Enennkuulumatonta musiikkia arvostelublogissa hehittiin TAPIO-nimistä PUNK-bändiä!? linkki: http://ennenkuulumatonta.blogspot.com/2008/07/tapio-vitun-hyv-punk-bndi.html
Onko tämä bändi tosiaan niin hyvä kuin tuossa artikkelissa väitetään? Onko joku nähnyt livenä?
PUNK ei ole KADONNUT SUOMESTA!
6
933
Vastaukset 6
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
"Tapio" on vanha Radiopuhelimien piisi jossa lauletaan jotain että "Tapio metsän kuningas, revi kyrpäni irti"... siitä ohjasi videon pahamaineinen "kissantappaja", kuvataiteilija Teemu Mäki. Tapio-nimisestä bändistä en ole kuullut, mutta olisivatko ottaneet nimensä tuosta..?
- hullu-helena
ainakaan niiden myspacesivun näytteiden perusteella, ei ole kummoinen pändi. livenä voi tietty olla eri juttu, ja makuja toki on monia. itse tykkäään hieman raaemmasta menosta.
- Catsy_666
Kantaaottavat sanoitukset. Hyvä henki!
- Punk Kari
Näin Tapion keikalla Valkeakoskella heinäkuussa ja bändihän toimi kuin metrinen halko...Hyvä meininki, hauskaa näytti jätkillä olevan...
Menkää ihmeessä katsomaan jos mahdollista.- Saturantaniemi
Mistähän noiden keikkakalenteriin pääsee käsiksi. Onko milloin Turussa? Kuka tietää?
- Punk Kari
Saturantaniemi kirjoitti:
Mistähän noiden keikkakalenteriin pääsee käsiksi. Onko milloin Turussa? Kuka tietää?
Tossa ekassa viestissä olevan linkin takaa löytyvässä arvostelussa on niiden myspace-sivun osoite. Sieltä näköjään löytyy myös keikkakalenteri, aika lyhyt tosin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557