Kuinka moni kärsii sisäänpäin kasvaneista karvoista? Mistä johtuu ja onko mitään tehtävissä?
Sisäänpäin kasvaneet karvat
7
2738
Vastaukset
- Ymmällään
Ehämmä ainakaan tiedä, mitenkähän tällanen ongelma ilmenee? Kun mä ainakaan en pysty näkemään ihoni toiselle puolelle.
- Just...
Olipas mauton vastaus :(
- mautonta!
Just... kirjoitti:
Olipas mauton vastaus :(
Mä kärsin ihan samasta, koska epiloin sääri-ja häpykarvoja. Mä koitan aina kuoria ihoa ja hieroa sellaisella karhealla sienellä, mutta ei se kauheasti auta :(
valitettavasti en voi oikein auttaa.. mä kaivelen ne aina sitten vaan sieltä pinseteillä esiin :(
- joo
Mullakin sillon tällöin ilmenee sitä "sisäänpäin kasvamista", mutta jos joku ei tiedä ilmiötä niin se on sitä kun karva näkyy, muttei kuitenkaan tule ihosta ulos. Eli kasvaa joko ihon pinnan myötäisesti (ohuen ihokerroksen alla) tai sitten joskus kehittää näpyn, jonka auki raapaisemalla sieltä paljastuu se joskus varsin pitkäkin rullalle kiertynyt karva.
Oon ajatellut että se voisi johtua siitä kun nypin karvoja pinseteillä vaakasuoraan ihon suuntaisesti, niin ne kasvavatkin sitten niin, eivätkä pystysuoraan. Mutta toisaalta, ei kai ne kenelläkään alunperinkään ole ihan pystysuorasti ihosta ylös kasvaneet? Luulisin... Paitsi leuan haivenet kyllä... Mutta toi on ainut keksimäni arvaus asiasta. - furry
Olen kärsinyt sisään päin kasvaneista karvoista siitä lähtien, kun tulin tietoiseksi siitä, ettei naisilla kuulemma saisi kasvaa karvoja, eli, jo hyvin monta vuotta. Karvat ovat kasvaneet sisään jokaisella poistomenetelmällä - vaikka olen niitä ammattilaisellakin poistattanut. En tiedä, mistä johtuu eikä iholääkärikään osannut vastata - itse luulen sitä ihon omaperäksi. Kenelläkään tutuistani kun ei vaivaa esiinny.
Pahintahan näiden kanssa on se, ettei niillä pinseteillä säheltely ensiapuun aina onnistu ja tämän takia minulla onkin kehossani kaksi arpea - pahasti tulehtuneiden karvatuppien leikkauksesta.
Enää en ajele itseäni mistään vaikka miten vaadittaisiin.
Jännää, muuten, ettei näistä asioista oikein haluta puhua. Naisten omaa tyhmyyttä kai... - Pääkaupunkiseudun Naturistit
Ainoastaan sisäänpäin kasvaneita karvoja ilmenee lähinnä vahalla tai epiloimalla poistossa. Karva kun alkaa kasvamaan takasin, se voi kääntyä sisäänpäin. Sain yhdeltä epilointia suorittavalta neuvon, jos ihoa kuorii epiloinnin suorituksen jälkeen noin viikon kahden päästä ajosta, se helpotta tilannetta.
Hyvin pieni ongelma on kyseessä, kunhan hoitaa ihoa. Muussa ajotavoissa ei tätä ilmene, koska niissä karva katkaistaan, vain vahaus ja epilointi poistaa karvan myös pinnan alta. - kokenut saman
Kannattaa kuoria sääret säännöllisesti ja rasvata päivittäin, illalla heität hieman rasvaa niin iho tulee kimmosammaksi ja kuorinta nostaa ihotuppea pystyyn".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670