Tekeekö suutarit yleensä mittatilauksena kenkiä?Vai vaan korjauksia...Mulla on yhdet pariinkin otteeseen korjatut kengät ja enään niistä ei saa ehjiä joten ajattelin että jos teettäisin jossain samanlaiset...Onko jollain tietoa?? =)
Kenkien teettäminen?!
4
4339
Vastaukset
- fasfsdf
Etsin itse juuri samaa. Sain tietää Kenkämarskista, että Tarkka-ampujankadulla pitäisi olla joku joka tekee kenkiä. Hän ei lienee ainut, mutta ei heitä kovin tiheässä näy olevan...
- Blablo
Teetin Bootfactorylla saapikkaat ja hinnaksi tuli 450 euroa. Valmis olisi maksanut 240 egua, mutta kun tähän omaavaani erikoiseen jalkapariin ei valmiina sopivaa löytynyt, niin piti tehdä sitten ihan alusta asti.
Noissa mittatilausjalkineissa yleensä meneekin niin, että hinta on suunnilleen kaksinkertainen valmiisiin nähden.
Suomessa ei taida olla kuin kaksi oikeaa suutaria enää nykyään. Boot Factoryn Pekka Lahti ja Laitilan Jalkineen suutari Mikkonen. - jalanmittaus
Mittatilauksena voi tilata esim. Allen-Edmondsin kengät normaalilta suutarilta. Laitteella ensin mitataan jalan leveys ja pituus ja valitaan kuvastosta malli, ja täsmälleen sopiva koko (kengänkoko ja leveys C,D,E,F) tilaukseen.
- rodia
googlesta löytyy tämmöinen blogi jonka kirjoittaja tekee ilmeisesti naistenkenkiä mittatilauksena, kannattaa kysellä sieltä että onnistuisiko:
http://maensivu.blogspot.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564