Googlella en löydä en, on niin hatarat muistikuvat. MTV:llä nähtyä pari vuotta sitten (?), nainen lentää/leijailee maantien yllä samalla kun laulaa. Taisi olla vielä yö siinä videossa/tummaa maisemaa. Sarjassamme "eteeristä naislaulua" ja olisiko ollut konetaustaa...jotenkin tuli islantilaiset bändit mieleen mutta en löytänyt tosiaan mitään järkevää Googlella. Muistaako kukaan, tuhannesti kiitoksia!
Mikä biisi?
Rara Avis
3
284
Vastaukset
- kyseessä
biisi jota itsekin tänään etsin eli:
http://www.youtube.com/watch?v=WOt15JsLloU- Rara Avis
Mielettömät kiitokset sinulle, osui ja upposi! Olin jopa tuon Röyksoppin keikalla 2002 mutta kun EN vaan muista yhtään mitään mistään, nyt helpotti!!!Huhhahhei!
- kestä kiittää
Rara Avis kirjoitti:
Mielettömät kiitokset sinulle, osui ja upposi! Olin jopa tuon Röyksoppin keikalla 2002 mutta kun EN vaan muista yhtään mitään mistään, nyt helpotti!!!Huhhahhei!
itsekkin etsin tätä ja yhtä toista biisiä ja hermot meinasi mennä kun ei muista niin ei muista esittäjää tai biisin nimeä :D mutta mahtava biisi ja video tässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244