!!!!!!!!!!!!!

???????

Olisko jäänyt huomioimatta tään keskustelusaitin tarkoitus,kun tänne kirjoitetaan mitä sattuu.....

Vaihda mielipiteitä karaokesta ja parhaista karaokebiiseistä.

6

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilletalle

      Siksi laitan lekkeriksi. Olen esittänyt mielipiteeni karaokesta, lauluista ym. Otan osaa keskusteluihin, niin kauan aikaa kun ne kiinnostavat tai jos kiinnostavat. Tai tunnen siihen muuten vain tarvetta. Aina silti löytyy joku rääpijä, joka kääntää mielipiteeni minun analysoinniksi. Minä entinen näkymätön pentu, nyt hullu ym... Mutta kaikki kiva johtuu vain siitä, että harrastan karaokea! Millä muodoin pääasiallisesti, sen moni on vissiin tajunnutkin. En kai muuten täällä kirjoittelisi. Värikästä
      touhua!

      Se joka näykkäsee parilla sanalla, pelkää hampaidensa katkeavan. Easyja tapauksia. Aika värittömiä, mitään sanomattomia ja kaikenlisäksi sellaisia kappaleitakin löytyy karaokessakin. Ihme ja gumma. Paikkansa niilläkin silti...

      Keskustellaanko sinusta tuossa rikospoliisijutussa puhtaasti karaokesta ja parhaista biiseistä? Onko siinä ylipäätään montaakaan asiallista keskustelijaa?
      Siksi toisekseen, on totta sekin, että jos aiheet olisivat noin rajallisia, taitaisi kirjoitukset loppua pian, tai syntyä kunnon tappeluketjuja. Kun joku tykkää siitä ja toinen tästä --- pöh! Ja kun karaokessa ollaan yhtä suvaitsemattomia, kuin muussakin elämässä.

      Menen wordin puolelle ja yritän pysyä siellä. Alkaa niin tympäistä tuo muutaman lauseen nalkuttamisien lukeminen. Me kun emme kukaan voi netissä toisillemme mitään, kunhan sorminiveliämme rasitamme.

    • jos ei ymmärrä tekstiä

      Ei ole ihme, jos ei ymmärrä. Sekavaa ja omahyväistä paskomista ja muka loistamista eri palstoilla. Hän ei muka ole kenenkään puolella tässä ihme kiistelyssä oikeudesta pitää laulukisoja tietyllä nimellä. Aikoinaan luin tilletalleakin ja läpihän paistoi kumman puolella hän oli. Tuosta tekstien sekavuudesta...sitä se helle ja lääkkeet tietävät - tai ehkä niiden nauttimatta jättäminen.

      • tilletalle

        Mä olen oikeudenmukaisuuden puolella. Olkoon sitä edustavat henkilöt ketä ovat. Voin muuttaa mielipiteitäni, varsinkin kun paskakärpäset alkaa vallata pihapiiriä ja tuholaiset valtaa paikkansa ansainneet kasvit.

        Olkinainen, voi olla jättiläiskoiranputki, jos oikein on onneton olo. (Vissiin kielletty pihakasvi)

        Meidän seuduilta ne ovat hävitetty. Kuten kateus, viha ja roviotouhut...

        Enkö olekin omahyväinen? Jestas oonpa onnellinen. Paskominen, no aikas luonnollista sieltä toisesta päästä.

        Muuten miten tekstieni sekaavuudesta saa jotain mielikuvia? Justhan valitit. Nyt paljastit yksinkertaisesti taas vain omat tuntemuksesi, et mielipiteitäsi. Käsittele sinäkin asioita asiatasolla, eikä henkilötasolla.

        Jonkun sortin Pilleristikö se taas alkaa lääkkeidensä myynnin? Joku fani kuitenkin. "Muka loistamista eri palstoilla", onko se samaa kuin muka laulamista, muka tanssimista, muka ammattilaisuutta? Osaatko sanoa, mitä sellainen toiminta on muka muka maassa, onko oikeaa vai poikkeavaa?

        En tietenkään voi ihan suvereenisti puolustaa ihmistä tai hänen paapojajoukkojaan, jotka kannattavat melko ronskeja keinoja -- niitä keinoja, joita saattaa muutama mielensä menettänyt käyttää. Ooteko ajatelleet riidanhaastajat, teidän himonne riidellä saa aikaan koko ajan ukkospilven kaltaisia kimppuja, jotka iskevät salamoitaan, heihin, kutka vain tielle sattuu, etenkin viattomien päälle?

        Irvistelkää nyt, ketkä ette kisoissa pärjänneet, itkekää, niin tilletalle saa olla ---lammikkonne. Mulla riittää siihen rohkeutta. Haistaahan tuon saman tarinan uudelleen alkamisen syyn taas - ihan omaksi pettymykseksenne ja turhautumisenne aiheuttamiksi.

        Langettaisin vastuun herjaketjuista myös niille, jotka haluavat manipuloida, olla suvaitsemattomia ja vastuuttomia. Tässä taas nähdään mikä otus ihminen loppujen lopuksi on - - p --- hännänjatke!

        "Sekavat ajatukset" tulevt kertojan omasta päästä, koska me emme tunne itseämme, vaan näemme itsemme ja toimintamme toisistamme, varsinkin ne, joita emme itsessämme hyväksy.

        Tätä sanotaan siksi kuuluisaksi peiliin katsomiseksi... Sain onneksi tehtyä toimia Wordin puolella. Siksi olen ihan tyytyväinen taas.

        Mua ei klikata. Asia oikeasti on näin. Klikkaatko sinä(te) ketä haluat(te)? Epäilen. Hallitse itsesi.


      • pilleristi
        tilletalle kirjoitti:

        Mä olen oikeudenmukaisuuden puolella. Olkoon sitä edustavat henkilöt ketä ovat. Voin muuttaa mielipiteitäni, varsinkin kun paskakärpäset alkaa vallata pihapiiriä ja tuholaiset valtaa paikkansa ansainneet kasvit.

        Olkinainen, voi olla jättiläiskoiranputki, jos oikein on onneton olo. (Vissiin kielletty pihakasvi)

        Meidän seuduilta ne ovat hävitetty. Kuten kateus, viha ja roviotouhut...

        Enkö olekin omahyväinen? Jestas oonpa onnellinen. Paskominen, no aikas luonnollista sieltä toisesta päästä.

        Muuten miten tekstieni sekaavuudesta saa jotain mielikuvia? Justhan valitit. Nyt paljastit yksinkertaisesti taas vain omat tuntemuksesi, et mielipiteitäsi. Käsittele sinäkin asioita asiatasolla, eikä henkilötasolla.

        Jonkun sortin Pilleristikö se taas alkaa lääkkeidensä myynnin? Joku fani kuitenkin. "Muka loistamista eri palstoilla", onko se samaa kuin muka laulamista, muka tanssimista, muka ammattilaisuutta? Osaatko sanoa, mitä sellainen toiminta on muka muka maassa, onko oikeaa vai poikkeavaa?

        En tietenkään voi ihan suvereenisti puolustaa ihmistä tai hänen paapojajoukkojaan, jotka kannattavat melko ronskeja keinoja -- niitä keinoja, joita saattaa muutama mielensä menettänyt käyttää. Ooteko ajatelleet riidanhaastajat, teidän himonne riidellä saa aikaan koko ajan ukkospilven kaltaisia kimppuja, jotka iskevät salamoitaan, heihin, kutka vain tielle sattuu, etenkin viattomien päälle?

        Irvistelkää nyt, ketkä ette kisoissa pärjänneet, itkekää, niin tilletalle saa olla ---lammikkonne. Mulla riittää siihen rohkeutta. Haistaahan tuon saman tarinan uudelleen alkamisen syyn taas - ihan omaksi pettymykseksenne ja turhautumisenne aiheuttamiksi.

        Langettaisin vastuun herjaketjuista myös niille, jotka haluavat manipuloida, olla suvaitsemattomia ja vastuuttomia. Tässä taas nähdään mikä otus ihminen loppujen lopuksi on - - p --- hännänjatke!

        "Sekavat ajatukset" tulevt kertojan omasta päästä, koska me emme tunne itseämme, vaan näemme itsemme ja toimintamme toisistamme, varsinkin ne, joita emme itsessämme hyväksy.

        Tätä sanotaan siksi kuuluisaksi peiliin katsomiseksi... Sain onneksi tehtyä toimia Wordin puolella. Siksi olen ihan tyytyväinen taas.

        Mua ei klikata. Asia oikeasti on näin. Klikkaatko sinä(te) ketä haluat(te)? Epäilen. Hallitse itsesi.

        hih hih miksi muistit minnuu? Mukavaa kun muistit.Taidat olla taas vauhdisssa


      • tilletalle
        pilleristi kirjoitti:

        hih hih miksi muistit minnuu? Mukavaa kun muistit.Taidat olla taas vauhdisssa

        hyvin ikävään tietoon. No, laittaa miettimään elämän todellisia arvoja entistä hartaammin.

        Nyt taas tuntuu paremmalta. Sellaista se on. Terve sullekin pilleristi, oli kiva lukasta pari riviäs!

        Mun viestejä on taidettu poistaa, mutta eipä haittaa. Jo joutikin. Onneksi tää mun depressiokauteni tulee aiheista ja menee niin nopeasti ohitse, kun annan itseni käydä tilanteen läpi.. Sitten taas linnunlaulua kuuntelemaan ja kaikkea kivaa tekemään. Sellaista toki, jota ei tarvitse katua tai hävetä. Hävetköön muut. Mä oon sen asian oppinut ja en pidä siitä kaverista yhtään. Mullan alla ollaan sitten aika hiljaa ja nukutaan vaan....


    • JKL64

      Mistä löydän Miljoonasateen Olkinainen biisin karaokena?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe