Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jonas Brothers??

LukeBenward

Onko Jonas Brothers hyvä bändi? Ja mikä on bändin paras biisi??

13

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettaaa

      juu kyllä se on :) kuulin siitä ekaa kertaa viime vuonna... joskus heinäkuussa, kun lauloivat disney elokuvaan kappaletta hold on. siitä asti olen fanittanut:) parhaita biisejä en osaa ikinä valita... srry, mutta uudet kappaleet ovat hyviä :)

    • morte_chaos

      turhan yksinkertaista mun makuun..

    • länsimaantietäjä

      paskaa hirveetä paskaa

    • fdgmmm

      juu kyllä on hyvä bändi!! ja parhaita biisejä on shelf, sorry, can't have you ja love bug tai no kaikki kappaleet on hyviä mut noi oli ainakin a little bit longer levyltä.

    • fdgmmm

      joo oon ollu fani jo vuodesta 2005 kun näin mtv:llä videon mandy. siitä lähtien oon kunnellut niitten musiikkia.

    • hemppaliiiiiina

      ON! Todella hyvä! Rakastan niitten musiikkia niin 24/7!!!! Parhaita biisejä on monia...esim. Burnin' up,year 300,S.O.S,When you look me in the eyes(aivan ihanan koskettava kappale) ja esim still in love whit you. Kuuntele noi kappaleet ;)

    • _-_kiki_-_

      Jonas Brothers on nro.1!Paras kappalle.....hmm.....ehkä......NE KAIKKI ON HYVIÄ!
      Mut paras on sorry,australia tai shelf!

    • Jonas B

      hei!kyllä Jonas B on hyvä!

      • fani1111

        JONAS BROTHERS on nro 1 rakastan heitä


    • hdfsfy

      parhaita biisejä on got me going crazy, love is on its way, please be mine, tonight, goodnight and goodbye ja covereista paras on im gonna getcha good!!!!!!!!!!! on kyllä jonas brothers paras ja toivottavasti tulee suomeen

    • JBro

      Siis aivan älyttömän ihqu!!! XD XD XD

      Jee! Mutsi löys huutonetist niitten teeppareit!!!

    • Monkibomber_93
    • JonasBrothers1Fan

      maailman ihanin bändi mitä olla voi ja biisi hmm..paranoid ja burning up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe