Onko Hamer ihan paska?

Hyvää -

ei kuulemma saa halvalla. Sellaista en etsikään. Mitäpä peeaa aloittelija sellaisella tekisi - muuta kuin konkurssin.

Hamer sunburst arc flame natural. Siis loimuvaahtera kansi luonnollisen värisenä. Oli siellä muutama eri värinenkin. 200 eurolla. Ihan mahdottoman huono vaihtoehto aloittelijan kitaraksi? Joku XT-series, mitä sitten tarkoittaneekaan.

8

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kiva soitella.

      Vaihtoehdot on vähissä-joko ostat kitaran johon sinulla on fyrkat taskussa tai säästät parempaan.Vaikka se olisi kitara josta kaikki kaverisi olisi sitä mieltä ,että 3 tonnin Kipsoni on parempi,niin se on silti sellainen että pääsee soittamaan,eikä haaveilemaan soittamisesta.Kitaroita voi ostaa aina lisää silloin kun on varaa,joten jos haluat soittaa ,osta kitara,aläkä mieti on tää nyt paras tai ei..Tärkeämpää on se ,että kitara on helpposoittoinen ja pysyy vireessä.Kokeile kitaroita musiikkikaupassa!

      • Tarkoitatko

        siis mitä?

        Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

        Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

        Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.


      • ...
        Tarkoitatko kirjoitti:

        siis mitä?

        Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

        Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

        Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.

        Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.


      • sentään!
        ... kirjoitti:

        Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.

        Parasta ennen soittoa merkintä taisi puuttua... No, minulle tuli sellainen halpis vastaan mikä melkein repi nahan rikki. Näpelöintiyritykset loppu siihen. Nauhojen reunat olivat todellakin uudenkarheat ... Kitara itsessään oli todella hyvännäköinen, jopa paremman näköinen kuin paljon, paljon kalliimmat mallit.


    • hamerius

      Moi, mulla itselläni onhamer californian deluxe(korea) ja par Hamerin xt sarja sunbirstia sekä vector. Olen soittanut noin 20 v ja ainakin omat importti hamerini ovat enemmän kuin tyydyttäviä hinta-laatu suhteeltaan. californiani suosin enemmän kuin kahta japsi jacksoniani(dk2) ja on parempi kuin jotku jenkki jaskat joilla olen päässyt soittelemaan. joten...
      ps. jopa premium kitaroissa on yleensä yhtä ja toista pientä säädettävää.

    • Hyvä!!!!!!

      XT-series Hamer? Kolme vuotta sitten tuntui hyvältä. Tuntuu vieläkin. Kiinassa tehty.

      En voi väittää, että se olisi parempi kuin joku 1200 euroa maksava Hamerin duo. Mutta olisi se ihme jos 200 euroa maksava malli olisi parempi kuin 1200 euroa maksava.

    • Anonyymi

      Ei ole paska. Mulla oli Slammer Hamer sähkökitara aikoinaan. Hyvä kitara se oli. Ihmettelin vaan, kun mikit oli niin huonosti kiinni että heiluivat kuin hullun m*lkku mielipuolen ahterissa. Mutta ei se soittamiseen vaikuttanut. Hyvä skeba.

      t. Oolofi

    • Anonyymi

      Ihan paska oli ainakin se Slammer Hamer basso joka mulla oli. Oli tosi raskas soittaa ja potikat rahisi ja oli kosketyshäiriöitä. Lisäksi se oli kevyempi ja lyhytkaulaisempi kuin kuusi kieliseni(!). Hermot meni ja hakkasin sen säpäleiksi.

      t. Oolofi-38

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe