mitä suosittelet NUORELLE naiselle seuraavista merkeistä:
Lancome, Lacoste, Kenzo,
Lancome Hypnose =)
myös muita hyviä saa kertoa. ja kertokaa noista mainituista merkeistä joku tietty hajuste. Olisin kiitollinen jos vastaat.
seuraavista paras?
7
1053
Vastaukset
- testattu nämä
Lacosten Pink sopii nuorelle erittäin hyvin ja samoin Escadan kausituoksut!!
- aalloittaija
Joo no mulla on escadan parin vuoden takainen kausituoksu, mutta tällä kertaa haen hieman vähemmän makeaa tuoksua. kiitos vinkistä kuitenki
- mmmm
lacosten dream of pink on nuorekkaampi ja raikkaampi kuin edeltäjänsä touch of pink. Todella hyvä tuoksu, suosittelen
- alloittajaa
Mitä ajattelette lancomen hypnosesta ja lancomen tuoksuista yleensäki. himpotta ku on vaikee löytää itelle sopiva :D
- tähh
alloittajaa kirjoitti:
Mitä ajattelette lancomen hypnosesta ja lancomen tuoksuista yleensäki. himpotta ku on vaikee löytää itelle sopiva :D
mites toi boum? onko hyvä?
- piija
alloittajaa kirjoitti:
Lancomen Hypnose on todella raskas ja mun mielestä pahanhajuinen tuoksu. Eikä se missään nimessä sovi nuorelle tytölle/naiselle. Ihan aikuisten oikeesti.
Kokeilepa Burberrya.
tv. Piija 40 v. - sgdfshgsh
tähh kirjoitti:
mites toi boum? onko hyvä?
Pinkki boum on hyvä, muita en ole testannut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1276332Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745812297Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461560Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121318Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641010Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63946