Kun he eivät millään tajua sitä että täällä kuuluisi keskustella miesten logiikasta.
Miettikkääs sitä...
http://www.youtube.com/watch?v=1LmRtA8Crd4
"Itse en uhraa ajatustakaan sellaisen asian pohtimiseen joka on itsestäänselvyys"
MarttyyriMallari-TTt
Ovatko palstan naiset-tai ainakin osa heistä-idiootteja
6
394
Vastaukset
- tuolla
hevosella oli semikanki? Tykkääköhän se tyhmistä naisista?
- naisen logiikkaan.
Noh, tytteli otti mieluummin paskaa niskaansa kuin melaa poskeensa. Ei mitenkään ennenkuulumatonta.
sinä sen sanoit, en minä.
"Onkohan tämänkaltaisten mielipiteiden julkituominen nykyään poliittisesti epäkorrektia"
MarttyyriMallari-TTt- et sinä.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinä sen sanoit, en minä.
"Onkohan tämänkaltaisten mielipiteiden julkituominen nykyään poliittisesti epäkorrektia"
MarttyyriMallari-TTtNoh, kipeistäkin asioista pitää kuitenkin pystyä keskustelemaan. Emme elä missään Pohjois-Koreassa.
et sinä. kirjoitti:
Noh, kipeistäkin asioista pitää kuitenkin pystyä keskustelemaan. Emme elä missään Pohjois-Koreassa.
ja kunhan tämäkin viesti ymmärrettäisiin ystävälliseksi naljailuksi, niin hyvä olisi.
"Huomaan että kukaan meistä ei ole ammattikirjoittaja"
MarttyyriMallari-TTt
- .-.-.-.-.-.-
...mites nuo mustikat ja puolukat sitten liittyy miesten logiikkaan??? Tällä palstalla on eniten elämää, siksi kai täällä nainenkin viihtyy. Sitä paitsi miesten jutut on mielenkiintoisia. Täällähän oppii vaikka mitä. Vaikka onhan tuota oppinut miehistä jo lapsesta saakka kun on vaan veljiä ja ainut tyttö olen siis. Vaikka olenkin vaan täällä puskissa lähinnä tarkkailemassa, niin hauskaa on :D Heh heh! Paras palsta tämä on, kai täällä naistenkin läsnäolo sallitaan?!?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070