Tilasin tuolta tuoksun, jota olen testannut kaupassa jo monta kertaa. Mielestäni kuitenkin tuo tilaamani tuoksu haisee jotenkin erilaiselta. Olen kuullut joidenkin epäilevän shopping4netin myyvän jäljitelmätuoksuja. En sitten tiedä siitä.. Mistä näin epäilette? Aluksi ajattelin että tuoksu on varmaan mennyt jotenkin vanhaksi.. Siinä oli kuitenkin muovit päällä ennen kuin avasin pakkauksen
shopping4netistä
6
635
Vastaukset
- on tullut
aina oikeat tuoksut sieltä. mut eihän noista koskaan toisaalta tiedä.
käy tuoksuttelemassa uudestaan sitä testeriä ja jos vielä epäilyttää tuoksun aitous niin ota yhteyttä myyjään ja pyydä että vaihtaisivat tuoksun tai palauttaisivat rahat. noissahan ei kai mitään takuuta oo??
pitääkin olla tarkkana, just ois tulossa sieltä pari tuoksua....- RistoReipas
ne ruåttalaaset on. ei niille kannata rahojaan
antaa.
- sain
kyseisestä yrityksestä huonon ja vanhentuneen Guerlain miniatyyrisetin. Vieläkin harmittaa.
- asofijwsetset
tuli nimittäin vanehntuneen tuoksuinen hugo bossin woman tuoksu. tosi tunkkainen. mutta muut tuoksut ovat olleet hyviä ja aitoja, kannattanee ostaa suosittuja tuoksuja joita menee eniten, ne näköjään ovat ainakin aitoja :)
- olen
asofijwsetset kirjoitti:
tuli nimittäin vanehntuneen tuoksuinen hugo bossin woman tuoksu. tosi tunkkainen. mutta muut tuoksut ovat olleet hyviä ja aitoja, kannattanee ostaa suosittuja tuoksuja joita menee eniten, ne näköjään ovat ainakin aitoja :)
tilannut sieltä Stellaa eikä ole ollut mitään valittamista.
- Hajuvesien suurkuluttuja
olen kirjoitti:
tilannut sieltä Stellaa eikä ole ollut mitään valittamista.
Tilasin sieltä juuri Nina Ricciä, Calvin Kleiniä, YSL:ää ja Ardenia. Kaikki tuoksut ovat aitoja, avaamattomia eivätkä vanhentuneita. Tulivat nopeasti kotiin asti :)
Hinnat tuolla firmassa ovat halpoja, olen vertaillut Saksan ja Englannin nettikauppoihin ja mielestäni Shopping4netissä on kilpailukykyiset hinnat. Valikoima saisi olla toki laajempi ja onhan se koko ajan laajentunutkin, mutta vähän hitaasti mun makuuni....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3188170Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1006418Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743693- 732622
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402500- 452363
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222206- 1122082
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595