Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Olen tällä hetkellä täysin pirstaleina koko ihminen, henkisesti kuin fyysisestikin. Kaikki johtuen vaikeasta erostani, joka on romahduttanut maailmani niin pahoin, että tällä hetkellä ei ole minkäänlaista toivon kipinääkään onnellisesta tulevaisuudesta. Tässä tarinani...
Rakastuin 3,5vuotta sitten uskomattomaan mieheen, ihanaan, lämpimään, välittävään ja minua reilusti vanhempaan (ikäeroa 15vuotta). Itse olin nuori 18vuotias, nyt kohta lähelle 22v. Miehessä oli kaikki kaipaamani tuki ja turva, mitä tarvitsin. Rakastuin häneen niin palavasti, jonka takia tämä erokin on raastava ja sydäntäsärkevä. Erosta ei ole kuin vähän reilu 2 viikkoa.
Hän teki kaikesta niin suloisen kokonaista ja teki mustavalkoisesta elämästäni värikästä ja elämisenarvoista. Olin erityisen masentunut tavatessamme, mutta hän korjasi minut. Hänestä tuli minulle kuin "lääke", jota halusin aina vain enemmän. Puhuttiin yhteisestä loputtomasta tulevaisuudesta, lapsista, naimisiinmenosta... jne, kaikesta mikä tekee elämästä elämisen arvoista. Hän lupaili melkeinpä kuuta taivaalta, vannoi rakkauttaan, ettei koskaan löydä toista minun jälkeeni, ei halua muita, lupasi olla kanssani niin kauan kuin elämääkin meillä on. Ihan kaksi viikkoakin sitten vielä... Olisi pitänyt arvata, että se on liian hyvää ollakseen totta. Lopussa kävi ilmi, että hänellä oli toinen nainen (seksisuhde). Mikään muu ei ollut tähän viitannut ennen kuin naisen kengät hänen eteisessään, mutta kysyttyäni asiasta, hän vannoi niiden olevan siskonsa. Jätin asian sikseen. Kaksi viikkoa sitten tein yllätysvierailun hänen luokseen, koska omistin hänen asuntonsa avaimen, ajattelin tehdä ruokaa, koska mieheni piti olla töissä.... Mutta mitä näinkään? Olohuoneen sohvalla mieheni ja tuntemattoman naisen täysissä puuhissa. Tuntui kun sydämeen olisi lyöty veitsi. Kaikki hänen tyhjät lupauksensa ja sanansa pyörivät mielessäni sanahelinänä, pelkkinä lunastamattomina typerinä ja satuttavina vitseinä. Kuinka joku voi tehdä toiselle näin? Leikkiä rakkaudella ja tunteilla?
Poistuin hänen elämästään sinä iltana lopullisesti, jätin avaimen hänen käteensä ja toivotin hänelle onnellista tulevaisuutta, sitä tulevaisuutta, minkä hänen piti minun kanssani jakaa. Olin liian murtunut huutaakseni, riehuakseni tai mitään.
Pari päivää sitten olin kävelemässä kaupungilla, kelailin asioita päässäni. Huomasin yllättäen exäni, joka käveli käsi kädekkäin tämän samaisen naisen kanssa, jonka kanssa minua petti. Sisälleni tuli uskomattoman kuvottava ja heikko tunne. Ex päästi irti heti tämän naisen kädestä ja oli tulossa minua kohden. En edes jaksanut kuunnella. Ainakin tajusin, miten "tärkeä" minä hänelle olen ollut ja kuinka paljon olen saanut vain tyhjiä lupauksia. Hänen sanansa olivat pelkkä vitsi, jonka otin todesta.
Kotona itsekseni olen miettinyt tätä kaikkea, en saa öisin nukuttua saati jaksa edes nousta sängystä. Päässäni pyörii vain exäni ja menneisyytemme. Tajusin, etten merkinnyt hänelle mitään. Voiko ihmisen, jota on "rakastanut" 3,5vuotta, vannottanut rakkauttaan joka päivä, kertonut ettei toisia ole eikä tule, jos menettää minut, menettää myös otteensa elämään.. Puhumattakaan avioliitto - ja lapsilupauksista? Voiko todella tämän kaiken heittää menemään, unohtaa ja ottaa uuden 2 viikossa, jos todella on rakastanut? Mielestäni ei voi. Itse en ainakaan, koska olen 100% tunneihminen, yhden miehen nainen. Kun sitoudun, sitoudun koko sydämellä ja olemuksellani. Siksi tuntuu niin uskomattoman pahalta tajuta, että tämä kaikki on ollut yksipuolista ja minua on petkutettu vain tyhjillä sanoilla, lunastamattomilla lupauksilla.. Pyyhitty 3,5vuoden yhteistaival 2viikossa.
Koskee niin tajuttoman paljon, etten tiedä miten jaksan.
Luottamus on pirstaleina, sydän säpäleinä, oma pieni maailmani täysin romahtanut ja voimavarat vähissä.
Ainoa ihminen, johon 100% luotin ja pidin omana vahvana tukipilarina, osoittautukin pilariksi, joka lahoaa ajan myötä.
Ei ehkä se pettäminenkään koske näin paljon, vaan ne tyhjät, arvottomat sanat ja lupaukset, jotka eivät koskaan totta olleetkaan..
Asiallisia vastauksia kiitos!
Tyhjät lupaukset ja sanat
18
2544
Vastaukset
- minua!
Jos mies on lupaillut sinulla tällaisia asioita ja valehdellut koko ajan selkäsi takana, et ole nyt menettänyt mitään.
Kyseinen nainen tuskin on ollut ainut. Ja vaikka olikin, pystyisitkö ikinä luottamaan häneen?
Hän on liero, vaikka sinä häntä rakastatkin.
Koeta ajatella niin, että onneksi kaikki tuli nyt ilmi. Nyt voit alkaa uuden elämän ja koettaa unohtaa hänet. Ajattele, että jossakin on mies, joka haluaa juuri sinut. Et tiedä vielä kuka ja missä, mutta joskus jossakin. Älä sorru laastareihin, silä saat vain huonon omantunnoa.
Anna ajan parantaa, sillä se tekee sen joskus...
t. Been there- piti...
vielä lisätä, että pystyn tuntemaan kipusi.
Se kipu ei tule ainostaan siitä, että olet menettänyt hänet. Se kipu tulee osaksi siitä, että olet menettänyt luottamuksesi toisiin ihmisiin. Siitä miten tunnet, että sinä olet antanut huijata itseäsi. Tunnet olleesi sinisilmäinen.
Annan silti neuvon; älä syyllistä itseäsi, sillä se lisää tuskaasi ja pidentää parantumisaikaasi. Sinä olet aito ihminen, joka luotti rakkauteen. Olet siihen vielä kykenevä, kunhan pääset tämän yli.
En sano, että unohda, koska tiedän sen olevan mahdotonta. Koeta kuitenkin muistaa, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia.
- tiedän mitä olet kokenut
Tekstisi olisi pitkälti voinut olla omaani. Meille vain kertyi vuosia puolet enemmän ja lapsikin, ennen kuin minulle paljastui, mikä mies todella on.
Petollinen rakkaus ei ole rakkautta ollenkaan. Sure, sure ja toivu. Elämällä on varmasti sinulle parempaakin annettavaa. - Mennis
Tämä on elämänviisauden suurin salaisuus: anna anteeksi.
Ensinnäkin muista, että hän on mies, iso nisäkäsuros, jolla on luontoemon koodaama tarve naisiin. Yksikään terve mies ei ole yksiavioinen luonnostaan vaan uskontomme ja kulttuurimme tähden. Miehen elämän keskipiste on nainen ja naisen elämän keskipiste on lapset ja perhe. Systeemi on kuin ikiliikkuja, joka tuottaa aina uuden sukupolven.
Kaikki mitä miehet tekevät selittyy geeniviestin kantamisen tärkeydellä. Miehete mittelevät kuin hirvet aj voittaja saa naiset - ja näin myös käy. Miehet haluaisivat ymprilleen lauman, haaremin, mutta ei sitä passaa tässä yhteiskunnassa sanoa ääneen. Mitä menestyneempi mies sitä enemmän naisia ja rakastajattaria. Rajua, mutta totta. Valitettavasti meille uskotellaan vähän muuta.
Toiseksi
MIehesi todennäköisesti rakastaa sinua. Vaikka hän haluaisikin toisinan toista, hän luottaa sinuun ja rentoutuu kanssasi.
Kolmanneksi
Älä anna ylpeyden pilata suhdettasi. Anna hänen olle mies ja anna se "heikkous" hänelle anteeksi. Vain anteeksi antamalla voit saada itse rauhan. Jos teillä olisi lapsia, uhraisitko nyt heidän etunsa oman ylpeytesi tähden. Entä vielä syntymättömienne lasten edun.
Mene ja sovi asia! Korjatkaa rakkautenne yhdessä! Ymmärtäkää toisianne. Toisen arvomaailma ei ole - yllätys, yllätys, sama kuin sinun. Se on vain hyväksyttävä ja löydettävä jonkinlainen kompromissi. Et tule kenenkään kanssa kuitenkaan onnellisemmaksi. Onnellisuus on sittenkin niin paljon sinusta kiinni ja nyt olet joka tapauksessa aivan kiinni hänessä vaikka koko loppuelämäsi. Väkisin katkaistu tai toteutumaton rakkaus kestää pisimpään.
Nyt lunkisti ja palikat paikalleen.- Tuhannen turskatti
Ei kaikki miehet sentään aivan noin ajattele. On hyvin säälittävää, kuinka julmasti nainen on petetty ja jätetty.
Vaikka sitä ikuista rakkautta on varmaan käytännössä aika vaikea luvata, jokainen ansaitsisi tulla kuitenkin vähintään kunniallisesti "jätetyksi".
Kai se vain on niin, että naiset ovat heikkona retkuihin ja ns. pelimiehiin. Se antaa ikiliikkujalle vielä lisää vauhtia. - Truly, Madly, Deeply
Anteeksianto on upea piirre ihmisessä, se on totta.
Postauksestasi sai kuvan, että minun olisi hyväksyttävä mieheni (exäni..) käytös ja sovittaa näin ollen arvomaailmamme yhteen. Se on epätodennäköistä. Minunlailla tunteva ihminen ei pysty jakamaan miestään kenenkään kanssa. Rakkaus ja suhde on jotain intiimiä, kahden ihmisen välinen asia, siihen ei tarvita kolmatta osapuolta. Tämä on vain minun mielipiteeni. Huom. minun. Joten ei, minun on erityisen vaikea yrittää enää hänen kanssaan, luottamus on pirstoutunut, maailmani murtunut. En yksinkertaisesti pysty, vaikka häntä pyyteettömästi ja vilpittömästi rakastankin. Luottamuksen puute ja se, mitä hän on tehnyt, on minulle liikaa. Rakkaus ei aina riitä paikkaamaan sitä. Meidän rakkautemme mureni hänen valheidensa myötä, se ei enää ole eheä, kokonainen, täydellinen. Vaikka jatkaisin hänen kanssaan, niin mikään ei olisi kuin ennen. Se, minkä me rakensimme aikoinaan, on murtunut. Siitä ei tule enää koskaan sitä, mitä se joskus oli.
Vaikka sanotaankin, että rakkaus on sitä, että pystyy hyväksymään toisen sellaisena kuin hän tulee ja on, hyväksyy hänen virheensä, tulee toista puolimatkaan vastaan, niin ei - tässä asiassa olen hyvin vilpitön.
En tunne katkeruutta, päästän hänet menemään, vaikka minua se sattuukin niin kovin paljon. Olen antanut hänelle anteeksi tämän, mutta se ei tarkoita sitä, että enää jatkaisin hänen kanssaan. Anteeksianto ei tarkoita sitä tässä tapauksessa. Rakastan häntä niin paljon, että jos hän tulee onnelliseksi toisen naisen kanssa, ilman minua, niin päästän hänet vapaaksi.
Ilmeisesti tämä suhde ei ollutkaan niin vahva, mitä luulin. Silloin on jotain vialla, jos on haettava lohtua toisesta.
Postauksesi oli erilainen kannanotto tilanteeseeni, mutta olen kuitenkin jyrkästi eri mieltä. Vaikka tunnettu aforismi kuuluukin:
"Rakkauden ensi huokaisu on järjen viimeinen", niin tässä tapauksessa menen pelkällä järjen äänellä, koska tunteeni ovat liian heikot enää mitään päättämään. Täysin säpäleinä.
Jaksan uskoa, että kaikki miehet eivät ole samaa mitä postauksessasi toit esille.
Kiitos kuitenkin. - yhden naisen mies
Kylläpä nyt Mennis yleistät liikaa. Olen mies, enkä koskaan ole tuntenut halua kaataa kaikkia naisia, niinkuin tekstistäsi käsittää kaikkien miesten haluavan tehdä. Tunnen monia itseni kaltaisia miehiä ja vain muutaman kuvaamasi kaltaisen häntäheikin. Olet tainnut joutua pettymään useasti, kun noin muista-valkoinen on kuvasi miehistä. Anteeksianto on hieno asia, mutta tällaista minusta ei tarvitse antaa anteeksi. Anna anteeksi tämä ja kärsi samaa kohtelua lopun elämäsi! Etsi toisen tyyppinen mies. Kyllä niitä on.
- revitty riekaleiksi...
mä todella tiedän tuon tuskan.. mulla oli myös pitkä suhde mieheen ja selvisi hiljattain että äijä sääti myös muiden kanssa.. mulle puhu vaikka mitä ihanaa,mut ilmeisesti se puhu samat tarinat niille muille.. jotkut ukot vaan on niin saamarin ilkeitä ja tunteettomia.. (myös meistä naisistakin löytyy vastaavia.) sun pitää vaan nyt elää päivä kerrallaan. yritä jaksaa touhuta paljon kaikkea. tapaa ystäviä ja pura pahaa oloa pois puhumalla. itke se tuska pois. ja ajan kans se alkaa helpottamaan.. elämä jatkuu.. ja tollanen ilkeä mulkku ei todellakaan ansainnut sua! sä ansaitset paljon paremman ja se tulee vielä sun elämään,usko pois! :) voimia sulle sinne tosi paljon!! ja pää pystyyn!! :) sä selviit tästä!
- 6 E. Tettu
Sun kirjoitus sai alahuulen vapisee jopa minulta ja sit on vain tapahtunut kerran aikaisemmin aikuisen elämäni aikana!
Mikään sana ei pysty kuvaa sitä tunnetta mitä sinä varmaan tunnet ja voin vain toivoa että pääset tämän kokemuksen yli ja ohi nopeasti. Otan osaa ja kärsin kanssasi. Jos huumoria sopii käyttää niin kerronpa että ei omat kokemukset just nyt tunnukkaan niin kamalalle ;)
Voimia sinulle ja yritä jaksaa koska kyllä se kipu katoaa ajan myötä vaikka et sitä just nyt uskokkaan. - sinisus
minulle kävi muuten sama mutta en saanut pettämisestä kiinni kolme vkoa sitten kaikki oli ke hyvin, torstaina ei kuulunut mitään, ei vastausta puheluihin meileihin......ei MITÄÄN, olen ihan palasina, en voi uskoa todeksi, meillä piti olla kaikki oli suunnitelmia yhteinen loma edessä.........en ymmärrä, olinko niin arvoton vai missä vika...olisi edes kertonut ettei halua mua enää/on toinen tms mutta täysi hiljaisuus..tuntuu etten jaksa...aina kun herään alkaa sydämestä puristaa, miten pääsen yli kun en tiedä mitä tapahtui, ja todella minäkin kelaan ja kelaa sanoja lupauksia sopimuksia.......kamalaa...
- Truly, Madly, Deeply
Kiitos kaikille mieltä lämmittävistä ja mukavista kommenteista! Juuri niitä kaipaankin, vaikka tähän hetkeen ne ovat tosi vaikeita uskoakin. Ehkä ajan kanssa. Haluaisin tosiaan uskoa, että se kultaa muistot ja auttaa minua unohtamaan, vaikka tällä hetkellä tuska on liian suuri kumpaankaan ja siirtymään eteenpäin.
- vanne
vielä voisiko uskaltaa uskoa unelmiin että syntyy parempaa kun luovutetiin. aikaa onko tässä näin nähdä hetki taaksepäin, vaiko liittoutua vaan. kaikella on aikansa alla taivaan avaran. aika tänne syntyä, aika kuolla, , aika taimet istutaa. aika tapaa, parantaa.aika purkaa, rakentaa, aika nauraa, valitaa. aika olla vaiti vaan. aika jatkaa tarinaa. aika myös rakastaa. vihata ja satutaa.aika kaikki unohtaa, aika lohtu tavoitaa. aika antaa mennä vaan, ajan kaiken menojaan. sinulle voimia. mies ei ollut arvoisesi. kokemusta on
- Truly, Madly, Deeply
vanne kirjoitti:
vielä voisiko uskaltaa uskoa unelmiin että syntyy parempaa kun luovutetiin. aikaa onko tässä näin nähdä hetki taaksepäin, vaiko liittoutua vaan. kaikella on aikansa alla taivaan avaran. aika tänne syntyä, aika kuolla, , aika taimet istutaa. aika tapaa, parantaa.aika purkaa, rakentaa, aika nauraa, valitaa. aika olla vaiti vaan. aika jatkaa tarinaa. aika myös rakastaa. vihata ja satutaa.aika kaikki unohtaa, aika lohtu tavoitaa. aika antaa mennä vaan, ajan kaiken menojaan. sinulle voimia. mies ei ollut arvoisesi. kokemusta on
Olipa kauniisti kirjoitettu.
Aika.. Tiedän sen olevan vastaus tähän pahaan olooni. Juuri nyt vain on niin kamalan vaikea ajatella valoisaa tulevaisuutta, yksin, haaveet kaatuneina ja maailma pirstaleina.
Ehkä minä jaksan kuitenkin joskus vielä yrittää..
Aikaa, sitä se todella vaatii. - ..mn-
Truly, Madly, Deeply kirjoitti:
Olipa kauniisti kirjoitettu.
Aika.. Tiedän sen olevan vastaus tähän pahaan olooni. Juuri nyt vain on niin kamalan vaikea ajatella valoisaa tulevaisuutta, yksin, haaveet kaatuneina ja maailma pirstaleina.
Ehkä minä jaksan kuitenkin joskus vielä yrittää..
Aikaa, sitä se todella vaatii.niin kaivoin vihkosen oikein sua varten. mulla on semmoisia pieniä ja suuria sanoja talessa joita käytän kun olen itsekkin eksyksissä. olen kokenut niin paljon. sairautta . pettämistä jne ja elämäni ei ole tullut sellaiseksi kuin sen haluan. osa syy itsessäni kun olen ja en saa tästä tilanteesta itseäni irti. mulla vielä sule yksi surullinen tarina mut siitä surustakin selviää mutta noin hienovaraisesti voin sanoa että vie pitkään kun noinkin rakastit ja olit jo pitkään miehen kanssa. ei ole mitään neuvoteltavaa,ei selitettävää, ei puolusteltavaa. kun joskus haarautuu se valittukkin tie, eri suuntiin kohtalo vain meitä vie.valokuvat haalistuneet kertoo sen me keitä oltiin ja ne hetket rakkauden vaikka taakse jää kuvien emme nää tiedämme se oli täyttä elää. vuodet väistyy eikä niistä kinni saa. kaikki tässä on, muu vain kuvitelmaa, me rakastuimme itseemme ja elämään kunnes hajoamme tyhjään tykkkänään. loppu surullinen mutta sinä voit tehdä surutyön jälkeen vielä elämän kun olet nuorikin. itse olen 45 v mutta tuntuu että mikään ei valmista ja kohdallaan.
- Truly, Madly, Deeply
..mn- kirjoitti:
niin kaivoin vihkosen oikein sua varten. mulla on semmoisia pieniä ja suuria sanoja talessa joita käytän kun olen itsekkin eksyksissä. olen kokenut niin paljon. sairautta . pettämistä jne ja elämäni ei ole tullut sellaiseksi kuin sen haluan. osa syy itsessäni kun olen ja en saa tästä tilanteesta itseäni irti. mulla vielä sule yksi surullinen tarina mut siitä surustakin selviää mutta noin hienovaraisesti voin sanoa että vie pitkään kun noinkin rakastit ja olit jo pitkään miehen kanssa. ei ole mitään neuvoteltavaa,ei selitettävää, ei puolusteltavaa. kun joskus haarautuu se valittukkin tie, eri suuntiin kohtalo vain meitä vie.valokuvat haalistuneet kertoo sen me keitä oltiin ja ne hetket rakkauden vaikka taakse jää kuvien emme nää tiedämme se oli täyttä elää. vuodet väistyy eikä niistä kinni saa. kaikki tässä on, muu vain kuvitelmaa, me rakastuimme itseemme ja elämään kunnes hajoamme tyhjään tykkkänään. loppu surullinen mutta sinä voit tehdä surutyön jälkeen vielä elämän kun olet nuorikin. itse olen 45 v mutta tuntuu että mikään ei valmista ja kohdallaan.
Olet 45vuotta, sinulla on vielä vuosia edessäsi. Et koskaan tiedä minne elämä ja tulevaisuus sinua kuljettaa, joten tottahan toki voit itsekin tehdä vielä "elämän" sinulle ja löytää jotain hyvää, josta voit tehdä valmista. Jonkun kanssa.
Tiedän, olen nuori, vasta 22, elämää edessä ja koettavana. Totisesti tiedän, mutta tällä hetkellä tuntuu vain niin armottoman tyhjältä ja pahalta tämä kaikki. Rakastin aidosti, ehkä liikaakiin. Annoin itsestäni kaiken, joten tämä koskee, vie aikansa parantua. Pitkän ajan, tunnen itseni. Rakkaus ei ole minulle leikkimistä ja sanoilla leikittelyä.
Tuntuu oudolta, että se mikä sai minut tuntemaan itseni niin kovin onnelliseksi, haavoittumattomaksi, saa nyt minut tuntemaan kipua ja repii syviä haavoja minuun. Tappaa sisältä. Surkuhupaisaa. Se viiltää.
Kaikki on vain niin kamalan tummaa ja masentavaa tällä hetkellä. Ei piristä aurinkoinen kesä, ei piristä mikään. Tällainen pelkkä murtunut ihmisraunio, joka haaveilee paremmasta, muttei siihen pysty. Pakko kuitenkin jaksaa uskoa, ettei kenellekään anneta enempää, mitä jaksaa kantaa ja aika nämä arvet umpeuttaa.
Kauniita kesäpäiviä sinulle, jaksa uskoa elämään!
- Somewhere over the rainbow
Parahin "Truly, Madly, Deeply", lukaisin tämän viestiketjun läpi ja täytyy todeta, että olet harvinaisen ainutlaatuinen nainen. Olet kirjoittanut aidon kauniisti ja suoraan sydämestä, joka kävi taas minun sydämeeni.
Joku tuolla jo kirjoitteli, että teksti sai alahuulen värisemään. Totta. Kirjoituksesta paistoi suoraan, miten kaunista ja aitoa rakkautta olet kokenut - niin vilpitöntä, mutta tullut petetyksi ja kärsinyt. Tuskasi on niin ilmeinen. Surullista, hyvin surullista. Osaat suhtautua asiaan kuitenkin erityisen kypsästi. Et ole katkera, et riehu. Olet oppinut rakkaudesta paljon, huomaan sen tekstistäsi. Kirjoitat niin kovin kauniisti juuri siitä asiasta, joka on rakkaudessa yksi tärkeimpiä asioita. Nimittäin siitä, että päästät rakkautesi menemään takertumatta häneen vaikka sinuun kuinka itseesi koskee. Tulet onnelliseksi siitä, kun päästät miehen lähtemään sinne, missä hän tulee onnelliseksi, vaikkei se ole sinun luonasi. Tätä voisi verrata siihen, että rakkaus on kuin lintu. Lintua ei voi kahlita käteen ja pakottaa sitä olemaan siinä, ajanmyötä se kuolee väkisin ja pakotettuna käden puristuksessa. Linnun pitää itse vapaasta tahdosta olla sinun kämmenelläsi, kämmen avoinna. Tämä on ainutlaatuisen upea piirre sinussa.
Ikäiseksesi ajattelet todella kauniisti rakkaudesta. Niin aitoa ja koskettavaa, että särkee sydäntä puolestasi. Aito ihminen, joka uskoi aitoon rakkauteen. Olen aivan varma, että tulet kohtaamaan vielä elämääkin suuremman rakkauden. Sen sinä ansaitset.
Olet pukenut todella kauniisti omat tuntosi, jotka heijastuu tekstistäsi. Mies, joka sinut menettää typerän syrjähyppynsä takia, on arvoton. Hän ei edes tajua, miten upea ihminen vierellään hänellä on ollut rakastamassa. Aito. Minä uskon Karman Lakiin. Joku kaunis päivä tämä pettäjämiehesi tajuaa, että hän on menettänyt jotain suunnattoman kaunista ja rakastavaa, jota ei löydä joka päivä. Jotkut kohtaavat sen kerran elämässään, jotkut eivät ehkä koskaan.
Katso uskoen ylöspäin, kiittäen taaksepäin ja toivoen eteenpäin. Ehkä vielä joskus voit liittää tähän myös sen, että rakkaudella sivulle päin, kun löydät uuden, arvoisesi ihmisen kulkemaan tätä elämäntaivalta kanssasi.
Kasvamme ihmisenä elämän kolhujen ansiosta, opimme niistä, vahvistumme, selviämme. Ja sinä, sinä selviät tästä!
Kaivoin sinua varten kaksi aforismia:
~ Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran
**~~**~~**~~**~~**~~***~~**~~**~~**~~**
~ Aiemman kokemuksen tulisi olla majakka,
joka näyttää meille tietä,
eikä laituri, johon kiinnitämme aluksemme
Kaikkea hyvää sinulle, elämällä on vielä paljon annettavaa! Muistathan sen?
*Suuri lämmin halaus* - Elämä jatkuu
Eipähän mies ole arvoisesti, vaikka mitä luutavimmin sinusta välittääkin. Teidän ikäero on kuitenkin aika iso ja pelkään pahoin, että hän kaipasi vähän kypsempää vaihtelua, sinua kokeneempaa ja ehkä itsenäisempää, varmemman oloista naista. Vai oliko tämä tapaamasi nainen samaa ikäluokkaa itsesi kanssa?
Kypsymätön mieshän hän on ikäisekseen, eikä hänen arvomaailmansa ole kaksinen. Joku vastasikin sinulle, että ehkä tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun hän tyydytti halujaan toisen naisen kanssa. Olettama voi hyvinkin pitää paikkansa ja voihan suhde tämänkin naisen kanssa olla jo vanha juttu.
Vaikka tyyppi on ollut sinulle kaikki kaikessa, muista, että olet nuori. Opettele seisomaan omilla jaloillasi ja säilytä uskosi ihmisiin. Tapasin joku aika sitten miehen, joka kertoi suhteestaan 20 vuotta nuorempaan naiseen, sinun ikäiseesi. Hän oli palannut perheensä pariin, kun huomasi, että sukupolvi erotti hänet tästä ihanuudesta, siis tästä nuoresta naisesta. Hän piti naisesta kovasti, mutta arveli ikäeron tulevan jossain vaiheessa tavalla tai toisella vastaa.
Eihän tämä sinua helpota, mutta on kuitenkin jonkinlainen realiteetti. Vaikka miehet yleensä ovatkin nuorten naisten perään, voi heidän jossain aivosolukon mutkassa elää tietoisuus, himo, kaipuu, mikä linekään kokeneeseen, aikuiseen naiseen. Ja, jos miehen moraali ei aseta ehtoja, toki naisia on tarjolla ja tyrkyllä.
Koeta löytää elämänilosi ja anna haavojen parantua. Voit vaikka ajatella tulevaisuutta, sinä olet hehkeä nelikymppinen, hän jo 55. Ole iloinen, että pääsit hänestä, vanhasta kurpasta. - Ksendra---
Onko kyseinen mies ensirakkautesi? Tekstistäsi sai sellaisen vaikutelman.
Jos on, niin tuska on ilmeinen. Ensi rakkaus, se on se rakkaus joka ei unohdu, joka koskettaa ehkä eniten. Se opettaa sinut elämään, rakastamaan parisuhdetasolla.
Olen kovin pahoillani kokemastasi tuskasta ja siitä, kuinka tämä rakkaus on loppunut. Surullisesti.
Sure, itke, toivu. En edes lähde sanomaan, että tähän on joku tietty tapa päästä yli tuosta. Ei ole, ainut on aika. Sinä suret, suret paljon. Tuska on ilmeinen. Mutta hyvä ihminen, joku kaunis päivä sinä huomaat että arvet on kasvaneet umpeen ja elämä voittaa!
Koita pärjätä! Kanssasisaria löytyy!
Ps. Mitä olet mieltä ikäerostanne, vaikuttikohan se jostain syystä miehen pettämiseen? Jos hän kaipasi vaihtelua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789