Onko teille naisille tapahtunut vastaavaa: olette kiinnostuneet jostain miehestä selvästi muita enemmän vaikkei hänessä suuremmalti ole mitään niin erikoista kuin muissakaan miehissä ettekä osaa oikein selittää miksi juuri hän aiheuttaa teissä niin paljon vipinää? Nyt ei ole väliä oletteko sen miehen kanssa olleet missään tekemisissä vai ette..
Itselle käynyt näin: nainen joka oli nuorempana samassa koulussa ja jonka kanssa olen jutellu muutamia kertoja, hänestä on kehittynyt jonkinlainen fiksaatio mulle.. siis kun näen hänet niin sydän hyppää kurkkuun, kaikki muu katoaa ympäriltä ja silloin harvoin kun pääsen hänen kanssaan juttelemaan olen energisempi kuin koskaan ja kuin "pilvessä" vaikka normaalisti olen aika apeamielinen ja masentunut.. en vain tajua, tämä nainen on yleisten kauneuskäsitysten mukaan ihan tavallinen, ehkä joku voisi sanoa häntä rumaksikin. On myös huonoryhtinen.. poikkeuksena kroppa poislukien pienet rinnat on kyllä sellainen jollaisen haluan naisella olevankin mutta ei se pelkästään selitä tätä.
Onko se sitten vain tämän naisen luonne, tuntuu että tällä naisella on todella harvinainen persoonallisuus, samankaltainen kuin minullakin.. tai sitten vain kuvittelen kaiken. olen miljoona kertaa yrittäny unohtaa naisen keksimällä hänestä kaikki mahdolliset huonot puolet: "Kuvittelen vain kaiken, ei meillä mitään yhteistä kumminkaan olisi jos kunnolla tutustuttaisiin", naisen kaveripiirissä paljon ongelmaisia ihmisiä joka voisi kieliä hänelläkin olevan luurankoja kaapissa eli jaksaisinko naista jonka kanssa yhdessäolo olisi jatkuvaa taistelua ja epävarmuutta, hänellä on myös naiseksi harvinainen, poikamaisen korkea hiusraja.. lisäksi huono ryhti, kasvojen ulkonäkö ei ole sellainen joka yleisesti viehättää minua, pienet rinnat, todella lyhyt, tupakoi, käyttää alkoholiakin hieman liikaa muttei kuitenkaan ole mikään räyhääjä edes kännissä... mutta ei auta. Nainen pyörii mielessä melkeinpä joka päivä!
Pakkomielle tiettyyn naiseen
25
5169
Vastaukset
- ja itselläni
ollut sama ongelma nyt jonkun reilun vuoden. Eräs nainen sekoitti pään, enkä ole häntä vieläkään pystynyt unohtamaan. Jouduin lähes psykoosiin hänen takiaan. Itselläni on sellainen käsitys, että tällainen fiksoituminen johonkin tiettyyn on huomattavasti yleisempää miehille kuin naisille.
- aloittaja
taidat pelleillä. Asiallisia vastauksia kaipaan.
- mutta...
aloittaja kirjoitti:
taidat pelleillä. Asiallisia vastauksia kaipaan.
psykoosi taisi olla vähän raju ilmaisu. Kuitenkin siis ehdin tavata erästä naista pari kuukautta, kunnes hän jätti minut. Sen jälkeen on todellisuuden taju ja mielenterveys ajoittain horjunut, eikä nainen ole poistunu mielestä. Ei tämä mitään vitsiä ole!
- aloittaja
mutta... kirjoitti:
psykoosi taisi olla vähän raju ilmaisu. Kuitenkin siis ehdin tavata erästä naista pari kuukautta, kunnes hän jätti minut. Sen jälkeen on todellisuuden taju ja mielenterveys ajoittain horjunut, eikä nainen ole poistunu mielestä. Ei tämä mitään vitsiä ole!
Eka viestisi vain kuulosti *ittuilulta jota näillä palstoilla saa todella helposti, varsinkin miehet jotka kirjoittaa herkästä aiheesta. Jostain syystä kun mies kirjoittaa olevansa ujo tai vastaavaa, niin tulee juuri allaolevan kaltaisia vastauksia että "älä nysvää".
- dayum
etkä edes näytä itse tajuavan sitä.
Anna palaa vaan äläkä nysvää.- aloittaja
Minulla ei ole mitään tietoa onko tämä nainen kiinnostunut minusta. Ja kun näemme todella harvoin ja silloinkin yleensä emme ole samassa seurassa vaan esim. sattumoisin kävellään kadulla vastaan tai baarissa ollaan niin asia ei ole tästä ehtiny viel selvitä. Pari kertaa olen naisen kanssa jutellut pitkän tovin jonka jälkeen ollaan taas lähdetty eri teille. Kerran kysyin jos vaihdettaisiin numeroita jotta "voidaan pitää yhteyttä" niin nainen kieltäytyi ja sanoi olevansa varattu. Toista kertaa en aio numeroidenvaihtamista ehdottaa vaikka olisi täysin varma että hän on vapaa. Nyt nainen ainakin tietää että saattaisin olla hänestä kiinnostunut kun kerran numeroidenvaihtoa ehdotin ja mielestäni pallo on nyt hänellä.
- dayum
aloittaja kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tietoa onko tämä nainen kiinnostunut minusta. Ja kun näemme todella harvoin ja silloinkin yleensä emme ole samassa seurassa vaan esim. sattumoisin kävellään kadulla vastaan tai baarissa ollaan niin asia ei ole tästä ehtiny viel selvitä. Pari kertaa olen naisen kanssa jutellut pitkän tovin jonka jälkeen ollaan taas lähdetty eri teille. Kerran kysyin jos vaihdettaisiin numeroita jotta "voidaan pitää yhteyttä" niin nainen kieltäytyi ja sanoi olevansa varattu. Toista kertaa en aio numeroidenvaihtamista ehdottaa vaikka olisi täysin varma että hän on vapaa. Nyt nainen ainakin tietää että saattaisin olla hänestä kiinnostunut kun kerran numeroidenvaihtoa ehdotin ja mielestäni pallo on nyt hänellä.
Olisihan se ihan kamalaa jos toisenkin kerran saisi pakit samalta naiselta... mitäpä jos teet silleesti, että kun seuraavan kerran tapaatte / keskustelette, niin sanotkin hänelle kasvokkain että "kuuleppas, mä haluisin tutustua sinuun paremmin". Onhan se tietty paskamaista sekin, että kun tietää näkevänsä toista harvoin jos silloinkaan, niin sitten joutuu jäämään vielä odottelemaan ja kelailemaan asioita ja mahdollisesti toivomaan niitä tapaamisia. Mutta jos kyseinen nainen kerran pyörii mielessä ja saa jotain tuntemuksia aikaan, niin mun mielestäni kannattaa yrittää ns. kaikkensa.
Eli vaikka siitä ei sinulle sitten muuta seuraisikaan kuin sinun omasta mielestäsi joku "kasvojen menetys", niin mitäs sitten? Olet ainakin yrittänyt etkä JÄÄNYT JAHKAILEMAAN niin kuin suurin osa perkele tekee. Saatoin liioitella tuolla "suurimmalla osalla", mutta mitä hittoa sitä jäädä miettimään "mitä kaikkea olisikaan voinut tapahtua" skeidaakaan jos ei ole edes yrittänyt?
Toinen oikein rohkeiden ihmisten tekohan on sitten se, että kun asialle ei tehdä mitään, niin uskotellaan itselle omissa mielikuvituksen syövereissä, se kun on turvallista ja kaikkein vähiten riskitön vaihtoehto, että "kyllä se NN oli niin ihana, niin ihana, mun täydellinen rakkauteni, vertaanpa kaikkia häneen, mielikuvitukseni tuotteeseen"
- .........
Ihmetteletkö tosissasi, että miten voit olla ihastunut naiseen, jos hällä on korkea hiusraja. pienet rinnat jne muita yhtä vähäpätöisiä "vikoja"??
siis selkeästi olet ihastunut. Mutta et suostu sitä uskomaan, kun nainen ei ole täydellisen kaunis!?? ei rakkaus katso täydellistä ulkonäköä, harvoin kukaan edes rakastuu täydelliseen ihmiseen.... eikä sellaista edes ole. Ja nuo pienet viat juuri tekee ihmisestä itsensä ja oman persoonan, ja joku voi rakastua juuri niihin.
mutta harmi sulle, jos nainen ei ole sinusta samalla tavalla kiinnostunut:( koeta vielä pyrkiä juttusille, niin saat asiaan selvyyden! onnea matkaan.- ymmällään (M)
En tarkoittanut että vaadin naiselta tavallista kauniimpaa ulkonäköä vaan että tämä nainen ei millään tavalla erotu ulkonäkönsä puolesta ja vaikuttaa luonteeltaan täysin itseni vastakohdalta, mutta sitten taas kun joskus olen naisen kanssa jutellut tuntuu että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella... ja sitähän tässä pelkäänkin että kuvittelen vain kaiken..
- ymmällään (M)
ymmällään (M) kirjoitti:
En tarkoittanut että vaadin naiselta tavallista kauniimpaa ulkonäköä vaan että tämä nainen ei millään tavalla erotu ulkonäkönsä puolesta ja vaikuttaa luonteeltaan täysin itseni vastakohdalta, mutta sitten taas kun joskus olen naisen kanssa jutellut tuntuu että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella... ja sitähän tässä pelkäänkin että kuvittelen vain kaiken..
siis ihmettelen miksi tämä nainen saa pään sekaisin koska:
- hän on ihan tavallisennäköinen joten ihastumiseni ei voi johtua naisen ulkonäöstä
- en tunne häntä juuri ollenkaan, joten ehkä olen vain ihastunut mielikuvaan hänestä?
En siis tunne häntä hyvin, mutta mulla on tietynlainen hatara käsitys siitä millainen hän on. Ehkä olen tulkinnut väärin ja olen ihastunut väärään mielikuvaan tai sitten olen aavistanut oikein. Mutta siis ihmettelen miten joku nainen voi jäädä pyörimään niin vahvasti mieleen vaikkei hän ole ulkonäkönsä puolesta erityinen enkä tunne häntä ollenkaan. Rakkauteen realistisesti suhtautuvana en pysty uskomaan että tunteeni olisivat todellisuuteen pohjautuvia; en usko rakkauteen ensisilmäyksellä enkä edes toisellakaan... ainakaan vielä... - dayum
ymmällään (M) kirjoitti:
"siis kun näen hänet niin sydän hyppää kurkkuun, kaikki muu katoaa ympäriltä ja silloin harvoin kun pääsen hänen kanssaan juttelemaan olen energisempi kuin koskaan ja kuin "pilvessä" vaikka normaalisti olen aika apeamielinen ja masentunut.."
Aaa, mutta varsinaisen samalla aaltopituudella olemisen kuvittelemisen sijasta sinähän taidatkin pelätä sitä, että et saakaan vastakaikua naiselta. Siksikö, että voisit vajota maan alle häpeästä jos saisit pakit sinun mielestäsi vähemmän viehättävältä naiselta?
Olen edelleenkin sitä mieltä, että sinä olet onnekas etkä edes tajua sitä. - ymmällään (M)
dayum kirjoitti:
"siis kun näen hänet niin sydän hyppää kurkkuun, kaikki muu katoaa ympäriltä ja silloin harvoin kun pääsen hänen kanssaan juttelemaan olen energisempi kuin koskaan ja kuin "pilvessä" vaikka normaalisti olen aika apeamielinen ja masentunut.."
Aaa, mutta varsinaisen samalla aaltopituudella olemisen kuvittelemisen sijasta sinähän taidatkin pelätä sitä, että et saakaan vastakaikua naiselta. Siksikö, että voisit vajota maan alle häpeästä jos saisit pakit sinun mielestäsi vähemmän viehättävältä naiselta?
Olen edelleenkin sitä mieltä, että sinä olet onnekas etkä edes tajua sitä."Aaa, mutta varsinaisen samalla aaltopituudella olemisen kuvittelemisen sijasta sinähän taidatkin pelätä sitä, että et saakaan vastakaikua naiselta."
Häh.. siis pelkään sitä, että kuvittelen vain sen että ollaan tämän naisen kanssa samalla aaltopituudella ja jos vain kuvittelen kaiken se tarkoittaa sitä että en saisi vastakaikua naiselta.
"Siksikö, että voisit vajota maan alle häpeästä jos saisit pakit sinun mielestäsi vähemmän viehättävältä naiselta?"
En. - dayum
ymmällään (M) kirjoitti:
"Aaa, mutta varsinaisen samalla aaltopituudella olemisen kuvittelemisen sijasta sinähän taidatkin pelätä sitä, että et saakaan vastakaikua naiselta."
Häh.. siis pelkään sitä, että kuvittelen vain sen että ollaan tämän naisen kanssa samalla aaltopituudella ja jos vain kuvittelen kaiken se tarkoittaa sitä että en saisi vastakaikua naiselta.
"Siksikö, että voisit vajota maan alle häpeästä jos saisit pakit sinun mielestäsi vähemmän viehättävältä naiselta?"
En."Häh.. siis pelkään sitä, että kuvittelen vain sen että ollaan tämän naisen kanssa samalla aaltopituudella ja jos vain kuvittelen kaiken se tarkoittaa sitä että en saisi vastakaikua naiselta."
Niin just. Tuota tarkoitin. - aloittaja
dayum kirjoitti:
"Häh.. siis pelkään sitä, että kuvittelen vain sen että ollaan tämän naisen kanssa samalla aaltopituudella ja jos vain kuvittelen kaiken se tarkoittaa sitä että en saisi vastakaikua naiselta."
Niin just. Tuota tarkoitin.pelkään saavani pakit tavallisennäköiseltä naiselta.
- dayum
aloittaja kirjoitti:
pelkään saavani pakit tavallisennäköiseltä naiselta.
Lue omia kirjoituksiasi ja mieti mitä olet kirjoittanut. Jos pystyt, niin lue niitä mahdollisimman neutraalisti.
Lisäksi, tarkoitin just sitä mitä kirjoitin. Voit vaikka lukea sitä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja yhä vaan uudelleen. Siinä lukee ihan sama asia mistä sinäkin kirjoitit. Ei tarvitse edes vängätä tästä.
Lisäksi, vol II: et varmasti ihmettelisi sekuntiakaan jos kyseinen nainen olisi sinun mielestäsi nätti. Olisit onnesi kukkuloilla kun se kävisi sinun järkeesi paremmin. Niinkö olet kauneusihanteidesi vanki ettet pääse niistä irti ja yrität järkeilemällä selvitellä tilannetta itsellesi, vai mikä tuossa oikein mättää? LUE mitä olet kirjoittanut, älä MIETI lukemaasi. Jos olet kirjoitellut ympäripyöreitä, niin se on sitten voivoi. Ja jos olisit kirjoittanut, niin miksi? Siksikö että kaipailit vähän tsemppiä järkeilyillesi välttääksesi tunteitasi kyseistä naista kohtaan..? Mitäs tämä sitten on että olet kyllä tehnyt jonkinlaisen aloitteen häntä kohtaan kun olet ehdottanut numeronvaihtoa ja kun sait pakit, niin nyt oletkin sitä mieltä ettet kyllä toista kertaa tee aloitetta JA pallo on nyt hänellä?
Siis mitä vittua: pallo on hänellä!! Eli jos hän tekisi aloitteen niin sinä pääsisit sitten harkitsemaan tilannetta uudelleen, mahdollisesti jopa antamaan pakit koska hän ei ole kauneusihanteidesi mukainen, niinkö?
Ymmärrät kai nyt itsekin miltä tuo tilanne vaikuttaa? Lue mitä olet kirjoittanut ja ole rehellinen itsellesi. Ei uskoisi että tuntematon hahmottaisi sinun rehellisimmät / pohjimmaiset ajatuksesi kaiken järkeilyn takaa helpommin kuin sinä itse, mutta nyt kyllä perkele ihan oikeasti vaikuttaa siltä.
- Papeete1
Joskus 6 vuotta sitten ihastuin aivan järjettömästi yhteen mieheen. Hyvä kun moita pystyin sanoon.. kädet tärisi, puheen ymmärryskyky ja tuotto hukkui, tavarat tippui käsistä yms. aina sen lähettyvillä. Jos näin se tulevan, niin lähdin eri suuntaan karkuun, ja hyvä etten ojan pohjia autolla kyntänyt.
Siis aivan järkkyä toimintaa. Noh, tapahtui siinä vähän muutatakin ja sain jopa parin vuoden päästä otettua yhteyttä mutta ei siitä tullut mitään. Järkyttävä pakkomielleihastus ei kuitenkaan meinannut kadota. Toiset miehet eivät todellakaan kiinnostanut yhtään. 1,5 vuoden päästä yritin ihan pakolla päästä eroon mutta ei se onnistunut.
Sitten muutin pois enkä enää nähnyt sitä, ja se helpotti ongelmaa, mieleen palaa kuitenkin aina välillä. Nyt törmäsin siihen netissä, ja vanhat tunteet nousi heti pintaan jo pelkästä valokuvasta. Tsiisus. Nyt mä pysyn taas kaukana siitä, kun tuli ihan stalkkeriolo. Haluan ettei se muista mua minään stalkkerina :)
Olen mä monesti pohtinut miten pirussa voi noin paha pakkomielleihastus tulla jostain. Noh, aika auttaa varmasti tässäkin. Onneksi mä nyt olen sen asian kanssa oppinut elämään enkä sitä vaivaa asialla. Ihme touhua ja toivottavasti tää on ensimmäinen ja viimeinen tän tason pakkomielleihastus :D- ymmällään (M)
elämäsi mies etkä vain uskaltanut antaa tunteille valtaa?
Oletko pohtinut sitä, mistä tunnistaa ihmisten välisen oikean kemian pelkästä pinnallisesta ihastumisesta? Itse olen yrittäny tolkuttaa itelleni että koska tuo kyseinen nainen on toinen johon olen koskaan ollu ihastunu ja kun en koskaan hänen kanssaan sen paremmin missään tekemisissä ole ollu, niin ehkä siksi ihastuin häneen niin voimakkaasti. Ehkä mulle on jääny siitä naisesta "tilanne" päälle, vähän niinku mustasukkainen tappiomieliala etten koskaan sen naisen kanssa ole ollut.. eli siitä ne pakkomielteiset tunteet sitten tulisi.. ei voi myöntää itselleen sitä että tunteita oli itsellä mutta samaan aikaan tämä nainen seurusteli, erosi, seurusteli toisen miehen kanssa ja taitaa seurustella jo kolmannen miehen kanssa.
- tytteli21
Mä ihastuin täysin ihan tavalliseen jannuun. Välillä koitin saada häntä pois mielestä hokemalla et se on ihan hölmön nökönen, näyttää ihan apinalta.. heh.. mut oli sillä ihanat hymykuopat ja söpöt silmät. Sydän hyppäs kurkkuun joka kerta kun näin sen, en saanut suustani mitään fiksua jos sitäkään.
Oudointa oli se tunne mitä se sai mussa aikaan, en ole ikinä tuntenut tai käyttäytynyt niin. Ikävöin ihan pirusti ja ajattelin kaiken maailman mitä sille sanoisin mutta sitten kun tilaisuus tuli, piti päästä kauas hänen luotaan...
Ihastun usein, tai no, katselen tosi hyvännäköisiä miehinä ja ne unohtuu helposti. Mut se ei vaan unohdu.. - venessä ..
itse keikuin liki pari vuotta.Ensimäinen kohtaaminen, hymy ja syvä katse.Siinä se oli.Ihastuin ihan järjettömästi.Ja minä joka olin aina pitänyt itseäni hyvin fiksuna ja tunteensa hallitsevana.
Ja kohde ihan tavallinen mies.Vetovoima oli vaan ihan sietämätön,en tiedä mikä se taika oli."Kemia"Pelkkä tuoksukin pyörrytti.
Menin ihan sekaisin,aikuinen nainen.Eikä asiaa parantanut se että olin päivittäin hänen kanssaan tekemisissä työasioissa.Voihan se olla että tunteita vahvisti hulluuteen asti juuri se kun niitä ei voinut tuoda oikeasti esiin, elämäntilanteiden vuoksi.
Ajatusten ja tunteiden kätkeminen kävi kyllä voimille ja sekotti entisestään.Päiväunet ja fantasiat saivat melkoista materiaalia ajatuksistani.
Välillä tuntui vahvasti etten ollut yksin ajatuksineni,mutta oikeastaan mitään ei koskaan tapahtunut pientä kiusoittelua ja silmäpeliä lukuunottamatta.
Ja ne tunteet ottivat itse vallan etsimällä sen purkautumiskanavansa.
Nyt olen toki jo rauhoittunut.Yhteistyö on välillämme päättynyt mutta vieläkin kun joskus kohdataan saan hirveät hetkelliset sävärit ja olen todelle levoton jonkin aikaa.
Minä en voinut välttyä ajattelemasta että oliko hän se elämäni mies,juuri minua varten luotu.Vai miksi niin vahva tunne. Tunne oli joka tapauksessa niin tajuton että melkein toivon etten koskaan joudu taistelemaan moisen voiman kanssa uudestaan.- Inluuv
Sama itsellä. 2. opiskeluvuonna ihastuin mielettömästi yhteen naiseen. Eka katsekontakti portaikossa ja se oli menoa. Aina kun näin hänet niin tuntui kuin muu maailma katoaisi ympäriltä. Olin kuin jossain tyhjiössä. Pystyin kyllä keskustelemaan hänen kanssaan ihan normaalisti mutta aina kun näin hänet niin se tunne löi läpi pään.
Sitä kesti noin 3 vuotta. Sitten hän valmistui, meni naimisiin ja muutti muualle. Silti vuosia sen jälkeen aina kun näin naisen jota olisi voinut kasvoja näkemättä luulla häneksi, tunne palasi.
Jotenkin jäi sellainen fiilis että siinä se oli, elämäni rakkaus. Samanlaista tunnetta en ole kokenut sen jälkeen. - Inluuv
Inluuv kirjoitti:
Sama itsellä. 2. opiskeluvuonna ihastuin mielettömästi yhteen naiseen. Eka katsekontakti portaikossa ja se oli menoa. Aina kun näin hänet niin tuntui kuin muu maailma katoaisi ympäriltä. Olin kuin jossain tyhjiössä. Pystyin kyllä keskustelemaan hänen kanssaan ihan normaalisti mutta aina kun näin hänet niin se tunne löi läpi pään.
Sitä kesti noin 3 vuotta. Sitten hän valmistui, meni naimisiin ja muutti muualle. Silti vuosia sen jälkeen aina kun näin naisen jota olisi voinut kasvoja näkemättä luulla häneksi, tunne palasi.
Jotenkin jäi sellainen fiilis että siinä se oli, elämäni rakkaus. Samanlaista tunnetta en ole kokenut sen jälkeen.ainoa asia mikä siinä vi...ti, oli kun ei ollenkaan pystynyt hallitsemaan itseään. Vaikka monasti koetti etukäteen varautua se tunne vain tuli ja siinä sitä oltiin; tahdottomana zombiena.
- aloittaja
"Minä en voinut välttyä ajattelemasta että oliko hän se elämäni mies,juuri minua varten luotu.Vai miksi niin vahva tunne."
Sama minulla tämän naisen kanssa. Tai jospa vain ne omat tunteet kasvoivat niin suuriksi koska sain turvallisesti etäältä ihastua naiseen, silloinhan sitä usein ihmiset alkaa kuvitella toisesta tietynlaista vaikka todellisuus olisikin eri. - aloittaja
Inluuv kirjoitti:
Jotenkin jäi sellainen fiilis että siinä se oli, elämäni rakkaus. Samanlaista tunnetta en ole kokenut sen jälkeen.epäilyttävältä, että pelkät katseet saavat aikaan niin suuren ihastumisen? Olen pitkään ollut sitä mieltä että ihmisen aivot elää usein omaa elämäänsä ja tekee niinkuin tykkää ja ihmiset kuvittelevat aivojen oikkujen olevan heidän tekemiään itsenäisiä päätöksiä. Eli siis joku ihastuu toiseen kirjaimellisesti ensisilmäyksellä ja sitten ihminen on täysin vakuuttunut että siinä ihmisessä on jotain erityistä vaikka ihastuminen johtuisikin pelkästään toisen oikeanlaisesta ulkonäöstä. Miten voi rakastua tuntematta toista pintaa syvemmältä?
- aloittaja
Inluuv kirjoitti:
ainoa asia mikä siinä vi...ti, oli kun ei ollenkaan pystynyt hallitsemaan itseään. Vaikka monasti koetti etukäteen varautua se tunne vain tuli ja siinä sitä oltiin; tahdottomana zombiena.
tuota juuri tarkoitin: ehkäpä näissä jutuissa ei olekaan kyse mistään sukulaissielujen kohtaamisesta, vaan aivojen temppuilusta? Itse en ymmärrä miksi juuri tämä kyseinen nainen voi aiheuttaa minussa niin suuria tunteita vaikka en tunne häntä juuri ollenkaan. Eihän useinkaan ihmisten tuliset rakastumiset ole mitään todellista yhteenkuuluvuutta, vaan pelkkää aivojen biokemiallista hourailua. Sori että kirjoitan näin kyynisesti mutta itse en vain voi uskoa että nainen jota ei tunne, voisi herättää todellisia rakkauden tunteita ja sen perusteella olenkin yrittänyt unohtaa tämän naisen.
- dayum
aloittaja kirjoitti:
tuota juuri tarkoitin: ehkäpä näissä jutuissa ei olekaan kyse mistään sukulaissielujen kohtaamisesta, vaan aivojen temppuilusta? Itse en ymmärrä miksi juuri tämä kyseinen nainen voi aiheuttaa minussa niin suuria tunteita vaikka en tunne häntä juuri ollenkaan. Eihän useinkaan ihmisten tuliset rakastumiset ole mitään todellista yhteenkuuluvuutta, vaan pelkkää aivojen biokemiallista hourailua. Sori että kirjoitan näin kyynisesti mutta itse en vain voi uskoa että nainen jota ei tunne, voisi herättää todellisia rakkauden tunteita ja sen perusteella olenkin yrittänyt unohtaa tämän naisen.
Ei kuule ihan varmasti ole kyse mistään rakkaudesta tuntemattomien ihmisten välillä. Se on jotain voimakasta ihastumista tmv. mutta ei ihan varmasti rakkautta. Mun mielestäni sanaa "rakkaus" käytetään liian usein väärin, sillä mä en puolestani jaksa uskoa että ihminen voisi rakastua kovin useasti. Se voi olla ihastumista tmv, mutta tuskin sillä alkuhuumalla on mitään varsinaista tekemistä sen rakkauden kanssa, mikä nähtävästi tulee vasta sitten sen alkuhuuman jälkeen kun elämä alkaa tasaantua. Tästähän itsekin kirjoitit.
Ja minä nyt yritän potkia sinua persiille sillä sinä tulet katumaan tulevaisuudessa sitä, jos vaan "päätät unohtaa" kyseisen naisen. Ja jos joku on varmaan, niin tämä on satavarmaa. Mut hei, sun elämäsihän se on, jos et uskalla ottaa riskejä niin et uskalla. Ei ole mun ongelmani, mutta sua se harmittaa tulevaisuudessa. Pistä tämä mieleesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760