Kauniit ihmiset

28

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä ja hoikka

      ja silti näytän typerältä, myös omissa silmissäni.

      • no sitten voidaan sanoa että poikkeus vahvistaa säännön.


        "Älä viitsi temppuilla"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ReginaL

      siedätkö yhtään tyhmyyttä?

      • en mielelläni keskustele ihmisen kanssa joka ei osaa artikuloida selvästi.


        "En siedä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ReginaL
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en mielelläni keskustele ihmisen kanssa joka ei osaa artikuloida selvästi.


        "En siedä"


        MarttyyriMallari-TTt

        *ottaa asennon*


    • ...

      ..ole aiheesi kaltaisia ongelmia, ainakaan suuremmin. Olen ( useimpien mielestä) ainakin kohtuullisen kaunis ja kohtuullisen & suhteellisen (Siis;D!: Less than 55.) hoikkakin.

      Toteutin tossa taannoin lisäksi pitkäaikaisen pinttymäni, eli värjäsin blondit hiukseni taasen, pitkästä aikaa, tummemmiksi. Nyt on ainakin kivasti "rock, rock" olo, jollei sitten muuta ( eipä ole tummaa hiuskasvustoa ollu sitten jälkeen vuoden 2000).:)

      MarttyyriMallari sinulle: Kauneushan siis _on aina_ katsojan silmissä... En halua kuulla höpötystä ainakaan sarkasmista.

      -e.W

      • halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt


      • -eve-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt

        sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr*


        http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/animals/panthers/panther_4.jpg


      • kimppuun???

      • -eve-
        kimppuun??? kirjoitti:

        onks se joku mördaaja vai mikä???

        muihin verrattuna. Pantteri hiirulaisten joukossa.


      • kopsaaminen :???
        -eve- kirjoitti:

        muihin verrattuna. Pantteri hiirulaisten joukossa.

        tekee ihmisestä ylivoimaisen???

        Tällainen *tietämys* on mahdollista *vain* suomi24 palstalla :)


      • -eve-
        kopsaaminen :??? kirjoitti:

        tekee ihmisestä ylivoimaisen???

        Tällainen *tietämys* on mahdollista *vain* suomi24 palstalla :)

        Hän on vaan niin käsittämättömän itsevarma ja saa muut perääntymään hyvässä järjestyksessä.


      • persoonasta :
        -eve- kirjoitti:

        Hän on vaan niin käsittämättömän itsevarma ja saa muut perääntymään hyvässä järjestyksessä.

        pysyy kuka tahansa erossa, se on pelkästään inhimmillistä. Aivan amoin kuin kolmoismurhaajasta


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä.

        En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media.


        "Olet siis alunperin vaaleaverikkö"


        MarttyyriMallari-TTt

        "e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 18.7.2008 klo 18.57
           halusin testata syntyykö mitään reagtioita niiden keskuudessa jotka eivät täytä em. ulkonäkö-kriteereitä ja suureksi harmikseni kukaan ei-ainakaan toistaiseksi-ole kyseenalaistanut niitä."

        No mutta, tottakai! Toi nyt oletettavasti on varma asia aika monille, ja voipa joillekin olla jossain määrin myös tympäisevästikin itsestäänkin selvää. Kerron sulle, että yritin itse haroa sen sorttisia, että josko(?) sulla olis ollu älyllisempääkin pointtia tohon asiaan...

        Jos vaikka näin ympäripyöreästi verrattais ajattelun ykkösleveliä kakkostasoon ja sitä rataa. :DD *jätän hämyksi..olkoot oikeasti*

        Ymmärrät varmastikin (ts. ehkä), että mitä tarkoitan. Älä halveksu näkemysten monimuotoisuutta, koskaan.;)

        "En voi olla samaa mieltä kanssasi siitä että kauneus muka olisi katsojan silmissä, koska ne arvot määrittää nykyään media."

        Valitettavasti aloituksesi ei käsitellyt millään tavalla esim. juuri median osuutta vaikkapa ulkokohtaisen sukupuolisen arvionnninn määrittelyssä (etc.), joten tohon mainitsemaasi aiheeseen en siten erityisesti ajatellu ja voinu ottaa kantaa.

        " "Olet siis alunperin vaaleaverikkö" "

        No joo. Kullanvaalea oli tukka lapsuudessa. Tosin mun usein "eksoottisen kauniiksi" kuvattuun ulkonäköön sopii myös tummempi tukka. Ainakin omasta mielestäni tää sopii erityisen hyvin, mikä mulla just nyt on.:) *tyytyväinen*

        -e.W


      • ...
        -eve- kirjoitti:

        sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr*


        http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/animals/panthers/panther_4.jpg

        "Kukaan ei uskalla väitellä
        -eve- 18.7.2008 klo 19.15
           sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr"

        Mitä ihmettä toi nyt on, mistä te puhutte? Ainakin MartsaMallari puhuu ketjussa ulkonäöstä ( =ketjun aihe). Siihen keskusteluun olen ottanut osaa. Tervetuloa siis mukaan, vainen.:)

        -e.W


      • -eve-
        ... kirjoitti:

        "Kukaan ei uskalla väitellä
        -eve- 18.7.2008 klo 19.15
           sun kanssa. Mulle tulee sinusta mieleen pantteri, joka on juuri hyökkäämässä saaliinsa kimppuun.
        *hrrr"

        Mitä ihmettä toi nyt on, mistä te puhutte? Ainakin MartsaMallari puhuu ketjussa ulkonäöstä ( =ketjun aihe). Siihen keskusteluun olen ottanut osaa. Tervetuloa siis mukaan, vainen.:)

        -e.W

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*


      • se :???
        -eve- kirjoitti:

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*

        "karisma" sitten ilmenee? Yksirivisinä kommentteina???


      • -eve-
        se :??? kirjoitti:

        "karisma" sitten ilmenee? Yksirivisinä kommentteina???

        tankin tulevan vastaan, kun olet itse aseistautunut käsikranaatein.


      • mieleen : :=)
        -eve- kirjoitti:

        tankin tulevan vastaan, kun olet itse aseistautunut käsikranaatein.

        lähinnä yliraskas setämies-volvo :)


      • ...
        -eve- kirjoitti:

        uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*

        "Hänen
        -eve- 18.7.2008 klo 20.06
           uskomaton karismansa sen tekee.

        *vaikenee*"

        Olettaisin, että voisit tarkoittaa MarttyyriMallari-TTt:ta?

        Itsekin pidän joistakin em. nimmarin jutuista. Kuitenkin sanoista, kuten esim. jonneKKin tai minneKKin en pidä ( en edes surkeana vitsinä). Peruskoulun ala-asteen äiksyn tunneillakin tavataa yleensä opettaa sentään se, että ei välttämättä kahta "koota" jokaiseen paikkaan.

        Uskon, että MarttyyriMallari ( mikäli häntä tarkoitit?) arvostaa sanomaasi. * kannattais ainakin*

        Hmh.:/

        -e.W


    • ihmiset :
    • Mielipide se on tuokin. Pääasiahan on että jokainen vaan viihtyisi omana itsenään :)

      Itse olen pieni ihminen,(160cm/49kg) en ole ikinä tuntenut että näytän typerältä. Jos haluan pituutta lisää niin pistän korkkarit jalkaan. 10cm korko tekee minusta pitkän ja hoikan.

      Tosiasiahan on se että on rikkaus kun olemme kaikki niin erinlaisia.

      • miekkonen...

        On parempi kuin pitkä. Kainaloon sopiva ja syliin mahtuva. Sä olet kaunis niissä sun korkkareissa.
        ( Anteeksi se moka minkä tein taannoin :( )


      • miekkonen... kirjoitti:

        On parempi kuin pitkä. Kainaloon sopiva ja syliin mahtuva. Sä olet kaunis niissä sun korkkareissa.
        ( Anteeksi se moka minkä tein taannoin :( )

        se mitään, kunhan et ota tavaksi.


      • caput.mortuum

        Ei se pituus ja paino vaan se miten itsensä kantaa.


      • caput.mortuum kirjoitti:

        Ei se pituus ja paino vaan se miten itsensä kantaa.

        näinhän se on, ihmisen pitäisi olla terveesti tyytyväinen itseensä oli sitten lyhyt tai pitkä, hoikka tai pyöreä. :)


    • Mr.Kalluppi
      • ihmiset :

        menkää itseenne


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe