisten tuijottelun ja jopa lääppimisenkin aikaa sitten. Kun hän näki läheltä, millaiselta tuollainen käytös näyttää ja miltä se tuntuu, sikailu loppui siihen.

Suosittelen!

• sinisilmäinen???????????

En luottaisi moiseen pätkääkään! Mikäli hän käyttäytyy kuin kiimainen sika, silloin hän myös on sellainen!

• oinas nainen

netti touhut vielä jotenkin ymmärrän, mut toi muu menee yli.mielestäni olet tehnyt jo kaikkesi ja sinulla on kaksi vaihtoehtoa... joko katsot ja kärsit tai eroat ja löydät paremman.

lisäksi jos mies klähmii vieraita pyllyjä niin on pettäjä. sinuna olisin lähtenyt korkkarit kopisten sieltä mökiltä ja jättäny ukon sinne sanomatta mitään. ois sit ihmetelly, kuinka näin kävi.jos tämä on kokeilematta niin kokeile.

joka kerta kun ukko toimii noin niin lähdet ja voit hälle jossaki kohtaa vihjaista, et kyllä säkin naisena niitä miehiä saat, jos homma tähän halutaan ajaa...

• hanseon

Miesystäväsi on tuollainen luonteeltaan. Häneltä puuttuu jokin taju, joka mahdollistaisi oman kumppanin kunnioittamisen. Hän ei ilmiselvästi välitä sinun tunteistasi ollenkaan. Aika kakaramainen tyyppi, mutta tuollainen luonteenpiirre on kyllä niin syvällä, että tuskinpa se siitä mihinkään muuttuu.

Jos alkaa "kostaa" parisuhteessa, suhde on jo umpikujassa. Ei kukaan fiksu ihminen ryhdy kostamaan saamiaan loukkauksia vaan tekee johtopäätökset toisen käytöksestä. Mitä ihmeen iloa on kostamisesta? Ei se suhde siitä sen paremmaksi muutu.

Maailmassa on muunkinlaisia miehiä.

• apua tosiaan

Nyt näin oinaana lähdenpä neuvomaan epätoivoisessa asetelmassa sinua. Sinulla on tasan tarkkaan kaksi vaihtoehtoa, jätät sen miehen tai kestät ja suljet silmäsi. Turha sinun enää käyttäytyä sinun samalla tavalla.

Mies tekee sen tuijottelun ym. automaattisesti, se on ihan sama kuka tyttöystävänä siinä on, se on hänelle huono tapa, josta hän ei aio luopua. Nyt pallo on sinulla. Tee pari lasta, nakita se mies lastenhoitoon kotiin, jos onnistut. Hommaa se taloudellisesti riippuvaiseksi sinusta. Muuttakaa jonnekin tosi korpeen. Tai sitten miehestäsi voisi tehdä alkoholistin kotiinn, jolloin se ei huristelisi muita katsomaan muualle.

Tai sitten sinun pitää olla todella kaunis. Oletko? Se olisi ainoa kilpailuvalttisi, joka kerta ravintolassa erkanet miehestäsi ja alat flirtata toisten kanssa minkä ehdit. Mutta kestääkö luonteesi?

Haluaako miehesi osoittaa sinulle jotain itsetunto-ongelmiaan? Riitätkö sinä liiankin hyvin, vai onko hän epävarma sinun suhteesi?

Voihan se toisten vilkuilu olla viatontakin, se on totta. Aivan mahdollista. Ei koskaan johda mihinkään. Tai sitten, sika mikä sika, juttu vain pahenee, joko sinä lähdet tai hän lähtee jonkun muun matkaan. Kummanko haluat ensin toteutuvan? Kauan olet kyllä katsellut, pitää jo vähän tuntumaa jo olla, kumpi mahtaa olla todennäköisempää?

Jos kärsit, etsi mies, joka ei muita katsele. Voin näin naisena sanoa, että teen juuri kuin miehesi, mutta vilkuilen muita miehiä. Miksi? Teen sen v..ssani, huvikseni ja päähänpistosta. Järkeä siinä ei ole, mutta en sitä haekaan. Ja koska käyttäydyn näin aina, olen jo 38v, myönnän, että olen ongelma muille, mutta en itselleni. Siksi sympatiat ovat sinun puolellasi, me porsaat emme koskaan muutu, mutta välttämättä taustalla ei ole ilkeys, vaan huono opittu tapa ja viaton typerä käyttäytyminen, joka ärsyttää muita.

Jos et kestä miestäsi, vaihda. Paras neuvoni.

• blaah

on näistä se, että alkaisit käyttäytymään yhtä tyylittömästi kuin miehesi. Sittenhän teitä olisi kaksi typerästi käyttäytyvää sikaa yhden asemasta.

Veikkaan, että pian ei kukaan kutsuisi teitä enää bileisiinsä tai kutsuisivat sitten vain ylimääräiseksi hupinumeroksi, että saisivat nauraa. Samalle vitsille vain ei kukaan jaksa kauan nauraa.

Haluaako miehesi tarkoituksella tuottaa sinulle pahaa mieltä? Jos näin on, kannattaa kysyä häneltä että miksi. Onko niin ettei hän piittaa noin yleensäkään muiden tunteista? Eikö ymmärrä eroa typerän käytöksen ja hauskanpidon välillä? Eikö pysty tajuamaan, että erinäisten pyllyjen läpsiminen saa hänet vaikuttamaan saamattomalta nuhjakkeelta namusedältä eikä suinkaan naisten mieheltä?

Kun kerran rakastat häntä, niin neuvoisin sinua ottamaan hänet tiukkaan puhutteluun. Yksi hyvä keino olisi videoida näitä bileitä, ja näyttää hänelle, miltä hänen käytöksensä oikeasti näyttää muiden silmissä.

• sian ex

noloa tuollainen käytös! mun ex oli samanlainen sika. kuolas jopa mun kavereidenkin perään,tosin aina kännissä.. mut sillä ei väliä kännissä tai selvinpäin,sika mikä sika. ja pettihän se sitten tietenkin. yleensä tollaset irstaat kuolaaja pervot myös pettää heti kun joku tarpeeks tyhmä suostuu antamaan sille. että joko vahdit sitä jatkuvasti ja tunnet häpeää sen seurassa tai laitat jakoon koko äijän ja etit uuden KUNNON MIEHEN! tsemppiä sulle!

• Down and out

Meillä on sama tilanne. Olen ottanut asian puheeksi monen monta kertaa ja mitään muutosta ei tapahdu. Olen nyt niin rikki, etten enää tiedä jaksaako jatkaa tätä yhteistä matkaa. Kaksi yhteistä lasta on ainut, joka pitää minut vielä tässä suhteessa, muuten olisin lopettanut jo aikoja tämän itseni kiduttamisen, sillä sitä se todella on. Mies itse pitää tätä vain minun ongelmanani...jotenkin vuosien myötä hänellä on todella noussut kusi päähän. Toivon todella, että hän lähtisi kokonaan elämästäni, mutta eihän hän sitä tee. Olenhan se vakihoito, johon saa tarpeensa tyydytettyä, mutta himoitsee muita...

• Varpuliisa

Monet neuvovat sinua jättämään miehesi. Minun tuttavapiirissä on ollut muutama samanlainen mies. Mikäli mies on kaikin puolin muuten rakastettava, jättäminen on vaikeaa. Vain hyvällä itsetunnolla varustettu nainen voi elää sellaisen miehen kanssa.

Eräälle miehelle hänen ystävänsä (mieheni mukaanlukien) pitivät tiukan puhuttelun: anna meidän naisten olla rauhassa. Tämä tehosi paljon paremmin kuin oman vaimon pyynnöt.

Vaimo teki myös selväksi, että kun hän on paikalla, hän on ehdottomasti numero yksi ja saa kaiken huomion, muuten hän lähtee. Eräistä häistä vaimo tosiaan lähti. Kun miehen kaverit kävivät kertomassa asiasta casanovalle, lähti mies nolona vaimonsa perässä. Tämä tilanne ei tietääkseni toistunut.

Vanhemmiten porukkamme casanova on täysin rauhoittunut. Hän rakastaa edelleen vaimoaan niin, että toisinaan kateeksi käy, kun oma suhde on väsynyt ja kulunut. (Enää mieheni ei vaivautuisi pitämään hipelöijälle puhuttelua, vaan tuumisi, että taisi jätkä-parka olla aika jurrissa)

Siis mieti tarkaan, mitä teet. Kukaan ei ole virheetön ja vaihtamisessa on omat riskinsä.

• mene...

"Vain hyvällä itsetunnolla varustettu nainen voi elää sellaisen miehen kanssa. "

Mielestäni hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei hyväksy niin moukkamaista käytöstä.

• Älä jää

Jätä tuollainen paska. Aivan raukkamaista käytöstä sinua ja myös muita kohtaan.
      Olen nähnyt miehiä ja naisia joiden päät kääntyy ihan selkään asti kun tuijottavat, aivan ällöttävää. Ei mitään tapoja.
      Sinun ei tarvitse sietää tuollaista, kaikki tuo syö sinun sisintäsi.
      Ja hyvä itsetunto ei tässä asiassa auta, kun joka kerta sinut nolataan. Ole siinä sitten ylpeä miehestäsi.
      Löydät vielä miehen, joka ei ole tuollainen sika vaan ei edes välitä muista naisista, usko pois, kohtaat vielä tämän OIKEAN MIEHEN.
      Sulla on nyt vain tälläinen ikävä välivaihe ja kun pääset tuosta siasta eroon, silloin vasta elämäsi alkaa. Onnea tulevaisuuteesi!!!

• Varpuliisa

Mies nolaa ehdottomasti vain itsensä: ei siis puolisoaan. Nainen ei ole vastuussa miehensä käytöksestä, kuten ei lapsikaan ole vastuussa vanhempansa käytöksestä.

Tilanne, jossa mies ei tunne ollenkaan häpeää teoistaan ja syytön nainen tuntee itsensä nolatuksi, on kaikin puolin virheellinen. Useiden naisten ongelma onkin myötähäpeän tunteminen: antakaa häpeä yksinoikeudella niille, joille se kuuluu ja kantakaa huolta vain omista teoistanne.

Ärsyttävää on sekin, jos tuntee olevansa säälin kohde. Näyttäkää, ettette tarvitse ympäristön sääliä, koska olette vapaasta tahdostanne yhdessä ajoittain huonosti käyttäytyvän miehen kanssa. Halutessanne voitte lopettaa suhteen, mutta pakko ei ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48