Exäni leimasi minut pedofiiliksi!!!

seurustelinko narsistin kan...

Asuin toisella paikkakunnalla vieraantuneena sukulaisistani,kun alkasin seurustelemaan miehen kanssa joka on samasta kunnasta kotoisin,kuin minä.
Tämä mies asuu edelleen kotikunnassamme.(missä myös sukulaiseni asuvat.)
Aluksi mies vaikutti mukavalta.Hän kertoi minulle kärsivänsä "kahvikuppineuroosista" minkä vuoksi hän halusi viettää aikaa kanssani vain hänen vuokra-kaksiossaan.
Isäni hän halusi tavata,joten kävin isäni luona esittelemässä hänet.
Tämän jälkeen suhteemme jatkui niin,että matkustin hänen luokseen viikonlopuiksi,yms.Sukulaisiini en edelleenkään ollut yhteydessä,paitsi isääni(harvoin) ja etelä-suomessa asuviin sisariini.
Kun kerroin poikaystävälleni harrastavani vakioveikkausta,hän sanoi myös harrastavansa samaa.Keskusteltuamme brittifutiksesta,hän ei kuitenkaan tietänyt ko.asiasta juuri mitään.
Tässä vaiheessa epäilykseni heräsivät, ja sanoin pitäväni kauhuleffoista.Hän vastasi pitävänsä niistä myös.Katsottuamme yhdessä elokuvan "The Ring" hänen screeniltään,hän soitti minulle seur.päivänä ja sanoi olevansa sairaslomalla.
Kävi ilmi,että hän oli pelännyt yöllä niin,että oli ottanut screenin pois seinältään...
En halunnut jatkaa seurustelua,koska minusta tuntui,että hän valehteli minulle koko ajan.Jätin tämän tyypin tylysti tekstiviestillä.
Myöhemmin sain selville,että tämä mies oli ollut koko suhteemme ajan yhteydessä sukulaisiini kertoen heille mitä ihmeellisimpiä valheita minusta.
Hän on jollain lailla saanut koko isänipuoleisen sukuni uskomaan,että olen pedofiili ja että sairastan skitsofreniaa!
mm.isäni ja pikkusisareni ovat nyt siinä uskossa(elämäni tärkeimmät ihmiset)
Olen ajatellut tekeväni jopa itsemurhan tämän asian vuoksi.Menetänkö nyt elämäni rakkaimmat ihmiset?En kestä ajatusta siitä,että he uskoivat häntä!
(olen ollut teinistä saakka erittäin "kevytkenkäinen",ja minulla on ollut lukemattomia miessuhteita,kaikki suhteeni ovat olleet minua vanhempien miesten kanssa,toki muutama poikkeus,jossa poikaystävä ollut vuoden tai pari nuorempikin.)
(mielenterveysongelmia minulle tuli suhteen jälkeen,kun masennuin hänen valheistaan)

Auttakaa hyvät ihmiset!mitä teen?Onko jollain samanlaisia kokemuksia?

116

31202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terwejärkinen mies

Unohda vaan koko paskiainen ja jatka elämääsi normaaliin tapaan.

Kerro sukulaisillesi soraan miehen olevan aivan hullu.

Tietenkin he uskovat sinua ennemmin kuin tuota hullua äijää.

T: Raaka Rokkimies

• aloittaja

Tämän miehen täytyy olla todella lahjakas valehtelija,koska on saanut sukulaiseni uskomaan tällaisia.

En osaa aloittaa asiasta keskustelua.En tiedä missä ja kuinka.Olen jopa miettinyt ,että pitääkö minun kirjoittaa ko.suhteestamme kirja,vai miten oikaisen "väärät uskomukset".

• Joku mies vastaa
        aloittaja kirjoitti:

Tämän miehen täytyy olla todella lahjakas valehtelija,koska on saanut sukulaiseni uskomaan tällaisia.

En osaa aloittaa asiasta keskustelua.En tiedä missä ja kuinka.Olen jopa miettinyt ,että pitääkö minun kirjoittaa ko.suhteestamme kirja,vai miten oikaisen "väärät uskomukset".

Kirje on hyvä vaihtoehto, kirjeeseen on helpompi jäsennellä asia joka on sinulle itsellesikin vielä järkytys. Aloita kuitenkin rikosilmoituksen jättämisellä, muista vaatia rikosilmoituksessa tekijälle rangaistusta jotta asiaa ei siirretä suoraan arkistoon vaan se selvitetään. Viranomaiset hoitavat kaiken muun, sinun on vain mentävä jättämään rikosilmoitus, he kysyvät kaiken tarvittavan ja tietävät rikosnimikkeet jne. Vain rangaistuksen vaatimisen muistaminen on tärkeää.

Kirje voisi olla paras kirjoittaa vasta rikosilmoituksen jättämisen jälkeen. Rikosilmoituksen pitäisi herätellä läheisiäsi ottamaan sinut tosissaan ja kuuntelemaan/lukemaan mitä sinulla on sanottavaa.

Asiassa on siis oikeasti tapahtunut rikos tai rikoksia.

Nuo paskiaiset ovat tosi taitavia ihmisten huijaamisessa, mutta kyllä asia vielä selviää ja vaikka ei selviäisikään niin jää elämässäsi taakse kun vain jatkat elämääsi parhaasi mukaan ja et anna tuon asian jäädä arkeesi vaan nimenomaan jätät sen taakse.

• Täysin saman kokenut

Rikoslain 24. luku 9 §)

Joka
        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Välittömästi poliisille tekemään tutkintapyyntö. Poliisi tutkii asian ja syyttäjä tekee syyteharkinnan. Kyseessä on asianomistajarikos, joten voit joka tapauksessa ajaa asiaasi oikeudessa riippumatta syyttäjän päätöksestä.

Jos minusta sanottaisiin vastaavanlaisia asioita, poliisilaitoksen ovi kolahtaisi välittömästi. Turha täällä on hyssytellä. Älä arvostele kenellekään kyseistä henkilöä tai esitä hänestä henkilökohtaisia arvioita - älä sano hulluksi tai muuta vastaavaa. Hänen toimintaansa voit arvioida omituiseksi, mutta hänestä henkilönä ei kannata esittää mitään arvioita, ettet itse syyllisty samaan, vaikka mitä mieltä tahansa hänestä olisitkin.

Kunnianloukkaus on törkeä, jos
        "aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa ja kunnianloukkaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä".

• nimierkitön
        aloittaja kirjoitti:

meitin kylällä piestään paskat pihalle tuollaisista häröistä...ja en kutsuisi sitä kyllä mieheksi.

• vaan
        aloittaja kirjoitti:

Joku näköjään ehtikin jo antaa neuvon, eli eikun poliisin puheille vaan. Luulis että tollasilla alkaa puntti tutisemaan kun virkavalta ottaa yhteyttä. Ei tollasien tyyppien häröilyjen takia kannata jäädä kotiin nuolemaan haavojaan...

• psykiatri
        aloittaja kirjoitti:

Tulee jotenkin mielen salattujen elämien Aaro, tunnevammainen narsisti, taitava kääntämään ihmiset kumppaniinsa vastaan. Tällaiset ihmiset ovat sairaita tunnetasolla, ei ole kaikki himassa, ja näitä on paljon. Silloin kannattaa jättää heti kun huomaan että toisella viiraa, saa vain itsensä kuseen.

• tapa lähestyä
        Joku mies vastaa kirjoitti:

Kirje on hyvä vaihtoehto, kirjeeseen on helpompi jäsennellä asia joka on sinulle itsellesikin vielä järkytys. Aloita kuitenkin rikosilmoituksen jättämisellä, muista vaatia rikosilmoituksessa tekijälle rangaistusta jotta asiaa ei siirretä suoraan arkistoon vaan se selvitetään. Viranomaiset hoitavat kaiken muun, sinun on vain mentävä jättämään rikosilmoitus, he kysyvät kaiken tarvittavan ja tietävät rikosnimikkeet jne. Vain rangaistuksen vaatimisen muistaminen on tärkeää.

Kirje voisi olla paras kirjoittaa vasta rikosilmoituksen jättämisen jälkeen. Rikosilmoituksen pitäisi herätellä läheisiäsi ottamaan sinut tosissaan ja kuuntelemaan/lukemaan mitä sinulla on sanottavaa.

Asiassa on siis oikeasti tapahtunut rikos tai rikoksia.

Nuo paskiaiset ovat tosi taitavia ihmisten huijaamisessa, mutta kyllä asia vielä selviää ja vaikka ei selviäisikään niin jää elämässäsi taakse kun vain jatkat elämääsi parhaasi mukaan ja et anna tuon asian jäädä arkeesi vaan nimenomaan jätät sen taakse.

sukulaisiasi. Mutta ehdottomasti poliisiasia, teet tutkintapyynnön. Sukulaisesi ovat todistamassa asioita, joita hän Sinusta kertonu.

Mieshän on sairas. Suuri osa lukijoista voi todeta joko ystäväpiirissään, tai omassa liitossaan nähneensä jotain vastaavaa. Minäkin. .

• lahjakas valehtelija
        aloittaja kirjoitti:

Hän on vain kusettanut heitä, se on helppoa usko pois. Pikkuhiljaa..... Jos kerran itse et ole yhteydessä sukulaisiisi ollut he kyllä uskovat tuollaiset tarina, mitä sairaampia tarina sitä uskottavampia se usein on. Sukulaisesihan eivät tiedä sinusta mitään kun olet heitä pakoillut ja piilossa pysynyt, oma vikasi! niin kyllä kait he uskovat kaiken kun vihdoin sinusta jotain kuulevat joltakin. He uskovat tuntevansa se miehen sua paremmin, hän sentään on heihin yhteydessä.

Toisaalta taitaa sukulaisesi olla hieman tyhmiä jos menevät tuntemattoman kuvatuksen molotuksia uskomaan tuosta vaan.

Selvitä asia, ei itsemurha ole mikään ratkaisu. Älä ole niin tiukkis, ota asia puheeksi, suoraan. Sano miten homma on, se on vitun yksinkertaista.

• kukka
        vaan kirjoitti:

Joku näköjään ehtikin jo antaa neuvon, eli eikun poliisin puheille vaan. Luulis että tollasilla alkaa puntti tutisemaan kun virkavalta ottaa yhteyttä. Ei tollasien tyyppien häröilyjen takia kannata jäädä kotiin nuolemaan haavojaan...

Huhuh! Ilmoita nyt jollekin viranomaiselle asiasta. Tämä mies kaipaa hoitoa!

• erästoinen
        psykiatri kirjoitti:

Tulee jotenkin mielen salattujen elämien Aaro, tunnevammainen narsisti, taitava kääntämään ihmiset kumppaniinsa vastaan. Tällaiset ihmiset ovat sairaita tunnetasolla, ei ole kaikki himassa, ja näitä on paljon. Silloin kannattaa jättää heti kun huomaan että toisella viiraa, saa vain itsensä kuseen.

muuten ihana asiaa mutta takertuakseni nyt tähän pikkuseikkaan niin aaro ei kyllä yrittänyt saada ketään näyttämään huonolta muiden silmissä vaan yritti tehdä pahaa kaikille jotka olivat esteenä hänen rakkaudelleen

• psykiatri
        erästoinen kirjoitti:

muuten ihana asiaa mutta takertuakseni nyt tähän pikkuseikkaan niin aaro ei kyllä yrittänyt saada ketään näyttämään huonolta muiden silmissä vaan yritti tehdä pahaa kaikille jotka olivat esteenä hänen rakkaudelleen

olin kyllä käsittänyt, että Aaro yritti eristää ja omistaa Lauran itselleen, eikä niin että teki pahaa vain niille jotka olivat uhka Lauralle. Et oikein taida tietää miten narsisti käyttäytyy. Narsisti nimenomaan yrittää omistaa toisen ja katkaisee tämän ihmisen välejä muihin ihmisiin, niin että lopulta tässä tapauksessa Laura oli täysin riippuvainen vain Aarosta, niin että Lauralta puuttuivat kaikki muut kontaktit. Narsisti pyrkii hallitsemaan toisen ihmisen kokonaan vain omia tarpeitaan varten. Siinä ei ole kyse ollenkaan rakkaudesta, vaan sairaasta kuviosta. Olen itse myös narsistin uhri.

• uhri2
        aloittaja kirjoitti:

Olen kokenut samanlaisen tilanteen siis ainakin siltä osin että mies todellakin oli narsisti. Pieksätti kavereillaan minua, nauroi kun katsoi vierestä, kertoi pitkin kylää että tyttäreni on huora ja että nain omaa poikaani. Todellakin tällaista voi tapahtua, mutta onneksi ne jotka näitä juttuja kuulivat olivat heti sitä mieltä että mies on todella sairas. Hänelläkin oli paniikkihäiriö, kahvikuppineuroosi ja sosiaalinen jännittäminen taustalla, Eikä hän koskaan edes tajunnut tehneensä väärin, vaati toisilta täydellisyyttä ja itse ei ollut lehmän paskaa arvokkaampi. Jätin miehen kylmästi ja vieläkin joskus kuulen mitä hän on kertoillut kaljapäissään, mutta jätän ne asiat ihan omaan arvoonsa. Joskus pelotti illalla ulkona kun uhkaili että tapattaa minut jollakin kaverillaan, mutta mitään ei onneksi ole tapahtunut. Jos sukulaisesi todella välittävät sinusta niin tuskin heillä on pienintäkään epäilystä siitä kumpi teistä on sairas....miehelle vaan luu kurkkuun...

• Olla kaikki
        lahjakas valehtelija kirjoitti:

Hän on vain kusettanut heitä, se on helppoa usko pois. Pikkuhiljaa..... Jos kerran itse et ole yhteydessä sukulaisiisi ollut he kyllä uskovat tuollaiset tarina, mitä sairaampia tarina sitä uskottavampia se usein on. Sukulaisesihan eivät tiedä sinusta mitään kun olet heitä pakoillut ja piilossa pysynyt, oma vikasi! niin kyllä kait he uskovat kaiken kun vihdoin sinusta jotain kuulevat joltakin. He uskovat tuntevansa se miehen sua paremmin, hän sentään on heihin yhteydessä.

Toisaalta taitaa sukulaisesi olla hieman tyhmiä jos menevät tuntemattoman kuvatuksen molotuksia uskomaan tuosta vaan.

Selvitä asia, ei itsemurha ole mikään ratkaisu. Älä ole niin tiukkis, ota asia puheeksi, suoraan. Sano miten homma on, se on vitun yksinkertaista.

Yksinkertaista. Voi Saa**na ku oot epeli! Ja tämä sivusta.....

• Utelias 9
        nimierkitön kirjoitti:

meitin kylällä piestään paskat pihalle tuollaisista häröistä...ja en kutsuisi sitä kyllä mieheksi.

Mikä paikkakunta , mikä kylä ????

• nimimerkkimäisyys
        Utelias 9 kirjoitti:

Mikä paikkakunta , mikä kylä ????

Örnäsperällä, Körväällä. 50 henkilön kylä, kaikki tuntee toisensa ja kaikki on toisilleen jotakin kautta sukua.

• Kohta ei jaksa enää

niin...Miten päästä eroon ex-miehestä,joka vainoaa kaiken aikaa.Tekee perättömiä ilmiantoja puhuu mitä sattuu,nimittelee tosiaan pedofiiliksi,varjostaa kaiken aikaa.Vahtii joskus ikkunan takana ym..Lähettelee satoja herjaavia tekstareita ja samaan aikaan kerjää myötätuntoa ja rahaa.Kysymyksessä on aikuinen mies.
        Hänessä ei koskaan ole mitään vikaa.On ollut hoidossakin mutta nyt avohoidossa.
        Apua on yritetty saada tilanteeseen hiukan jokapuolelta huonoin tuloksin.
        nyt joitakin juttuja on menossa oikeuteen,mutta luulen ettei hän lopeta vainoamista sittenkään.Uhkailee,kiristää ja toimii aivan järjettömästi.
        Mitä todella pitää tapahtua,että tällaiseen puututaan?Eikö mitään ole opittu viimeaikojen tapahtumista,perhesurmista yms.?
        Lähestymiskielto tuskin auttaisi hänen tapauksessaan,mutta jos sakkoja kertyisi tarpeeksi,ehkä hänet vietäisiin lopultakin edes hetkeksi niitä istumaan ja perhe saisi edes pienen hengähdystauon!
        Miksi hänen laisiaan ei todellakaan toimiteta hoitoon koska eihän tuo tervettä ole!
        Jos tiedätte mitä olisi tehtävissä,kertokaa.Olen kiitollinen jokaisesta neuvosta joka johtaisi johonkin.Kestämätönhän tilanne alkaa olla.
        Ruotsissa vainoaminen on jo rangaistava teko.miksi Suomi kulkee aina jäljessä!

• Joku mies vastaa

Älä jumalauta anna jonkun tosi sairaan äijän pilata hyvinvointiasi ja viedä henkeäsi!

Tee asiasta rikosilmoitus, se on helpoin ja järkevin ratkaisu ja puhdistaa myös maineesi.

Jos niin huonosti käy että maineesi ei puhdistu niin älä jumalauta ole niin hölmö että tappaisit itsesi, uhraisit koko elämäsi jollekin saastaiselle äijälle. Jatka elämääsi parhaasi mukaan ja sivuuta koko paska äijä paskoine juttuineen, sivuuta myös kaikki paskat ihmiset jotka uskovat mielummin äijää kuin sinua ja omaa järkeään. Nuo sairaat ihmiset on kyllä taitavia vakuuttamaan ihmisiä, mutta pitää olla vastaanottajassakin vikaa jos noin vain uskoo että sinä olet pedofiili ja ties mitä! Tuommosesta järkyttyminen, masentuminen jne on aivan luonnollista ja menee ohi kun vain otat elämäsi takaisin haltuusi eli jatkat elämää normaalisti ja hyväksyt sen että et voi asiaa perua jos joku sairas äijä on mennyt noin tekemään. Et anna elämääsi tuommosen äijän tuhota.

Tee rikosilmoitus mahdollisimman pian ja huolehdi että sinut otetaan vakavasti eli että asia todella myös tutkitaan. Muista vaatia rikosilmoituksessa tekijälle rangaistusta tai asiaa ei edes tutkita vaan siirretään suoraan arkistoon.

Hae keskusteluapua tai mitä vain apua joka auttaisi sinua pääsemään tuon asian yli. Älä kiellä asiaa, mutta älä myöskään ajattele asiaa liikaa, älä ota asiaa häpeäksesi ja rasitteeksesi, vaan jatka normaalia elämääsi jättäen tuon koko asian taakse ja tekijän häpeäksi. Kaikkea et voi hallita eli et voi tehdä asiaa tekemättömäksi jne, voit vain jatkaa elämääsi ja jättää nuo asiat omaan arvottomuuteensa.

Älä ihmeessä luovu elämästäsi. Paskaa osuu kaikkien kohdalle ja tuo oli oikein kunnon emäpaska sinun tielläsi, mutta ei se tee sinusta tai elämästäsi yhtään huonompaa.

Tee rikosilmoitus, juttele sen jälkeen sinulle tärkeille ihmisille joko suoraan tai kirjeitse, loppu on noista ihmisistä itsestään kiinni. Jossain vaiheessa ehkä ymmärtävät totuuden ja tässä auttaa rikosprosessin eteneminen, mutta joka tapauksessa vaikka eivät sinua uskoisikaan niin jatka omaa elämääsi. Oma elämäsi on ainoa jota voit elää, muut tekevät omat ratkaisunsa.

• ellei ole

vahvoja todisteita, muuten saa itse syytteen väärästä ilmiannosta mutta tutkintapyynnön voi tehdä joutumatta itse ongelmiin.

• Tutkintaan vaan
        ellei ole kirjoitti:

vahvoja todisteita, muuten saa itse syytteen väärästä ilmiannosta mutta tutkintapyynnön voi tehdä joutumatta itse ongelmiin.

Kyllä asiasta voi ilmoituksen tehdä. Poliisi tutkimustensa perusteella päättää
        onko rikosta tapahtunut.

Eikö noita todisteita näytä jo olevan? Sukulaisilta lausunto siitä, mitä mies on
        heille valehdellut. Sitten "terveen paperit" lääkäriltä ja idioottimiehelle
        kunnianloukkaussyyte. Joutuu vatipää vastuuseen valehtelustaan.

• saisi syytteen
        ellei ole kirjoitti:

... täällä olisi joka iikalla syytteet niskassa! Mitä rikosta tuossa nyt on tapahtunut, ihan normaalinkuuloista sairaan ihmisen panettelua, jonka seuraukset on sitä paitsi korjattavissa, toivottavasti

• Nimetön
        Tutkintaan vaan kirjoitti:

Kyllä asiasta voi ilmoituksen tehdä. Poliisi tutkimustensa perusteella päättää
        onko rikosta tapahtunut.

Eikö noita todisteita näytä jo olevan? Sukulaisilta lausunto siitä, mitä mies on
        heille valehdellut. Sitten "terveen paperit" lääkäriltä ja idioottimiehelle
        kunnianloukkaussyyte. Joutuu vatipää vastuuseen valehtelustaan.

se niin mene poliisit ei taatusti jaksa nähdä vaivaa jonkun pienen ihmisen kunnianloukkauksista, mutta jos yhteiskunta on saavana puolena vaikka euronkin niin jopa hoidetaan asiaa...nähty juttu ja se että toinen saa jatkaa vielä yli 10v jälkeenkin...eikä kukaan puutu ei taatusti poliisit sinua auta ellei satu olemaan erittäin hyviä lähiomaisia...tiedän kun itse jouduin siihen exäni tehdessä mitä omalaatuisempia juttuja ja sai kaikki sosiaaliviranmomaiset puolelleen ja vielä tänäpäivänäkään ei ole korjattu tilannetta, oikeutta ei tule normaaliteitse ...mutta mafia voi auttaa ja silloin saat taatusti oikeutta ja se korjaa tilanteen...mutta silläkin on hintansa...

• nimierkitön
        saisi syytteen kirjoitti:

... täällä olisi joka iikalla syytteet niskassa! Mitä rikosta tuossa nyt on tapahtunut, ihan normaalinkuuloista sairaan ihmisen panettelua, jonka seuraukset on sitä paitsi korjattavissa, toivottavasti

vittuvie jos minusta alkaisi kiertää huhu että olisin pedofiili niin jo vain ottaisin syyllisen selville ja poliisille ilmoitus. pedofiiliksi syyttäminen on ainakin minun mielestä todella kova syytös ja voi johtaa vakaviin seurauksiin.

• Kohta ei jaksa enää
        nimierkitön kirjoitti:

vittuvie jos minusta alkaisi kiertää huhu että olisin pedofiili niin jo vain ottaisin syyllisen selville ja poliisille ilmoitus. pedofiiliksi syyttäminen on ainakin minun mielestä todella kova syytös ja voi johtaa vakaviin seurauksiin.

Minun tapauksessa tutkintapyyntö on jo lähtenyt.Aikaa siinä kai menee ennenkuin
        se mihinkään etenee.
        Alkaa mennä toivo jo yhteiskunnan apuun.
        Jos ihmistä haukutaan pedofiiliksi syyttä suotta,voiko rangaistus siitäkin olla vain sakkoa?
        olen monia kertoja soittanut poliiisille hänen kiertäessään asuntoani,mutta poliisia ei tunnu kiinnostavan edes tämän ihmisen puhuttelu.Enne poliisien tuloa hän ehtii aina lähteä paikalta.EIKÖ TODELLA POLIIISI VOISI TARTTUA EDES JOLLAKIN TAVOIN TILANTEESEEN ennenkuin mitään todella pahaa tapahtuu!!

• ....

On minullekin hieman samanlailla käynyt. Mutta ei noilla nimikkeillä.

Kyllä lähimpien pitäisi osata sekin arvioida, ettei kaikki mitä kuulevat pidä paikkaansa. Valitettavasti oma äitini oli myös kovin sinisilmäinen ja alkoi uskoa erään sairaan miehen manipulointiin silloin aikoinaan. Enkä tiedä korjaantuiko uskomuksensa koskaan täysin, vaikka kerroin omia kantojani. Mutta se ei ole minun ongelma, vaan hänen sitten joka niin uskoo jos ei yhtään leikkaa ajatuksissa.

Kyllä sille miehelle vielä karma iskee joka noin teki, älä murehdi.

Miten isä ja siskot reagoivat kun kerroit oman näkemyksesi? Onhan sulla muita tärkeitä tuttuja myös, joista tukea? Ja voi tulla uusia tuttuja. Aika voi korjata asiaa myös, jos isä ja siskot saavat yhtään järkeä päähänsä. Kovin ovat helposti vietävissä ja ei ole ehkä kokemusta heillä sairaista ihmisistä... jos häntä uskovat.

Älä murehdi liikaa, saat varmaan muilta tukea

• ....

Ja yleensä käykin niin että sukulaiset uskovat enemmän sukulaista lopulta, eli vieraan henkilön sanomiset voidaan ymmärtääkin sairaaksi valheeksi lopulta. Siinä on hyvä mahdollisuus että asia korjaantuu hyvin. Se jonka kanssa ei korjaannu, pitää antaa ajan kulua. Mutta kyllä fiksu henkilö tajuaa...

Jos joku heistä ei usko sinua, niin siinä sinä näet kuka taas uskoi. Ja aina on muita ihmisiä sinulle myös olemassa.

• joder

joo miullakin vähän tollasta mutta ei ihan noin paha. Poikaystävän äiti haukku aina seläntakana kaikille ympäri kyliä huoraks yms en ees halua tietää kaikkia nimiä.. Mut sit naamatusten oli niinku olisin maailman ihanin ihminen..aiheutti se sitte eronki meille ku se poika meni uskomaan sen äitin paskapuheita mitkä todellaki oli vaan sen omasta päästä vetästy..mut eipä tarvi niitä enää nähä..

• menneisyytesi suhdejutuilla ei ole tässä minusta väliä, kun on kyse siitä että sinulla rakkaat ihmiset ovat ottaneet täydestä sinusta sepitettyjä asioita jotka ovat vieläpä tulleet ventovieraan suusta! Onneksi omat vanhampani tuntevat minut hyvin, varsinkin äitini, eikä kyllä nielisi moisia minusta. Kaiketi tarttuisi lähimpään kättäpitempään ja kiroaisi mokoman ukon paskiaisen omiksi syytöksikseen ja ukko saisi paeta henkensä edestä..

Todella ikävä tuo sinun juttusi, koita jaksaa *iso hali*

• jah-76

Itselläni saman tyylinen tilanne yllä mutta seurustelen nuoremman tai paljon nuoremman kanssa ja tuli erimielisyyttä sen asian suhteen sitten =(

• Vitut muista.

...jätskiä.

• ... varsinkin naisilla? pitää täällä palstoilla itkee kurjaa elämäänsä.! niinku vasta olise saakelin fat fack, joka oli syöny ittesä hyväks, jonka mies mainitsi siitä niin parku alkoi. just tääkin avaaja, tullaan tänne surkuttelee ja voivoottelee.. tekis asialle jotain eikä täällä voivoottelis. kummaa sakkia! niin kohta alkaa parku tälläkin "vakioveikkaajalla" ku hanuri on levinnyt. jos ei oo jo.... : ))

• Sannastiina
        ebola05 kirjoitti:

... varsinkin naisilla? pitää täällä palstoilla itkee kurjaa elämäänsä.! niinku vasta olise saakelin fat fack, joka oli syöny ittesä hyväks, jonka mies mainitsi siitä niin parku alkoi. just tääkin avaaja, tullaan tänne surkuttelee ja voivoottelee.. tekis asialle jotain eikä täällä voivoottelis. kummaa sakkia! niin kohta alkaa parku tälläkin "vakioveikkaajalla" ku hanuri on levinnyt. jos ei oo jo.... : ))

niin naiset ratkaisee ongelmansa puhumalla kun miehet taas pitävät kaiken päänsä sisällä ja antavat sen sitten purkautua vuosien kuluessa erilaisina mielenterveydellisinä oireina naisiin ym. ihmisiin. Tosin jotkut miehet osaavat purkaa mielipahansa myös puhumalla hakkaamalla halkoja tai vaimoaan.

• asiaton kommentti

soita äidillesi, jos haluat herkutella, äiskä tuo jätskiä. Mutta muistathan myös pyyhkiä suusi ja pestä hampaasi, niin hammaspeikko ei tule kylään.

• Kummeksun***
        ebola05 kirjoitti:

... varsinkin naisilla? pitää täällä palstoilla itkee kurjaa elämäänsä.! niinku vasta olise saakelin fat fack, joka oli syöny ittesä hyväks, jonka mies mainitsi siitä niin parku alkoi. just tääkin avaaja, tullaan tänne surkuttelee ja voivoottelee.. tekis asialle jotain eikä täällä voivoottelis. kummaa sakkia! niin kohta alkaa parku tälläkin "vakioveikkaajalla" ku hanuri on levinnyt. jos ei oo jo.... : ))

tuntuu puuttuvan empatia kokonaan. Sen sijaan, että yrittäisivät auttaa toista, he tuleva tänne haistattelemaan ja naureskelemaan toisten onnettomuuksilla.

Tekisi mieli tätäkin kirjoittajaa käydä kopauttamassa kättä pidemmällä josko se myötätunto ja terve järki palaisi päähän jostakin kiven alta.

• jos miekkonen on osannut no...

isäsi ja siskosi sinnuu usko vaan jotain miekkosta niin menee aika kehnost, tuo on vaan sellanen asia että jos joutuu kokemaan sen niin se masentaa, ahdistaa ym ym ym. Kokemusta löytyy tuoltakin saralta.
      Mutta miusta sie teet niin että jos eivät isäsi ja siskosi sinnuu usko niin unoha heiät, vaikka kuinka rakkaita ovat siulle, joku päivä vielä he tulevat tajuamaan että nyt tuli töpättyä ja urakalla. Usko aina huomiseen ja ajattele että kyllä sitä vielä joskus löytyy sellanen joka sinnuu ossaa arvostaa ja kohtelee sinnuu kuin kukkaa kämmenellä. Älä heitä toivoasi hukkaan.

• mummi54

Ei isäsi sinua hylkää yhden miehen juttujen vuoksi. Harrasta liikuntaa, pidä itsesi nuorekkaana, sekä etsi mielenrauha itsellesi. Kestät mitä vain juoruja, jos rakastat itseäsi ja hoidat itseäsi. Koita elää sinkkuna, ja jätä kertomatta omia henk kohtaisia asioita kahviseuramiehille, jos niitä ilmestyy. Kaikkea hyvää Sinulle.

• siltä,

että olet itsekin vainoharhainen ja jotenkin sairas.

Kerrot, että olet "kevytkenkäinen" ja sekin kertoo sinusta paljon.

Luulen, että olet itse vaikea persoonallisuushäiriöinen henkilö.

Selvitä heilasi kanssa asiat kahden kesken ja mielestäni tämä foorumi ei ole oikea paikka asian käsittelyyn!

Tekstistäsi päätellen tarvitsette molemmat psykiatrista apua!

• lailaneitiliini

sai tuosta sen käsityksen,että joko keksitty tarina,tai sitten ei ole ihan kondiksessa aivonesteet,joten kantsis tarkistaa asennetta elämään,eikä hötkyillä ukkojen perässä,mitä jos vaikka pakastaisit ne talven mansikat ja jättäsit yöjuoksut vähemälle,ei tartteis aina olla menossa ja kevytkenkäillä,kokeile!!!vai oliko tuo tarinasi vain keksitty,että pääset netin otsikoihin,SILTÄ se vaikutti!

• paikka tällaisten juttujen

.. käsittelyyn! Asiajuttujako kuvittelet täällä käsiteltävän, hahahahaa.

• dfgdgsdfdg

kevytkenkäisyys ei kerro ihmisen älykkyydestä ym. mielen asoista yhtään mitään. Itse olet varmaan isin lellikki joka on kantanut sinut lumen yli jottei kengät kastu....ajattele vähän mitä sanot, huomaa kyllä että ajattelet täysin yksinkertaisesti ja putkinäköisesti

• ...

Luettuani tekstisi en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa..Jos tuommoinen sekopää todella on olemassa,minkä takia hänen tekemänsä jutut ovat NIIN kliseitä,ollaanko me nykyväestö NOIN samankaltaisia toiminnoissamme?Ihan uskomattomalta kuulostaa myös sekin että hän olisi todella saanut vakuutettua isällesi että olet mielisairas..Ihan pakko kysyä,millä hemmetin perusteilla semmoinen väite olisi todistettavissa?Anteeksi vain,mutta juttu vaikuttaa turhan paksulta ollakseen totta.Saisinko perusteluja lisää?

• tajuavat

ja ymmärtävät totuuden. Jos sinulle tärkeät ihmiset rakastavat sinua oikeasti, eivät he usko moista hölynpölyä, vaan käyttävät omaa tervettä järkeään.

Jos eivät usko, eivät he sinua rakasta eikä kunnioita. Sinä itse pystyt vaikuttamaan siihen, mitä sinusta uskotaan ja mitä ei. Kyllä tuokin miehen tekele saa palkkansa aikanaan ja jää kiinni valheistaan, usko pois.

Kaikkea hyvää sinulle ja ryhdistäydy.

• tässä !

Juuri näin.

• kertoa...

että tuo on oikeasti mahdollista...minun exäni teki juuri samoin ja sai jopa sosiaaliviranomaiset uskomaan, mutta kun tulikin lopulta virallinen päätös ettei minulla olekaan mitään, mutta että lääkäri haluaisikin keskustella tämän miehen kaa ei ikinä mennyt...joten silloin paljastui juuri se mikä olisikin pitänyt olla se jolla oli painoarvoa, mutta sosiaaliviranomaiset ei pyörrä väärintehtyjä päätöksiään ja nyt ei ole lapset saaneet 13v tavata tervettä äitiään joka on ollut koulussa ja töissä koko ajan ja pärjännyt erinomaisesti...mutta joutuneet tämän ilkeän ja latvasta kahjon äitipuolen kiusaamiksi ja rääkkäämiksi kun exäni ei ollut päivääkään yksin kun ei osannut käsitellä eroa vaan hyppäsi suoraan uuteen suhteeseen...joten allekirjoitan että tuon voi tehdä ja erittäin sujuvasti sotkea kaiken, mutta kun aikaa menee jää kiinni jos joku seuraa hänen toimiaan...joskin se on myöhäistä jos tuollainen pääsee valehtelemaan sosiaaliviranomaisille...

• Hellurihei

Mielipiteen hankkiminen on helpompaa kuin sen muuttaminen eli kun on jonkun näkemyksen niellyt helposti, sen kumoamiseen tarvitaankin jo todisteita paljon enemmän. Näin juorujen aloittaja on etulyöntiasemassa ja todistustaakka on sitten sinulla. Tarinasi oli niin hulppea vakioveikkaus- ja kauhufilmijuttuineen, että uskon sen :)

• Nimetön

ELÄMÄ ON!!!

elämä on hyvä hyville
        elämä on hyvä pahoille
        elämä on paha hyville
        elämä on paha pahoille!

things just ARE!

• 7 kansanedustajaa

"Naisten seksuaalinen valta" kirjassa osuvasti kerrotaan että teeskentely on yksi keskeisin muoto naisten vallankäytössä -myös teeskentely yleensäkin itsensä ja naissukukunnan "korottamisessa" tai uhriksi/marttyyriksi luomisessa ja miesten mustamaalaamisessa, syyllistämisessä ynm.

Erotilanteissa tämä on hyvin yleistä. Naiset valehtelevat minkä ehtivät -noin suoraan suomen kielellä sanottuna. Lapsetkin kelpaavat yleisesti lyömäaseeksi näissä tilanteissa jne.

Eikö se vanha viisauskin mennyt jotenkin niin, että mikään ei ole pahempaa kuin hylätyn naisen kosto.. (eikä alhaisempaa ;);)

ELI -joku tässäkin aloituksessa mättää!

Ei aikuinen mies pelkää kauhufilmiä niin paljon että ottaa screenitkin seinältä ja jää sairaslomalle.
      Ja miksi hän se sinulle ilmoittaisi jos kerran yrittää feikata kuten kerroit? Logiikkakin pettää.

Eikä normaali sukulaiset usko (varsinkaan naisesta) jonkun ventovieraan jutuista että tämä on pedofiili - siis nainen - ventovieraan juoruista ja juuri pedofiili?

PS.Eli koettakaa nyt Suomen nykynaiset keksiä parempia satuja miehistä. Valitettavasti täytyy kyllä todeta että niitäkin löytyy ja paljon. Ei tarvitse kuin mennä katsomaan kymmeniä joka kuukausi ilmestyviä naistenlehtiä ja niiden "feministipropagandaa ja miesvihan lietsontaa" tai vaikka feministi bestsellerejä kirjastoon jne.

Entäpä esim. nämä 7 perheellisen mieskansanedustajan yhtäkkiset julkiset lynkkaamiset kasvokuvin yhdessä Suomen suurimmassa mediassa H.S. ilman minkäänlaista virallista näyttöä tai puolustusmahdollisuutta? Ei miesvihan lietsonaan tarvita enää edes naistenlehtiä...

• ....

...joo ja elämän rakkkaimmat ihmiset, joita ei kuitenkaan ole edes halunnut nähdä pitkiin aikoihin...

• Taas tämä sama vinkuja...

Mene kotiisi tumputtamaan, ei tuota ininääsi jaksa enää kukaan kuunnella...

• nainen Stadista

ei kaikki naiset käyttäydy noin, eli ei se aina noinkaan mene miten asian ilmaisit

• mutta itse olet aikamoinen naisvihanlietsoja... O.o mistä ihmeestä teidänlaisia yleistäjiä oikein TULEE? Alan epäillä kohta että olenko nainen koska en ole feministi tai lietso miesvihaa...

• .............
        wer-wet kirjoitti:

mutta itse olet aikamoinen naisvihanlietsoja... O.o mistä ihmeestä teidänlaisia yleistäjiä oikein TULEE? Alan epäillä kohta että olenko nainen koska en ole feministi tai lietso miesvihaa...

Lohduttava tieto -tietenkin voit olla nainen vaikka et olisikaan feministi, eli rauhoituhan nyt - kyllä tämä on mahdollista sillä voithan olla nimittäin kotoisin jostain muusta maasta kuin suomesta -näistä muista maailman maista missä naiset ovat vielä naisellisia ja terveitä.

• ............. kirjoitti:

Lohduttava tieto -tietenkin voit olla nainen vaikka et olisikaan feministi, eli rauhoituhan nyt - kyllä tämä on mahdollista sillä voithan olla nimittäin kotoisin jostain muusta maasta kuin suomesta -näistä muista maailman maista missä naiset ovat vielä naisellisia ja terveitä.

Voitko siis hyväksyä mahdollisuuden että Suomessakin voi olla naisellisia ja terveitä naisia?

• Nainen 40+

Vastaavanlaisessa tilanteessa menin lakimiehen juttusille. Hän hoiti puolestani kaiken paperihomman, rikosilmoituksen ym. Asia päättyi siihen, että sain aikanaan oikein mukavat korvaukset perättömistä puheista.

Varaa aika kaupungin/kunnan oikeusaputoimistoon, ellet pysty itse lakimiestä palkkaamaan. Muistaakseni minulle tuli kuluja jotain parisataa euroa, koska asia ei edennyt oikeuteen asti, ko. inhottava valehtelija maksoi suosiolla, kun huomasi että olen tosissani. Ko. valehtelija maksoi myös minun lakimiehen kulut.

Tsemppiä! Rauhotu. Aloita siitä, että kirjaat tapahtumia ja päivämääriä muistiin.

• että tuolINEN

KANNATTAA JÄTTÄÄ HETI KÄTTELYSSÄ, OSKA ELÄMÄN PITUISET VAIKEUDET ON EDESSÄ...

• roskaa

Vai on elämäsi "rakkaimmart" imiset niitä, joihin olet vieraantunut ja joita et edes aikoihin halunnut nähdä?! tää on taas näitä... Keksi parempaa, jos ei tekemistä.

• narsistienuhrientuki

saat sieltä tukea ja huomaat, että on muitakin
        jotka ovat tai ovat olleet samanlaisissa suhteissa.

• mutta ei välttämättä oikea

Jos oikeasti rakkaita ihmisiä ei ole lähellä yhtään, niin lähisukulaiset ovat silloin niitä, joita tosi paikan tullen ajattelee rakkaimpinaan. Mäkään en pidä juurikaan yhteyttä isääni, mutta hän on mun lähin sukulaiseni lasteni lisäksi ja siksi yksi rakkaimmista. Rakkaus kun ei valitettavasti ilmene aina tekoina, syitä on monia..

• sassu8888

Kuulostaapa tutulta. narsistinen persoonallisuushäiriöinen mies sun exä. mun ex väitti että minä olen narkkari ja en käy töissä. Vanhemmat aivan romuna kun usko sitä idioottiä. Sekin ukko ties kaiken kaikesta, mutta töitä ei ollu tehny vuosiin. jatka vain yksin eteenpäin ja lippu korkealla. Sun ex tässä on hullu

• minä vain

Niin teki veljenikin! Haukkui pääasiassa minua, mutta tuntuu haukkuneen koko perhettä koko mulle suvulle. Olen nyt homo ja vaikka mitä. Koko suku suhtautuu oudosti, ensin ihmettelin, sitten kun totuus valkeni - en. Hukuttuaan herran aikaansaannokset ovat nousseet arvoon arvaamarromaan. Nyt vanhempanikin on kääntäneet selkänsä etoka asiasta. Mutta näinhän se on: tyhjät tynnyrit kolisevat ja tyhmiä on kuulijat, jotka uskovat vastoin parempaa tietoa.

• kaksi..

mieleltään häiriintynyttä tasapainotonta hölmöä tavannut toisensa. Suhteet tuhoontuomittuja aina ja iankaikkisesti.

• Kyllä Jee hoitaa

"tapasimme hänen VUOKRA-KAKSIOSSAAN.." Johan oli ilmeisen epäilyttävä tyyppi! Jos sinulla olisi ollut hivenkin järkeä olisit heti tajunnut varoa VUOKRA-KAKSIOTA!!! Kuka järkevä ja tasapainoinen mies asuu VUOKRA-KAKSIOSSA? Hyvä luoja! VUOKRA-KAKSIO jo kertoi heti että kyseessä huijari! Ei tarvinnut edes loppuun lukea kun tärkein info oli heti toisella rivillä VUOKRA-KAKSIOSSA!!!! APUUUUA! VUOKRA-KAKSIO!!!!HYIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiii!

p.s. ihania teinejä liikenteessä! Uskoo kuka haluaa moisen sepitteen!

• Mutta etkö tiennyt

... että yleensä vuokralla-asujat epäilevät toisia pedofiileiksi, joten sikäli tarinan kannalta tarpeellinen tarkennus.

Kirjoita mulle, tykkään susta :)

• Hölpöl

Se joka "alkasi seurustelemaan" ei voi olla ihan skarppi itsekään.

• nykyisin

Kyllä mä tiedän ja uskon, että ihmiset on näin yksinkertaisia, eivät vielä kaikki mutta jonkinsorttinen mutaatio on käynnissä. Se liittyy siis ihmisen älykkyyden ja tunnepuolen vajavaisuuteen.

• Kyllä Jee hoitaa
        Mutta etkö tiennyt kirjoitti:

... että yleensä vuokralla-asujat epäilevät toisia pedofiileiksi, joten sikäli tarinan kannalta tarpeellinen tarkennus.

Kirjoita mulle, tykkään susta :)

Jaa, että niinkö se olikin? Vuokra-asujat epäilevät naapureitaan? Rehellisesti sanottuna olenkin hankkinut kiikarit, infrapunatähtäimen ja muut vempaimet jotta pysyn paremmin naapureitani vahtaamaan...Myönnän myös, että minulla pieni perversio: vuokrakämppä ihan vain sen takia, että voin harrastaa petofiilien kyttäämistä sekä muutenkin olla epäilyttävä tallaaja sekä lääkkeiden ynnä viinan ylimääräinen nautiskelija.

p.s. kiva että tykkääät musta, mutta miten ihmeessä voin tavoittaa?

• Bibbeli

Sata varmasti omat sukulaisesi ja rakkaimmat ihmiset uskovat sinua.
      Tämä kuulostaa siltä että jauhat paskaa huviksesi tai vittuuntuneena siitä että osa miehen jutuista on totta.

• ymmärrän..

yllättävän paljon on keskuudessamme persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, eivät vaan aina jää kiinni. todella surullista, ettei läheiset usko sinua. vaikeahan sitä on uskoa, että toinen vaan huvikseen valehtelee tuollaista, pakosti tulee mieleen että jos siinä on edes jotain toden perää - ellei ole itsellä kokemusta näistä todella sairaista valehtelijoista!! minä uskon ja tiedän että näitähän on, vaikka niin uskomattomalta se tuntuukin että sellaisia ihmisiä voi olla olemassa (mitä he oikein saavat valehtelusta ja muiden ihmisten manipuloinnista!!!) he ovat onnistuneet "tehtävässään" kun läheiset uskovat häntä, eikä sinua. on se niin väärin.. niin väärin. mutta elämä jatkuu.. ja muista että mitä enemmän olet hänen valehteluista pahoillasi, sitä tyytyväisempi tämä hirviömies on. joten yritä jatkaa elämääsi, ettei hän saa enempää tyydytystä kärsimyksestäsi!!!

• silviisii...

paremmiskii perreis, jot lapset nälkää kuoloo.

• vai...

murteestasi päättelen

• silviisii...
        vai... kirjoitti:

murteestasi päättelen

kotoisin

• olen..
        silviisii... kirjoitti:

kotoisin

mut Kannaksen toiselta puolelta

• Vain sinä olet tärkeä

Nyt asetut tällaisen roskan yläpuolelle. Selvität vain isällesi ja siskollesi asian oikean laidan, suku saa uskoa mitä haluaa! Tämä kaverihan on sairas ja maksattaa sinulla omaa pelkoaan ja huonouttaan. Psykologisesti on järkevintä, ettet lähde loan heittoon- se toimii.. kuten sanoin, selvität asiat vain näille läheisille.. JA PÄÄ PYSTYYN - SINÄ ET OLE SE "HUONO" vaan se toinen ja älä koskaan mene niin alas, että tuhoaisit oman elämäsi mokomien takia..

• Nimetön

no, yleensä useat exät tulee aika helvetin ärsyttäviksi tavalla tai toisella niin sen takia on tärkeää lopettaa suhde kunnolla niinku. mut säähä lähetit tekstari niin semmosesta suivaantuu aika helposti.

ku kerran yhen naisen exä levitteli huhuu että se oli syntyny kullin kera ja että oli käyny vaihtamassa sukuelimensä. no nyt tämmösellä hetkellä sun ei pitäs nii siitä ylireagoida koska jos sulla on oikein susta välittävät sukulaiset niin kyllä niiden pitäs tietää ihan helvetin hyvin että ethän sä mikää pedis oo! näin tapahtuu monille luusereita deitannuille. mun mielestä sä vaan luulet et ne luulee niin.

toinen esimerkki: eräs nainen oli pyörittämässä sen lapsenhoito bisnestä mutta sitten joku kusipää kertoi poliiseille ja kaikille että se tekee niistä lapsi pornoo niistä ja laittaa nettiin. poliisi ei löytänyt mitään todisteitä tämmösestä ja kaikki lapset oli ihan tyytyväisii. mut kuitenkin suurin osa vanhemista laittoi muksunsa pois hoidosta ja se teki pahaa bisnekselle. ihmisetkin katsoo sitä oudosti.

jos mulla ois haulikko ja tappaminen ei ois laitonta niin mä menisin ampuu sun exäs ja paskon sen päälle sillä tämmöne huhujen levittämine on mun mielestä ihan helevetin ärsyttävää.

• W4lter

No jo on kumma, jos omat sukulaiset uskoo ulkopuolsita enemmän kuin omaa lastaan/sisartaan. Itsellä ei ole moisesta kokemusta, mutta järkevästi ajatellen jätä se hölmö valehtielija taakse ja "korjaa" asia sukulaisten kanssa. Itsemurha olisi typerä ratkaisu.

• Lontoon_trendit

Ensinnakin; skitsofreniassa tai mielisairaudessa ei ole mitaan havettavaa. Ne ovat sairauksia. Jos sukulaisesi ovat uskoneet moiset vaitteet, niin luulisi heidan yrittaneen auttaa sinua. Ei skitsofreniaa sairastavaa voi jattaa heitteille! Jollei sukulaisesi ole olleet asiasta sinuun yhteydessa, niin tuskinpa he ovat noita puheita ottaneet tosissaan.

Toisekseen; nayttaa kayneen niin, etta poikaystavallasi on voinut olla mielenterveydellisia ongelmia itsellaan, jotka han on yrittanyt salata sinulta. Kuinka paljon tiedat itse hanen taustastaan? Oletko puhunut hanen sukulaistensa kanssa?

Muista, ettei mielenterveydellisista ongelmista karsiva ole paha ihminen ja/tai halua sinulle pahaa.

Mikali poikaystavasi ei anna sinun auttaa itseaan, niin siina tapauksessa voit hyvinkin laittaa suhteen poikki. Silloin mitaan ei ole sinun tehtavissasi.

(Kirjoitettu koneella, jossa ei ole suomalaisia aakkosia).

• on teillä

molemmilla. Se että ensinnäkin aloit tuollaisen neuroottisen tyypin kanssa seurusteleen(kahvikuppineuroosi jne.) kertoo, että jostain syystä hakeudut ongelmallisten ihmistyyppien kanssa parisuhteeseen. Jos omat sukulaisesi alkavat uskomaan oudon tyypin jorinoita, kuin omiasi kertoo, ettei sinun henkinen tasapaino ole todellakaan kohdallaan. Hakeutuisin nopeasti ammattiauttajan puheille, sillä itsetuhovietti on selvä merkki heikentyneestä mielenterveydestä(ongelmat olivat jo ennen eroa ja ero vaan laukaisi tilanteen).

• ichigo-79

Miten ihmeessä hän sai sinut pedofiiliksi leimattua??!!

Oletko lasten kanssa tekemisissä?

Jos et niin miten ihmeessä sukulaisesi tuollaista sinusta uskovat ?

• YmpäriKäydäänJa ?

Kannattaa vaihtaa elämäntyyliä, jos rupeaa jo palstoille asti valitukset menemään! Naisten on kyllä hyvin helppo löytää mies - tietysti miten nirso on iän suhteen?

• ook

jos ongelma on tätä luokkaa niin ehdottamasti
      asia on virkamiesten eli rikosilmoitus.

• todellinen

Lukaisin tuon juttusi, enkä tiedä mitä uskoa, sillä ei se aina ole oikeassa joka näillä palstoilla avautuu. Ja tuo oli sinun näkemyksesi!
      Joka tapauksessa elät tästä eteenpäin nenä pystyssä, niinkuin ennenkin ja kerrot kysyttäessä mikä on asian OIKEA laita. Kyllä noita mollaajia ja "tarinaseppoja" riittää.

• ja sillee

:D:D:D Onnea urallesi.

• toisínpäin

muija puhui roskaa minusta.

Ihmettelin kun muija ei halua pitää yhteyttä. Sitten kuitenkin sain muijan vastaamaan kotipuhelimeen kun siitä ei näe soittajaa. Juttua tuli muun muassa sellasta että olin maannut mutsini kanssa. Nauroin jutulle ja laitoin puhelimen kiinni.

Kyllä se on niin että parisuhteessa pitää olla toisella osapuolella järki tallella. hullujen kanssa en ala seurustelemaan.

• vilkaise

..www.narsistienuhrien tuki.fi

• toledo1

Uskon että hän puhui sinusta totta. Jo nuo lukuisat vanhemmat miesystävät kertoo sinusta paljon. esim olet tasapainoton..omaa identeettiä vaille ym. Ja miksi noin julkisesti haluat asiasta kertoa?. Siksikö että saisit yleisöltä sinua miellyttäviä kannanottoja.;D Minusta olet naiivi

• puolin ja toisin

Minusta on hieman omituista, että "elämäsi tärkeimmät ihmiset" uskoisivat tuollaisia asioita sinusta ihan melkein ventovieraan suusta. Minä olen ainakin sen verran hyvissä väleissä elämäni tärkeimpien ihmisten kanssa, että he eivät uskoisi mitään tuollaista hölynpölyä ihan keneltä tahansa. En tiedä miten vähän pidät heihin yhteyttä, mutta on surullista jos elämäsi tärkeimmät ihmiset eivät ole sinulle tuon läheisempiä. Toinen juttu on sitten tämä tekstiviestillä jättäminen. Ymmärrän kyllä ettet halunnut häntä varmaankaan enää nähdä, mutta on tuo silti aika julmaa. Itse en kehtaisi tehdä kellekään noin. Mutta älä nyt sentään itsemurhaa tee, kyllä ongelmiisi aina apu löytyy, vaikkapa nyt ensiksi sieltä mielenterveyspalveluista, poliisista ja keskustelemalla isäsi ja sisartesi kanssa ihan kasvotusten ja asiallisesti.

• saakelin TORVI

vastaatkin omaan viestiin itse.Kaikkea ne ihmiset oikein uskoo.

• kisuliiii

mies taisi olla todella sairas, itse.
      herranen aika, mikä juttu. huh huh

• siitä

The Ring-kauhuelokuvasta, että jos se mies kuvitteli, että Samara ryömisi hänen telkusta ulos, niin ei se auttaisi, vaikka irrottaisi television johdon seinästä. Nimittäin se televisio menisi päälle ihan itsekseen, ja ilman sähköäkin. LOL

okei, en viisastele enempää...

• Nimetön

älä ota asiat pahasti, elämä on täynä kivat ihmisesta, ole optimisti ja nauti mitä saat ja unhoda nuo typerä ihmisiä
      Matkusta ja tavatat eri kulturi , ota aurinko ja maista kunno shampanja
      sis ota easysti kaikki
      Ja muista ystävät aina löyty
      terv
      boualem

• --vastuuseen puheistaan

Ei muuta kun tee ilmoitus ja laita poika vastaamaan sanoistaan. Uskoisin että siitä kaveri oppii.

• on sairaus, kuten

mikä tahansa mielensairaus.narsisimia poteva on todella vaikea ihminen, on olemassaa vain HÄN. muut eivät ole mitään , eikä muiden mielipiteistä tälläinen sairas paljoa välitä.

• räävä suu

onko se totta

• Keski-Suomi

Itse juuri eronneena ja suvulle mustamaalattuna tunnen sympatiaa sinua kohtaan! Mies mustamaalaa meillä minua minun suvulleni huonona ihmisenä yms sen enempiä tässä tilittämättä. Sukusi varmasti tietää ja tuntee sinut joten sinuna jatkaisin eteenpäin elämää. Voithan kuitenkin sanoa perheellesi että jos asiasta haluavat keskustella ja kuulla sinun kantasi niin olet valmis asioista puhumaan. Voimia sinulle ja katse kohti huomista !

• OutoCon

Luin tämän tarinan ja olin ihan mykistyneenä.
      Vieläkö tämmöisiä Manipuloivia valehtelijoita vieläkin on? luulin että sellaisia ei enään ole...vieläpä mies. ( Itsekkin olen.. :/ )
      Noh asiassa eteenpäin. Ei kannata masentua tuollaisista ihmisistä, unohda se ja puhu vanhempiesi kanssa ja puhu asiat selviksi.
      Itse olen joutunu kokemaan juuri tämänlaista mutta vain Opiskelija Kavereissani. Yksi kavereistani puhuu hyvää ja "on samaa mieltä" kaikessa, heti kun on kääntäny selän toisaalle niin se alkaa puhuun perättömiä juttuja ja kaikkea pahaa... vaikka olen samanlainen "kevytkenkäinen" , niin ottaa se silti päähän kun toiset tutut kysyvät sit jälkeen päin...
      Eli masennus hiiteen ja katso elämässä eteenpäin... (itsellä sama periaate, masentaa niin maan vietävästi mut hyvät muistot ja ystävät pitää pystys (( kiitos heille ))) ja puhu vanhemmillesi asiat selviksi että tämä mies oli läpimätä mieleltään. "Yli-masennukseen" ei kannata vajota... ja kannattaa tutustua johonkin henkilöön johon voi luottaa ja kertoa huolensa... Katse maasta eteenpäin ja muistele iloisia asioita...

Toivottavasti et masennu liikaa ja onnea tulevaisuuteen...

• pyöristyttävää

Eikö lähimmäisesi tunne sinua lainkaan jos tuollaista hömpänpömppää uskovat.Minä laittaisin välit poikki sukuun jos ei heistäkään paremmaksi ole.Minusta kaikki on ihan uskomatonta,jos teillä on välit ollut kunnossa että he näin uskovat ja käyttäytyvät.Selvitä ihmeessä asia heidän kanssaan ja sen jälkeen tehkää vaikka poliisijuttu tuosta hirviöstä.Hyvää jatkoa sinulle,toivotaan että asiat selviävät.

• pöyristyttävää

vai miten lie, voi tätä suomengiält

• Mies joka pelkäsi

Luulit hänen valehdelleen The Ringin takia mutta olin itsekin tuon elokuvan aikana kauhusta aivan kankea. Nukkuminen pelotti pitkään sen näkemisen jälkeen. Huoneessa oli telkkari enkä uskaltanut maata seinään päin kun pelkäsin että se akka tulee sieltä telkkarista ja pääsee yllättämään jos en koko aika vahdi. Jos yritin maata toisinpäin, tunne kävi sietämättömäksi ja oli aivan pakko tarkastaa kääntymällä tuleeko sieltä mitään.

Olen nähnyt noita sairaita leffoja ennen ja sen jälkeen mutta tuo on tähän asti ainoa elokuva ikinä joka on aiheuttanut tuollaista oikeaa ahdistusta. En kehdannut myöntää sitä kenellekkään , enkä sitä että jatko-osaa en uskalla katsoa. Ihan hirveä elokuva, kenenkään ei pitäisi joutua näkemään sitä.

• vielä hullumpi

kuin luuletkaan

• shaggy 3 dobe

taitaa pitää paikkansa kun vaahtoat nui

• Hahah hyva suomi24

hahah taas huva vetonaula . Mita vitua te haluate kun ete meista suomalialaisesta kirjota.teme tyota enema kun somalalaine mies. paljon rakasta tuotateme.ulitoitakin teme.

• unknown1

ensinnäkin se jätkä on sairas sydämeltään.
      toinen asia joka voi olla varma, hänen vanhemmat ovat yhtä sairaita kuin hän ja hänellä ei ole moraali. Kolmas ja viimeinen asia on että hänellä on varmaan pahoja ystäviä. Ainoa ratkaisu on että jätät hänet ja on itellä kokemusta.

• näitä hulluja riittää

Kyllä jotkut miehet kehtaavat levitellä perättömiä juttuja naisista sen tähden kun itse ovat psykopaatteja. Olipa mukava korjata vanhemmille totuutta, kun olivat saaneet exän kautta "tietää" miten olin pettänyt tätä ynnä muuta. Hän harrasti röyhkeätä ja perätöntä valehtelua jotta saisi itse sääliä ja kiillotettua toisten maineella omaa kilpeään keksimällä perättömiä asioita. Sekin asia hänessä oli vain jäävuoren huippu. Mies oli psykoottinen sekä väkivaltaan taipuva. Ulospäin tosin aivan liian uskottava, kun omat vanhemmatkaan eivät tienneet kumpaa uskoa.

Vuosien mittaan ovat alkaneet uskoa, että mies oli erittäin häiriintynyt. Sitä en ole kehdannut kertoa että tämä härnäsi valheillaan kuten saamillaan suurilla rahasummilla ja hulppealla asunnolla ym vielä lähdettyäänkin ja ahdisteli seksuaalisesti, jo ollessaan heti perään toisen kanssa kihloissa. Todellisuudessa hän siis jahtasi muita naisia minun töissä käydessäni koko seurusteluaikamme ja harrasti myös irtosuhteita samalla. Häntä on ikävä muistella.

• Jalla Jalla

Naiset tykkää pillut märkinä jalla jalloista ! Vielä kun karvanaamat ovat hakanneet heitä niin turvapaikkaanomukse alkavat singahdella vaimojensa tekeminä.

• Allapuuportaitten

Ei sa tehda.Nainen ei saa tehda.PISTE.

• ironman22

Aivan turhaan masennut tuollaisesta käytöksestä.Tuollaisia ihmisiä on maailma pullollaan ja kerrot vain sukulaisille jyrkästi miten asia on.Että se mies vain valehtelee päin näköä koko ajan kaikille.Kyllä se sillä selviää.Sukulaiset on kyllä aika sinisilmäisiä,jos ne uskoo jotakin tuntematonta noin vain,muttei omaa lähimmäistään.

Se"mies"itse tuntuu elävän jossain omassa maailmassaan,kun tuollaista tekee.Vaikuttaa taas semmoiselta kontrolli friikiltä,joka haluaa muiden tekevän juuri niinkuin se itse haluaa.Tämä ei vetele,pitää ihmisillä olla oma tahto ja tekemisen vapaus.

Joten,masennus pois ja elämästä uudestaan kiinni.Ei anneta tuollaisten friikkien pilata elämäämme.

• -Jepjep-

No ette sitten surkeempaa leffaa voinut valita. kunnon komedia pätkä! pitää jätkän olla herkkä jos tuollaisesta menee sekasin!

• Biiinteer

No on sulla siskot jos uskovat muita ennen sua. (miksköhän...) HUH! alkasin, hänet ja ja luikuisat muut kirjoitusvirheet kertoo kyllä mistä olet(te)kotoisin... Mä sanoisin suvulle isot HooVeet, kun uskovat jotain muuta ja jättäisin todellakin kirjoittamasta tälle saitille. Mieti nyt tyttö(?) hyvä kenelle puhut!!!

• Narsistimagneetti

Kokemusta on narsistista ja psykopaatista, narsistin kanssa seurustelin (tai siis LUULIN seurustelevani) ja psykopaatin kanssa olin naimisissa 5 vuotta.

Valitettavasti molemmat suhteet aiheuttivat elämääni paljon pahaa, toinen niistä yhä vielä tänä päivänäkin, vaikka erosta on kohta lähemmäs 10 vuotta. Liitosta on yhteinen lapsi ja voitte vaan kuvitella mitä on olla "yhteishuoltajana" kyseisen henkilön kanssa... Lapsiparka, ei tätä jaksa aikuinenkaan.

Se ex aviopuoliso tosiaan harrasti liiton aikana mun mustamaalaamista mun sisaruksille ja äidille, muista sukulaisista puhumattakaan. Asiat alkoivat paljastua mulle vasta eron jälkeen... Olin kuulemma juttujen mukaan "raivohullu, mustasukkainen, juoppohullu, väkivaltainen, vainoharhainen, narsisti, psykopaatti, patologinen egoisti, patologinen valehtelija..."

Vielä tänäkin päivänä kyseinen ihminen JAKSAA levittää näitä näkemyksiään pitkin kyliä ja pitkin sukulaisia, osa "uskoo", osa ei, mulle ihan sama, mut LAPSEN ei todellakaan tarvitsisi tuollaisen ihmisen oikkujen vuoksi joutua kärsimään.. Mainittakoon, että lapsi asuu hänellä!

Suosittelen hankkiutumaan eroon näistä persoonallisuushäiriöisistä henkilöistä, ne tuhoaa ihan oikeasti hyvin nopeaa tahtia ihmisen itsetunnon, järjen, tunnemaailman, ihan kaiken ja loppujen lopuksi silmien avauduttua sulla ei ole enää edes ystäviä/sukulaisia - heidätkin taitava narsisti on onnistunut siivoamaan elämästäsi varsin tehokkaasti.

Koettu on. Onneksi aika parantaa haavat =)

• lara 1234

Hei!!ei sun kannata elämääsi hukata..kerro ihan kaikki asiat sun perheellesi ja sano että oli tosi kamalaa mitä mun exäni meni tekee ja kertomaan..valheet susta ja halusi et unohdat sun perheen ja ystävät.ja ei ollut asioistakaan täysin rehellinen..

• Todennäköisesti pedofilia ja skitsofrenia ovat hänen omia sairauksiaan, ehkä myös jonkun sortin luonnehäiriö. Omia sairauksia on tietysti helpompi käsitellä ulkoistamalla ne sinuun, jolloinka syyllisyys poistuu hänestä eikä stressaa häntä niin paljon. Miten skitso sitten saa ihmiset vakuuttuneiksi väitteistään? Hyvin helposti. Skitsolla todellisuus on täsmälleen sitä, mitä hän kuvittelee sen olevan. Jos hän kuvittelee jonkun nauhoittavan kaikki hänen ajatuksensa ja julkaisevan niitä lehdessä maksamatta hänelle asiaankuuluvaa palkkiota, näin on. Jos kaikki vastaantulijat haluavat tappaa hänet, näin on. Skitso ei voi olla väärässä. Skitso TIETÄÄ ABSOLUUTTISEN VARMASTI ufojen lähettävän avaruussäteitä hänen päähänsä ja ohjaavan kaikkia hänen toimiaan. Absoluuttinen varmuus tekee skitsosta äärimmäisen vakuuttavan puhujan ja selittäjän. Skitsofreeni ei myöskään ole tyhmä. Kun älykäs skitso alkaa selittämään asiantuntemattomille ihmisille uskomatonta tarinaa kolmannen osapuolen mielenterveysongelmista ja kammottavista rikoksista, ihmiset lähes poikkeuksetta uskovat. He haluavat uskoa. Vilpitön ja todentuntuinen esiintyminen vakuuttaa. Sitäpaitsi, sinähän olet hullu, joten kukapa sinua enää uskoisi, vaikka kiistäisitkin väitteet? Ja kaikki pedofiilithän väittävät olevansa normaaleja! Pedofilian kiistämistä pidetään varmana todisteena syyllisyydestä, esim. sosiaalitoimessa. Havaintoesimerkki: Todista, ettet ole noita. No, todista nyt! Noitahan on kiero kuin piru ja valehtelee poikkeuksetta, joten kaikki syyttömyyttään vakuuttavat päätyvät roviolle automaattisesti. Jos taas tunnustat, suutelet ristiä ja kerrot jonkun oikean noidan taikakeinoin pakottaneen sinut kyöpelinvuorelle, voit selvitä pelkällä kidutuksella, kunhan annat vähän nimiä. No niin, nyt voitkin todistaa, ettet ole pedofiili. Miten niin muka syyttömyydestä ei jää todisteita? Todista. Muista kuitenkin, että KAIKKI pedofiilit kiistävät syyllisyytensä. Ja niin edelleen.Et siis ole oikeasti hullu, vaan ihan tavallinen ihminen, jolla oli läheinen sosiaalinen kontakti skitsoon. Vähän kuin eräillä oli läheinen kontakti World Trade Centerin seinään, vai mitä?Tehdäänpä nyt yksinkertainen testi. Tuntuuko siltä kuin sinut olisi väännetty henkisesti solmuun? Jos tuntuu, olet tavannut skitson. Tunnetko itsesi henkisesti raiskatuksi? Jos tuntuu, olet törmännyt persoonallisuushäiriöiseen. Jos molempia, tarvitset apua. Suosittelisin psykiatria, manaajaa sekä henkivartijaa. Sanomattakin lienee selvää, että minulla on jonkin verran kokemusta skitsoista, joten todella toivotan sinulle jaksamista. Näytä tämä juttu sukulaisillesi, ehkä uskovat, ehkä eivät.

• 6915

Pakko sanoa että sulle aivan oikein, juurikin sen takia että olet kevytkenkäinen, ehkä miehesi kylläistyi olemaan jokaiselle vastaantulijalle jakajan kanssa...

• e m... .

Kannattaa todella ottaa selvää miten exäsi on sun sukulaissuhteet oikeasti pilannu.. siis mitä teki.

Tollanen sekoilu ei khyl oo kivaa. Itellä exän sekoilujen jälkeen meni parisuhdehalut moneksi vuodeksi.
      Ei ikinä enää juoruja ja pahaa puhetta.

No, vastedes kannattaa syynätä tarkemmin tai passiivisemmin läpi sulhasehdokkaansa.

Mie viihdyn toistaseksi yksin.. se on niin mukavaa. =)

• Rakkaudella S.

Poikaystäväsi on sairas paska! Eikä hän todellakaan ole ainoa semmoinen.

Sisarellesi ja isällesi semmoiset terveiset, että: Kuulijallakin on vastuunsa!
      Jos he ovat niin höyrypäitä että ovat uskoneet poikaystävääsi, niin tuskin he mihinkään käräjille puolestasi lähtevät! Anteeksi epäilyni, mutta siitäkin on kokemusta!
      Kysypä nyt ihan suoraan sisareltasi mitä hänelle on sinusta kerrottu! Nauhoita keskustelu tai kirjoita ylös... Tuommoinen sisar ei olisi enää minun silmissäni luotettava. Olen pahoillani, mutta juuri siksi sinun pitäisi tarkistaa seikkaperäisesti häneltä mitä hän tietää, uskoo jne...

Sinä et missään tapauksessa saa miettiä itsemurhaa! Muista se! Älä tee jonkun tuommoisen sairaan paskan vuoksi itsellesi pahaa - hän ei todellakaan ole sen arvoinen! Saatan melkein kuvitella että se olisi hänelle suoranaista näyttöä sinun sairaudestasi. Olet masentunut, enkä sitä ihmettele! Hae mielenterveys puolelta apua masennukseesi. Kerro siellä aivan suoraan ja yhdellä hönkäyksellä mitä sinulle on tehty - se on tärkeää! Älä anna heidän unohtaa asiaasi! Älä jää makaamaan hänen kylvämään paskaan. Toimi itsesi vuoksi ja itsesi hyväksi!

• sitäjuuri

maa päälllään kantaa. Minu ex levittelee juttuja että minä olen epäluotettava, sutkaaja, valehteleva kusipää jolla ei ole oikeutta uuteen rakkauteen ja tämän hän on sanonut uudelle ystävälleni.
        Taitaa olla musta mustis ja pelkää että joku toinen saa mut kun ei itse osannut elää kunnolla.

• Kohta ei jaksa enää
        sitäjuuri kirjoitti:

maa päälllään kantaa. Minu ex levittelee juttuja että minä olen epäluotettava, sutkaaja, valehteleva kusipää jolla ei ole oikeutta uuteen rakkauteen ja tämän hän on sanonut uudelle ystävälleni.
        Taitaa olla musta mustis ja pelkää että joku toinen saa mut kun ei itse osannut elää kunnolla.

Tämä minun exäni uhkaa lähes tappaa jokaisen miehen joka koskaan elämääni tulee.Olimme yhdessä kauan enkä koskaan pettänyt häntä.En edes käynyt enää juuri missään koska huorahan olisin ollut jos olisin jonnekin mennyt.kun viimein sain voimaa repäistä hänet itsestäni irti,alkoi vainoaminen.
        mihinkään hänen syytöksiin minua ei ole todettu syylliseksi,mutta mikään ei mene hänelle perille.Onneksi omaiseni eivät häntä usko,mutta kärsivät tilanteesta kyllä.
        En enää todella tiedä mitä hänenlaiselleen voisi tehdä,että hän jättäisi minut rauhaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe