Onko Hamer ihan paska?

Hyvää -

ei kuulemma saa halvalla. Sellaista en etsikään. Mitäpä peeaa aloittelija sellaisella tekisi - muuta kuin konkurssin.

Hamer sunburst arc flame natural. Siis loimuvaahtera kansi luonnollisen värisenä. Oli siellä muutama eri värinenkin. 200 eurolla. Ihan mahdottoman huono vaihtoehto aloittelijan kitaraksi? Joku XT-series, mitä sitten tarkoittaneekaan.

8

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kiva soitella.

Vaihtoehdot on vähissä-joko ostat kitaran johon sinulla on fyrkat taskussa tai säästät parempaan.Vaikka se olisi kitara josta kaikki kaverisi olisi sitä mieltä ,että 3 tonnin Kipsoni on parempi,niin se on silti sellainen että pääsee soittamaan,eikä haaveilemaan soittamisesta.Kitaroita voi ostaa aina lisää silloin kun on varaa,joten jos haluat soittaa ,osta kitara,aläkä mieti on tää nyt paras tai ei..Tärkeämpää on se ,että kitara on helpposoittoinen ja pysyy vireessä.Kokeile kitaroita musiikkikaupassa!

• Tarkoitatko

siis mitä?

Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.

• ...
        Tarkoitatko kirjoitti:

siis mitä?

Jos komppaa vaikkapa ACDC-tyylistä musaa kovakouraisesti tai jos tulee venyteltyä kieliä, niin kauanko sen pitäisi pysyä vireessä?

Ei sitä kaupassa varmaan hiton kauaa veivaa kitaraa. Siis onko myynnissä todellakin kitaroita jotka puolen tunnin veivaamisen jälkeen menevät vireestä? Siinä tapauksessa kitaran ostaminen on hikinen urakka.

Kokeilin sitä Hameria ihan pikkaisen. Ensimmäinen nauha tuntui raskaalta painaa, mutta muuten tuntui ookoolta. Kielet olivat melko alhaalla, mutta räminää ei kuulunut. Voiko tuota säätää jotenkin vai onko ensimmäinen nauha yleensäkin raskaampi painaa kuin muut nauhat? Kyllä sieltä sointuja pystyi sentään ottamaan.

Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.

• sentään!
        ... kirjoitti:

Olen kokeillut kitaraa, joka ei pysynyt minuuttiakaan vireessä.

Parasta ennen soittoa merkintä taisi puuttua... No, minulle tuli sellainen halpis vastaan mikä melkein repi nahan rikki. Näpelöintiyritykset loppu siihen. Nauhojen reunat olivat todellakin uudenkarheat ... Kitara itsessään oli todella hyvännäköinen, jopa paremman näköinen kuin paljon, paljon kalliimmat mallit.

• hamerius

Moi, mulla itselläni onhamer californian deluxe(korea) ja par Hamerin xt sarja sunbirstia sekä vector. Olen soittanut noin 20 v ja ainakin omat importti hamerini ovat enemmän kuin tyydyttäviä hinta-laatu suhteeltaan. californiani suosin enemmän kuin kahta japsi jacksoniani(dk2) ja on parempi kuin jotku jenkki jaskat joilla olen päässyt soittelemaan. joten...
      ps. jopa premium kitaroissa on yleensä yhtä ja toista pientä säädettävää.

• Hyvä!!!!!!

XT-series Hamer? Kolme vuotta sitten tuntui hyvältä. Tuntuu vieläkin. Kiinassa tehty.

En voi väittää, että se olisi parempi kuin joku 1200 euroa maksava Hamerin duo. Mutta olisi se ihme jos 200 euroa maksava malli olisi parempi kuin 1200 euroa maksava.

• Anonyymi

Ei ole paska. Mulla oli Slammer Hamer sähkökitara aikoinaan. Hyvä kitara se oli. Ihmettelin vaan, kun mikit oli niin huonosti kiinni että heiluivat kuin hullun m*lkku mielipuolen ahterissa. Mutta ei se soittamiseen vaikuttanut. Hyvä skeba.

t. Oolofi

• Anonyymi

Ihan paska oli ainakin se Slammer Hamer basso joka mulla oli. Oli tosi raskas soittaa ja potikat rahisi ja oli kosketyshäiriöitä. Lisäksi se oli kevyempi ja lyhytkaulaisempi kuin kuusi kieliseni(!). Hermot meni ja hakkasin sen säpäleiksi.

t. Oolofi-38

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1626
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1541
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      270
      1276
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      867
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe