Oletko käynyt huvipuistossa?

Olin tänään kummitytön kanssa Linnanmäellä. Vähän hirvitti aamutuimaan iltaisen turinatiimeilyn ja kaljoittelun jälkeen, joten pistin varoiksi oksennuspussin shortsien taskuun.

Löinkin monta kärpästä yhdellä iskulla. Ensinnäkin pidän kaikista kieputtimista kuin hullu puurosta. Toisekseen Rouva Ratikalla on korkeanpaikan kammo, joten hänestä ei oikein ole seuraksi. Ja yksinkään ei kehtaa mennä kaikkien penskojen kanssa jonottamaan. Kavereidenkaan kanssa ei viitsi lähteä, kun kaikilla asiasta kiinnostuneilla on niin pieniä lapsia, jotka eivät edes ymmärrä, missä ovat.

Mitä helvetin järkeä muuten on viedä vielä housuunsa tekevä piltti huvipuistoon? Eihän se ymmärrä huvista tuon taivaallista? Ai, mutta jos nekin menevät siksi, että isät pääsevät huvittelemaan, mutta kun ei niillä isillä näyttänyt edes rannekkeita olleen. Outoa kerrassaan.

Lisäksi kummityttö oli aivan innoissaan ja kaikki sukulaiset ovat liikutuksen tilassa, että olen muuttunut niin joviaaliksi ja lapsiystävälliseksi ihmiseksi.

Että nyt on sitten kaikki uudet laitteet testattu ja pistetty pullistelevalle kumitytölle jauhot suuhun. Viimekesän lentely kun oli kuulemma liian pliisua, mutta nyt meni kummitytöltä yhden laitteen kohdalta pupu pöksyyn. Hä-hää! ;-)

Niin että pidätkö huvipuistoista ja oletko käynyt tänä kesänä?

Siunatuksi lopuksi täytyy vielä paheksua ylihintaisia rannekkeita muiden tuotteiden hinnoista puhumattakaan. Tosin nekin unohtuivat huomatessani, ettei oksennuspussia tarvittu...
17391
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Jonka vain lapseton ihminen voi tehdä. Kyllä olen.. Kysymys pitääkin asettaa, että kuinka monta kertaa.

Äänestä

kerran särkkiksessä tänä kesänä. Olis kiva päästä ehkä uusikskin. Mä tykkään kaikista laitteista kanssa, mut erityisesti kaikista mahdollisista vuoristoradoista.

Lapset on hyvä tekosyy kyllä lähteä =)

Äänestä

erikoistunut hauskoihin typoihin. Kumityttö...

Äänestä
  • pullisteleva kumityttö :D

Äänestä

• Ehkä se ei siis ollutkaan typo.

Äänestä

Mutten vuosiin enää. Mä ostan muksuille särkänniemen rannekkeet ja ne pääsee sinne ihan keskenään fillareilla. Ei mua siellä onneksi enää tarvita seisoskelemassa :)

Hyvä että pärjäsit kummitytöllesi. Vähän epäilin ku puhuit siitä, että nyt sun käy hassusti ja mokaat kummitytön, mutta hyvä että meni hienosti :D

Mä laitan aina eväät ja vesipullon mukaan. Ei niillä hinnoilla raski mitään ostaa. Varsinkin ku muksut kävi viime kesänäkin yli 30 kertaa särkässä. Konkurssi olisi tullut.

Äänestä
  • Aloittaja

Onko Särkänniemeenkin joku kausikortti? Muuten tämänpäiväninen 33€/lärvi pelkästä rakkekkeesta lohkaisisi ilkeästi lompakosta.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Onko Särkänniemeenkin joku kausikortti? Muuten tämänpäiväninen 33€/lärvi pelkästä rakkekkeesta lohkaisisi ilkeästi lompakosta.

taitaa maksaa 80€ netistä tilattuna (vrt. yhden päivän ranneke 30€).

Äänestä

Ei mulla köyhällä yyhoolla muuten rahaa olis. Kuten toi toinen sanoikin, niin 80ekua se ranneke on per hlö. Nekin kahdelle lohkaisi kivasti lompakkoo. Mutta sillä sitten tosiaan saa käydä vaikka joka päivä. Onpahan tekemistä. Eikä tule kalliiksi kun ei rahaa mukaan lykkää joka kertaa :)

Äänestä

Se pullisteleva kumityttösi.

Äänestä
  • Aloittaja

On se vaan hyvä, että tällä on enemmänkin tarkkasilmäisiä kielenhuoltajia. ;-)

Äänestä

En ole. Haluaisin itseasiassa mennä. Jea.

Mutta ei viikinkilaivaa. Ehkä lasten possujuna on minun tasoani.

Äänestä

ole. vaikka asun 200 m linnanmäestä. en jaksa katella sitä lapsi määrää...pirun rasittavaa

Äänestä

kerran vuodessa käyn, kun firma maksaa. Rakastan huvipuistoja, mutta olen pihi ja hinnat ovat oikeasti pöyristyttäviä.

Samalla otan mukaan äitini miehen lapsenlapsia 3-4 kappaletta, jotta en näyttäisi täysin naurettavalta yksinäni laitteesta toiseen juostessani. Sitäpaitsi ne muksut ovat aivan mahtavia, ja saan kicksejä heidän riemustaan.

Tietenkin minäkin korjaan tällä pisteitä ja vanhemmat sekä isovanhemmat kiittävät kun säästyvät yhdeltä huvipuistokierrokselta.

Äänestä
  • Aloittaja

Taas löytyi jotain yhteistä. ;-)

Äänestä

Taas löytyi jotain yhteistä. ;-)

Täytynee vain todeta, että jos mä olisin mies niin mä olisin sä!

Äänestä

mielessä on lintsi ollut vaan ei oo ollut aikaa. Sinne tekis miei ja tykkään ihan itse niistä laitteista. Lapset on jo niin isoja, että eivät lähde mukaan..huvipuisto avartaa mun mielestä aikuisenkin mieltä, saa olla lapsi jälleen ja nauttia kuin silloin ennen..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Olin tänään kummitytön kanssa Linnanmäellä. Vähän hirvitti aamutuimaan iltaisen turinatiimeilyn ja kaljoittelun jälkeen, joten pistin varoiksi oksennuspussin shortsien taskuun.

Löinkin monta kärpästä yhdellä iskulla. Ensinnäkin pidän kaikista kieputtimista kuin hullu puurosta. Toisekseen Rouva Ratikalla on korkeanpaikan kammo, joten hänestä ei oikein ole seuraksi. Ja yksinkään ei kehtaa mennä kaikkien penskojen kanssa jonottamaan. Kavereidenkaan kanssa ei viitsi lähteä, kun kaikilla asiasta kiinnostuneilla on niin pieniä lapsia, jotka eivät edes ymmärrä, missä ovat.

Mitä helvetin järkeä muuten on viedä vielä housuunsa tekevä piltti huvipuistoon? Eihän se ymmärrä huvista tuon taivaallista? Ai, mutta jos nekin menevät siksi, että isät pääsevät huvittelemaan, mutta kun ei niillä isillä näyttänyt edes rannekkeita olleen. Outoa kerrassaan.

Lisäksi kummityttö oli aivan innoissaan ja kaikki sukulaiset ovat liikutuksen tilassa, että olen muuttunut niin joviaaliksi ja lapsiystävälliseksi ihmiseksi.

Että nyt on sitten kaikki uudet laitteet testattu ja pistetty pullistelevalle kumitytölle jauhot suuhun. Viimekesän lentely kun oli kuulemma liian pliisua, mutta nyt meni kummitytöltä yhden laitteen kohdalta pupu pöksyyn. Hä-hää! ;-)

Niin että pidätkö huvipuistoista ja oletko käynyt tänä kesänä?

Siunatuksi lopuksi täytyy vielä paheksua ylihintaisia rannekkeita muiden tuotteiden hinnoista puhumattakaan. Tosin nekin unohtuivat huomatessani, ettei oksennuspussia tarvittu...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu