Mikä vaivaa erästä?

Täällä on nyt jokin useisiin palstan naisiin kohdistuva ärsytyskampanja menossa. Ketä on muka kohdeltu niin väärin, että ongelmat heijastuvat noina puskaprovoina.

Palstalla on kivoja ja fiksuja naisia, mutta sen sijaan ainakin parilla miehellä näyttää hiukan viiraavan jostain kohdasta. Ehkä on parempi että kertovat mikä on vialla, niin joku kyllä kertoo mitä asialle voisi tehdä.

39

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      hiljaa siellä :D

      • Hän kyllä tunnistaa meidät eri henkilöiksi.


      • palstalle
        buddy-love kirjoitti:

        Hän kyllä tunnistaa meidät eri henkilöiksi.

        ilmestyvät sankarimiehet kiinnostuvat aina gekosta?


      • olet...
        buddy-love kirjoitti:

        Hän kyllä tunnistaa meidät eri henkilöiksi.

        Gekko.


      • palstalle kirjoitti:

        ilmestyvät sankarimiehet kiinnostuvat aina gekosta?

        Olen myös Papufani. Useat muutkin vaikuttavat mielenkiintoisilta neidoilta.


      • tarvii
        buddy-love kirjoitti:

        Olen myös Papufani. Useat muutkin vaikuttavat mielenkiintoisilta neidoilta.

        vaan lukea palstaa kauemmin, niin pääset oireistasi


      • tarvii kirjoitti:

        vaan lukea palstaa kauemmin, niin pääset oireistasi

        Mutta tuskin vakuuttumiseen menee kovinkaan kauaa.


    • päättelet...

      niiden olevan miehiä?

      • ja mistä

        sen määrän voi tietää? pari?

        Täällä on provoilijoita paljon.

        Ilman provokaattoreita ja agitaattoreita tämä palsta olisi todella tylsä.


      • Epäilykseni kuitenkin kohdistuvat erääseen henkilöön, joka nikin käyttämättömyydestä huolimatta näyttää olevan paikalla. Hän on mies.

        Muutenkin kun täällä seikkailee näitä satunnaisia sekopäitä, niin kyllä niiden useimpien kirjoitustyylistä voi niiden sukupuolen päätellä. Täytyypä tarkistaa nyt hiukan lähemmin nuo tietyt viestit.


      • tän jatkoksi
        buddy-love kirjoitti:

        Epäilykseni kuitenkin kohdistuvat erääseen henkilöön, joka nikin käyttämättömyydestä huolimatta näyttää olevan paikalla. Hän on mies.

        Muutenkin kun täällä seikkailee näitä satunnaisia sekopäitä, niin kyllä niiden useimpien kirjoitustyylistä voi niiden sukupuolen päätellä. Täytyypä tarkistaa nyt hiukan lähemmin nuo tietyt viestit.

        et mitä sait selville, jooko?
        Kiva.


    • Papeete1

      Niin tuttua juttua monille naisille täällä. Tai varmaan kaikille. Miehet ei noita stalkkereita saa samoissa määrin niskaansa. Tai no Kukkomies tulee mieleen viimeisempänä kunnon myllyyn joutuneena miehenä.

      En uskalla edes yrittää analysoida mikä pistää usean tyypin tekeen tuollaista. pelottaa jo muutenkin noi avohoidossa hilluvat viirupäät. Sen olen kyllä huomannut ettei ne miehiä kaikki ole vaan ainakin osa-aikaisista angstinpurkajapuskista löytyy naisiakin.

      Ei niihin muu auta kuin aika (kuolee viimeistään vanhuuteen ja pääsee tuskistaan vihdoinkin eroon :)

      • Kukolle taisi käydä niin, että kun se kävi Gekolla kylässä, niin se oli eräille liikaa.

        Minusta on hauska välillä vähän riidellä, joten pitäisiköhän tässä käydä tasapuolisesti kaikilla neidoilla kyläilemässä, niin niillä tyypeillä olisi sitten hyvä kohde (ja kukko mukaan niin on matkaseuraa).
        Minua ei vain kovin helpolla järkytetä ja takaisin tulisi erittäin tehokasta (mutta kohteliasta) tekstiä.



        Tekstianalyysin tulos:
        Se jota epäilin ei ole pahin provokaattori.Tämä tyyppi ei ilmeisesti käytä nikkiä. On ilkikurinen ja mielestään älykäs (osin onkin) sekä haluaa manipuloida ihmisiä. Ilmeisesti melko korkealle kouluttautunut.

        Se jota epäilin häiritsee puskista ajoittain, mutta ei kovin usein. On katkera ja masentunut. Vähemmän älykäs ja johdonmukainen kuin tuo ensimmäinen.


        Muutama naispuolinen provokaattori on satunnaisesti ketjuissa. Eivät ole pahantahtoisia. Lähinnä tuovat hiukan kärjistetymmän näkökannan mukaan keskusteluun. Vaatisi pidempää analyysia jotta noista saisi paremman käsityksen.


      • Taida olla jo aika ruskea (aurinko paistaa)?


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Taida olla jo aika ruskea (aurinko paistaa)?

        Taas vähän tarttui. Kolme tuntia jaksoin jotenkin ottaa. Viikonloppuna sitten enemmän ja kunnolla, niin eiköhän rupee oleen iho kauniin ruskistunut :D


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Kukolle taisi käydä niin, että kun se kävi Gekolla kylässä, niin se oli eräille liikaa.

        Minusta on hauska välillä vähän riidellä, joten pitäisiköhän tässä käydä tasapuolisesti kaikilla neidoilla kyläilemässä, niin niillä tyypeillä olisi sitten hyvä kohde (ja kukko mukaan niin on matkaseuraa).
        Minua ei vain kovin helpolla järkytetä ja takaisin tulisi erittäin tehokasta (mutta kohteliasta) tekstiä.



        Tekstianalyysin tulos:
        Se jota epäilin ei ole pahin provokaattori.Tämä tyyppi ei ilmeisesti käytä nikkiä. On ilkikurinen ja mielestään älykäs (osin onkin) sekä haluaa manipuloida ihmisiä. Ilmeisesti melko korkealle kouluttautunut.

        Se jota epäilin häiritsee puskista ajoittain, mutta ei kovin usein. On katkera ja masentunut. Vähemmän älykäs ja johdonmukainen kuin tuo ensimmäinen.


        Muutama naispuolinen provokaattori on satunnaisesti ketjuissa. Eivät ole pahantahtoisia. Lähinnä tuovat hiukan kärjistetymmän näkökannan mukaan keskusteluun. Vaatisi pidempää analyysia jotta noista saisi paremman käsityksen.

        Minustakin.

        Siitähän se riemu kyllä repeäisi, ja hyvä että virtaa riittäisi vääntöihin. Sitä sitten tosiaan riittäisi :D

        Noita röllejäkin tulee ja menee, osa on tietysti vittuuntuneita nikillisiä puskikossa purkamassa angstejaan. En mä niitä niin jaksa analysoida, pääasia että tunnistaa provoilun niin voi ingnoorata sen. Se ottaa niitä niin kaaliin että menee levyllinen diapamia sinä päivänä :DD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Taas vähän tarttui. Kolme tuntia jaksoin jotenkin ottaa. Viikonloppuna sitten enemmän ja kunnolla, niin eiköhän rupee oleen iho kauniin ruskistunut :D

        Muista laittaa suojaa, niin et pala. A-vitamiini nopeuttaa tummumista, mutta mieluummin sisäisesti (olen nähnyt erään, joka laittoi käsiinsä vitamiinisalvaa ja kävi sen jälkeen solariumissa: tuli afrikkalaistyyppiset kädet).

        Onneksi ulkona on nyt kuivaa, niin pystyy taas ajamaan nurmikot.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Minustakin.

        Siitähän se riemu kyllä repeäisi, ja hyvä että virtaa riittäisi vääntöihin. Sitä sitten tosiaan riittäisi :D

        Noita röllejäkin tulee ja menee, osa on tietysti vittuuntuneita nikillisiä puskikossa purkamassa angstejaan. En mä niitä niin jaksa analysoida, pääasia että tunnistaa provoilun niin voi ingnoorata sen. Se ottaa niitä niin kaaliin että menee levyllinen diapamia sinä päivänä :DD

        Mitäs jos tässä kehittäisi jonkin projektin, jossa viestittelyn perusteella näyttäisi siltä että kovasti vieraillaan joka puolella ja sitten ne joutuisivat arvailemaan että oliko se totta. Superhämäys ja niillä päät täysin sekaisin.

        Näköjään tämä lievä flirttikin, jota harrastan ilman suurempia taka-ajatuksia, aiheuttaa eräissä ärtymystä. Pitänee välillä keksiä niille lisää aihetta ärtyä. Provot ovat kiva kohde pistää niille jauhoja suuhun ja kääntää niiden yritys niitä itseään vastaan, mutta en tartu kuin joihinkin hölmöimpiin (täällä toistaiseksi aika harvoin).

        Minä pyrin olemaan ympäristöni tilasta selvillä ja sellainen tausta-analysaattori on koko ajan päällä.


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Mitäs jos tässä kehittäisi jonkin projektin, jossa viestittelyn perusteella näyttäisi siltä että kovasti vieraillaan joka puolella ja sitten ne joutuisivat arvailemaan että oliko se totta. Superhämäys ja niillä päät täysin sekaisin.

        Näköjään tämä lievä flirttikin, jota harrastan ilman suurempia taka-ajatuksia, aiheuttaa eräissä ärtymystä. Pitänee välillä keksiä niille lisää aihetta ärtyä. Provot ovat kiva kohde pistää niille jauhoja suuhun ja kääntää niiden yritys niitä itseään vastaan, mutta en tartu kuin joihinkin hölmöimpiin (täällä toistaiseksi aika harvoin).

        Minä pyrin olemaan ympäristöni tilasta selvillä ja sellainen tausta-analysaattori on koko ajan päällä.

        Flirttaaminen on niille kanssa ihan liikaa. Mä tiedän jo entuudestaan mitä tuubaa alkaa sitten tippuun palstalle, ja se ei ole lapsille sopivaa luettavaa :)

        Olen mä muutaman kerran järkestänyt pienen iloittelun palstalle kun oli niin tylsää. Mun ei paljoa tarvi sanoa, kun on palsta punasena haukkumaviestejä :D


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Muista laittaa suojaa, niin et pala. A-vitamiini nopeuttaa tummumista, mutta mieluummin sisäisesti (olen nähnyt erään, joka laittoi käsiinsä vitamiinisalvaa ja kävi sen jälkeen solariumissa: tuli afrikkalaistyyppiset kädet).

        Onneksi ulkona on nyt kuivaa, niin pystyy taas ajamaan nurmikot.

        Pala enkä käytä suojavoiteita. Jossain etelänmatkalla voisi laittaa mutta ei täällä tarvi ellei nyt ihan kokopäivää kesän ekana aurinkopäivänä arskaa ota.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Pala enkä käytä suojavoiteita. Jossain etelänmatkalla voisi laittaa mutta ei täällä tarvi ellei nyt ihan kokopäivää kesän ekana aurinkopäivänä arskaa ota.

        Ei juuri koskaan tarvitse varautua palamiseen. Väriäkin tulee nopeasti.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Flirttaaminen on niille kanssa ihan liikaa. Mä tiedän jo entuudestaan mitä tuubaa alkaa sitten tippuun palstalle, ja se ei ole lapsille sopivaa luettavaa :)

        Olen mä muutaman kerran järkestänyt pienen iloittelun palstalle kun oli niin tylsää. Mun ei paljoa tarvi sanoa, kun on palsta punasena haukkumaviestejä :D

        Tämä ärsyttää taatusti: kun on seuraavan kerran tosi tylsää, niin tehdään se kuvalinkitysjuttu uusiksi. Seuraavaksi sillä systeemillä että molemmat etsivä, eli minä sinulle sexyjä miehiä ja sinä vähäpukeisia naisia minulle. Pitänee kuitenkin siirtää juttu sopivammalle palstalle, mutta tänne iso mainos.

        Hymyilyttää jo valmiiksi kun ajattelee miltä ne siellä näyttävät koneidensa ääressä.


      • aahhh...
        buddy-love kirjoitti:

        Ei juuri koskaan tarvitse varautua palamiseen. Väriäkin tulee nopeasti.

        Kuinka kauan aiot Papua piinata ennenkuin kerrot totuuden?


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Tämä ärsyttää taatusti: kun on seuraavan kerran tosi tylsää, niin tehdään se kuvalinkitysjuttu uusiksi. Seuraavaksi sillä systeemillä että molemmat etsivä, eli minä sinulle sexyjä miehiä ja sinä vähäpukeisia naisia minulle. Pitänee kuitenkin siirtää juttu sopivammalle palstalle, mutta tänne iso mainos.

        Hymyilyttää jo valmiiksi kun ajattelee miltä ne siellä näyttävät koneidensa ääressä.

        Jaksa niitä linkkejä availla eikä oikein muuallekkaan lähteä. Ja nyt ne ei ainakaan provosoidu tuosta, kun tietää :)


      • aahhh... kirjoitti:

        Kuinka kauan aiot Papua piinata ennenkuin kerrot totuuden?

        Taas näitä sekopää hämäryysviestejä?

        No, mikä sinusta sitten on totuus?


      • Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

        Taas näitä sekopää hämäryysviestejä?

        No, mikä sinusta sitten on totuus?

        Toi tosiaan on? Noh, mä yritän vähän lämmitellä porukkaa mutei ne ainakaan vielä jaksa innostua. Ymmärtäähän sen näin kuumana päivänä. Mäkin sain auringonotosta karmeen päänsäryn eikä meinaa millään lähteä pois.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Jaksa niitä linkkejä availla eikä oikein muuallekkaan lähteä. Ja nyt ne ei ainakaan provosoidu tuosta, kun tietää :)

        Pari viikkoa ja ne ovat unohtaneet koko jutun.

        No, laitetaan joku yllättävä juttu ilman näkyvää kaavaa, mutta keksi tunnussana että tiedetään molemmat milloin hämäys alkaa.


      • Papeete1 kirjoitti:

        Toi tosiaan on? Noh, mä yritän vähän lämmitellä porukkaa mutei ne ainakaan vielä jaksa innostua. Ymmärtäähän sen näin kuumana päivänä. Mäkin sain auringonotosta karmeen päänsäryn eikä meinaa millään lähteä pois.

        arvasin jo melkein mitä tuo luulee, mutta pistäköön näkyviin kun voihan se olla juku super-sekojuttu.

        Minullekin tulee auringossa melkein aina pää kipeäksi.


    • la.ra

      että "koirat haukkuu, karavaani kulkee".

      Vialla eräiden kanssa on se, että eivät saa. Korpeaahan se, ja helpompi ulkoistaa naisten syyksi kuin katsoa peiliin. Ikiaikainen juttu, kun ei uskalleta tunnustaa tosiasioita.

      • Täytyykin tässä heti ärsyttää niitä, että minulle suorastaan tyrkytetään mahdollisuuksia. En kuitenkaan lähde noihin juttuihin mukaan, sillä minusta niissä on lopulta enemmän ongelmia kuin iloa.

        Totta kuitenkin, että huomattava osa miehistä on ilman omaa tahtoaan suhteitta.


      • muitakin
        buddy-love kirjoitti:

        Täytyykin tässä heti ärsyttää niitä, että minulle suorastaan tyrkytetään mahdollisuuksia. En kuitenkaan lähde noihin juttuihin mukaan, sillä minusta niissä on lopulta enemmän ongelmia kuin iloa.

        Totta kuitenkin, että huomattava osa miehistä on ilman omaa tahtoaan suhteitta.

        tällä palstalla, jotka ovat yksineläjiä ihan omasta tahdostaan.

        Mielestäni la.ra kyllä arvosti tuon "saamisen" hiukan liian korkealle, ainakin omasta näkökulmastani. En ole harrastanut seksiä pariin vuoteen, eikä se omaa tasapainoani ole mihinkään järkyttänyt.

        Mutta nämä asiathan koetaan henkilökohtaisesti, enkä kyllä kuvittelekaan olevani ihan keskivertotapaus elämän tällä osa-alueella.


      • on toinenkin nainen
        muitakin kirjoitti:

        tällä palstalla, jotka ovat yksineläjiä ihan omasta tahdostaan.

        Mielestäni la.ra kyllä arvosti tuon "saamisen" hiukan liian korkealle, ainakin omasta näkökulmastani. En ole harrastanut seksiä pariin vuoteen, eikä se omaa tasapainoani ole mihinkään järkyttänyt.

        Mutta nämä asiathan koetaan henkilökohtaisesti, enkä kyllä kuvittelekaan olevani ihan keskivertotapaus elämän tällä osa-alueella.

        joka ei ole harrastanut seksiä pariin vuoteen. Minä kanssa en ole harrastanut, koska en pidä irrokkeista, eli irtonumeroista.


      • tarkoituksellisesti
        on toinenkin nainen kirjoitti:

        joka ei ole harrastanut seksiä pariin vuoteen. Minä kanssa en ole harrastanut, koska en pidä irrokkeista, eli irtonumeroista.

        sukupuolineutraalin kommentin.

        Olen mies.


      • täällä kun
        tarkoituksellisesti kirjoitti:

        sukupuolineutraalin kommentin.

        Olen mies.

        ei voi toista nähdä.
        Harvinainen mies olet. Pisteet sulle kotiis.
        Annathan anteeksi, kun oletin et olet nainen? Mua pidetään varmaan myös siksi outona, kun olen ilman miestä.
        Parempi olla ilman miestä, kun huonossa suhteessa.


      • la.ra
        muitakin kirjoitti:

        tällä palstalla, jotka ovat yksineläjiä ihan omasta tahdostaan.

        Mielestäni la.ra kyllä arvosti tuon "saamisen" hiukan liian korkealle, ainakin omasta näkökulmastani. En ole harrastanut seksiä pariin vuoteen, eikä se omaa tasapainoani ole mihinkään järkyttänyt.

        Mutta nämä asiathan koetaan henkilökohtaisesti, enkä kyllä kuvittelekaan olevani ihan keskivertotapaus elämän tällä osa-alueella.

        Tosiaan, olisi pitänyt tarkentaa, että sellaiset, jotka eivät saa, vaikka haluaisivat. Joillakin siitä tulee pakkomielle, jotkut ovat tilanteessa omasta tahdostaan ja jotkut vain hyväksyvät asian (koska elämässä on tärkeämpiäkin juttuja).


      • kirjoitin
        täällä kun kirjoitti:

        ei voi toista nähdä.
        Harvinainen mies olet. Pisteet sulle kotiis.
        Annathan anteeksi, kun oletin et olet nainen? Mua pidetään varmaan myös siksi outona, kun olen ilman miestä.
        Parempi olla ilman miestä, kun huonossa suhteessa.

        kommentin tarkoituksella noin ettei siitä käy ilmi kumpi olen. Ihan vaan testimielessä. Jotenkin arvasin että naisepäilyjä tulee ja jos oikein rehellisiä ollaan, niin niitä metsästinkin. Ihan vaan jälleen kerran kaikille niile todistaakseni, jotka tämänkin lukee, kuinka vahvoja tuollaiset oletetut käyttäytymismallit ovat.

        Ei sulla ole mitään anteeksipyydettävää.

        Miksi mietit sitä mitä muut sinusta ajattelevat? Tärkeintä on elää niin että voi hyvällä omalla tunnolla katsoa itseään peilistä ja todeta olevansa ihan hyvä tyyppi.


    • hyvä politiikko, noin ympäripyöreätä aloitusta en ole nähnyt kuin viimeksi. :p

      • Sinua jokin?


      • buddy-love kirjoitti:

        Sinua jokin?

        oiva esimerkki, että sinusta tulisi hyvä poliitikko :!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe