leponex + novartis + joukkokanne?

Hei,
Sain lekurilta leponexia, joka parantaa yhden sairauden, mutta antaa viisi uutta tilalle. Jopa sellaisia, joita ei mainita tuoteselosteessa. Jouduin lopettamaan lääkkeen, koska en pitänyt sivuoireista, ja tässä vaiheessa varsinainen helvetti alkoi. Tuntui kuin minuun olisi iskenyt vesiebola, kun nestettä alkoi vuotaa kaikista ruumiinaukoista. Sain päivän kestäviä rintakipuja, ja unettomuutta, joka jatkuu kaksi viikkoa lopetuksen jälkeen. Minulla oli niinkin yksinkertainen toive kuin valittaa tapahtuneesta. Lääkelaitos vastasi, että lääkäri tekee valituksen. Kysyin asiaa lääkäriltä, joka sanoi, että aihetta valitukseen ei ole. Tämä nyt on semmonen "dirty drug". Potilasasiamies on lomalla.
Ja vituttaa niin että veri ei kierrä, kuten laulussa sanotaan. Onko muilla vastaavia kauhukokemuksia? Saako markkinoilla tosiaankin myydä mitä paskaa tahansa lääkkeen nimellä. Onko kellään käyttäjällä kiinnostusta joukkokanteeseen?
2395
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Eikö lääkäri kertonut sivuvaikutuksista? Niitä on kaikissa lääkkeissä, joissa vähemmän, joissain todella enemmän.

Itselläni lääkkeitä riittää joka lähtöön. Nyt on ulkomuoto-tarpeisiin menossa isotretioniini-kuuri (entinen "Roaccutan). Siinäkin noita sivuvaikutuksia riittää, itselleni ei mitään kummempaa ole tullut paitsi odotettavia ja toivottavia tietysti.

Vaihdat lääkkeen ja sanot lääkärille, ettei nyt enää ainakaan tuota lääkettä enää kokeilla. Lääkärihän sen sinulle määräsi. Ei se ole tyhmä joka tarjoaa vaan se joka määrää.

Äänestä

On vanha aloitus, mutta jos joku olisi halukas nostamaan joukkokanteen niin todellakin olisin mukana. Käytin vuosina 2005-2014.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


vitutus kirjoitti:

Hei,
Sain lekurilta leponexia, joka parantaa yhden sairauden, mutta antaa viisi uutta tilalle. Jopa sellaisia, joita ei mainita tuoteselosteessa. Jouduin lopettamaan lääkkeen, koska en pitänyt sivuoireista, ja tässä vaiheessa varsinainen helvetti alkoi. Tuntui kuin minuun olisi iskenyt vesiebola, kun nestettä alkoi vuotaa kaikista ruumiinaukoista. Sain päivän kestäviä rintakipuja, ja unettomuutta, joka jatkuu kaksi viikkoa lopetuksen jälkeen. Minulla oli niinkin yksinkertainen toive kuin valittaa tapahtuneesta. Lääkelaitos vastasi, että lääkäri tekee valituksen. Kysyin asiaa lääkäriltä, joka sanoi, että aihetta valitukseen ei ole. Tämä nyt on semmonen "dirty drug". Potilasasiamies on lomalla.
Ja vituttaa niin että veri ei kierrä, kuten laulussa sanotaan. Onko muilla vastaavia kauhukokemuksia? Saako markkinoilla tosiaankin myydä mitä paskaa tahansa lääkkeen nimellä. Onko kellään käyttäjällä kiinnostusta joukkokanteeseen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu