kävelin ampiaspesään...

gek-ko

Joo. Siinähän se päivä menikin. Enää ei särje niin kovasti.

terveisin gekko

19

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ny sillai :????

menit ampiaispesään kävelemään muina vakuutusmiehinä???

• gek-ko

Ajattelin vain että en minä vielä ole raato, miksi pirussa kärpäset ovat noin kiinnostuneita. Jatkoin maisemien katselua kunnes ensimmäinen niistä pisti minua.

terveisin gekko

• Parantainen :!!!!!1111
        gek-ko kirjoitti:

Ajattelin vain että en minä vielä ole raato, miksi pirussa kärpäset ovat noin kiinnostuneita. Jatkoin maisemien katselua kunnes ensimmäinen niistä pisti minua.

terveisin gekko

laatisin oitis ohjeistukset kyseisen atakin välttämiseksi ja niin muodoin vaurioiden minimoimiseksi

• gek-ko
        Parantainen :!!!!!1111 kirjoitti:

laatisin oitis ohjeistukset kyseisen atakin välttämiseksi ja niin muodoin vaurioiden minimoimiseksi

hyvä...

• Olet..

aina niin hellyttävä, kun kertoilet meille kuulumisiasi.

• Papeete1

Kuinka kamalaa, olipas ikäviä ampiaisia!!

Mua pisti kerran Puolassa sormeen sikäläinen pikkupaskiainen, ja käsi jäykistyi puoleks tuntia tikkusuoraksi. Ja kipu oli järkyttävä.

Voin hyvin kuvitella miltä pesällisen jälkeen tuntuu. Hyvä ettei enää satu :)

• gek-ko

3-4 minuutissa, muuten olisi käynyt hyvinhyvin hullummin.

terveisin gekko

• Papeete1
        gek-ko kirjoitti:

3-4 minuutissa, muuten olisi käynyt hyvinhyvin hullummin.

terveisin gekko

Ikäviä noi ja hyvä ettei nyt sitten pahemmin käynyt :)

• tuohtunut alfauros

Ei saa pistää ihanaista gekkoa!

• vähän,

mihin kävelet.

terveisin optikko

• Mitäs niitä onkaan: Calantex, Etono, Hydrocort.
      Jotain tuollaista nahkaan, niin pitäisi auttaa.

• gek-ko

halusivatkaan kuvani... ne eivät sitten ole finnejä

• gek-ko kirjoitti:

Näkyviin vain (kyllä me kestämme). Hyvä muutenkin nähdä mitä kannattaa varoa.

Ilmeisesti olet allerginen pistoille.
        Onko ollut pahoja oireita?

• hauskaa..
        gek-ko kirjoitti:

kuvamateriaalia olisi taas ilo katsella.

Ole ystävällinen vaan, jos haluat meitä viihdyttää. Sultahan se onnistuu.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Näkyviin vain (kyllä me kestämme). Hyvä muutenkin nähdä mitä kannattaa varoa.

Ilmeisesti olet allerginen pistoille.
        Onko ollut pahoja oireita?

viimeksi minua pistettiin lapsena, joten en tiennyt josko minulla on taipumus saada se anafylaktinen shokki. Lisäksi kimpussani oli koko pesä.

Soitin tutulle lääkärille tai pikemminkin tutulle joka nyt sattuu olemaan lääkäri, ja sadattelin. Kyypakkaus sattui olemaan kotona -ironista kyllä- ei minua vaan koiria varten. menin ulos istumaan lapun kanssa jossa luki "olen saanut ampiaisenpistoja ja ottanut 150 mg hydrocortisonia. soittakaa 112 jos olen tajuton tai en pysty puhumaan".

En taida kuulua niihin jotka saavat sen shokin. Tulipahan sekin selväksi.

• gek-ko kirjoitti:

viimeksi minua pistettiin lapsena, joten en tiennyt josko minulla on taipumus saada se anafylaktinen shokki. Lisäksi kimpussani oli koko pesä.

Soitin tutulle lääkärille tai pikemminkin tutulle joka nyt sattuu olemaan lääkäri, ja sadattelin. Kyypakkaus sattui olemaan kotona -ironista kyllä- ei minua vaan koiria varten. menin ulos istumaan lapun kanssa jossa luki "olen saanut ampiaisenpistoja ja ottanut 150 mg hydrocortisonia. soittakaa 112 jos olen tajuton tai en pysty puhumaan".

Kokemuksena varmasti mielenkiintoinen.
        Ampiaisissa on tietysti se hyvä puoli, etteivät niiden pistimet jää kiinni (mehiläisillä jäävät).

Vaarini oli immuuni kaikille pistoille (harrasti mehiläishoitoa).

Itseasiassa sinun on hyödyllistä tietää ettet ole allerginen. Joskus käy niin, että kun kiirehtii varmuuden vuoksi hoitoon, niin ajaa kolarin ja on pahemmassa kunnossa kuin alkuperäisen ongelman takia.

Joskus olen aikanaan itsekin pudottanut pesän vahingossa eräässä rakennuksessa, mutta tuli vain 3 pistoa koska tajusin juosta heti kovaa pois (no tajuaahan sen kun näkee mikä putoaa).

• gek-ko kirjoitti:

kaverilla sama vika, tosin käärmeenpuremien kanssa.
        Seuraavasta puremasta kuulema kuolee.

Tsemppiä ja voimia.

• iso...

...pesä, jos sinne mahtui kävelemään!

AAAHHAHHAH UHHUHHUH AHHAUAHUHHAAHAH!

• iso...

ei saa nauraa toisen onnettomuudelle, mutta en voinut vastustaa kiusausta --

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1825
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      460
      1169
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1053
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      831
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      776
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe