Petri Munck

Munck*

Moih..onx tääl ketään Petri Munck fanii??
Jos on nii kirjotelkaa tälle sivulle.
Mun mielest se on TOSI ihana!!Levoton prinssiki on mun lemppari biisi.Kaikki Petri Munck:in fanit kirjotelkaa tälle sivulle

9

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään fani !!!

Ei sen näössä oo mitään vikaa, mut en mä sen mikään vitun fani oo. Veikkaanpa et oot ala- tai yläasteella. (Haha..miten arvasin)
      Se Petri on semmonen pikkutyttöjen unelma.

• ...

en mä mikään fani ole... se levoton prinssi on vaan keskinkertainen kappale... mutta täytyy kyllä sanoo että on siinä petri-pojassa silmäniloa...;)

• Munck*

Nonni,onhan se teijän mielest iha ok.Ex kummankaa mielest se oo hyvännäkönen???
        Jep oon alaasteel,viel vuoden.

• ....
        Munck* kirjoitti:

Nonni,onhan se teijän mielest iha ok.Ex kummankaa mielest se oo hyvännäkönen???
        Jep oon alaasteel,viel vuoden.

siis eiköhän kumpikin meistä tarkoittanut että ei sitä viitti kuunnella mutta kattella kylläkin...

• Munck*
        .... kirjoitti:

siis eiköhän kumpikin meistä tarkoittanut että ei sitä viitti kuunnella mutta kattella kylläkin...

Ahaa..Ymmärsin väärin.Zorry,et sekoilin :)
        Eli se on teijän mielet ok:n näkönen.Joo ok.

• Munck*

Ex tääl oo ketää kunnon Petri Munck fanii??
      Aika outoo...

• Munck*

Mis ossas vois nähä Petrin "Levoton prinssi" musavideon??

• zonja__^

kyllä..olen todellaki petri munck fani..täytyy myöntää..upea lauluääni ja laulunsanat

• .................

mut en koskaan tajunnut sitä Levotonta prinssiä. "Mitä ikinä sä siellä teet, tiedäthän, varmaan sen, mä samoin sulle tekis en." Siis yrittääkö toi olla jotenkin romanttista? "Mitä pahojasi siellä teetkin, niin en tekisi samoin." Omahyväiseltä enemmän kuulostaa ellen missaa jotain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      230
      3009
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      195
      2637
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      112
      1253
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1108
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      1105
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      371
      1082
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1005
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      818
    Aihe