Pöyry

Uutta etsivä

Jollain kokemusta Pöyrystä työpaikkana? Millainen palkkataso? Viihtyvyys ja vaihtuvuus? Muuta kerrottavaa?

27

6028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyrkyreitä

      pyrkyreitä

      • Tehdas

        En suosittele.


    • Afrikasta...

      Olin Pöyryllä töissä 20 vuotta. Veroja en koskaan maksanut Suomeen. Palkka Pöyryn hommissa oli sen suuruinen, että palkasta jäi sijoitettavksi sillä tavalla, että nyt olen liki 50 vuotiaana ansainnut sijoituksilla sen eläkkeen tason, jonka olisin saavuttanut 65-vuotiaana, jos veroni olisin maksanut Suomen valtiolle.

      Nyt onkin kiva katsella maailmaa Afrikasta. Tässä maassa missä asun, ei tunneta veroja. Loistoasunto maksaa 1/10 osan Suomen hinnoista.

      Täältä katsottun tuntuu siltä, että Suomi on luvattu siivoojien maa. Ei ole muita työpaikkoja Suomessa avoinna ainakaan lehtikirjoittelun perusteella.

      Että tälleen voi asiat hoitaa kunhan ei vaan hairahda poliitikoiden valehtelun uhriksi silloin kun on herkimmässä iässään. Eli opiskella tulee just sitä alaa, mitä poliittiset työkkärin agitaattorit eivät tunne omassa pikku sossumaailmassaan.

      Jambo.

      • muista firmoista

        aloittavat Pöyryllä vasta 50-vuotiaina. Paremman eläkkeen,auton km korvausten, hallitsemattomien ylitöiden ja ulkomaankomennuksen toivossa


      • d
        muista firmoista kirjoitti:

        aloittavat Pöyryllä vasta 50-vuotiaina. Paremman eläkkeen,auton km korvausten, hallitsemattomien ylitöiden ja ulkomaankomennuksen toivossa

        En suosittele koko paikkaa kenellekään! Pöyry, kun muuttui pörssiyhtiöksi, niin kaikista pikkuasioista on sen jälkeen tingittu ja jne.. Mene ihmeessä johonkin toiseen työpaikkaan, kuin pöyrylle!!!


    • ......

      Ok.
      Projekteja heillä on ilmeisesti, eli onko vakituinen tai lyhyt aikainen työ kyseessä?

      • myy sitä uudestaan

        sk-kaskinen välille


      • aika hoitaa vuodessa
        myy sitä uudestaan kirjoitti:

        sk-kaskinen välille

        vuoden sisään


    • Työläismuurahainen

      Älä ihmeessä hae sinne, paljon lomautuksia ja irtisanomisia, huono ilmapiiri.

    • Insinöörin planttu

      Ihan puistattaa.

    • Kokemuksen ääni

      Ha Haa Haa.

    • Tiedän mistä puhun

      Kun Pöyryllä työntekijä sanotaan irti pitkäaikaisesta työsuhteesta; niin ko. osakeyhtiön toimitusjohtaja, osastonjohtaja,ryhmänpäällikkö, henkilöstöpäällikkö, sihteerit eivät toivota näkemiin ja hyvää jatkoa, vaikka
      olet hoitanut työsi hyvin.

    • Kommentteja

      Please, kirjoittakaa miten teitä on kohdeltu irtisanottuna Pöyryllä, älkää jänistäkö niin kuin tähän asti.

      • insinööriorja

        En todellakaan suosittele.


      • TUHOA YKSI ELÄMÄ
        insinööriorja kirjoitti:

        En todellakaan suosittele.

        Koulutuspohjalla ei ole merkitystä, näytöksi rittää kovat ja korkealla olevat kyynärpäät.


      • Traumoja
        TUHOA YKSI ELÄMÄ kirjoitti:

        Koulutuspohjalla ei ole merkitystä, näytöksi rittää kovat ja korkealla olevat kyynärpäät.

        Ooon saanut iskuja noista kovista ja korkealla olevista kyynärpäistä.


      • Dippainssi
        Traumoja kirjoitti:

        Ooon saanut iskuja noista kovista ja korkealla olevista kyynärpäistä.

        Vieläkin koskee, olen samaa mieltä teidän kanssa. Mitä röyhkeämpi sen paremmin pärjää ko. yhtiössä.


      • sähköasentajatasoo
        Dippainssi kirjoitti:

        Vieläkin koskee, olen samaa mieltä teidän kanssa. Mitä röyhkeämpi sen paremmin pärjää ko. yhtiössä.

        et sellai


      • goebbels
        sähköasentajatasoo kirjoitti:

        et sellai

        heti kun ovi menee seläntakana kiinni. soitellaan ympäri maata ja haukutaan.


      • win tekon
        goebbels kirjoitti:

        heti kun ovi menee seläntakana kiinni. soitellaan ympäri maata ja haukutaan.

        vaikka päällikkö itse myöntäisi että ei ole perustetta määräaikaisuudelle mutta kun muka hänellä ei ole muihin nimenkirjoitusoikeutta. näitä sopimuksia kuulemma vaan tarjolla. jos joskus suostut vedätettäväksi niin onpahan pitkä ja mutkainen tie edessä...


      • eräs di
        Traumoja kirjoitti:

        Ooon saanut iskuja noista kovista ja korkealla olevista kyynärpäistä.

        Juu.. ei pöyrylle. Itse mietin miten täältä pääsis vielä hengissä ja suht terveenä pois... kait se on vaan uhmattava karenssia. Todella järkyttävää johtamista, kiusaamista, tökden mitätöintiä, ym ym


      • laiskuriäijä
        eräs di kirjoitti:

        Juu.. ei pöyrylle. Itse mietin miten täältä pääsis vielä hengissä ja suht terveenä pois... kait se on vaan uhmattava karenssia. Todella järkyttävää johtamista, kiusaamista, tökden mitätöintiä, ym ym

        Ota työ työnä ja ota palkka sekä työssäoloaika työtodistukseen talteen. Hae samalla muualle hommiin.


    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään! Palkkoja ei makseta asiallisesti (lainvastaisuuksia). Tuntityöläisenä jos sairastuu kulkutautiin ja lääkärintodistuksella on pois ei makseta palkkaa vaikka lain mukaan pitäisi! muutenkin työsuojelurikkomuksia esiintyy (liukumatunteja ei saa pitää). Edes liiton lakimiehen sana ei paina mitään, uhataan vain potkuilla jos ei niele kaikkea paskaa mitä niskaansa saa.

    • Anonyymi

      Pöyryn erikoisuus oli valita sähköasentajia insinööri töihin. Ja tietenkin maksettiin puolta huonompi palkka. Mutta nimike toimihenkilö insinööri oli hieno.

    • Anonyymi

      VR Rata Sähköasentajat pisti vaseliini anukseen ja meni työhaastatteluun. Tyytyväinen oli haastattelija h Sopanen ja sähköasentaja Korhonen.

    • Anonyymi

      Vaikka vanha ketju niin sanon kuitenkin: hakekaa hyvät ihmiset jonnekin muualle kuin Pöyrylle! Hienot puheet tasavertaisuudesta ja työntekijöiden hyvinvoinnin ajattelusta on pahasti ristiriidassa käytännön kanssa. Käytännössä työntekijää ei arvosteta ja sen niskanahasta koitetaan repiä mahdollisimman paljon irti. Täysin villi länsi sen suhteen noudatetaanko työsuhteeseen liittyviä lakeja vai ei.

    • Anonyymi

      Täällä onkin hyvin kuvailtu, miksi ei kannata kys yritykseen mennä töihin. Nimi vaihtunut välissä Afryksi, mutta meininki on sama. Jos arvostat reilua palkkaa ja haluat arvostusta työntekijänä, sitä ei valitettavasti Afryltä saa. Yksi työkaveri lähti Swecolle hommiin liki kaksinkertaisella palkalla... Vaihtuvuus firmassa on suuri ja työhyvinvointiongelmiin ei puututa. Lisäksi pääkonttorin työntekijöillä on paremmat työedut kuin muilla. Löytyy kuntosali, jumppatunnit ja sähköpöydät. Muilla konttoreilla saat sähköpöydän vasta sen jälkeen, kun oot selkäsi saanut huonosta ergonomiasta pilalle. Onneksi sain parempia hommia muualta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe