hevarit

jou

HEVARIT IMEKÄÄ MUNAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

36

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou jou

      älä vitun hinttari paskahousu ala ehdottelemaan tai katkotaan sulta kädet

    • hevari

      nyt muistan taas miks nii vihaan räppäreitä ja hiphoppareita nii helvetisti enkä haluu olla niitten kans missää tekemisissä... jos me hevarit ollaa nii kauheita nii paras teilläki vaa pitää päänne kii... eikö tosiaankaan taas löytyny muuta valittamista perkele... niiiin lapsellista...

      • ToBe

        Itse olen aivan samaa mieltä vaikka itse olen "Hoppari" mutta itsestäni on todella rasittavaa jos joku "Hevari" tulee huutaan että "hopparit on perseestä" tai joku ruudinkeksijä tulee huutaan että "Hevarit on perseestä". Vakka itsekkään en pidä hevareista niin rupee silti aukoon päätäni niille...


      • seventh son

        heavybändeillä ja räppäreillä on vaa se ero et heavybändit on huipulla 2 vuosikymmentä ja räppärit 2 kuukautta....


      • *KaLMaH*
        seventh son kirjoitti:

        heavybändeillä ja räppäreillä on vaa se ero et heavybändit on huipulla 2 vuosikymmentä ja räppärit 2 kuukautta....

        siis toi on niin tosiasia että oikein sattuu.
        heavy ei kuole koskaan!


      • Heavy-
        ToBe kirjoitti:

        Itse olen aivan samaa mieltä vaikka itse olen "Hoppari" mutta itsestäni on todella rasittavaa jos joku "Hevari" tulee huutaan että "hopparit on perseestä" tai joku ruudinkeksijä tulee huutaan että "Hevarit on perseestä". Vakka itsekkään en pidä hevareista niin rupee silti aukoon päätäni niille...

        Olen asiasta samaa mieltä...Et se on rasittavaa tulla aukoo päätä.....eli vaik mä oon "Hevari" niin en mä mee kadulla aukoo jollekki lökäpöksylle et....Räppi on ihan paskaa... Mut mikä teillä on meitä hevareita vastaan... Mitä välii sillä on miltä näyttää tai mitä musaa kuuntelee!!!!! Miksei voi olla kamui ihan tyylistä tai musasta riippumatta?? hyväksyy sellasena ku on!!!!!!! vai eikö teillä oo mitää älyy sitä kohtaan teillä räppäreillä.. ei varmaa ku tollasta änkytystä kuuntelette... HÄHÄÄÄ!! \,,/


      • 2 hevaria= gay duo
        seventh son kirjoitti:

        heavybändeillä ja räppäreillä on vaa se ero et heavybändit on huipulla 2 vuosikymmentä ja räppärit 2 kuukautta....

        Ja Hevarit vois painua johonkin ähtäriin serkkujensa kanssa moshamaan. Suurin ero Hevarit on homoja hopparit ei!


      • HEVARI 45454545454
        *KaLMaH* kirjoitti:

        siis toi on niin tosiasia että oikein sattuu.
        heavy ei kuole koskaan!

        PERKELE!
        HEVI ON PARASTA VIELÄ SITTENKI KU KAIKKI SUURESTA NELIKOSTA LOPETTAA


      • HEVARI 45454545454
        HEVARI 45454545454 kirjoitti:

        PERKELE!
        HEVI ON PARASTA VIELÄ SITTENKI KU KAIKKI SUURESTA NELIKOSTA LOPETTAA

        KORJAAN...... VAIKKA SE ONKI THRASH-METALLIN NELIKKO
        NII MINÄ AINAKI LASKEN SEN HEAVY METALIKS


      • Joku Perspää
        2 hevaria= gay duo kirjoitti:

        Ja Hevarit vois painua johonkin ähtäriin serkkujensa kanssa moshamaan. Suurin ero Hevarit on homoja hopparit ei!

        Tarkottaaks toi nyt et kaikki hopparit on rasisteja?


      • taavet

        hevi on perseestä hirveetä huutelua vaan ei mitään Muuta. päätä käy särkee hevistä ei vittu mitä paskaa sori nyt mutta tälläset me räppi hipparit ollaan hevi is shit :D


      • Heville omistautunut
        taavet kirjoitti:

        hevi on perseestä hirveetä huutelua vaan ei mitään Muuta. päätä käy särkee hevistä ei vittu mitä paskaa sori nyt mutta tälläset me räppi hipparit ollaan hevi is shit :D

        Ai, mistähän lähtien Nightwish on ollut huutelua? Mistähän lähtien Black Sabbath, Deep Purple, Rainbow, Pink Floyd, Led Zeppelin, HIM yms Heavy Metal - bändit ovat olleet huutelua?
        Että meneppäs kikkarapäinen vittupää siitä keräämään asiallista tietoa ennenku tulet puhumaan täyttä paskaa=))

        Sitä en kiellä, ettäkö hevillä ei olisi alalajeja, joihin kuuluu tämä sun mainittema "huutelu"...
        Mutta sä oot yleistäny, että hevi on perseestä hirveetä huutelua vaan ei mitään Muuta. Näin ollen meinaat että kaikki hevi on huutelua?
        Opettele hankkimaan eka tietoa ennenku tuut tänne ES-tölkkies kans jauhamaan paskaa..


    • Subutex

      No , jokaisella on omat fantasiansa, mutta pitäisitkö ne ensi kerralla omana tietonasi, ettei äitisi tarvitse hävetä puolestasi!

    • Heavy-

      Just tommosii te Räppärit ootte.....Rupeette aukoo päätänne....Joka asiassa....esim....ulkonäössä,musiikin perusteella...Luulette vaan olevanne niin kunkkuja...et pitää oikeen sääliä teitä räppäreitä...

      • HuOh..

        Kukaan hevareista ei varmaankaan tiedä tämän nimisiä räppäreitä, kuten esim. Eazy-E ja 2Pac.. Noniin, vitun rasvaletit, ootte väärässä ja ihme kyllä, myös oikeassa. Jotkut nykyajan, HUOM! JOTKUT räppi/hoppi biisit eivät pysy listoilla, kuin sen kuukauden, pari. Mutta, nyt ottaen vaikka tuo 2Pac, on kuollut. Eli ei siis enää missää listoilla, mut hänen musaa on kunnioitettu noin 20 vuotta. Perehtykää ensin kunnolla räppiin, leikatkaa sitten lettinne ja sen jälkeen tulkaa aukomaan päitänne.


      • ...ton nimisii...
        HuOh.. kirjoitti:

        Kukaan hevareista ei varmaankaan tiedä tämän nimisiä räppäreitä, kuten esim. Eazy-E ja 2Pac.. Noniin, vitun rasvaletit, ootte väärässä ja ihme kyllä, myös oikeassa. Jotkut nykyajan, HUOM! JOTKUT räppi/hoppi biisit eivät pysy listoilla, kuin sen kuukauden, pari. Mutta, nyt ottaen vaikka tuo 2Pac, on kuollut. Eli ei siis enää missää listoilla, mut hänen musaa on kunnioitettu noin 20 vuotta. Perehtykää ensin kunnolla räppiin, leikatkaa sitten lettinne ja sen jälkeen tulkaa aukomaan päitänne.

        ...räppäreitä. mulla oli yks kamu joka kuunteli räppii (itse en), ja se mainosti sitä että kanttii alkaa kuuntelee, ku se on niin "parasta" ja haukku niitä mitä mä kuuntelin. sitten alko vituttaan sen valitus ja empä kuulunu enään sen kaveripiireihin.

        En itse ainakaan auo päätäni kellekkään räppärille, koska mulle on ihan vitun sama mitä toiset kuuntelee.


      • paska juttu
        ...ton nimisii... kirjoitti:

        ...räppäreitä. mulla oli yks kamu joka kuunteli räppii (itse en), ja se mainosti sitä että kanttii alkaa kuuntelee, ku se on niin "parasta" ja haukku niitä mitä mä kuuntelin. sitten alko vituttaan sen valitus ja empä kuulunu enään sen kaveripiireihin.

        En itse ainakaan auo päätäni kellekkään räppärille, koska mulle on ihan vitun sama mitä toiset kuuntelee.

        homo meininki näis hevari vs hoppari töpiceis ....miksei kummanki osapuolen homot antais olla? itehän kuuntelen räppiä mutta oon silti yhtäpaljon hevarien puolel

        hopparit jotka vihaa hevareita, TURPA KIINNI JA PIDÄ SE OMANA TIETONAS
        hevarit jotka vihaa hoppareita, TURPA KIINNI JA PIDÄ SE OMANA TIETONAS

        2pac on paskaa
        iron maiden on paskaa

        R.I.P Eazy-E o,o


      • Samah
        paska juttu kirjoitti:

        homo meininki näis hevari vs hoppari töpiceis ....miksei kummanki osapuolen homot antais olla? itehän kuuntelen räppiä mutta oon silti yhtäpaljon hevarien puolel

        hopparit jotka vihaa hevareita, TURPA KIINNI JA PIDÄ SE OMANA TIETONAS
        hevarit jotka vihaa hoppareita, TURPA KIINNI JA PIDÄ SE OMANA TIETONAS

        2pac on paskaa
        iron maiden on paskaa

        R.I.P Eazy-E o,o

        Itse kuuntelen räppiä mutta en ala aukoon päätä hevareille ihan aukomisen takia.

        Sen virhee olen tehny jo, pistin hevaria pataan baarin edustalla ja sama hevari pisti pataan minua sitten parin päivän päästä toisen baarin edessä... Noh siinä sitte jäätiin keskustelemaan ja yllätys yllätys me olemme melkein best frendejä tällähetkellä.

        Käymme keikolla kummankin musiikkimaun mukkaan ihan sen kaveruuden ja meiningin takia.

        Se on minulle ainavan helvetin perkeleen sama mitä muut kuuntelee, mutta sillon on aika vaijentaa ne jotka tulevat aukomaan päätään.

        Olen puhunut ja ottakaa tästä lapset oppia


    • Purzz

      siis eivittu tä on läppä keskustelu:D sain taas parin tunnin naurut kiitos siitä:)

      • 8DDDD

        NO ÄLÄ 8DDD EI FITTU..
        EI MUL OO MITÄÄ HOPPAREIT VASTAA MUT USEIMMAT ON KYL NIITÄ YLIMIELISII PELLEI, EI MILLÄÄ PAHAL.


      • 2pacripootkunkku
        8DDDD kirjoitti:

        NO ÄLÄ 8DDD EI FITTU..
        EI MUL OO MITÄÄ HOPPAREIT VASTAA MUT USEIMMAT ON KYL NIITÄ YLIMIELISII PELLEI, EI MILLÄÄ PAHAL.

        hei hevi letit menkää jo vittuu täält räppi pleissist hei ei teis oo munaa mun räppi jengi kamut hakkais teiä hevi korsu porukat vaik silmät kii meil on sinkot ja ak seiskaneloset ni älkää tulko vittuilee ja jos arvostelette too paccii ni tullaa vähä morjestamaa teiä oven kaa pesä pallo mailalla meinaa too päc on gangsta inda hoods ja teki paljo musaa ja cuulii kanksta räppii mut sit joku kateellinen heviletti ampu sen ei vittu!!!!!!!!


      • räppi4live
        2pacripootkunkku kirjoitti:

        hei hevi letit menkää jo vittuu täält räppi pleissist hei ei teis oo munaa mun räppi jengi kamut hakkais teiä hevi korsu porukat vaik silmät kii meil on sinkot ja ak seiskaneloset ni älkää tulko vittuilee ja jos arvostelette too paccii ni tullaa vähä morjestamaa teiä oven kaa pesä pallo mailalla meinaa too päc on gangsta inda hoods ja teki paljo musaa ja cuulii kanksta räppii mut sit joku kateellinen heviletti ampu sen ei vittu!!!!!!!!

        menkää vaa kuuntelee niitä kitara rimputuksia ja heiluttaa rasvasta paska ponin häntää musiikin tahdissa senki likat, räppi on elämän tyyli ja siinä on jotain sanomaa sentää ku lauletaa tough laifista ja ku niggat ampuu kadulle toisii ihmisii, se on nii rankkaa!!!!!!!!!!!!! hevissä on semmost paskaa et laulaja oksentaa mikrofonii ja hoilaa jostai vidun enkeleistä saatana, melko homoa!!!!! kuunnelkaa vaikka pikku g ku se kertoo ylä aste laisen elämästä ja kertoo kaikkee tupakoinnista (se kohta ku ne menee koulun nurkille polttaa) se on aika rankkaa tekstii...


      • HEVARI 4545454545454
        räppi4live kirjoitti:

        menkää vaa kuuntelee niitä kitara rimputuksia ja heiluttaa rasvasta paska ponin häntää musiikin tahdissa senki likat, räppi on elämän tyyli ja siinä on jotain sanomaa sentää ku lauletaa tough laifista ja ku niggat ampuu kadulle toisii ihmisii, se on nii rankkaa!!!!!!!!!!!!! hevissä on semmost paskaa et laulaja oksentaa mikrofonii ja hoilaa jostai vidun enkeleistä saatana, melko homoa!!!!! kuunnelkaa vaikka pikku g ku se kertoo ylä aste laisen elämästä ja kertoo kaikkee tupakoinnista (se kohta ku ne menee koulun nurkille polttaa) se on aika rankkaa tekstii...

        TAJUA SENKI PERKELE LÖKÄPÖKSY ETTÄ HEVI O MYÖS ELÄMÄN TAPA
        JA SITÄ PAITSI KU KAHTOO VAIKKA SLAYERIN KITARISTIA
        SE ON PALJON RANKEMPAA TOUHUA KU JONKU PIKKU G
        TOUHUT


      • AHahahahah
        HEVARI 4545454545454 kirjoitti:

        TAJUA SENKI PERKELE LÖKÄPÖKSY ETTÄ HEVI O MYÖS ELÄMÄN TAPA
        JA SITÄ PAITSI KU KAHTOO VAIKKA SLAYERIN KITARISTIA
        SE ON PALJON RANKEMPAA TOUHUA KU JONKU PIKKU G
        TOUHUT

        ...Sanoi lökäpöksy Pietaarii.


      • Joku Perspää
        2pacripootkunkku kirjoitti:

        hei hevi letit menkää jo vittuu täält räppi pleissist hei ei teis oo munaa mun räppi jengi kamut hakkais teiä hevi korsu porukat vaik silmät kii meil on sinkot ja ak seiskaneloset ni älkää tulko vittuilee ja jos arvostelette too paccii ni tullaa vähä morjestamaa teiä oven kaa pesä pallo mailalla meinaa too päc on gangsta inda hoods ja teki paljo musaa ja cuulii kanksta räppii mut sit joku kateellinen heviletti ampu sen ei vittu!!!!!!!!

        Tämä teidän räppi jengi toimii siis aika kommunistisesti ku ei saa edes omaa mielipidettä olla 2pacist ku heti tullaan hakkaamaan. Ja sitä paitsi en usko että kukaan heviletti ampu sen jätkän Eiks siin niin käyny et joku toinen gangsta jengi tappo sen?


      • hevari12
        2pacripootkunkku kirjoitti:

        hei hevi letit menkää jo vittuu täält räppi pleissist hei ei teis oo munaa mun räppi jengi kamut hakkais teiä hevi korsu porukat vaik silmät kii meil on sinkot ja ak seiskaneloset ni älkää tulko vittuilee ja jos arvostelette too paccii ni tullaa vähä morjestamaa teiä oven kaa pesä pallo mailalla meinaa too päc on gangsta inda hoods ja teki paljo musaa ja cuulii kanksta räppii mut sit joku kateellinen heviletti ampu sen ei vittu!!!!!!!!

        Oot joku 8


    • jou jou jou

      Kaikkihan nyt sen tietää, et miks räppärit ja hiphopparit käyttää lökäpöksyjä... siks että ne voi kaikessa rauhassa paskoo housuunsa, jos joku käy vähän uhitteleen :)

    • totuus...........

      Räppärit eivät tiedä, mistä metallissa on todellisuudessa kyse.
      Hevarit eivät tiedä mistä hip hopissa/räpissä, (vai mikä vittu nyt onkaan) on kyse.
      Metallissa on paskoja bändejä, mutta myös niitä "oikeita bändejä".
      Hip hopissa on paskoja mutta myös "oikeita" artisteja.

    • hevari12

      jaa että räppi elämäntyylii.......no huhuhhuuu. Niinnii. kaiseki sit o elämäntyylii paskoo pöksyihinsa ja ampuu ihmisii kaduille. Niimmuute mistä lähtien hevareil o ollu rasvaletti.

    • nobody...

      Vessan seinää onkin sotkettu jo paljon...

    • Ihan rauhassa kaikki

      Eikös nyt vaan ihan kaikki hevarit, räppärit, hopparit, , hipit, ja kaikki muut erilaisuudet voitais vaan olla ihan asiallisia toisilleen, ei kukaan ole ketään tuomitsemaan musiikin/tyylin perusteella, koska se voi/on yleisesti erilaisuutta. Nimenomaan jokainen "hevari", "räppäri" , "hippi" yms. Ei kellään ole mitään varaa sanoa kestään mitään. Antakaa toistenne tehdä sitä mitä haluaa ja olla sitä mitä haluaa. :) Sitä paitsi mitä vikaa räpissä/hevissä/missään muussakaan loppujen lopuksi on? Maku asioita ne on itselle ihmiselle, ja niistä ei voi kiistellä, muuta kuin tämän foorumin tavalla, kaikki aukoo toisilleen päätä. Eikä se nyt auta ketään, eikä tee ketään paremmaksi. Ei mistään kaikesta/kaikista tarvitse tykätä, mutta en ainakaan itse ketään mollaakkaan. Itselä ei ole mitään räppiä, heviä, hoppia, ynnä muutakaan musiikki tyyliä mitään vastaan. Tai jos olen, niin pidän sen mieluusti ihan omana tietonakin tai sitten vain sanon että itse en pidä, ei voi mitään. Ei silti tarvitse ruveta ketään haukkumaan, ihan molemmille "klaaneille" tiedoksi, tarkoitan siis "hevareita" ja "räppäreitä/hoppareita" . PS. Itse olen hevari. Ei ainakaan minulla ole mitään yhtäkään räppäriäkään vastaan, tunnen monia, mukavia ovat! samoin tunnen hevareita, mukavia hekin. Mutta mielipide kysymys kai.

    • Lapset

      Miks nämä hevarit tulee tänne Rap palstalle? Vitun idiootit jos ette kestä että täällä hopparit haukkuu teitä pysykää poissa.

    • erger

      Ei vittu, mikä nolo keskustelu...helvetin -95:toset... about 60% "hoppareista" ei täällä ole oikeita hoppareita, ja sama pätee täällä oleviin hevareihin, kun noin idiootilta viestit kuulostaa.

    • thrash1

      HAAHA hopparit tykkää kävellä paskat housuis ;)

    • gregdf

      ite tykkään mielummin hevist. noille hoppareille ja räppäreille tiedoks et se homo ei oo mikää haukkumis tai nimittely sana

    • hahahha

      parasta lukee näitä hirveitä haukkumis paskan jauhantaa tääl aina, tää ei kans ikinä lopu. mitä väliä onko poppari, räppäri, hevari, fruittari, tavis, yms yms yms. :DD tsiisus haha

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe