Joo. Siinähän se päivä menikin. Enää ei särje niin kovasti.
terveisin gekko
kävelin ampiaspesään...
19
504
Vastaukset
- ny sillai :????
menit ampiaispesään kävelemään muina vakuutusmiehinä???
- gek-ko
Ajattelin vain että en minä vielä ole raato, miksi pirussa kärpäset ovat noin kiinnostuneita. Jatkoin maisemien katselua kunnes ensimmäinen niistä pisti minua.
terveisin gekko - Parantainen :!!!!!1111
gek-ko kirjoitti:
Ajattelin vain että en minä vielä ole raato, miksi pirussa kärpäset ovat noin kiinnostuneita. Jatkoin maisemien katselua kunnes ensimmäinen niistä pisti minua.
terveisin gekkolaatisin oitis ohjeistukset kyseisen atakin välttämiseksi ja niin muodoin vaurioiden minimoimiseksi
- gek-ko
Parantainen :!!!!!1111 kirjoitti:
laatisin oitis ohjeistukset kyseisen atakin välttämiseksi ja niin muodoin vaurioiden minimoimiseksi
hyvä...
- Olet..
aina niin hellyttävä, kun kertoilet meille kuulumisiasi.
- Papeete1
Kuinka kamalaa, olipas ikäviä ampiaisia!!
Mua pisti kerran Puolassa sormeen sikäläinen pikkupaskiainen, ja käsi jäykistyi puoleks tuntia tikkusuoraksi. Ja kipu oli järkyttävä.
Voin hyvin kuvitella miltä pesällisen jälkeen tuntuu. Hyvä ettei enää satu :)- gek-ko
3-4 minuutissa, muuten olisi käynyt hyvinhyvin hullummin.
terveisin gekko - Papeete1
gek-ko kirjoitti:
3-4 minuutissa, muuten olisi käynyt hyvinhyvin hullummin.
terveisin gekkoIkäviä noi ja hyvä ettei nyt sitten pahemmin käynyt :)
- tuohtunut alfauros
Ei saa pistää ihanaista gekkoa!
- vähän,
mihin kävelet.
terveisin optikko Mitäs niitä onkaan: Calantex, Etono, Hydrocort.
Jotain tuollaista nahkaan, niin pitäisi auttaa.- gek-ko
halusivatkaan kuvani... ne eivät sitten ole finnejä
gek-ko kirjoitti:
Näkyviin vain (kyllä me kestämme). Hyvä muutenkin nähdä mitä kannattaa varoa.
Ilmeisesti olet allerginen pistoille.
Onko ollut pahoja oireita?- hauskaa..
gek-ko kirjoitti:
kuvamateriaalia olisi taas ilo katsella.
Ole ystävällinen vaan, jos haluat meitä viihdyttää. Sultahan se onnistuu. - gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Näkyviin vain (kyllä me kestämme). Hyvä muutenkin nähdä mitä kannattaa varoa.
Ilmeisesti olet allerginen pistoille.
Onko ollut pahoja oireita?viimeksi minua pistettiin lapsena, joten en tiennyt josko minulla on taipumus saada se anafylaktinen shokki. Lisäksi kimpussani oli koko pesä.
Soitin tutulle lääkärille tai pikemminkin tutulle joka nyt sattuu olemaan lääkäri, ja sadattelin. Kyypakkaus sattui olemaan kotona -ironista kyllä- ei minua vaan koiria varten. menin ulos istumaan lapun kanssa jossa luki "olen saanut ampiaisenpistoja ja ottanut 150 mg hydrocortisonia. soittakaa 112 jos olen tajuton tai en pysty puhumaan".
En taida kuulua niihin jotka saavat sen shokin. Tulipahan sekin selväksi. gek-ko kirjoitti:
viimeksi minua pistettiin lapsena, joten en tiennyt josko minulla on taipumus saada se anafylaktinen shokki. Lisäksi kimpussani oli koko pesä.
Soitin tutulle lääkärille tai pikemminkin tutulle joka nyt sattuu olemaan lääkäri, ja sadattelin. Kyypakkaus sattui olemaan kotona -ironista kyllä- ei minua vaan koiria varten. menin ulos istumaan lapun kanssa jossa luki "olen saanut ampiaisenpistoja ja ottanut 150 mg hydrocortisonia. soittakaa 112 jos olen tajuton tai en pysty puhumaan".
En taida kuulua niihin jotka saavat sen shokin. Tulipahan sekin selväksi.Kokemuksena varmasti mielenkiintoinen.
Ampiaisissa on tietysti se hyvä puoli, etteivät niiden pistimet jää kiinni (mehiläisillä jäävät).
Vaarini oli immuuni kaikille pistoille (harrasti mehiläishoitoa).
Itseasiassa sinun on hyödyllistä tietää ettet ole allerginen. Joskus käy niin, että kun kiirehtii varmuuden vuoksi hoitoon, niin ajaa kolarin ja on pahemmassa kunnossa kuin alkuperäisen ongelman takia.
Joskus olen aikanaan itsekin pudottanut pesän vahingossa eräässä rakennuksessa, mutta tuli vain 3 pistoa koska tajusin juosta heti kovaa pois (no tajuaahan sen kun näkee mikä putoaa).gek-ko kirjoitti:
viimeksi minua pistettiin lapsena, joten en tiennyt josko minulla on taipumus saada se anafylaktinen shokki. Lisäksi kimpussani oli koko pesä.
En taida kuulua niihin jotka saavat sen shokin. Tulipahan sekin selväksi.kaverilla sama vika, tosin käärmeenpuremien kanssa.
Seuraavasta puremasta kuulema kuolee.
Tsemppiä ja voimia.
- iso...
...pesä, jos sinne mahtui kävelemään!
AAAHHAHHAH UHHUHHUH AHHAUAHUHHAAHAH!- iso...
ei saa nauraa toisen onnettomuudelle, mutta en voinut vastustaa kiusausta --
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691