pitävät itseään hyvännäköisinä ja kun heitä katsoo, niin ei näe mitään erikoista tai hyvännäköisyyteen viittaavaa?
Ovatko he hölmömpiä, kuin muut naiset ja uskovat kaikki lirkutukset?
Vai ovatko he sokeita?
Vai eivätkö he omista peiliä?
Miksi
7
287
Vastaukset
Se vain johtuu siitä, että sinun naismakusi on kovin valikoiva.
- miehiltä!
Ainakin minua joku iljetys yritti taas eilenkin iskeä... Ehkä sekään ei sitten omistanut peiliä.
- dayum
Jospa jotkut määrittävät omaa ulkonäköään "saalistamiensa" miesten komeuden perusteella? Kun sain noin komeen, niin mun täytyy olla tosi hot.
Makuja on monia. Jotenkin kun ajattelee ihmisen sanovan / kirjoittavan ulkonäöstään "olen kaunis", "olen nätti", "olen komea", niin herää kyllä kysymys siitä, millainen bimbo sen on kirjoittanut. Ehkä heidän mielestään kauneus ei olekaan katsojan silmässä, vaan omissaan?- näillä
monilla naisilla on itsetunto kohdillaan. Kotona lähtiessä katsotaan peiliin, nähdään se ei niin erikoinen naama, mutta ollaan silti tyytyväisiä itseemme ja lähdetään hymyillen ulos, koska hymyhän meitä kaikkia entisestään kaunistaa!
- egeb
näillä kirjoitti:
monilla naisilla on itsetunto kohdillaan. Kotona lähtiessä katsotaan peiliin, nähdään se ei niin erikoinen naama, mutta ollaan silti tyytyväisiä itseemme ja lähdetään hymyillen ulos, koska hymyhän meitä kaikkia entisestään kaunistaa!
Hyvä japositiivinen asenne kaunistaa kaikkia. Kuitenkin, jos se oma oletettu kauneus johtaa siihen, että tulee kauhisteltua muiden rumuutta, ei kyse ole hyvästä itsetunnosta.
- siksi
egeb kirjoitti:
Hyvä japositiivinen asenne kaunistaa kaikkia. Kuitenkin, jos se oma oletettu kauneus johtaa siihen, että tulee kauhisteltua muiden rumuutta, ei kyse ole hyvästä itsetunnosta.
tärkeintä on tiedostaa ja hyväksyä itsensä(niin hyvässä kuin "pahassa"), sitä kautta ei kuvittele liikoja/väheksy itseään, eikä tarvitse lähteä muitakaan arvostelemaan!
- Havainto
Lehtiä plärätessä olen tehnyt sen huomion, että kun kuvassa on kaunis/hyvännäköinen tms. sitä ei koskaan tarvitse mainita, mutta silloin kun se on pitänyt mainita ja katsoo kuvaa, niin niin ei todellakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651