Olen 13 v (tyttö) ja etsin raikasta, ei liian voimakasta hajuvettä. Onko ehdotuksia?? Laittakaa myös mieluiten kauppa, mistä saa hajuvettä jota suosittelette.
Kiitos jo etukäteen (:
apua tarvitsen hajuveden
3
775
Vastaukset
- Nalle
Hienoa, että olet jo 13-vuotiaana tarkka hajuvetesi kanssa: sinulle sopii taatusti raikas eikä liian voimakas tuoksu.
Alla valikoima hyvin erilaisia, mutta laadukkaita, siis teknisesti harmonisia ja raaka-aineiltaan sieltä parhaimmasta päästä, helposti saatavia tuoksuja:
- Tommy Girl, joka on Tommy Hilfigerin tuoksu (oikeastaan sen on suunniteltu parfymööri Calice Becker), kohtuuhintainen ja helposti saatavilla mm. Sokoksista. Tämä on raikas tee-tuoksu
- Diorissimo, joka on Diorin kuuluisa kielo-tuoksu, jonka on suunnitellut parfymööri Edmond Roudnitska jo 50-luvulla. Myös helposti saatavilla tavarataloista, vaikkakin kalliimpi kuin Tommy Girl
- Cool Water (Davidoff, parfymööri Pierre Bourdon), miesten tuoksu, mutta kokeilemisen arvoinen myös naisten kesken
- Beyond Paradise tai Beyond Paradise Men, (Estee Lauderin valmistajia, nenänä Calice Becker) fantasiakukkatuoksuja, helposti saatavilla
- So Pretty! (Cartierin tuoksu), aivan ihana
Apua! Näitä on tosi paljon, mutta aloita haistamalla yllä olevia, ne ovat kaikki toisistaan poikkeavia, joten ehkä löydät omasi. Mikäli et, niin jatka rohkeasti etsimistä - myös miesten puolelta!
Käy haistelemassa - sulle
ehkä. XX by MEXX. Mmmm.. ;)
- se on
Morganin Love De Toi, tällainen pinkki paketti, jossa on perhonen. Se on omasta mielestäni nuorekas, ei liian vahvan tupksuinen..maksaa parisenkymppiä, myydään marketeissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161