Näin joskus n. vuosi sitten muistaakseni jossain lehdessä pienen jutun Super-Salmiakki ja Englanninlakritsi (sellainen kolmikerroksinen lakukarkki siis) aiheisista koruista. Ne oli muistaakseni lasista tehty ja oli sekä kaula- että korvakoruja.
Yhdessä koruista oli siis esimerkiksi tämä kaikkien tuntema salmiakkikuvio:
http://www.bakerson.lu/pics/Fazer_Super_Salmiakki_Xylitol.jpg
Nyt haluaisin tuollaisen hankkia mutta en kirveelläkään muista taiteilijan nimeä tai missä niitä myytiin. Kellään tietoa?
"Super Salmiakki" ja "Englanninlaku" korut?
4
1987
Vastaukset
- salmari
www.brinkkalanoutolintu.fi
siel joku niitä tekee- Veikko87stV
Se joku on Riikka Forsman.
Englannin lakuja saa muistaakseni myös pyöreinä. Kaikista "herkuista" on mahdollisuus saada korva-, kaula- ja rintakoru ja (jääkaappi)magneetti
- aurinko_inen
Englannin lakritsi koruja olen nähnyt ainakin huopaisina Taito Shopeissa ja esimerkiksi Lempäälän Ideaparkin "Mummola"-myymälässä.
- Koruja
Eivät ole lasia vaan polymeerimassaa. Ja minulta saa tilauksesta ihan millaisia vaan, löytyy vaahtokarkkia, salmiakkipääkalloa, englanninlakuja, cupcakes, supersalmiakkia, vaahtosieniä, ihan mitä vain, kuvia saa meiliin, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018023- 1075647
- 2794983
- 494923
- 763707
- 542930
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422348