"En pidä siitä kun mieheni katselee muita, suutun hänelle aina. se on väärin." "Kyllä miehet saavat katsella muitakin hyvännäköisiä, se on normaalia, ja jokaisen se pitää hyväksyä."
Olen lukenut monia palstoja täällä ja päätynyt monenlaisiin mielipiteisiin aiheesta, "saako kumppani katsoa toista, oli tämä paikalla tai ei?".
Minusta kaikki vastaukset ovat niin ristiriitaisia.
Joko, "kumppani ei välitä minusta katsomalla toisia naisia, se on loukkaavaa ja väärin." tai "se on ihan normaalia ja se pitää osata hyväksyä. (vaikka itsetunto menis paskaks)". Hyvin ristiriitaista.. Loppujen lopuks kun mietin, ei tohon löydy toisten suusta vastausta (miks edes toisilta kysyä saa kuitenkin vastauksia eri näkökulmista, laidasta laitaan), vaan se vastaus pitää löytää omasta itestää, koska jokaisen mielipide on erilainen. Jotkut ovat semmoisia etteivät hyväksy tuommoista, ja joillekkin se on aivan normaalia. Itse olen väli maastossa ja hyväksyn minkä hyväksyn, ja kummppanini joko hyväksyy sen tai ei. Välillä tuntuu että olisin aivan liiankin lojaali tuommoisissa asioissa.. nooh, minkä sille mahtaa ettei toisten vartalot paljon mitään kiinnosta..
Pointtini oli, itsestään tuommoiseen tilanteeseen vastauksen löytää, joko hyväksyy tai ei, jokainen ihminen on nääs erinlainen luonteeltaan.
Muiden katseleminen. Mikä on väärin ja mikä oikein? Lopulta vastauksen löytää vain itsestään.
6
1124
Vastaukset
- kiribati
hyväksyykö sinänsä toisten naisten katselemisen vaan siitä, hyväksyykö kumppanin käytöksen. Minä en hyväksyisi sitä, että mies minun läsnäollessani jäisi tuijottamaan muita silmiinpistävästi, koska se osoittaisi moukkamaista käytöstä. Se, mitä hän tekee poissaollessani, on taas täysin hänen asiansa.
- minä ainakin
jokainen mielellään katselee hyvännäköisia ihmisiä. Eri asia miten katselee. Tuijottaminen ja "kuolaaminen" nyt ei ole hyvien tapojen mukaista oli katselun syy sitten kiinostus tai vain ajankuluksi.
Jos istuu kesäaikaan ravintolan terassilla tai katukahvilassa niin ohi kulkevien ihmisten seuraaminenhan kuuluu asiaan.
Itse olen ollut naimisissa 20 vuotta ja vieläkin seuraan lähinnä huvittuneena, koska tiedän millainen nainen saa mieheni pään kääntymään. Ja mielenkiintoiset miehet saa kyllä katseeni seuraamaan heidän toimiaan ilman senkumpaa kiinnostusta persoonaa ohtaan, Ikäskaala vaan on oman iän myötä laajentunut.
Ihmiset on niin mielenkiintoisia... - näin on
itsetunnoltaan heikot ihmiset katsovat ja tuijottavat toisia.
Hyvän itsetunnon omaavan ihmisen ei tartte tuijotella.- ei se nyt mitään
Ei se nyt mitään perverssiä ole. Voisi sanoa, että pälyily on moukkamaista ja kumppania kohtaan epäkunnioittavaa käytöstä.
Tuijottajat ovat useimmiten hulluja.
Itse katselen mielenkiintoisia / kauniita asioita. Oravia, sateen muodostamaa puroa, tähtiä, ihmisiä, taidetta.. jne.
Jos mitä tahansa tuijottaa suu vaahdossa & käsi housuissa niin ymmärrän miksi mies/naisystävä suuttuu. Mutta en sitä että ei anneta toisen katsoa/vilkaista hetken vaikkapa ihmistä.
Mutta tosiaan, mielipiteitä on maailma täynnä :)- mies-31...
Siis juttuhan menee täysin noin,kun itsekin mainitsit,jotkut hyväkysvät asian,toiset ei.
Mutta kannattaako siita nostaa mekkalaa-ainakaan paikan päällä?
Ennemmin sit kotona,vai?
Kumppanisi toisaalta saattaisi katsella herkemmin peiliin,jos sinä alkaisit myös katella julkisilla paikoilla muita- ei nyt ihan "silmä silmästä" tyyliin,mutta sam periaate kuitenkin,tee niin,kuin kumppanisikin jos se vaikka saisi hänetkin mustasukkaiseksi ja tarkemmin pohtimaan tapojaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883