Onko Hamer ihan paska?

Hyvää -

ei kuulemma saa halvalla. Sellaista en etsikään. Mitäpä peeaa aloittelija sellaisella tekisi - muuta kuin konkurssin.

Hamer sunburst arc flame natural. Siis loimuvaahtera kansi luonnollisen värisenä. Oli siellä muutama eri värinenkin. 200 eurolla. Ihan mahdottoman huono vaihtoehto aloittelijan kitaraksi? Joku XT-series, mitä sitten tarkoittaneekaan.

8

1358

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kiva soitella.

Vaihtoehdot on vähissä-joko ostat kitaran johon sinulla on fyrkat taskussa tai säästät parempaan.Vaikka se olisi kitara josta kaikki kaverisi olisi sitä mieltä ,että 3 tonnin Kipsoni on parempi,niin se on silti sellainen että pääsee soittamaan,eikä haaveilemaan soittamisesta.Kitaroita voi ostaa aina lisää silloin kun on varaa,joten jos haluat soittaa ,osta kitara,aläkä mieti on tää nyt paras tai ei..Tärkeämpää on se ,että kitara on helpposoittoinen ja pysyy vireessä.Kokeile kitaroita musiikkikaupassa!

• Tarkoitatko

siis mitä?

Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.

• ...
        Tarkoitatko kirjoitti:

siis mitä?

Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.

Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.

• sentään!
        ... kirjoitti:

Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.

Parasta ennen soittoa merkintä taisi puuttua... No, minulle tuli sellainen halpis vastaan mikä melkein repi nahan rikki. Näpelöintiyritykset loppu siihen. Nauhojen reunat olivat todellakin uudenkarheat ... Kitara itsessään oli todella hyvännäköinen, jopa paremman näköinen kuin paljon, paljon kalliimmat mallit.

• hamerius

Moi, mulla itselläni onhamer californian deluxe(korea) ja par Hamerin xt sarja sunbirstia sekä vector. Olen soittanut noin 20 v ja ainakin omat importti hamerini ovat enemmän kuin tyydyttäviä hinta-laatu suhteeltaan. californiani suosin enemmän kuin kahta japsi jacksoniani(dk2) ja on parempi kuin jotku jenkki jaskat joilla olen päässyt soittelemaan. joten...
      ps. jopa premium kitaroissa on yleensä yhtä ja toista pientä säädettävää.

• Hyvä!!!!!!

XT-series Hamer? Kolme vuotta sitten tuntui hyvältä. Tuntuu vieläkin. Kiinassa tehty.

En voi väittää, että se olisi parempi kuin joku 1200 euroa maksava Hamerin duo. Mutta olisi se ihme jos 200 euroa maksava malli olisi parempi kuin 1200 euroa maksava.

• Anonyymi

Ei ole paska. Mulla oli Slammer Hamer sähkökitara aikoinaan. Hyvä kitara se oli. Ihmettelin vaan, kun mikit oli niin huonosti kiinni että heiluivat kuin hullun m*lkku mielipuolen ahterissa. Mutta ei se soittamiseen vaikuttanut. Hyvä skeba.

t. Oolofi

• Anonyymi

Ihan paska oli ainakin se Slammer Hamer basso joka mulla oli. Oli tosi raskas soittaa ja potikat rahisi ja oli kosketyshäiriöitä. Lisäksi se oli kevyempi ja lyhytkaulaisempi kuin kuusi kieliseni(!). Hermot meni ja hakkasin sen säpäleiksi.

t. Oolofi-38

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      98
      1067
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      50
      912
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      883
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      145
      857
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      667
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      649
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      607
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      569
    9. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      558
    10. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      68
      544
    11. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      534
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      530
    13. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      489
    14. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      473
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      463
    17. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      456
    18. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      456
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      456
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      450
    Aihe