Hellou jokainen! Tietäisikö kukaan mikä laulu on lopputunnarin aikana Moulin rouge elokuvassa ja kuka sen esittää? Niin kaunis kappale.. Kiitos jo etukäteen asiallista vastauksista!
Vastaukset 4
- huitsinnevada
Itse elokuvan viimeinen biisi on "Come What May" jonka esittävät näyttelijät Ewan McGregor ja Nicole Kidman.
Lopputekstien aikana soiva biisi on kuulemma nimeltään "Bolero" - ei pidä sotkea Ravelin Boléroon ?- huitsinnevada
Edellinen siis koski elokuvaa vuodelta 2001.
Nimellä Moulin Rouge on tehty ainakin kuusi elokuvaa:
*1928, ohjaaja Ewald André Dupont
* 1934, ohjaaja Sidney Lanfield
* 1939, ohjaaja André Hugon
* 1944, ohjaaja Yves Mirande
* 1952, ohjaaja John Huston
* 2001, ohjaaja Baz Luhrmann.
Olisi siis syytä kysyä vähän tarkemmin ! - Minniliina
huitsinnevada kirjoitti:
Edellinen siis koski elokuvaa vuodelta 2001.
Nimellä Moulin Rouge on tehty ainakin kuusi elokuvaa:
*1928, ohjaaja Ewald André Dupont
* 1934, ohjaaja Sidney Lanfield
* 1939, ohjaaja André Hugon
* 1944, ohjaaja Yves Mirande
* 1952, ohjaaja John Huston
* 2001, ohjaaja Baz Luhrmann.
Olisi siis syytä kysyä vähän tarkemmin !Tarkoitin juuri tätä uusinta elokuvaa..eli suuret kiitokset Sinulle vastauksestasi!
- huitsinnevada
Minniliina kirjoitti:
Tarkoitin juuri tätä uusinta elokuvaa..eli suuret kiitokset Sinulle vastauksestasi!
Tarkoititko muuten sitä "Come What May"-kappaletta ?
Se on tosiaan tuohon elokuvaan tehty biisi ja ihan oikeasti Ewan ja Nicole sen laulavat.
Kaunis laulu...
Tulkoon mitä vaan,
rakastan sinua,
kuolemaani asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459