Juupelis, elikkä onko kellään kokemuksia tai jotain tietoa näistä? Vähentävätkö ne esimerkiksi makeanhimoa, vai ovatko vain rahastustemppu?
Onko niistä laihdutuspillereistä mihinkään?
3
667
Vastaukset
- tsoikkeli
Reductil-kuuria. Se on lääkärin määräämä reseptivalmiste, saat sen jos painoindeksi 35 tai yli... ja juukelin kallis, reilu 50e kk:n satsi...
Kyllä se mokoma vaikutti makeanhimoon, se katosi ihan kokonaan ja näläntunnekin jäi pois.
Sain sillä pudotettua keskimäärin 3kg/kk eli neljän kuukauden jälkeen 12kg oli poissa.
Nyt olen jatkanut ilman Reductilia, pari viikkoa vasta, saapa nähdä palaako makeanhimo. Vielä ei ainakaan ole palannut!- söin
Ei hitto ku en muista mitä pillereitä söin. Oisko se voinu olla kans toi Reductil... Mutta ainaki sellanen paketti makso pari euroa vaille satasen. Olisin ehdottomasti jatkanu kuuria jos olis vaan varaa. Laihduin ekalla viikolla kolme kiloa, mutta katoin myös tarkkaan mitä söin, et en tiedä pillereiden tehosta. Toisaalta makeaa ei kyllä tehny yhtään mieli.
- pillereitä
Minä olen syönyt kohta 3kk Acomplia pillereitä laihdutukseen. Olen laihtunut 10 kg. Mutta olen vähentänyt syömistä kovasti ja lisännyt liikuntaa. Makeaa en ole koskaan tykännyt syödä. Paheeni on aina olut liian suuret annoskoot. Karkkia en ole juuri ollenkaan nyt syönyt. Lidilistä ostan diet- suklaataa ja syön sitä kun suklaanhimo iskee. Nyt meinaan jättää lääkkeet pois kalleuden vuoksi 100e melkein 28kpl, huh.Luulen että saan kiloja pois kyllä muutenkin nyt kun olen alkuun päässyt.Olen kyllä kesä-aikaan juopotellutkin jonkin verran light- siideriä tai joskus jopa oluttölkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657