Mä rakastan humalaisia naisia, humalainen nainen on estoton ja rietas, se käy ihanasti muniin kiinni, eikä kainostele, sängyssä humalainen nainen ei makaa lahnan lailla, vaan näin heiluu pylly ja pylly heiluu näin, kunhan vaan ei ole LIIKAA humalassa, se on eri asia, sitten on vaarana se lahna-ilmiö, mutta joka tapauksesa, juokaa naiset viinaa, kännissä olette todella ihania ja estottomia.
Humalaiset naiset
5
3636
Vastaukset
- Hiprakkaiseksi
Samoin minä tykään humalaisista ja jumalaisista naisista.
Sellainen reipaas kännissä ole aikuinen nainen on parasta,ne viimeisetkin estot ovat tipotiessään.
Antautuu rakasteluun koko sielullaan ja haluaa kokeilla kaikkea kivaa,,
Ei tietenkään kaatokännisen kanssa ole kiva touhuta....! Mutta se joka pystyy tovin ratsastamaan on hyvä.. - ö8lo6ju5hy
Pitää osittain paikkansa, mutta raja on aika häilyvä siinä milloin on juonut liikaa, sillä humalainen nainen voi olla myös maailmankaikkeuden rasittavin olento....
- Perunalaatikko
Perunalaatikko on estoton!
- Anonyymi
Pitää kyllä paikkansa. Ainakin useimmat aikuiset yli kolmekymppiset naiset ovat yleensä parhaimmillaan sellaisessa tukevassa humalassa, hiukan ennen kaatokännin rajaa. Siis muutenkin kuin vain seksin kannalta, myös seurallisuuden ja yleisen touhuamisen kannalta.
- Anonyymi
Minä taas en halua harrastaa seksiä humalaisen naisen kanssa. Varsinkaan ihan uuden tuttavuuden. Ei ole koskaan syytetty raiskauksesta, ja pidän huolen ettei jatkossakaan syytetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671