Hei! Olen lähdössä Lontooseen ensi viikolla. Osaisiko joku kertoa, löytyykö sieltä muodikkaita ja kohtuuhintaisia XL-kokoisia (itse asiassa XXL-kokoisia) vaatteita myyviä liikkeitä? Mielellään suht. keskustasta...
XL-vaatteita Lontoosta
6
1070
Vastaukset
- Raidallinen villasukka
Evansissa taisin käydä muutama vuosi sitten, oli kivaa vaatetta: http://www.evans.co.uk
Monissa kaupoissa oli myös omia isojen osastoja, mutta ei nyt tuli niitä mieleen. Olisikoan ollut joku C&A?- Purple Cow
Kiitos tiedosta ja linkistä! Valikoima näytti oikein hyvältä ainakin netissä. Täytyypä käydä paikan päällä katsastamassa.
- Zee
Myös isoilla tavarataloketjuilla, ainakin Debenhamsilla ja Marks & Spencerillä, on isojen kokojen mallistot ja vaatteet suht edullisia. Ko. firmojen sivuilla on jossain "store finder", josta voi etsiä osoitteet valmiiksi. Yleensäkin brittikaupoissa kokoja on usein kokoon 20 tai 22 saakka (käsittääkseni 50/52 meikäläisissä koissa). Isojen kokojen mallistoissa kokoja on sitten lisää. Eli jos mahdut tuohon kokoon, niin löydät varmasti vaikka mitä. Hauskaa shoppailua!
- 145
vastaa meillä kokoa 46-48 ...
- kapa..
145 kirjoitti:
vastaa meillä kokoa 46-48 ...
Brittikoko 22 vastaa suomen koossa kokoa 50, mielestäni jopa reilu sellainen. Käytän suomessa kokoa 46/48 ja brittikokoina olen ostanut 16-18 kokoisia vaatteita, useat koot ovat jopa reiluja.
- 145
kapa.. kirjoitti:
Brittikoko 22 vastaa suomen koossa kokoa 50, mielestäni jopa reilu sellainen. Käytän suomessa kokoa 46/48 ja brittikokoina olen ostanut 16-18 kokoisia vaatteita, useat koot ovat jopa reiluja.
olen ottanut netistä englantilaisen mittataulukon ja sen mukaan kommentoin. sorry.
pitänee painaa mieleeni numero 22; on mun koko ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947