Terve, onko totta että armeijassa hoidetaan hampaat kuntoon ilmaiseksi? Itsellä olisi ensi kesänä lähtö ja olen ajatellut siellä paikauttaa muutaman hampaan mikäli mahdollista. Onko näin?
Armeijassa hampaat kuntoon?
4
12139
Vastaukset
- 5y55
Itselläni oli etuhampaista lohjennut muikean kokoiset palat kännissä hölmöilyn seurauksena ja kyllähän nuo armeijassa ne korjasivat ilmaiseksi. Hammaslääkäri pitää vain itse tilata päivystäjän kautta ja valittaa kipua.
- reikä?
Jos tiedät että sulla on reikiä hampaissa ni elä hyvä mies odota ensi kesään ennenkuin paikkautat ne! Pahimmassa tapauksessa reikä etenee niin syväksi että joudutaan tekemään juurihoito tai jopa poistamaan hammas.
Ei oo hyvä että hampaistossa on avoimia kariespesäkkeitä (=reikiä) kovin pitkään. Pöpöt jyllää ja pian on enemmänkin reikiä hampaissa. - --------
Mun miehellä meni ainaki hampaat pilalle armeijas ku lääkäri ei oikein siä osannu/jaksanu hoitaa hommaa kunnolla... nyt sitte armeijan jälkeen rampannu hammaslääkäris korjaamas toisen tekemiä mokia. mm.juurihoito epäonnistui siä. Suosittelen että menisit nyt heti hoitamaan hampaas.
- hyvään kuntoon
itsellä paikattiin useampi hammas, tehtiin tarkastus hammaskiven poistot ja viisurin poistot ja kaikki ihan ilmaiseksi. Tuli hampaat taas kuntoon,tosin mikään resuhammas en ole ja heistä olen kuullutkin että niillä kuulemma on vaikeuksia intin hammaslääkärillä. En yhtään ihmettele, jos ei viitsi pestä hampaitaan niin että ei tule juurihoitoja niin sama kait se vaikka se intin hammaslääkäri pilaa ne lopullisesti :DD kuten yksi täällä kirjoittaa.
Hyvin siellä saa hoidettua, ei muuta kuin itse pitää ajat varata ja mulla oli kyllä hyvä palvelu. Kaikki kivuttomasti hoidettiin eikä mitään ole tullut jälkeenpäin hankaluuksia :) Suosittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204438Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 381795
- 221777
- 691772