Ovatko he yksi ja sama?

peltihousu

eli piileskeleekö nikitettyjen nikkien takana vain muutama henkilö?

30

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaisella vähänkään itsekunnioitusta omaavalla turinatiimiläisellä on ainakin puolitusinaa tukinikkiä, joilla voi kompata ja joskus jopa väitellä oman mielipiteensä kanssa.

• la.ra

Ja sitten tällalailla voi kompata toista omaa nikkiään!

• Pera
        la.ra kirjoitti:

Ja sitten tällalailla voi kompata toista omaa nikkiään!

sitten voi vielä puskista olla itsensä kanssa eri mieltä.

• Pera kirjoitti:

sitten voi vielä puskista olla itsensä kanssa eri mieltä.

Tosin vaatii armotonta palstakuntoa, että pystyy esimerkiksi yön hiljaisina tunteina keskustelemaan itsensä kanssa sadan viestin ketjun, jota on klikattu ainakin tuhat kertaa. Mutta mitäpä sitä ei tässä hullussa virtuaalimaailmassa tekisi. ;-)

• k32v
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tosin vaatii armotonta palstakuntoa, että pystyy esimerkiksi yön hiljaisina tunteina keskustelemaan itsensä kanssa sadan viestin ketjun, jota on klikattu ainakin tuhat kertaa. Mutta mitäpä sitä ei tässä hullussa virtuaalimaailmassa tekisi. ;-)

haluais jengi oikee sekasi vaihtais vielä kerra nikcyä ja puhuis puutaheinää sillee et ketää sais edes selvää ;D ;D hähä

video nää tukinickyt olis kätsyi ;)

• femma, my brother :D

• k32v kirjoitti:

haluais jengi oikee sekasi vaihtais vielä kerra nikcyä ja puhuis puutaheinää sillee et ketää sais edes selvää ;D ;D hähä

video nää tukinickyt olis kätsyi ;)

Eihän täällä saisi ilman tukinikkejä mitään asiallista keskustelua aikaiseksi. Lopuksi täytyy vielä mainita, että tukinikeistä on hyötyä kun äänestää itseään "Kuka on Miehen logiikan komein?" yms. gallupeissa.

• XenaWarrior
        Ratikkakuski kirjoitti:

Eihän täällä saisi ilman tukinikkejä mitään asiallista keskustelua aikaiseksi. Lopuksi täytyy vielä mainita, että tukinikeistä on hyötyä kun äänestää itseään "Kuka on Miehen logiikan komein?" yms. gallupeissa.

Mä äänestän tietysti tota Papeete Firstia kun se on maailman (ja palstan) suurin, vahvin, komein, kaunein, isohabasin, älykkäin, neroin yms.

xD

• Mihnäkuhna
        XenaWarrior kirjoitti:

Mä äänestän tietysti tota Papeete Firstia kun se on maailman (ja palstan) suurin, vahvin, komein, kaunein, isohabasin, älykkäin, neroin yms.

xD

oon följys jotta Papu on parrain.

• Papeete1
        Mihnäkuhna kirjoitti:

oon följys jotta Papu on parrain.

Oon samaa mieltä.

Pirskatti, meniköhän mulla nikit taas sekasi!? Ei sevväliä, kyllähän kuulemma ittestäänkin saa tykätä :D

• XenaWarrior kirjoitti:

xD

Tottahan Papu voi olla maailman kaunein ja ties mitä muuta hienoa, muttei kai se sentään komein ole?

• Papeete1 kirjoitti:

Oon samaa mieltä.

Pirskatti, meniköhän mulla nikit taas sekasi!? Ei sevväliä, kyllähän kuulemma ittestäänkin saa tykätä :D

Mulla on pikku paljastus tehtävänä jos et oo följys enää.

• Papeete1
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tottahan Papu voi olla maailman kaunein ja ties mitä muuta hienoa, muttei kai se sentään komein ole?

Olla. Vaikka transun mielestä :)

• Papeete1
        buddy-love kirjoitti:

Mulla on pikku paljastus tehtävänä jos et oo följys enää.

Oon mä mukana, varmaan, mä en oikein tiedä mistä me puhutaan mutta paljasta toki :)

Ps. Toi Xena on mun nikki että sitä ei tarvi paljastaa :)

• Papeete1 kirjoitti:

Oon mä mukana, varmaan, mä en oikein tiedä mistä me puhutaan mutta paljasta toki :)

Ps. Toi Xena on mun nikki että sitä ei tarvi paljastaa :)

Matkin pohjalaisia, mutta surkeasti.

• Mihnäkuhna

yhyren kerran teirän kans! Ku täälon taas mitään ymmärtämätööntä porukkaa! Moon varma jotta Buddy ja Papu tietää nuaasta kaikki.

• pervomimmi

Mullon vain tää yks.

• Mihnäkuhna

Kuullu krannista jotta 11.

• pervomimmi
        Mihnäkuhna kirjoitti:

Kuullu krannista jotta 11.

En mie osaa ku kymmeneen asti.

• Mihnäkuhna
        pervomimmi kirjoitti:

En mie osaa ku kymmeneen asti.

vissii räknänny jotta mää, yks kaks.

• pervomimmi
        Mihnäkuhna kirjoitti:

vissii räknänny jotta mää, yks kaks.

Mitäs tossa vialla? Eikös nuin just laketaki.

• Mihnäkuhna
        pervomimmi kirjoitti:

Mitäs tossa vialla? Eikös nuin just laketaki.

nui räknätään mut sillon tuloo pyäristys yliä päin loppuu jotta menee tasan.

• Papeete1

On kuulemma pari sellaistakin nikkiä joiden takana on kaksi eri henkilöä. En mä muista enää ketä ne oli.

• XenaWarrior

Muistat kumminki!!

• Papeete1
        XenaWarrior kirjoitti:

Muistat kumminki!!

Typerä ämmä!11111

• XenaWarrior
        Papeete1 kirjoitti:

Typerä ämmä!11111

Nussuti..

• Papeete1
        XenaWarrior kirjoitti:

Nussuti..

Vähäx tää on kivaa. Mulla meinaa nyt jo mennä nikit sekasi :D

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

Vähäx tää on kivaa. Mulla meinaa nyt jo mennä nikit sekasi :D

Xena on ihan hyvä mut fanitan sitä Jesseä enämpi mikä tulee aina Xenan jälkeen :)

• Ygg

on ainakin mun nikin takana. Muiden nikeistä en jaksa välittää, kun aina voi jättää jutut lukematta jos ei nappaa. Jos jotain viihdyttää puhua itsensä kanssa täällä niin mitäpä tuosta.

• ...

..lukenut, että voin vastata: Kyllä, hyvin ilmeisesti joidenkin muutamien paljon kirjoittavien kohdalla asia on juuri niin. Ei toki kaikkien kohdalla, mutta jotkut harrastaa pelleilyä monilla rekisteröidyillä nimimerkeillä.

Noissa tapauksissa ei ole mitään muuta vikaa, kuin se, että ei aina erityisen mukavalta tunnu, kun ei voi tietää, että keskusteleeko jonkun yhden ja saman tyypin "alter-egon" kanssa, vaiko täysin eri kirjoittajan. ( Jotkut muutkin kirjoittajat on valittaneet palstalla samaisesta asiasta.)

Luulen, että kysymys joidenkin kohdalla voi tossa olla jonkinlaisesta keskenkasvuisesta ja narsistisesta(?) oman palstakuvan ja egon kohotuksesta? YÖK!! Aikuisia ihmisiäkö?! Ties vaikka jotkut kehuvat itseänsä puskista toisilla nimimerkeilläänkin, kun kerran taviskirjoittajiakin ( esim. itseänikin!) on senkaltaisesta sekopäisestä toiminnasta tultu aiheetta syyttelemään... Samaiset tyypit myös yksisilmäisesti "komppailee" kaltaisiansa mielipiteiden sisältöön paljoa katsomatta.

Vastenmielisen(!) aivotonta toimintaa tietoisesti vääristää keskusteluja. Joskus saattaa hyvinkin päällepäin näyttää, kuin jollakin yhdellä muka olisi enemmänkin samanmielisiä kannattajia, kuin todellisuudessa onkaan...Jos itse käyttäytyisin sillä tavalla, hakeutuisin hoitoon.

-e.W

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe