Kauniit ihmiset

28

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä ja hoikka

      ja silti näytän typerältä, myös omissa silmissäni.

      • no sitten voidaan sanoa että poikkeus vahvistaa säännön.


        "Älä viitsi temppuilla"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ReginaL

      siedätkö yhtään tyhmyyttä?

      • en mielelläni keskustele ihmisen kanssa joka ei osaa artikuloida selvästi.


        "En siedä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ReginaL
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en mielelläni keskustele ihmisen kanssa joka ei osaa artikuloida selvästi.


        "En siedä"


        MarttyyriMallari-TTt

        *ottaa asennon*


    • ...

      ..ole aiheesi kaltaisia ongelmia, ainakaan suuremmin. Olen ( useimpien mielestä) ainakin kohtuullisen kaunis ja kohtuullisen & suhteellisen (Siis;D!: Less than 55.) hoikkakin.

      Toteutin tossa taannoin lisäksi pitkäaikaisen pinttymäni, eli värjäsin blondit hiukseni taasen, pitkästä aikaa, tummemmiksi. Nyt on ainakin kivasti "rock, rock" olo, jollei sitten muuta ( eipä ole tummaa hiuskasvustoa ollu sitten jälkeen vuoden 2000).:)

      MarttyyriMallari sinulle: Kauneushan siis _on aina_ katsojan silmissä... En halua kuulla höpötystä ainakaan sarkasmista.

      -e.W

      • halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -eve-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt

        sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr*


        http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/animals/panthers/panther_4.jpg


      • kimppuun???

      • -eve-
        kimppuun??? kirjoitti:

        onks se joku mördaaja vai mikä???

        muihin verrattuna. Pantteri hiirulaisten joukossa.


      • kopsaaminen :???
        -eve- kirjoitti:

        muihin verrattuna. Pantteri hiirulaisten joukossa.

        tekee ihmisestä ylivoimaisen???

        Tällainen *tietämys* on mahdollista *vain* suomi24 palstalla :)


      • -eve-
        kopsaaminen :??? kirjoitti:

        tekee ihmisestä ylivoimaisen???

        Tällainen *tietämys* on mahdollista *vain* suomi24 palstalla :)

        Hän on vaan niin käsittämättömän itsevarma ja saa muut perääntymään hyvässä järjestyksessä.


      • persoonasta :
        -eve- kirjoitti:

        Hän on vaan niin käsittämättömän itsevarma ja saa muut perääntymään hyvässä järjestyksessä.

        pysyy kuka tahansa erossa, se on pelkästään inhimmillistä. Aivan amoin kuin kolmoismurhaajasta


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 18.7.2008 klo 18.57
           halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä."

        No mutta, tottakai! Toi nyt oletettavasti on varma asia aika monille, ja voipa joillekin olla jossain määrin myös tympäisevästikin itsestäänkin selvää. Kerron sulle, että yritin itse haroa sen sorttisia, että josko(?) sulla olis ollu älyllisempääkin pointtia tohon asiaan...

        Jos vaikka näin ympäripyöreästi verrattais ajattelun ykkösleveliä kakkostasoon ja sitä rataa. :DD *jätän hämyksi..olkoot oikeasti*

        Ymmärrät varmastikin (ts. ehkä), että mitä tarkoitan. Älä halveksu näkemysten monimuotoisuutta, koskaan.;)

        "En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media."

        Valitettavasti aloituksesi ei käsitellyt millään tavalla esim. juuri median osuutta vaikkapa ulkokohtaisen sukupuolisen arvionnninn määrittelyssä (etc.), joten tohon mainitsemaasi aiheeseen en siten erityisesti ajatellu ja voinu ottaa kantaa.

        " "Olet siis alunperin vaaleaverikkö" "

        No joo. Kullanvaalea oli tukka lapsuudessa. Tosin mun usein "eksoottisen kauniiksi" kuvattuun ulkonäköön sopii myös tummempi tukka. Ainakin omasta mielestäni tää sopii erityisen hyvin, mikä mulla just nyt on.:) *tyytyväinen*

        -e.W


      • ...
        -eve- kirjoitti:

        sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr*


        http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/animals/panthers/panther_4.jpg

        "Kukaan ei uskalla väitellä
        -eve- 18.7.2008 klo 19.15
           sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr"

        Mitä ihmettä toi nyt on, mistä te puhutte? Ainakin MartsaMallari puhuu ketjussa ulkonäöstä ( =ketjun aihe). Siihen keskusteluun olen ottanut osaa. Tervetuloa siis mukaan, vainen.:)

        -e.W


      • -eve-
        ... kirjoitti:

        "Kukaan ei uskalla väitellä
        -eve- 18.7.2008 klo 19.15
           sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr"

        Mitä ihmettä toi nyt on, mistä te puhutte? Ainakin MartsaMallari puhuu ketjussa ulkonäöstä ( =ketjun aihe). Siihen keskusteluun olen ottanut osaa. Tervetuloa siis mukaan, vainen.:)

        -e.W

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*


      • se :???
        -eve- kirjoitti:

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*

        "karisma" sitten ilmenee? Yksirivisinä kommentteina???


      • -eve-
        se :??? kirjoitti:

        "karisma" sitten ilmenee? Yksirivisinä kommentteina???

        tankin tulevan vastaan, kun olet itse aseistautunut käsikranaatein.


      • mieleen : :=)
        -eve- kirjoitti:

        tankin tulevan vastaan, kun olet itse aseistautunut käsikranaatein.

        lähinnä yliraskas setämies-volvo :)


      • ...
        -eve- kirjoitti:

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*

        "Hänen
        -eve- 18.7.2008 klo 20.06
           uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*"

        Olettaisin, että voisit tarkoittaa MarttyyriMallari-TTt:ta?

        Itsekin pidän joistakin em. nimmarin jutuista. Kuitenkin sanoista, kuten esim. jonneKKin tai minneKKin en pidä ( en edes surkeana vitsinä). Peruskoulun ala-asteen äiksyn tunneillakin tavataa yleensä opettaa sentään se, että ei välttämättä kahta "koota" jokaiseen paikkaan.

        Uskon, että MarttyyriMallari ( mikäli häntä tarkoitit?) arvostaa sanomaasi. * kannattais ainakin*

        Hmh.:/

        -e.W


    • ihmiset :
    • Mielipide se on tuokin. Pääasiahan on että jokainen vaan viihtyisi omana itsenään :)

      Itse olen pieni ihminen,(160cm/49kg) en ole ikinä tuntenut että näytän typerältä. Jos haluan pituutta lisää niin pistän korkkarit jalkaan. 10cm korko tekee minusta pitkän ja hoikan.

      Tosiasiahan on se että on rikkaus kun olemme kaikki niin erinlaisia.

      • miekkonen...

        On parempi kuin pitkä. Kainaloon sopiva ja syliin mahtuva. Sä olet kaunis niissä sun korkkareissa.
        ( Anteeksi se moka minkä tein taannoin :( )


      • miekkonen... kirjoitti:

        On parempi kuin pitkä. Kainaloon sopiva ja syliin mahtuva. Sä olet kaunis niissä sun korkkareissa.
        ( Anteeksi se moka minkä tein taannoin :( )

        se mitään, kunhan et ota tavaksi.


      • caput.mortuum

        Ei se pituus ja paino vaan se miten itsensä kantaa.


      • caput.mortuum kirjoitti:

        Ei se pituus ja paino vaan se miten itsensä kantaa.

        näinhän se on, ihmisen pitäisi olla terveesti tyytyväinen itseensä oli sitten lyhyt tai pitkä, hoikka tai pyöreä. :)


    • Mr.Kalluppi
      • ihmiset :

        menkää itseenne


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4111
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2317
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      132
      1662
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      101
      1452
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1413
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      55
      1115
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe