Jonas Brothers??

LukeBenward

Onko Jonas Brothers hyvä bändi? Ja mikä on bändin paras biisi??

13

1627

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettaaa

juu kyllä se on :) kuulin siitä ekaa kertaa viime vuonna... joskus heinäkuussa, kun lauloivat disney elokuvaan kappaletta hold on. siitä asti olen fanittanut:) parhaita biisejä en osaa ikinä valita... srry, mutta uudet kappaleet ovat hyviä :)

• morte_chaos

turhan yksinkertaista mun makuun..

• länsimaantietäjä

paskaa hirveetä paskaa

• fdgmmm

juu kyllä on hyvä bändi!! ja parhaita biisejä on shelf, sorry, can't have you ja love bug tai no kaikki kappaleet on hyviä mut noi oli ainakin a little bit longer levyltä.

• fdgmmm

joo oon ollu fani jo vuodesta 2005 kun näin mtv:llä videon mandy. siitä lähtien oon kunnellut niitten musiikkia.

• hemppaliiiiiina

ON! Todella hyvä! Rakastan niitten musiikkia niin 24/7!!!! Parhaita biisejä on monia...esim. Burnin' up,year 300,S.O.S,When you look me in the eyes(aivan ihanan koskettava kappale) ja esim still in love whit you. Kuuntele noi kappaleet ;)

• _-_kiki_-_

Jonas Brothers on nro.1!Paras kappalle.....hmm.....ehkä......NE KAIKKI ON HYVIÄ!
      Mut paras on sorry,australia tai shelf!

• Jonas B

hei!kyllä Jonas B on hyvä!

• fani1111

JONAS BROTHERS on nro 1 rakastan heitä

• hdfsfy

parhaita biisejä on got me going crazy, love is on its way, please be mine, tonight, goodnight and goodbye ja covereista paras on im gonna getcha good!!!!!!!!!!! on kyllä jonas brothers paras ja toivottavasti tulee suomeen

• JBro

Siis aivan älyttömän ihqu!!! XD XD XD

Jee! Mutsi löys huutonetist niitten teeppareit!!!

• Monkibomber_93
    • JonasBrothers1Fan

maailman ihanin bändi mitä olla voi ja biisi hmm..paranoid ja burning up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1413
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      87
      1012
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      854
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      297
      768
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      83
      661
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      50
      644
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      631
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      627
    9. 42
      614
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      584
    Aihe