Miehen loma vituttaa!!!!!

jepss1

Ekaksi luojan kiitos miehen loma loppuu kohta!!! Onneksi!

Se on kumma homma, kun mies on lomalla niin se tosiaan on lomalla... lomalla kodista, lapsistaan ja naisestaan. Hengaillaan poikien kans mökillä ja juodaan kaljaa, joka saatanan päivä. Ja tosiaan mullakin on loma, mutta TOSIAAN olen täällä kotona ja hoidan kodin ja lapset. Ja tietysti sen miehen kun se joskus kotona sattuu käymään. Vituttaa niin rankasti, ilmotetaan vaan et en tule tänäänkään. Sit saat raivot niskaan, kun ihmettelee kun ei kotia tule.

On pettänyt jo useasti, jäänyt kiinni valehtelusta, niin tietty heti mietityttää mitäs nyt meneillä, kuinka monelle naiselle nyt viestiä menee, mun selän takana!

Helpompi olisi kun heittäis ulos tuommosen miehen, vituttaa tuo kaljan juonti, ja koko ajan kavereiden kans oleminen. Takana 5 pitkää vuotta ja tappelun aihe aina sama, mies ja juominen.

Perseestä nämä lomat!!!

Mites teillä?=)

26

6480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiles

      Ottakaa ensi kesänä lomat eri aikaan ja sinä ensin. Kun lomasi alkaa painut muualle ja jätät lapset ja kodin miehelle..sinähän olet lomalla :)

      Jos voit siirrä viimeinen lomaviikkosi jo nyt.. mene takas töihin ja pidä vasta sitten kun miehesi loma on ohi.

    • rewytr

      Ei se loma ole ongelmanne ydin, vaan miehesi käytös. Kierrät asian ydintä kuin kissa kuumaa puuroa, kun kuvittelet, että tuo kaikki johtuu kesälomasta.

      Eihän tuollaista kannata sietää. Miksi siedät? Pettää, valehtelee eikä halua viettää lomaa perheensä kanssa.

      Aika uskomatonta. Minä panisin tavarat jakoon.

    • kesä ja

      ensimmäinen loma meni ihanasti.Ei stressiä eikä pahaa mieltä.
      Jätin mieheni keväällä otin lapseni ja muutin omaan asuntoon.
      Kyllästyin vuosien pahaan oloon juomisen takia sitä ei kannata kenenkään kestää.
      Ihana herätä aamuisin virkeänä uuteen päivään ja jaksaa lapsenkin kanssa paljon paremmin.
      Olen käynyt tanssimassa, lomaillut lapsen kanssa ja tehnyt kaikkia niitä ihania asioita mitä mieleni on aina halunnutkin.
      Suosittelen kaikille joilla on alkoholisti mies.
      Omaa elämää ei kannata hukata huonossa suhteessa.

      • jepss1

        Se kuulostaa niin helpolta, mutta todellisuudessa hankalaa, ainkin minulla.... jotenkin "jäänyt kiinni" mieheen. Kaljaa kuluu paljon, aina pitäs saada muutama ottaa "eihän siinä mitään pahaa ole"- kuuluu joka kerta.

        Ja nämä v***n reissut, kalaan mennään yms. mutta todellisuudessa sinne mennään korin kaljaa kans ja pistetään pää sekasin.

        Vmäisiä varsinkin aamut, kun ite nousee lasten kans ja mies makaa puolille päivin sängyssä ja haisee suoraan sanottuna paskalle. Änkyröi sit krapulassa.

        Tiedän ettei pystyis olemaan kuukautta ottamatta yhtään, vaikka sanoo ettei juominen ongelma.

        Haaveilen "vapaasta" elämästä, mutta tiedän että ikävöisin miestäni paljon, enkä halua nähdä häntä jonkun muun kans.

        Liian monimutkaista tämä elämä....


      • help!
        jepss1 kirjoitti:

        Se kuulostaa niin helpolta, mutta todellisuudessa hankalaa, ainkin minulla.... jotenkin "jäänyt kiinni" mieheen. Kaljaa kuluu paljon, aina pitäs saada muutama ottaa "eihän siinä mitään pahaa ole"- kuuluu joka kerta.

        Ja nämä v***n reissut, kalaan mennään yms. mutta todellisuudessa sinne mennään korin kaljaa kans ja pistetään pää sekasin.

        Vmäisiä varsinkin aamut, kun ite nousee lasten kans ja mies makaa puolille päivin sängyssä ja haisee suoraan sanottuna paskalle. Änkyröi sit krapulassa.

        Tiedän ettei pystyis olemaan kuukautta ottamatta yhtään, vaikka sanoo ettei juominen ongelma.

        Haaveilen "vapaasta" elämästä, mutta tiedän että ikävöisin miestäni paljon, enkä halua nähdä häntä jonkun muun kans.

        Liian monimutkaista tämä elämä....

        Minä taas toivosin, joskus että mieheni hukkuis sinne kalareissulle kännis...rankkaa mutta totta, paska ei aattelen muita kuin itteänsä.


      • retards
        jepss1 kirjoitti:

        Se kuulostaa niin helpolta, mutta todellisuudessa hankalaa, ainkin minulla.... jotenkin "jäänyt kiinni" mieheen. Kaljaa kuluu paljon, aina pitäs saada muutama ottaa "eihän siinä mitään pahaa ole"- kuuluu joka kerta.

        Ja nämä v***n reissut, kalaan mennään yms. mutta todellisuudessa sinne mennään korin kaljaa kans ja pistetään pää sekasin.

        Vmäisiä varsinkin aamut, kun ite nousee lasten kans ja mies makaa puolille päivin sängyssä ja haisee suoraan sanottuna paskalle. Änkyröi sit krapulassa.

        Tiedän ettei pystyis olemaan kuukautta ottamatta yhtään, vaikka sanoo ettei juominen ongelma.

        Haaveilen "vapaasta" elämästä, mutta tiedän että ikävöisin miestäni paljon, enkä halua nähdä häntä jonkun muun kans.

        Liian monimutkaista tämä elämä....

        Ehkäpä ongelmana oot sitten sinä jos inhoot kaikkea mitä miehes tekee ja silti jäisit ikävöimään sitä..Ei olis pahitteeks sullekaan ottaa sitä järkeä käyttöön tunteiden sijasta, et ois tohon tilanteeseen joutunutkaan jos osais niitä aivoja käyttää


    • kuulostaapa tutulta

      tulee ihan mieleen aika, kun esikoinen oli vauva,miehen piti saada nukkua aamulla, koska oli töissä ja miehe piti saada nukkua aamulla, kun oli lomalla. Ei ne vaan tajuu....
      Ehkä kannattaisi järkätä itselle loma esim. kun mies töissä ja lapset hoidossa ja lähtee vain pois.

      • ei parisuhteesta

        Miksi te annatte miesten selitysten upota teihin? "eihän nyt muutama olut haittaa" "olen lomalla". Parisuhteesta ei olla lomalla. Lomalla ei eletä niinkuin poikamiehet. Myös teillä on oikeus pitää lomaa, joten mies uhraa lomastaan aikaa, jotta tekin pääsette välillä rentoutumaan, olipa se biletystä, alennusmyynnissä shoppailua ilman lapsia tai hierojalla käyntiä, mitä vain.
        Jos se muutama olut haittaa, niin miehelle ilmoitus, että kyllä, muutama olut haittaa. Älkää olko kynnysmattoja ja jos ei järjestystä löydy niin älkää hukatko omaa elämäänne roskaan vaikka se lähteminen tuntuisi kuinka työläältä. Te omalla käytöksellänne ja hiljaisella hyväksymisellänne mahdollistatte tilanteen.


    • todellakin

      Olen kokenut aivan saman, kun miehellä alkoi loma se oli yhtäkuin joka päiväistä ryyppäämistä. Minulla oli aina kauhea stressi paljon ennen kuin hänen lomansa alkoi, kun tiesin mitä se taas olisi: ryyppäämistä, ryyppäämistä. Lopulta sain tarpeekseni ja erosin, enkä ole todellakaan katunut. Jaksamista sinulle.

      • ole ongelma,

        vaan se ettei halua olla perheen kanssa, sinun kanssasi:-(. Sitä minä en kestäisi, en katselisi, en odottelisi. Anteeksi vaan. Oli loma tai ei, ei voi irrottautua perhe-elämästä tuolla tavalla. Lomahan juuri on sitä aikaa, kun voi vihdoinkin olla rauhassa perheen kanssa...!


    • jtpsi

      Voi hemmetti mikä idiootti mies sulla on. Jos kaverilla on omia lapsia, niin kyllä se loma kuuluu heidän kanssaan viettää ainakin isoksi osaksi. Toki pieni alle viikon omalomakin pitää olla.

      Itse suunnittelen koko lomani lasten ehdoilla ja työni puolesta paljon matkustaneena esimerkiksi huomenna otan kakarat ja lähden heidän kanssaan reissuun, jotta Vaimo saa olla edes hetken yksinään eikä jatkuvasti huolehtia meistä muista.

      Ei kannata jäädä tuommoisen kanssa ihmettelemään. Kaveri ei muutu vaikka uhkaisit erotakin (toki väittää muuta).

      • jepss1

        Eipä ole miehestä kuulunut nyt mitään, viimeksi eilen... vitun kivaa, oikeesti mieheni on perseestä. Luulis et mies on sen verran vakavana tässä suhteessa, ettei käytäytyis näin. Tiedän, olen katsonut liikaa läpi sormien....ja aina anteeksi antanut, totta kai "eihän tämmösen takia tartte erota" ja "eikä tämän takia VOI erota"- tässä näitä mejän fraaseja.

        Yksi vakio fraasi "ethän tämmösen takia heittäis kaikkia hyviä hetkiä pois, monen vuoden suhdetta"


        Vituttaa kun tiedän et baaris varmaan ollu ja iskettänyt naisia, nyt makaan kaverin luona krapulas. Saan inhon väreitä koko ajatuksesta!

        Kuulosti taas ehkä siltä että inhoan koko miestä, joo niin teen ajoittain. Mutta myös rakastan.

        Nyt pitää hengittää etten hermostu ja saa omaa päivää pilalle, pitää olla miettimättä koko miestä....


      • selityksiä, selityksiä
        jepss1 kirjoitti:

        Eipä ole miehestä kuulunut nyt mitään, viimeksi eilen... vitun kivaa, oikeesti mieheni on perseestä. Luulis et mies on sen verran vakavana tässä suhteessa, ettei käytäytyis näin. Tiedän, olen katsonut liikaa läpi sormien....ja aina anteeksi antanut, totta kai "eihän tämmösen takia tartte erota" ja "eikä tämän takia VOI erota"- tässä näitä mejän fraaseja.

        Yksi vakio fraasi "ethän tämmösen takia heittäis kaikkia hyviä hetkiä pois, monen vuoden suhdetta"


        Vituttaa kun tiedän et baaris varmaan ollu ja iskettänyt naisia, nyt makaan kaverin luona krapulas. Saan inhon väreitä koko ajatuksesta!

        Kuulosti taas ehkä siltä että inhoan koko miestä, joo niin teen ajoittain. Mutta myös rakastan.

        Nyt pitää hengittää etten hermostu ja saa omaa päivää pilalle, pitää olla miettimättä koko miestä....

        "eihän tämmösen takia tartte erota" ja "eikä tämän takia VOI erota"- tässä näitä mejän fraaseja.

        Yksi vakio fraasi "ethän tämmösen takia heittäis kaikkia hyviä hetkiä pois, monen vuoden suhdetta"

        Siis mieshän kertoo sinulle mitä sinun pitää ajatella. Ei ihme, että mies tekee mitä tykkää ja sitten antaa sinulle valmiit ajatukset päähän mitä sinun pitää tilanteesta ajatella. Ja sinä ajattelet. Katso peiliin ja tarkastele korvien väliäsi. Kyllä, sieltä löytyy oma pää, jolla voi vähäsen ajatellakin, ettei tarvitse miehen manipulointeja hyväksyä. Joko rajat ja tiukat miehelle tai mies vaihtoon. Suosittelen jälkimmäistä. JSSAP.


    • osaa!

      Jospa miehesi ei ole vielä kasvanut aikuiseksi? Onko nuo muut miehet joiden kanssa hän hengailee perheellisiä?

      Meillä on se onni, että pystymme aina sovittamaan lomat samaan aikaan. Ja vietämmekin ne yhdessä. Ehkä 1-2 iltana käymme omien kavereiden kanssa iltaa viettämässä (esim. baari-ilta). Muuten tehdään kaikkea yhdessä kaksin tai menemme jonkun kaveripariskunnan kanssa mökille, veneilemään tai kutsutaan heidät meille.

      Itse en tuollaista katselisi, vaikuttaa ihan kamalalta. Mutta ehkä se on vaikeaa erota kun on yhteisiä lapsia.

      Saisitko miestä millään lähtemään jonnekin reissuun sinun ja lasten kanssa? Pois sieltä kotoa? Kauas kavereista?

      • jepss1

        Siinäpä se onkin, kun 30 kymppinen mies ei ole vieläkään kasvanut aikuiseksi, kaikki kaverit perheettömiä ja lapsettomia. Kyllähän niiden kans mukava hengailla.

        Mieheni vaan ei halua eikä pysty elämään ilman meitä, niin itsekkin sanonut. Mukavahan se on kun koti oottaa puhtaana ja voi tulla krapulaa parantamaan kotiin, jos se nyt joskus sitten tulee...

        Tiedän et manipuloi ja kieroilee....siksi sitä miettiin miksi olen tässä. Ehkä sitä pelkää saako enää ikinä uutta miestä. Niin kovasti haluaisin lisää lapsia ja normaalin rauhallisen perhe-elämän ja elän siinä unelmassa. Kuvittelen, että kaikki muuttuu hyväksi.

        Tyhmä en tietenkään ole, etten olisi miettinyt hukkaanko elämääni tähän. Nuori olen onneksi vielä vasta 25v.

        Minä: "miks me oikeen ollaan yhdessä?" Mieheni: "tyhmäkö sinä olet, siksi tietenkin kun rakastetaan toisiamme"

        Näillä mennään ja aamuun selvitään.


      • oikeasti rakasta
        jepss1 kirjoitti:

        Siinäpä se onkin, kun 30 kymppinen mies ei ole vieläkään kasvanut aikuiseksi, kaikki kaverit perheettömiä ja lapsettomia. Kyllähän niiden kans mukava hengailla.

        Mieheni vaan ei halua eikä pysty elämään ilman meitä, niin itsekkin sanonut. Mukavahan se on kun koti oottaa puhtaana ja voi tulla krapulaa parantamaan kotiin, jos se nyt joskus sitten tulee...

        Tiedän et manipuloi ja kieroilee....siksi sitä miettiin miksi olen tässä. Ehkä sitä pelkää saako enää ikinä uutta miestä. Niin kovasti haluaisin lisää lapsia ja normaalin rauhallisen perhe-elämän ja elän siinä unelmassa. Kuvittelen, että kaikki muuttuu hyväksi.

        Tyhmä en tietenkään ole, etten olisi miettinyt hukkaanko elämääni tähän. Nuori olen onneksi vielä vasta 25v.

        Minä: "miks me oikeen ollaan yhdessä?" Mieheni: "tyhmäkö sinä olet, siksi tietenkin kun rakastetaan toisiamme"

        Näillä mennään ja aamuun selvitään.

        vaan sitä, että voi hyvällä omalla tunnolla vetää kaljaa kun muija pitää lapsista ja huushollista huolta.

        Minä heitin samanlaisen örveltäjän pihalle jo raskaana ollessani - en minä ole velvollinen kasvattamaan ja hyysäämään aikuista ihmistä. Itse pitää osata itsestään ottaa vastuu.

        Nyt jo lapsi 7-vuotias ja isäkin tullut järkiinsä - vaati hänellä vaan sen, että ei enää ollutkaan ketään joka niskasta piti pystyssä - eli hänen piti ihan tosissaan pistää asiat tärkeysjärjestykseen.


    • mäkä

      Jos ukkos on pettänyt sua ja vielä kaljoittelee, en yhtään ihmettele että välinne on menneet huonoiksi. Miten ois ukon kierrätys - ootko harkinnut? Saisi joku em. asioita harrastava sen itselleen ja sinä uuden tilaisuuden.

    • Pirpej

      Painu helmat hulmuten etsimään uusi,oikea Mies.Itse sallit ala-arvoisen kohtelun jatkamalla suhdetta, tuo pahenee vaan.Kun perhe on perustettu siitä huolehditaan yhdessä, eikä kaikkea vastuuta jätetä toiselle.Etsi itsellesi Prinssi ja jätä tollanen Renttu.Menee ainutkertainen elämä hukkaan.

    • Matteus

      Avoliiton luonteeseen kuuluu vapaus eli se, ettei tarvitse sitoutua mihinkään. Kestä valintasi tai jätä mies!

    • kun isää ei kerta kiinnosta?

      Meillä ei juoda lomalla, ei petetä eikä tarvi epäillä. Käydään ulkomailla tai matkustellaan kotimaassa. Ollaan myös kotona yhdessä lähekkäin ja käydään yhdessä paikoissa.
      Eli en sinuna kattelis enää hetkeäkään tollasta menoa. Miten hän tekee, kun sulla on loma? Hoitaako hän lapsia 4vko? Kattelisko, kun sinä kännäisit kavereittes kans ties missä? Pitäisikö hän sinua vielä hvyänä äitinä? ei ole oikein, että lapsilta puuttuu isä..lomallahan isän just pitäs viettää lasten kans aikaa ja viedä heitä uimaan ym!! Eli asiat eivät ole tärkeysjärjestyksessä. Ikävä kyllä. Keskustelkaa asiasta. Sano, etä tulee kotiin..lapset odottavat!

    • Grill

      Joo sanon tämän nyt hyvin yksinkertaisesti:

      - Jos mies pettää (ja vielä useamman kerran!) se jätetään!
      - Loma on tarkoitus olla rentouttavaa aikaa jolloin voidaan viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa, varsinkin jos loma on samaan aikaan!

      Miehesi ei selvästikään täytä näitä kriteerejä (tai sitten ei pidä sinua tärkeänä), niin miksi ihmeessä olet hänen kanssa? Ja kirjoituksestasi päätellen, et ole kovin onnellinen... :/

    • valintaonsinun

      Kiitos ihan hyvää. Pieni loma vietettiin juhannuksen aikoihin, oltiin Tallinnassa kylpylässä. Kohta alkaa toinen lomapätkä, jolloin lähdetään kahdestaan kiertelemään Suomea ja majoitutaan eri hotelleissa. Nautitaan lomasta ihan kahdestaan, hellitään toisiamme ja sitä rataa.

      Kummanlaista lomaa itse haluaisit ensi kesänä viettää?

    • yksin.kotona

      Sä ehkä voit rakastaa miestäsi mut se ei taatusti rakasta sua. Pitää sua palvelijana joka hoitaa kodin ja muut asiat kun miehes ryyppää. Mut naiset nyt on sellasii takiaisia et ne rakastaa juoppo miestään vaikka ne mitä tekis. kunnon kiltti mies ei ole enään mitään ja ne jää aina yksin, mut sellaset juoopo miehet saa naisen palvelemaan itseään kun yhen kerran kertoo et rakastan sua. naiset menee tähän halpaan aina ja sit ne on kiinni siinä kun eiuskalla erota juoppo miehestään. Miehes tykkää helposta elämästä koska olet se sille antanut. Ota itelles viikko pari lomaa ja jätä lapset miehelles ja lähe jonnekkin omalle lomalle ja juo alkoholia samalla lailla kun miehes. Ehkä miehes tajuaa sitten et mikä on rakkaussuhde jossa on lapsia mukana, En kyllä usko et idiootti miehes sitä koskaan tule ymmärtämään.

    • oma valintas..

      Oisit miettiny millasen miehen kanssa lapsia alat tekemään.

    • Anonyymi

      Ootpa mies ollu kyllä ikuisuuden täällä

    • Anonyymi

      Otapa nyt itseäsi niskasta kiinni ja ala arvostamaan itseäsi. Ukko vaihtoon.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe