Kertokaas naiset oletteko olleet Kanki-Kukkonen nimimerkin omistavan miehen kanssa yhteyksissä? Tämä mies puhuu lipeviä ja lupailee kaikenlaista . Mutta huijari hän on! Nimimerkkikin kertoo jo sen kuka hän on Kanki -ilman aivoja. Alussa painoin villasella nimimerkin...Mies kun on ja heiltä voi odottaa tuollaista nimimerkkiä . Mutta hän on kaikkea muuta kun tositarkoituksella liikenteessä. Älkää missään nimessä antako hänen leperrellä, onneksi sentään ei mitään ole tapahtunut (siis mitään intiimiä) niin eipä tullut hyväksikäytetty olo! Mutta se että mies itse puhuu että haluaa nähdä (ja toinen odottaa) ja tätä toistui 3 kertaa (sovitun tapaamisen peruuttamatta jattäminen ja toisen pompottelu on lapsellista), soittelee ja sit yhtä-äkkiä yhteys loppuu ... On aika naurettavaa... Varsinkin kun hän itse rupesi lepertelemään ja minä olin epäileväinen koko aika.
Naiset varokaa nimimerkkiä KANKI-KUKKOSTA suomi24 treffeissä!
Hyväuskoinen-EI enään!
1
679
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä kamala nainen! Kankea kukossa oli tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966